A7, A8 - autostrăzi si drumuri express zona Moldovei
-
@vancouver Buna seara. Naumel Gheorghiu. Nu sunt membru dar citesc si forumul API. Nu e principala dar, este o importanta cauza a erorilor lor. Nu prea au treba cu managementul in constructii. Nu sunt in domeniu dar, la UMB este un management al firmei, financiar, al fortei de munca, al utilajelor. CNAIR avea aproape 8.000. E mult, e ce trebuie? UMB-2023-aproape 5.000. 2024-6.000. Eu nu cred ca este monopol cum sugera intr-o postare API(nu des) Revenind. Da, mai trebuiesc structuristi. O parte, nu toti, se pot obtine si din policalificarea celor care lucreaza la finisari finale? Si apoi prin management. Sunteti singurul care priveste si din acest unghi si si in domeniu ceea ce este cel mai important.
-
@PaulS Nu, doar lot 1.
-
Nu stiu unde ar merge postata fotografia aceasta :))
-
@PaulS fain mesajul ,e criptat
-
Coni-Trace au cerut si ei prereceptie, deci intentiile sunt clare pentru deschidere anul asta. Probabil maine (03.12) se va face prereceptia, evident fara punctele problema.
-
Arata bine, dar mai e putin.
@vancouver la pasajul DN1D peste A7 (minutul 9:00) se vede ca sferturile de con nu sunt betonate inca si, judecand dupa organizare, nici nu par sa inceapa prea curand. Si am vazut ca in general betonarea dureaza cam 2 saptamani.
E posibil sa fie deschis traficul peste pasaj fara sferturile de con betonate, urmand sa le finalizeze sub trafic? Cu alte cuvinte, rolul betonarii este structural sau decorativ?
-
@mihai Rolul betonării sferturilor de con nu este nici structural, nici decorativ.
Structura podului nu are legătură cu umplutura de pământ. Se sprijină pe fundații și eventual piloți forați. Decorativ … există și variante mai ieftine decât turnarea unor betoane în pantă, deci nu.
Rolul betonului este de a proteja umplutura. Sa nu intre deloc sau aproape deloc apă de la ploaie. Dacă intră multă apă în acea zonă vor apărea în timp tasări mai accentuate la terasamentul din punctul de contact cu structura de beton. Adică o trambulină.
-
@vancouver multumesc pentru raspuns. Deci poate fi deschis si finalizat sub trafic.
-
Ștef
Autostrada A7 - Ploiești - Buzău, Lot 3, COMPARAȚIE octombrie VS decembrie 2024, NUROL
-
Cum o fi fost pre-receptia la Pizza-Retter?
-
Ștef
Autostrada A7 - Buzău - Focșani, Lot 3, Filmare Integrală, UMB [03.12.2024]
-
@PaulS se vede un progres foarte bun in ultimile saptamani, dar totusi inaugurarea acestui lot pana la finalul anului mi se pare un proiect ambitios chiar si pentru UMB.
-
@mihai Ceea ce mi se pare clar este că mobilizarea este bună și nu le va mai lua mult. Dacă nu se finalizează anul acesta, cu siguranță nu va mai dura mult anul viitor. Cel mai probabil, maxim pina în februarie.
-
E inca enorm de lucru, data fiind lungimea tronsonului.
Pare in schimb plauzibila o deschidere doar intre nodul Slobozia Ciorasti si Mandresti Munteni. Asta ar da sens lotului 4 deja deschis, ar face posibila ocolirea efectiva a Focsaniului. Intre cele 2 noduri nu exista nici un pasaj de drum judetean peste autostrada, asadar trebuie terminat doar corpul propriu-zis al autostrazii. Si uzura este deja completa intre cele 2 noduri.
In rest exact pasajele peste autostrada sunt punctul cel mai in urma si unde clar nu au cum sa termine. Plus ca mai au vreo 20 km de uzura pe un sens si ici colo si pe celalalt sens, si vine frigul. Saptamana asta o mai au, apoi o sa fie greu cu asfaltarile.
-
Asta e o veste nasoala