@vancouver Buna seara. Naumel Gheorghiu. Nu sunt membru dar citesc si forumul API. Nu e principala dar, este o importanta cauza a erorilor lor. Nu prea au treba cu managementul in constructii. Nu sunt in domeniu dar, la UMB este un management al firmei, financiar, al fortei de munca, al utilajelor. CNAIR avea aproape 8.000. E mult, e ce trebuie? UMB-2023-aproape 5.000. 2024-6.000. Eu nu cred ca este monopol cum sugera intr-o postare API(nu des) Revenind. Da, mai trebuiesc structuristi. O parte, nu toti, se pot obtine si din policalificarea celor care lucreaza la finisari finale? Si apoi prin management. Sunteti singurul care priveste si din acest unghi si si in domeniu ceea ce este cel mai important.
Best posts made by NaumelGheorghiu
-
RE: A7 Ploiești - Bacău - Suceava
Latest posts made by NaumelGheorghiu
-
RE: A8 Tg. Mureș - Tg. Neamț - Iași - Ungheni Prut
@vancouver Buna ziua. Poate ma ajutati sa inteleg aceste doua articole(daca sunt adevarate)
PS. Am o nedumerire. UMB-8.000 angajati. CNAIR+CNIR-8.000 angajati(cheltuieli cu salarii, sporuri, prime, asa ca parere, mai mult de doua sute milioane euro pe an) E mult, e putin?
-
RE: A7 Ploiești - Bacău - Suceava
@vancouver Buna seara. Naumel Gheorghiu. Nu sunt membru dar citesc si forumul API. Nu e principala dar, este o importanta cauza a erorilor lor. Nu prea au treba cu managementul in constructii. Nu sunt in domeniu dar, la UMB este un management al firmei, financiar, al fortei de munca, al utilajelor. CNAIR avea aproape 8.000. E mult, e ce trebuie? UMB-2023-aproape 5.000. 2024-6.000. Eu nu cred ca este monopol cum sugera intr-o postare API(nu des) Revenind. Da, mai trebuiesc structuristi. O parte, nu toti, se pot obtine si din policalificarea celor care lucreaza la finisari finale? Si apoi prin management. Sunteti singurul care priveste si din acest unghi si si in domeniu ceea ce este cel mai important.