Forum Construim România
    • Categorii
    • Recente
    • Taguri
    • Populare
    • Utilizatori
    • Grupuri
    • Înregistrare
    • Autentificare

    HSR Linii si trenuri de mare viteză

    Scheduled Pinned Închis Moved CĂI FERATE
    5 Mesaje 4 Posters 143 Vizualizări 1 Watching
    Se încarcă mai multe mesaje
    • Vechi la Noi
    • Noi la Vechi
    • Most Votes
    Răspunde
    • Răspunde ca subiect
    Login pentru a răspunde
    Acest subiect a fost șters. Doar utilizatorii cu privilegii pentru moderarea subiectelor îl poate vedea.
    • vancouverV Deconectat
      vancouver
      ultima editare de

      Un plan in stil European: mediocru, cu multe compromisuri ca impace si crapra si varza. In locul unei linii clare est-vest pentru inceput, avem mai multe, cu diverse bifurcatii. Cu viteze penibile daca ne raportam la ceva ce se va pune in practica poate in 2060 sau daca comparam cu China.

      Bucuresti - Budapesta in 6 ore si 15 minute e penibil. Mai ales ca daca facem un plan de 6h15' acesta va fi pus in practica treptat. Cand totul o sa fie gata, parti din el vor necesita deja reparatii. In practica nu vom vedea probabil niciodata fix 6h15' sau daca vom vedea va fi asa ca pe Bucuresti - Constanta in 2 ore, adica pardon in 2:07 anul asta, la anul in 2:02, a fost si 1:56 intr-un an. Si in plus doar 2 trenuri pe zi cu timpii astia, iar restul 2:20-2:30...

      Un plan cu adevarat adecvat vremurilor si cu care ne-am putea mandri ar fi Bucuresti - Cluj in 2 ore si Cluj - Budapesta in 1:30. Evident pe o retea complet 100% independenta de cea existenta, inclusiv sub Bucuresti, sub Cluj si sub Budapesta. Adica Bucuresti - Budapesta in 3:40 si Bucuresti - Viena in sub 5 ore.

      Eveniment

      Când vom putea circula în şase ore cu trenul de la Bucureşti la Budapesta sau Sofia? Comisia Europeană anunţă un plan care promite să creeze trenurile „viitorului”

      Când vom putea circula în şase ore cu trenul de la Bucureşti la Budapesta sau Sofia? Comisia Europeană anunţă un plan care promite să creeze trenurile „viitorului”

      Comisia Europeană a lansat un plan ambi ţ ios pentru dezvoltarea re ţ elei feroviare de mare vitez ă , ce  prevede  c ă l ă...

      Railway fan. But motorways have to be done first!

      A 1 Reply Last reply Răspunde Citează 2
      • A Deconectat
        Adrianb1 @vancouver
        ultima editare de

        @vancouver Planurile nu costa nimic, iar daca sunt pe 3 cincinale o sa fie problema altcuiva sa le livreze.

        Bucuresti-Budapesta in 6 ore si 15 minute o sa fie realizabil cu masina in cativa ani. Nu sunt fan condus pe distanta asta, dar cu 4 oameni in masina e o alternativa atragatoare. 4 ore ar fi altceva, daca ramane si pretul accesibil.

        1 Reply Last reply Răspunde Citează 3
        • vancouverV Deconectat
          vancouver
          ultima editare de

          Da, ai pus punctul pe i. Feroviarul trebuie sa bata rutierul. Altfel o sa fie doar o distractie scumpa si cu costuri enorme de operare si intretinere, pe care o sa le platim cu totii, dar beneficiarii si automat platitorii de bilete vor fi relativ putini. Grosul o sa prefere rutierul iar cei cu bani si care se grabesc, avionul.

          Railway fan. But motorways have to be done first!

          N 1 Reply Last reply Răspunde Citează 3
          • N Conectat
            nykonn @vancouver
            ultima editare de

            Așa aș vedea eu România în 2050-2060 cu linii de mare viteză... sau măcar 160 km/h îmbunătățit (cele desenate cu negru)

            Cu 2 linii HSR principale:

            1. (Budapesta - ) Oradea - Cluj - Sibiu - Brașov - București - Constanța (totul de la zero)
            2. (Liov - ) Suceava - Bacău - București (- Sofia) cu extensia de Iași - Chișinău ( totul de la zero)
            3. Gară nouă în București în zona de N (Pipera sau zona Pipera-Voluntari) conexiune la Metrou (linie nouă sau existentă), la A3, la tramvai și neapărat conexiune cu rețeaua existentă prin linia București - Constanța. Sau orice altă zonă din București care să aibă aceleași tipuri de conexiune.

            HSR 2050.png

            JohnDoeJ 1 Reply Last reply Răspunde Citează 0
            • JohnDoeJ Deconectat
              JohnDoe @nykonn
              ultima editare de

              @nykonn Bucurestiul poate sa aiba linii de tren prin subteran cum are Roterdam pe sun canale.
              Si asa poti avea gara direct in centrul orasului, in plus fata de cea din nor si cea din sud.

              Dar HSR Budapesta Bucuresti Sofia e putin dificil de facut, mai ales ca Sofia e la vest de Bucuresti.
              Mai degraba as vedea Budapesta Sofia si cu legatura spre Bucuresti.

              Calafat - Severin - Lugoj

              1 Reply Last reply Răspunde Citează 0
              • First post
                Last post