Forum Construim România
    • Categorii
    • Recente
    • Taguri
    • Populare
    • Utilizatori
    • Grupuri
    • Înregistrare
    • Autentificare

    DX23 Focșani - Brăila

    Scheduled Pinned Închis Moved DRUMURI EXPRESS
    21 Mesaje 8 Posters 780 Vizualizări 1 Watching
    Se încarcă mai multe mesaje
    • Vechi la Noi
    • Noi la Vechi
    • Most Votes
    Răspunde
    • Răspunde ca subiect
    Login pentru a răspunde
    Acest subiect a fost șters. Doar utilizatorii cu privilegii pentru moderarea subiectelor îl poate vedea.
    • daniel22_22D Deconectat
      daniel22_22 @vancouver
      ultima editare de daniel22_22

      @vancouver DX Brăila-Focșani este legătura acelei zone (aglomerarea Galati-Braila) cu vestul prin viitoarea A13. Mie mi se pare mai bine ca se face acum decat sa se aștepte Braila-Buzau + Ploiesti-Targoviste-Gaiesti-Pitesti cu continuare pe A1.
      Da, s-ar putea ca cei de 50 de ani (ca mine) să nu vadă niciodată A13 Racaciuni-Onesti-Brasov, dar măcar la stadiu de intenție este cea mai buna varianta pentru GL-BR. Asta, bineînțeles, dacă nu rămâne în picioare aberația cu scos A13 la Bacău.
      Da, Tecuci-Galati este jale, dar diferenta dintre o ieșire in A7 la Tisita și una la Focșani este neglijabilă pentru cineva din GL-BR.
      Repet, tinta este conectarea cu Vestul.
      Cei din zona aia care vor sa meargă la CT folosesc Fetesti-A2.

      F vancouverV 2 Replies Last reply Răspunde Citează 1
      • F Deconectat
        fulgernc @daniel22_22
        ultima editare de

        @daniel22_22 a spus în DX23 Focșani - Brăila:

        DX Brăila-Focșani este legătura acelei zone (aglomerarea Galati-Braila) cu vestul prin viitoarea A13.

        Și prin extensie Giurgiulești-Oancea-rep Moldova , Ucraina.

        daniel22_22D 1 Reply Last reply Răspunde Citează 1
        • vancouverV Conectat
          vancouver @daniel22_22
          ultima editare de

          @daniel22_22

          Și de ce nu era bună o legătură pe DX Galați - Tecuci - Tisita?

          Railway fan. But motorways have to be done first!

          daniel22_22D 1 Reply Last reply Răspunde Citează 0
          • daniel22_22D Deconectat
            daniel22_22 @vancouver
            ultima editare de

            @vancouver : Nu am spus ca nu era buna, doar ca diferenta intre legarea la A7 in Tisita și legarea in Focșani nu este mare.

            1 Reply Last reply Răspunde Citează 0
            • daniel22_22D Deconectat
              daniel22_22 @fulgernc
              ultima editare de

              @fulgernc : Și eu vroiam să adaug Giurgiulești care va fi cumpărat în curând de România.

              vancouverV 1 Reply Last reply Răspunde Citează 1
              • vancouverV Conectat
                vancouver @daniel22_22
                ultima editare de vancouver

                @daniel22_22 Eu sunt de acord cu tine ca "merge si asa". Ce vroiam sa punctez este sa nu laudam acest drum ca fiind wow ce bun si ce necesar. Exista o varianta mult mai buna si mult mai necesara si culmea mult mai ieftina, pentru ca in final acel drum express Galati-Tecuci va trebui facut si el la un moment dat. Asa dam banii de 2 ori, pe 2 drumuri paralele, din care unul o sa fie gol (si il facem primul pe cel gol).

                Railway fan. But motorways have to be done first!

                F 1 Reply Last reply Răspunde Citează 0
                • F Deconectat
                  fulgernc @vancouver
                  ultima editare de

                  @vancouver
                  Părerea mea e că odată ce s-a aprobat lărgirea la 4 benzi a DN25..și se începe lucrul , în curând , va trece foarte mult timp , până să fie luat în calcul un eventual DX Galați-Tecuci. Ptr traficul local e mult mai util acest DN25 decât orice variantă de DX. Așa cum e , imperfect , trecând prin localități. Tocmai acest aspect îl face util ptr traficul local. Ptr siguranță sunt de acord că era de preferat să fie scos în afara localităților.

                  1 Reply Last reply Răspunde Citează 0
                  • vancouverV Conectat
                    vancouver
                    ultima editare de

                    Da, pentru o vreme e clar ca nu se va face nimic in plus si ca este acceptabil si asa. De fapt intre Hanu Conachi si Galati e chiar ok largirea la 4 benzi, pentru ca localitatile sunt aproape toate pe o singura parte a drumului DN25, astfel ca drumul nu rupe localitatile in doua. Din pacate nu acelasi lucru si intre Hanu Conachi si Tecuci.

                    Railway fan. But motorways have to be done first!

                    daniel22_22D 1 Reply Last reply Răspunde Citează 1
                    • daniel22_22D Deconectat
                      daniel22_22 @vancouver
                      ultima editare de daniel22_22

                      @vancouver În perioada 2000-2010 am mers mult între Bacău și Galați și înțeleg ce zici. Însă, direcția de dezvoltare cuprinsă în masterplanul de transport pentru estul Moldovei (de la Botoșani la Galați) este spre vest, nimic pe nord-sud. În contextul sărăciei din zona aia și a intrării Moldovei în UE mi se pare o decizie bună. Tulcea trebuie legată și ea de Vest. Pentru ca se face Focsani-Braila, A13 continuata până la Tg Secuiesc devine urgenta. Sincer, economic vorbind, între Tecuci și Galați circulă doar legumele. ☺️

                      1 Reply Last reply Răspunde Citează 0
                      • ncbN Deconectat
                        ncb
                        ultima editare de ncb

                        𝐈̂𝐍𝐂𝐄𝐏𝐄 𝐏𝐑𝐎𝐈𝐄𝐂𝐓𝐀𝐑𝐄𝐀 𝐃𝐑𝐔𝐌𝐔𝐋𝐔𝐈 𝐄𝐗𝐏𝐑𝐄𝐒 𝐅𝐎𝐂𝐒̦𝐀𝐍𝐈-𝐁𝐑𝐀̆𝐈𝐋𝐀

                        🛣️ 𝐄𝐭𝐚𝐩𝐚 𝐝𝐞 𝐩𝐫𝐨𝐢𝐞𝐜𝐭𝐚𝐫𝐞 𝐚 𝐃𝐫𝐮𝐦𝐮𝐥𝐮𝐢 𝐄𝐱𝐩𝐫𝐞𝐬 𝐅𝐨𝐜𝐬̦𝐚𝐧𝐢-𝐁𝐫𝐚̆𝐢𝐥𝐚 𝐚 𝐢̂𝐧𝐜𝐞𝐩𝐮𝐭, astăzi, 2.12.2025, conform Ordinului emis în urmă cu două săptămâni. Proiectarea celui mai lung drum expres din România care se construiește în cadrul unui singur contract are o durată de șase luni, lucrările de execuție urmând să înceapă în vara anului viitor.

                        ✅ Drumul Expres are o lungime de 73,5 kilometri și asigură legătura între Autostrada Moldovei A7, Podul peste Dunăre de la Brăila și Drumul Expres Brăila-Galați.
                        Este primul contract de infrastructură mare pe care Compania Națională de Investiții Rutiere l-a lansat în licitație pentru proiectare și execuție (septembrie 2024), contractul de 4,29 miliarde lei fiind semnat la doar un an de la publicarea procedurii în SEAP.

                        ✅ Pe traseul din județele Vrancea și Brăila sunt prevăzute :
                        -57 de structuri (poduri/viaducte)
                        -șase noduri rutiere (Nodul Focșani-intersecție A7, Milcovul, Măicănești, Corbu, Siliștea și nodul rutier Brăila -intersecție Drum Expres Buzău-Brăila).
                        -două parcări de scurtă durată și un spațiu de servicii prevăzut cu zonă rezervată pentru benzinărie și spațiu pentru comerț/alimentație publică.

                        𝐃𝐄𝐓𝐀𝐋𝐈𝐈 𝐏𝐑𝐎𝐈𝐄𝐂𝐓
                        https://www.cnir.ro/proiecte/drum-expres-focsani-braila/

                        CNIR

                        1 Reply Last reply Răspunde Citează 2
                        • First post
                          Last post