A6, DEx12 autostrăzi și drumuri express Oltenia
-
@casio da, e firesc si era previzibil. Iesirea de la Colonesti era o improvizatie, fara benzi de franare si accelerare, care daca ar fi ramas, ar fi fost foarte periculoasa pentru trafic.
Asa cum sunt de exemplu "nodurile" ad-hoc de pe A3 de la Gruiu si Independenta, unde se folosesc ilegal accesele de interventie rapida.
-
@mihai , important este ca a functionat, aproape un an si parca nu am auzit sa se fi produs vreun accident serios. Poate tocmai fiindca utilizatorii au ''ciulit'' ochii .
Asadar, job done ! Dupa mine, cel putin . -
Marius Patrulescu
Deschidere Tronson 1 + Parcurgere T1-T4 DEx12 | Drum expres Craiova - Pitești | 2024-11-29
-
@casio a spus în A6, DEx12 autostrăzi și drumuri express Oltenia:
@mihai , important este ca a functionat, aproape un an si parca nu am auzit sa se fi produs vreun accident serios. Poate tocmai fiindca utilizatorii au ''ciulit'' ochii .
Asadar, job done ! Dupa mine, cel putin .Corect. A functionat bine ca intrare/iesire de capat. Nu contrazic asta. Doar spuneam ca ar fi fost periculoasa ca intrare/iesire permanenta dupa deschiderea lot 4.
-
Cam 1:20 in actuala configuratie de pe centura Craiova pana la intrarea pe A1 de langa Pitesti (timp calculat de Waze la traficul din acest moment, adica sambata ora 15). Dupa ce o sa fie gata si Albota-A1 o sa fie fix 1:00 ora !
-
@vancouver e cu totul si cu totul altceva fata de pana acum! Ultima data am facut drumul Pitesti - Craiova acum vreo 3 ani, cand abia se deschisese DX 12 Lot 2 intre Slatina si Bals.
Am facut atunci vreo 45' sa ajung din A1 in DN65, dupa care cam o ora ca sa traversez Slatina (!!), intr-un blocaj de nedescris. Nu mai tin minte exact, dar am facut intre 2h30 si 3h de la A1 pana la Craiova.
Deci de acum, sa faci previzibil 1h intre A1 si Craiova e de vis
-
Câți kilometri au rămas de finalizat pe DEx12? Aproximativ 12 kilometri pe lotul 4 și 2 kilometri pe lotul 1?
-
Pe lotul 1 sunt ca. 500m de finalizat, adica un pod peste centura Craiova. Dar se poate circula deja la sol, pe langa viitorul pod, prin bretelele nodului. Nodul este deschis integral. Podul respectiv da in "nimic", da intr-o strada care nici macar nu permite sa se circule normal pe o banda, o ulita. Asadar utilitatea acelui pod este nula, deocamdata. Pentru a-l pune in valoare este nevoie de exproprieri masive si o resistematizare a zonei, dar asta depinde de primaria Craiova si nu se vede nici o intentie in acest sens.
Deci practic lotul este deschis 100% pentru trafic, si mai e de lucru doar la un pod "muzeu". Acesta este betonat, mai trebuie asfaltat.
Pe lotul 4 mai lipsesc ca. 13km pana la A1, aflati in stadiu relativ avansat, mai putin nodul propriu-zis cu A1, aflat in stadiu incipient. Probabil le va lua pana in iulie sau august sa termine.
-
@vancouver Dacă acești 13 kilometri sunt într-un stadiu avansat (ultima filmare a fost acum câteva luni deci nu stiu care e stadiul actual), înseamnă că, anul viitor, UMB nu va avea nevoie de foarte mulți oameni aici pentru a termina până în vară. Greșesc?
-
@mike_us corect.