Transport în comun de suprafață
-
Aparent se anulează (iar) achiziția tramvaielor de 18m, iar STB susține ca de această dată e vina furnizorului, nu a lor (la partea cu neactualizat garanții, nu la cea ca sunt ruși - asta nu e ceva ce ar fi putut schimba neapărat…)
comentez rar deci nu pot posta link-uri, am citit informația pe B365.
Întreb aici fiindcă nu mă pricep la achiziții publice în general - ce se întâmplă cu bugetul STB dar atunci? Știu ca aveau de plătit (nu știu dacă chiar au plătit) penalități la nesemnarea contractului și mai apoi acest contract sigur a fost luat în calcul când s-a făcut intelegerea dintre STB și ANAF, atunci când au dat gir acele tramvaie.
-
@derTuca , daca nu gresesc, ai nevoie de 3 like-uri ca sa poti posta linkuri. Unul ti l-am dat eu acum.
Legat de tramvaie, da cazul ia o intorsatura interesanta. Mi s-ar parea ciudat ca primaria sa dea totusi niste despagubiri, desi nu primeste nimic. Dar probabil aici nici juristii nu stiu un raspuns imediat si posibil sa fie nevoie de o noua runda de procese pentru a lamuri situatia.
Aici o sursa:
-
Lasand la o parte faptul ca bulibaseala cu tramvaiul 5 dureaza de vreo 20 de ani, de prin 2005, de pe vremea lui Videanu, daca il mai tine minte cineva, ce mizerie de lucrare e asta?!?!

Linia e stramba din constructie si pentru ca e in terasament rigid (traverse incastrate din beton armat si asfalt) nu poate fi indreptata prin burare.
-
Pe traseul 32 au scos pamântul de la capăt ,depoul Alexandria, până aproape de int. cu Petre Inspirescu. Încerc mai jos sa pun cateva foto. E prima dată când pun. Linia s-a degradat rău. Sper că le-a trecut cu pusul pământului peste piatra spartă!
-

-

-

-

-

-

-

-
^ poti sa incarci si toate pozele deodata, intr-o singura postare
-
@vancouver Nu am stiut....am sa incerc data viitoare!
-
Ce a provocat degradarea liniei? Vad niste sine atat de strambe incat imi e greu sa cred ca e de la niste pamant pus intre ele.