Forum Construim România
    • Categorii
    • Recente
    • Taguri
    • Populare
    • Utilizatori
    • Grupuri
    • Înregistrare
    • Autentificare
    1. Acasă
    2. derTuca
    D
    Deconectat
    • Profil
    • Îi urmărește pe 0
    • Urmărit de 0
    • Subiecte 0
    • Mesaje 2
    • Grupuri 0

    derTuca

    @derTuca

    5
    Reputație
    1
    Vizualizări
    2
    Mesaje
    0
    Urmărit de
    0
    Îi urmărește pe
    S-a Înregistrat
    S-a conectat ultima oară

    derTuca Oprește urmărirea Urmărește

    Best posts made by derTuca

    • RE: Transport în comun de suprafață

      Aparent se anulează (iar) achiziția tramvaielor de 18m, iar STB susține ca de această dată e vina furnizorului, nu a lor (la partea cu neactualizat garanții, nu la cea ca sunt ruși - asta nu e ceva ce ar fi putut schimba neapărat…)

      comentez rar deci nu pot posta link-uri, am citit informația pe B365.

      Întreb aici fiindcă nu mă pricep la achiziții publice în general - ce se întâmplă cu bugetul STB dar atunci? Știu ca aveau de plătit (nu știu dacă chiar au plătit) penalități la nesemnarea contractului și mai apoi acest contract sigur a fost luat în calcul când s-a făcut intelegerea dintre STB și ANAF, atunci când au dat gir acele tramvaie.

      postat în BUCURESTI
      D
      derTuca
    • RE: Material rulant: Locomotive, vagoane etc

      Bună ziua! Sper că este thread-ul potrivit pentru întrebare:

      Fiind evidente beneficiile sistemului push-pull, este vreun punct de vedere oficial emis de autorități (fie el nonsens) - în speță presupun că de la CFR Călători - cu privire la vreun plan de implementare sau un motiv de ce nu s-ar dori?

      Dacă nu, operatorii privați au abordat un astfel de sistem? E ceva la nivel legislativ care îi împiedică?

      Mulțumesc!

      postat în CĂI FERATE
      D
      derTuca

    Latest posts made by derTuca

    • RE: Transport în comun de suprafață

      Aparent se anulează (iar) achiziția tramvaielor de 18m, iar STB susține ca de această dată e vina furnizorului, nu a lor (la partea cu neactualizat garanții, nu la cea ca sunt ruși - asta nu e ceva ce ar fi putut schimba neapărat…)

      comentez rar deci nu pot posta link-uri, am citit informația pe B365.

      Întreb aici fiindcă nu mă pricep la achiziții publice în general - ce se întâmplă cu bugetul STB dar atunci? Știu ca aveau de plătit (nu știu dacă chiar au plătit) penalități la nesemnarea contractului și mai apoi acest contract sigur a fost luat în calcul când s-a făcut intelegerea dintre STB și ANAF, atunci când au dat gir acele tramvaie.

      postat în BUCURESTI
      D
      derTuca
    • RE: Material rulant: Locomotive, vagoane etc

      Bună ziua! Sper că este thread-ul potrivit pentru întrebare:

      Fiind evidente beneficiile sistemului push-pull, este vreun punct de vedere oficial emis de autorități (fie el nonsens) - în speță presupun că de la CFR Călători - cu privire la vreun plan de implementare sau un motiv de ce nu s-ar dori?

      Dacă nu, operatorii privați au abordat un astfel de sistem? E ceva la nivel legislativ care îi împiedică?

      Mulțumesc!

      postat în CĂI FERATE
      D
      derTuca