A0 și DNCB, centuri București
-
Locatia din maps cu pozele de mai sus:
Si inca o locatie:
-
@vancouver cu rugăminte: în orice cazi, ai putea să re-editezi comentariu pe videoclipul lui Eugen, cu explicații mai detaliate.
-
Nu pot sa scriu acolo asa de mult. Explicatiile sunt aici mai sus. Am precizat in schimb altceva: care este conduita corecta a soferilor aflati pe banda 1, inclusiv a camionagiilor: sa lase permanent suficient spatiu fata de masina precedenta si automat va fi si loc destul de intercalare. In Germania regulile sunt asa:
- distanta recomandata de siguranta: jumatate din taho, adica 50m la 100km/h. 50m = lungimea a 2 camioane sau a 10 masini mici lipite una de alta. Daca se lasa atata spatiu sigur inclusiv un camion va avea loc sa intre si nu este nevoie de nici o mutare pe alta banda, doar cel mult de o usoara reducere a vitezei pentru a nu intra in noul venit (atentie si franarea de curtoazie este interzisa!, adica o franare brusca)
- amenzi se aplica de la jumatatea jumatatii; adica distanta de siguranta legala este de 25m la 100km/h (sau 40m la 160km/h). Cam 700.000 de amenzi pe an se dau din cauza asta. Se dau amenzi numai pentru viteze peste 80km/h, adica nu in localitate sau in caz de ambuteiaj. Exista camere montate pe poduri care masoara si viteza ambelor vehicule si distanta intre ele in 2 momente (sunt 2 marcaje facute pe asfalt). Amenda nu se aplica daca cel din fata pune frâna. Daca macar distanta asta se respecta, atunci autoturismele se pot intercala fara probleme, iar pentru camioane trebuie franat usor
- automobilele moderne (cam dupa 2015, la cele mai ieftine gen Dacia dupa 2023 parca) arata in bord cand distanta devine prea mica.
In concluzie:
- cei care se afla pe autostrada: respectati distantele minime mai ales pe prima banda in zonele de intrare, atunci preveniti din start situatii dificile
- cei care intra: nu fortati intrarea, folositi acceleratia la maxim (de aia e banda de accelerare) - la viteza identica cu cei de pe banda1 veti intra cel mai usor: dar, in cazul in care vehiculele / vehiculul de pe prima banda circula incet, atunci deh, poate ca trebuie chiar franat. De retinut: cel care se afla deja pe autostrada pe o banda nu are nici o obligatie in raport cu cel care intra / schimba banda.
-
Autostrada AO Lot 3 Nord. China Civil Engineering - CCECC. 06.07.25 Monitorizare Infrastructura.
BabaDog
-
10 IUL 2025 AUTOSTRADA A0 NORD LOT 4 UMB
Infrastructura Romania
-
Yo Carmen: Autostrada A0 - De la Nodul A1 până la intersecția cu E81| 10 iulie 2025
-
^^ 22 de minute ocolirea Bucurestiului de la vest la est. De vis.
-
Autostrada AO Segment DN1A-DN7 Pasaj peste CF300 I Lot 1 Nord | 11.07.2025 (Pizzarotti&Retter)
Skyscraper Ro
-
11 IUL 2025 AUTOSTRADA A0 NORD LOT 4 UMB
Infrastructura Romania
-
Deja, la podul mare, au trei deschideri suprabetonate. Se mișcă excelent.