A0 și DNCB, centuri București
-
@ncb Stie cineva de ce se face atat de complicat acel drum radial Pipera Express? Nu se poate lega printr-un sens giratoriu direct in legatura rutiera pentru terminalul 2? Asa mare se asteapta sa fie traficul?
-
@Claudiu1 inclin sa cred ca este o eroare de grafica. Nu cred ca linia alba este traseul proiectat al DR5 pentru ca ar fi absurd.
Din contra, nodul de tip trifoi (trefla dupa cum zice documentatia CNIR) al legaturii cu viitorul Terminal 2 al Aeroportului Otopeni este mult supradimensionat doar pentru traficul rutier al aeroportului. Are in schimb sens daca acel nod este viitorul nod DR5 / A0.
-
@Claudiu1 : DR5 nu este nici macar la faza de licitatie de studiu de fezabilitate. Abia cand se va face SF vom avea propuneri de traseu.
-
@daniel22_22
Pe o bere virtuala că se deschide? Podul hobanat nu este in pauza, se ridică primul tronson pe malul drept. Sunt tare curios cum ridica tronsonul central. -
@mihai a spus în A0 și DNCB, centuri București:
@Claudiu1 inclin sa cred ca este o eroare de grafica. Nu cred ca linia alba este traseul proiectat al DR5 pentru ca ar fi absurd.
Din contra, nodul de tip trifoi (trefla dupa cum zice documentatia CNIR) al legaturii cu viitorul Terminal 2 al Aeroportului Otopeni este mult supradimensionat doar pentru traficul rutier al aeroportului. Are in schimb sens daca acel nod este viitorul nod DR5 / A0.
Din pacate nu e nici o eroare de grafica: cu alb chiar este traseul proiectat al DR5 !
Si se discuta deja de vreo 2 ani pe alte forumuri despre tampenia asta. Exista desigur si propuneri mai normale la cap, dar autoritatile o tin asa inainte.
-
Iaca:
Prima harta este de pe facebook Scriosteanu din 2024 si are si sigla MT. A doua nu stiu de unde am descarcat-o.
Singura chestie buna, pare sa fie un nod acolo sus pe mot, un giratoriu sau ceva (urmeaza sa se proiecteze).
-
-
Raspunsul lui Scriosteanu la un comentariu:
"Adrian Paunescu sper sa reușim luni. Mulțumesc!"Principalele noutăți ale zilei:
️ au început lucrările de înlocuire a celor 2 stâlpi de înaltă tensiune care aparțin de Transelectrica;
️noaptea trecută a fost finalizată montarea celor 5 portaluri pe A1, calea 2, sensul de mers Pitesti-București.
️ sunt in curs pregătirile pentru continuarea montării Portalurilor de semnalizare pe A1. In acest sens, vor fi instituite restricții de circulatie pe calea 1(sens București-Pitesti) în nopțile de 24-25 iunie și 25-26 iunie, intervalul orar 23:00 - 04:00.
️ vă reamintesc, totodată că a fost emisă notificarea din partea constructorului către CNAIR in vederea convocării Comisiei pentru Recepția la Terminarea Lucrărilor care va avea loc in 26-29 Iunie, iar, in funcție de rezultatul recepției și de momentul in care se finalizează montarea celor 2 stâlpi de înaltă tensiune, pe data de 30 Iunie poate fi darea in trafic a acestui lot de autostradă.
-
Salut,
Mi se pare doar mie sau in poza de mai sus asfaltul prezinte deja ceva probleme? -
@vancouver a spus în A0 și DNCB, centuri București:
Uita-te si aici:
Varianta este de o prostie monumentala! Exista pe undeva vreo argumetatie in favoarea variantei?
-
@vancouver a spus în A0 și DNCB, centuri București:
Principalele noutăți ale zilei:
️ au început lucrările de înlocuire a celor 2 stâlpi de înaltă tensiune care aparțin de Transelectrica;
In filmarea lui Scriosteanu se vede ca la stalpul nordic (spre Pitesti) al LEA este deja ridicat. Cu siguranta pana la aceasta ora este pus in pozitie si stalpul sudic.
Deci optimismul deschiderii tronsonului in maxim 1 saptamana nu este cu nimic exagerat.
-
[24.06.2025] Autostrada Centura A0 Bucuresti, Lot 3 Sud
De sus cu Vlad -
@vancouver De aici inteleg ca se face un sens giratoriu si intre acest DR5 cu DJ200B. Deci vei putea iesi direct la aeroport fara sa treci de 2 ori peste A0. Iar mai departe spre iesirea din oras, o faci pe legatura rutiera aeroport-A0. Jumatate din proiect are sens, daca se include si o eventuala largire a drumului judetean, dar mai departe din Dj200B spre nodul A0 nu inteleg cum explica raportul beneficiu-cost.