Forum Construim România
    • Categorii
    • Recente
    • Taguri
    • Populare
    • Utilizatori
    • Grupuri
    • Înregistrare
    • Autentificare

    A0 și DNCB, centuri București

    Scheduled Pinned Închis Moved AUTOSTRĂZI ȘI DRUMURI
    360 Mesaje 24 Posters 91.2k Vizualizări 4 Watching
    Se încarcă mai multe mesaje
    • Vechi la Noi
    • Noi la Vechi
    • Most Votes
    Răspunde
    • Răspunde ca subiect
    Login pentru a răspunde
    Acest subiect a fost șters. Doar utilizatorii cu privilegii pentru moderarea subiectelor îl poate vedea.
    • C Deconectat
      Claudiu1 @ncb
      ultima editare de

      @ncb Stie cineva de ce se face atat de complicat acel drum radial Pipera Express? Nu se poate lega printr-un sens giratoriu direct in legatura rutiera pentru terminalul 2? Asa mare se asteapta sa fie traficul?

      M D 2 Replies Last reply Răspunde Citează 1
      • M Deconectat
        mihai @Claudiu1
        ultima editare de

        @Claudiu1 inclin sa cred ca este o eroare de grafica. Nu cred ca linia alba este traseul proiectat al DR5 pentru ca ar fi absurd.

        Din contra, nodul de tip trifoi (trefla dupa cum zice documentatia CNIR) al legaturii cu viitorul Terminal 2 al Aeroportului Otopeni este mult supradimensionat doar pentru traficul rutier al aeroportului. Are in schimb sens daca acel nod este viitorul nod DR5 / A0.

        vancouverV 1 Reply Last reply Răspunde Citează 1
        • D Deconectat
          daniel22_22 @Claudiu1
          ultima editare de

          @Claudiu1 : DR5 nu este nici macar la faza de licitatie de studiu de fezabilitate. Abia cand se va face SF vom avea propuneri de traseu.

          1 Reply Last reply Răspunde Citează 1
          • I Deconectat
            Iulian @daniel22_22
            ultima editare de

            @daniel22_22
            Pe o bere virtuala că se deschide? Podul hobanat nu este in pauza, se ridică primul tronson pe malul drept. Sunt tare curios cum ridica tronsonul central.

            1 Reply Last reply Răspunde Citează 0
            • vancouverV Deconectat
              vancouver @mihai
              ultima editare de

              @mihai a spus în A0 și DNCB, centuri București:

              @Claudiu1 inclin sa cred ca este o eroare de grafica. Nu cred ca linia alba este traseul proiectat al DR5 pentru ca ar fi absurd.

              Din contra, nodul de tip trifoi (trefla dupa cum zice documentatia CNIR) al legaturii cu viitorul Terminal 2 al Aeroportului Otopeni este mult supradimensionat doar pentru traficul rutier al aeroportului. Are in schimb sens daca acel nod este viitorul nod DR5 / A0.

              Din pacate nu e nici o eroare de grafica: cu alb chiar este traseul proiectat al DR5 !

              Si se discuta deja de vreo 2 ani pe alte forumuri despre tampenia asta. Exista desigur si propuneri mai normale la cap, dar autoritatile o tin asa inainte.

              Railway fan. But motorways have to be done first!

              C 1 Reply Last reply Răspunde Citează 2
              • vancouverV Deconectat
                vancouver
                ultima editare de vancouver

                Iaca:

                Prima harta este de pe facebook Scriosteanu din 2024 si are si sigla MT. A doua nu stiu de unde am descarcat-o.

                2024 - PuS5XfI de pe Facebook Scriosteanu.jpeg

                NVaKQo9.png

                Singura chestie buna, pare sa fie un nod acolo sus pe mot, un giratoriu sau ceva (urmeaza sa se proiecteze).

                Railway fan. But motorways have to be done first!

                1 Reply Last reply Răspunde Citează 2
                • vancouverV Deconectat
                  vancouver
                  ultima editare de vancouver

                  Uita-te si aici:

                  https://www.facebook.com/story.php?story_fbid=997458058432717&id=100045055956030&rdid=ijrUfT9fJ6KYDIHa

                  481194834_1154671299378058_2862663920355141678_n.jpg

                  Railway fan. But motorways have to be done first!

                  M 1 Reply Last reply Răspunde Citează 1
                  • vancouverV Deconectat
                    vancouver
                    ultima editare de vancouver

                    Raspunsul lui Scriosteanu la un comentariu:
                    "Adrian Paunescu sper sa reușim luni. Mulțumesc!"

                    2,9 K vizualizări · 184 reacţii | 𝗜̂𝗻 𝗳𝗶𝗲𝗰𝗮𝗿𝗲 𝘇𝗶 𝗽𝗲 𝗔𝟬 𝗦𝘂𝗱 - 𝗟𝗼𝘁 𝟯...

                    2,9 K vizualizări · 184 reacţii | 𝗜̂𝗻 𝗳𝗶𝗲𝗰𝗮𝗿𝗲 𝘇𝗶 𝗽𝗲 𝗔𝟬 𝗦𝘂𝗱 - 𝗟𝗼𝘁 𝟯...

                    𝗜̂𝗻 𝗳𝗶𝗲𝗰𝗮𝗿𝗲 𝘇𝗶 𝗽𝗲 𝗔𝟬 𝗦𝘂𝗱 - 𝗟𝗼𝘁 𝟯 Marți, 24 Iunie, ora 17.00 Așa cum am promis am venit și astăzi pe acest santier, și, pană in ziua în care îl vom da in...

                    Principalele noutăți ale zilei:
                    ✅️ au început lucrările de înlocuire a celor 2 stâlpi de înaltă tensiune care aparțin de Transelectrica;
                    ✅️noaptea trecută a fost finalizată montarea celor 5 portaluri pe A1, calea 2, sensul de mers Pitesti-București.
                    ✅️ sunt in curs pregătirile pentru continuarea montării Portalurilor de semnalizare pe A1. In acest sens, vor fi instituite restricții de circulatie pe calea 1(sens București-Pitesti) în nopțile de 24-25 iunie și 25-26 iunie, intervalul orar 23:00 - 04:00.
                    ✅️ vă reamintesc, totodată că a fost emisă notificarea din partea constructorului către CNAIR in vederea convocării Comisiei pentru Recepția la Terminarea Lucrărilor care va avea loc in 26-29 Iunie, iar, in funcție de rezultatul recepției și de momentul in care se finalizează montarea celor 2 stâlpi de înaltă tensiune, pe data de 30 Iunie poate fi darea in trafic a acestui lot de autostradă.

                    Railway fan. But motorways have to be done first!

                    M 1 Reply Last reply Răspunde Citează 3
                    • M Deconectat
                      marius.firtonea
                      ultima editare de

                      Salut,
                      Mi se pare doar mie sau in poza de mai sus asfaltul prezinte deja ceva probleme?

                      1 Reply Last reply Răspunde Citează 0
                      • M Deconectat
                        mihai @vancouver
                        ultima editare de

                        @vancouver a spus în A0 și DNCB, centuri București:

                        Uita-te si aici:

                        https://www.facebook.com/story.php?story_fbid=997458058432717&id=100045055956030&rdid=ijrUfT9fJ6KYDIHa

                        481194834_1154671299378058_2862663920355141678_n.jpg

                        Varianta este de o prostie monumentala! Exista pe undeva vreo argumetatie in favoarea variantei?

                        1 Reply Last reply Răspunde Citează 0
                        • M Deconectat
                          mihai @vancouver
                          ultima editare de

                          @vancouver a spus în A0 și DNCB, centuri București:

                          Principalele noutăți ale zilei:
                          ✅️ au început lucrările de înlocuire a celor 2 stâlpi de înaltă tensiune care aparțin de Transelectrica;

                          In filmarea lui Scriosteanu se vede ca la stalpul nordic (spre Pitesti) al LEA este deja ridicat. Cu siguranta pana la aceasta ora este pus in pozitie si stalpul sudic.

                          Deci optimismul deschiderii tronsonului in maxim 1 saptamana nu este cu nimic exagerat.

                          1 Reply Last reply Răspunde Citează 1
                          • M Deconectat
                            mihai
                            ultima editare de

                            [24.06.2025] Autostrada Centura A0 Bucuresti, Lot 3 Sud
                            De sus cu Vlad

                            [24.06.2025] Autostrada Centura A0 Bucuresti, Lot 3 Sud #AKTOR #INTRAKAT
                            1 Reply Last reply Răspunde Citează 2
                            • C Deconectat
                              Claudiu1 @vancouver
                              ultima editare de

                              @vancouver De aici inteleg ca se face un sens giratoriu si intre acest DR5 cu DJ200B. Deci vei putea iesi direct la aeroport fara sa treci de 2 ori peste A0. Iar mai departe spre iesirea din oras, o faci pe legatura rutiera aeroport-A0. Jumatate din proiect are sens, daca se include si o eventuala largire a drumului judetean, dar mai departe din Dj200B spre nodul A0 nu inteleg cum explica raportul beneficiu-cost.

                              1 Reply Last reply Răspunde Citează 1
                              • First post
                                Last post