Forum Construim România
    • Categorii
    • Recente
    • Taguri
    • Populare
    • Utilizatori
    • Grupuri
    • Înregistrare
    • Autentificare

    DX-uri zona Galați - Brăila si DR21 Brăila-Slobozia-Călărași

    Scheduled Pinned Închis Moved AUTOSTRĂZI ȘI DRUMURI
    114 Mesaje 11 Posters 22.2k Vizualizări 1 Watching
    Se încarcă mai multe mesaje
    • Vechi la Noi
    • Noi la Vechi
    • Most Votes
    Răspunde
    • Răspunde ca subiect
    Login pentru a răspunde
    Acest subiect a fost șters. Doar utilizatorii cu privilegii pentru moderarea subiectelor îl poate vedea.
    • vancouverV Deconectat
      vancouver
      ultima editare de

      In sfarsit se misca si pe aici si se intrezareste deschiderea completa... la toamna!

      Railway fan. But motorways have to be done first!

      1 Reply Last reply Răspunde Citează 1
      • vancouverV Deconectat
        vancouver
        ultima editare de vancouver

        Un comentariu pe facebook:

        "Tedy John: pana la urma de ce s-a asfaltat de 6 ori in 2 ani? Cine sunt vinovati si de ce nu sunt deja cercetati?"

        Ar trebui subliniat si explicat foarte clar de catre autoritati:

        REASFALTARILE S-AU FACUT EXCLUSIV PE BANII CONSTRUCTORULUI WEBUILD. ROMANIA NU A PLATIT UN CENT PENTRU ASTA!

        Contractul a prevazut o anumita suma de bani cu care compania IHI-WeBuild trebuia sa livreze acest pod. Indiferent de cate reasfaltari a fost nevoie, suma platita a fost aceeasi. Ba mai mult, podul are o garantie de X ani (cred ca 5), DUPA DATA RECEPTIEI, timp in care daca apar alte degradari care nu sunt cauzate de factori externi (gen accident pe pod, etc), trebuie reparate de catre constructor pe banii acestuia.

        Railway fan. But motorways have to be done first!

        1 Reply Last reply Răspunde Citează 1
        • vancouverV Deconectat
          vancouver
          ultima editare de vancouver

          Pod Braila deschise ambele sensuri de circulatie:

          de la Dj John:

          Pod Dunare Braila - Circulatie Deschisa pe Ambele Sensuri (03.06.2025)

          Railway fan. But motorways have to be done first!

          1 Reply Last reply Răspunde Citează 3
          • M Conectat
            mihai
            ultima editare de

            Drum express Brăila-Galaţi ; Siret river bridge 04-6-2025
            1 Reply Last reply Răspunde Citează 10
            • P Conectat
              PaulS
              ultima editare de

              Pasaj CF DEx6 Braila-Galati - update lucrari 09.06.2025
              MariusPap

              Pasaj CF DEx6 Braila-Galati 🇷🇴 update lucrari 09.06.2025 #umb #2025 #viral #romania #infrastructura
              1 Reply Last reply Răspunde Citează 2
              • M Conectat
                mike_us
                ultima editare de mike_us

                DEx6 - drum expres Braila-Galati - update lucrari - 09.06.2025 Umb

                DEx6 - drum expres Braila-Galati - update lucrari - 09.06.2025 #umb
                1 Reply Last reply Răspunde Citează 3
                • I Deconectat
                  Iulian
                  ultima editare de

                  Care mai scrie pe PUM să-i spună specialistului M_Z să nu mai scrie tâmpenii despre sudura cortenului de tabla zincata.

                  M 1 Reply Last reply Răspunde Citează 2
                  • M Conectat
                    mike_us @Iulian
                    ultima editare de

                    @Iulian Știu că era unul dintre „revoluționarii” forumului, deși erau câțiva și mai enervanți ca el.
                    Ăsta e unul dintre pericolele cenzurii: dacă cenzurezi prea mult, pierzi șansa ca unii care au altă părere să te poată corecta.

                    1 Reply Last reply Răspunde Citează 1
                    • M Conectat
                      mike_us
                      ultima editare de

                      DEx6 Galați Brăila iunie 2025

                      DEx6 Galați Brăila iunie 2025
                      1 Reply Last reply Răspunde Citează 3
                      • P Conectat
                        PaulS
                        ultima editare de

                        Pod hobanat peste Siret update iunie 2025
                        Alin Buhoci

                        Pod hobanat peste Siret update iunie 2025
                        1 Reply Last reply Răspunde Citează 3
                        • M Conectat
                          mihai
                          ultima editare de

                          DX Braila - Galati la 90%, prevazut sa fie deschis in aceasta toamna.

                          Irinel Ionel Scriosteanu

                          Irinel Ionel Scriosteanu

                          𝗗𝗿𝘂𝗺𝘂𝗹 𝗘𝘅𝗽𝗿𝗲𝘀 𝗕𝗿𝗮𝗶𝗹𝗮-𝗚𝗮𝗹𝗮𝘁𝗶 Am fost pe Șantierul Drumului Expres Braila-Galati pentru a verifica stadiul lucrărilor, mai ales in zona Podului peste Siret care este cea mai complexa structură și...

                          1 Reply Last reply Răspunde Citează 1
                          • P Conectat
                            PaulS
                            ultima editare de

                            Drum express Brăila-Galaţi ; Siret river bridge 20-06-2025
                            Charly

                            Drum express Brăila-Galaţi ; Siret river bridge 20-06-2025
                            1 Reply Last reply Răspunde Citează 4
                            • P Conectat
                              PaulS
                              ultima editare de

                              Drum Express Brăila-Galaţi ; siret river bridge
                              Charly

                              Drum Express Brăila-Galaţi ; siret river bridge
                              1 Reply Last reply Răspunde Citează 2
                              • vancouverV Deconectat
                                vancouver
                                ultima editare de

                                Ceva informatii despre situatia drumului de legatura spre Jijila:

                                Drum de mântuială la "Golden Gate" de România. Constructorul are de plătit milioane € penalizări

                                Railway fan. But motorways have to be done first!

                                1 Reply Last reply Răspunde Citează 2
                                • vancouverV Deconectat
                                  vancouver
                                  ultima editare de vancouver

                                  Irinel Ionel Scriosteanu

                                  Irinel Ionel Scriosteanu

                                  𝗣𝗿𝗼𝗰𝗲𝗱𝘂𝗿𝗮 𝗱𝗲 𝗿𝗲𝗰𝗲𝗽𝘁̦𝗶𝗲 𝗹𝗮 𝗣𝗼𝗱𝘂𝗹 𝗽𝗲𝘀𝘁𝗲 𝗗𝘂𝗻𝗮𝗿𝗲, 𝗱𝗲 𝗹𝗮 𝗕𝗿𝗮𝗶𝗹𝗮-𝗧𝘂𝗹𝗰𝗲𝗮 “𝑷𝒓𝒐𝒊𝒆𝒄𝒕 𝒄𝒐𝒇𝒊𝒏𝒂𝒏𝒕̦𝒂𝒕 𝒄𝒖 𝒇𝒐𝒏𝒅𝒖𝒓𝒊 𝒆𝒖𝒓𝒐𝒑𝒆𝒏𝒆 🇷🇴🇪🇺” Astăzi a început procedura de Recepție la Terminarea Lucrărilor la 𝗣𝗼𝗱𝘂𝗹 𝗽𝗲𝘀𝘁𝗲...

                                  De la momentul la care am dat in trafic acest pod au fost înregistrate nu mai puțin de 𝟰.𝟬𝟬𝟬.𝟬𝟬𝟬 de treceri( 𝟰 milioane de masini au trecut Dunărea pe acest pod).

                                  Penibil domnule Scriosteanu. Penibil. 4 milioane impartit la 365 zile si la 2 ani si la 2 sensuri de mers inseamna 2.739 de vehicule pe zi / sens. NICI MACAR TRAFIC DE JUDETEAN. Trafic de drum comunal!

                                  In aceeasi perioada pe Valea Prahovei au trecut "nu mai putin de" 40.000.000 de vehicule !!!! Cu ambuteiaje zilnice de 1-2 ore si in week-end de 2-6 ore !!! Si A3 CoBra nici macar nu apare ca prioritate in planul noii guvernari.

                                  PENIBIL. Si ne mai si laudam cu asa o bataie de joc la adresa banului public. O jumatate de miliard aruncata pentru a lega niste sate intre ele. Si mai vrem sa mai cheltuim inca 3-4 miliarde ca sa dam sens podului, adica DX Focsani-Braila, DX Braila - Tulcea si MEGA PROIECTUL CU TUNEL DE 8 KM SUB BABADAG + cocoase duble decat cea de la Focsani atat la Tulcea cat si la racordul cu A4: DX Tulcea - Constanta.

                                  In loc sa legam provinciile si sa face drumuri in centrul tarii, noi facem prin colturi...

                                  Railway fan. But motorways have to be done first!

                                  F 1 Reply Last reply Răspunde Citează 2
                                  • F Deconectat
                                    fulgernc @vancouver
                                    ultima editare de

                                    @vancouver a spus în DX-uri zona Galați - Brăila si DR21 Brăila-Slobozia-Călărași:

                                    In aceeasi perioada pe Valea Prahovei au trecut "nu mai putin de" 40.000.000 de vehicule !!!! Cu ambuteiaje zilnice de 1-2 ore si in week-end de 2-6 ore !!! Si A3 CoBra nici macar nu apare ca prioritate in planul noii guvernari

                                    Totuși , ca să punem în perspectivă.

                                    Valea Prahovei: A3 , DN1.
                                    Aici: drumuri parțial blocate pe ambele maluri. Cu totul în contra a fost traversat de aprox 10 ori mai puține mașini.

                                    Cu totul în favoarea sa , vom vedea într-un an. DX-urile respective(nu o să valorez chestia cu tunelul și cocoașele) vor da noi coordonate , odată cu finalizarea A7 , A13.

                                    1 Reply Last reply Răspunde Citează 1
                                    • vancouverV Deconectat
                                      vancouver
                                      ultima editare de

                                      Am vrut doar sa contracarez modul de prezentare al dlui Scriosteanu. Gen: WOW, mama mia, au trecut 4.000.000 ... fabulos. Pentru nu doar ca nu e fabulos, e chiar de 2 lei.

                                      Pe termen lung traficul o sa mai creasca, asta e cert. Mai ales daca braileni sau galateni vor face ceva pe malul opus, fie afacere, fie casa. Pentru ca la modul serios numai asa poate sa creasca traficul semnificativ, adica prin vehicule care folosesc zilnic. Nu cu familii care trec o data pe an in drum spre delta sau spre litoral.

                                      Doar ca acele porti de taxare, inca nefunctionale, dar care stau amenintator acolo, le taie elanul celor din Galati si Braila sa inceapa ceva pe malul opus. Nimeni nu are chef sa dea zilnic bani.

                                      De altfel vedem si podul Giurgeni-Vadu Oii, existent de 60 de ani: nu a adus prosperitate sau vanzoleala. Dimpotriva, e tot mai pustiu si pe ambele maluri saracie. Asa ca un pod singur si mai ales cu taxe, nu prea rezolva mare lucru.

                                      Railway fan. But motorways have to be done first!

                                      F 1 Reply Last reply Răspunde Citează 2
                                      • ncbN Deconectat
                                        ncb
                                        ultima editare de

                                        Drumul Expres 6 Braila - Galați - Viaduct si pod peste Siret 21.06.2025

                                        Emilian Grigoras

                                        Drumul Expres 6 Braila - Galați - Viaduct si pod peste Siret 21.06.2025
                                        1 Reply Last reply Răspunde Citează 1
                                        • F Deconectat
                                          fulgernc @vancouver
                                          ultima editare de

                                          @vancouver a spus în DX-uri zona Galați - Brăila si DR21 Brăila-Slobozia-Călărași:

                                          Pe termen lung traficul o sa mai creasca, asta e cert. Mai ales daca braileni sau galateni vor face ceva pe malul opus, fie afacere, fie casa. Pentru ca la modul serios numai asa poate sa creasca traficul semnificativ, adica prin vehicule care folosesc zilnic. Nu cu familii care trec o data pe an in drum spre delta sau spre litoral

                                          Din prisma mea podul e important ptr zonă. Ptr dezvoltarea zonală. Eu sunt de acord , că poate , zona nu traversează cel mai bun moment din istoria sa. Dar totuși , zona urbană Galați-Brăila , chiar dacă nu traversează cel mai bun moment , nu e totuși un sat pus în calea unei autostrăzi. Care așteaptă trei cafenele să îi ridice încasările.

                                          1 Reply Last reply Răspunde Citează 2
                                          • M Conectat
                                            mihai
                                            ultima editare de mihai

                                            Da, Podul Galati - Braila e primul element dintr-o infrastructura a viitorului: un coridor de transport care sa lege nord-estul Transilvaniei si Moldova de Portul Constanta pe o ruta mult mai scurta, care trece prin singura aglomerare urbana din Romania, Braila - Galati, care are potential real de a concentra mai mult de 1 milion de oameni.

                                            Dar aici vorbim de un plan pe 10-25 de ani. Sigur se poate pune intrebarea daca era acum momentul pentru aceasta investitie pe termen lung. Numai ca asta e de obicei intrebarea gresita. Pentru ca atunci cand gandesti numai pe termen scurt, nu rezolvi nimic pe termen lung.

                                            Mie nu mi se pare deloc gresit faptul ca podul a fost construit acum. Ce mi se pare o eroare strategica este ca nu a fost echipat cu cordior de cale ferata, chiar dubla.

                                            O oportunitate ratata, care inseamna ca generatiile viitoare vor trebui sa construiasca un al doilea pod candva in viitor.

                                            Apropo de acest aspect, faptul ca Romania n-are orase de circa 500k - 1 milion de locuitori este unul dintre motivele polarizarii economice Bucuresti vs. restul tarii si o mare frana economica pentru Romania. Ruptura aceasta intre Bucuresti, cu 2.5 mil. locuitori si restul marilor orase precum Cluj, Timisoara, Iasi la doar 300-350 mii de locuitori este una din marile probleme economice ale Romaniei.

                                            Daca Braila-Galati se unesc intr-un singur oras de peste 1 mil. de locuitori - perfect posibil data fiind distanta mica intre ele, lucrurile ar incepe sa se schimbe in bine.

                                            1 Reply Last reply Răspunde Citează 2
                                            • First post
                                              Last post