Forum Construim România
    • Categorii
    • Recente
    • Taguri
    • Populare
    • Utilizatori
    • Grupuri
    • Înregistrare
    • Autentificare

    A7 Ploiești - Bacău - Suceava

    Scheduled Pinned Închis Moved AUTOSTRĂZI ȘI DRUMURI
    1.1k Mesaje 32 Posters 348.4k Vizualizări 7 Watching
    Se încarcă mai multe mesaje
    • Vechi la Noi
    • Noi la Vechi
    • Most Votes
    Răspunde
    • Răspunde ca subiect
    Login pentru a răspunde
    Acest subiect a fost șters. Doar utilizatorii cu privilegii pentru moderarea subiectelor îl poate vedea.
    • F Deconectat
      fulgernc @vancouver
      ultima editare de

      @vancouver a spus în A7 Ploiești - Bacău - Suceava:

      Acum comentariul meu: pe expert, pe prof. Hanganu si pe prof. Dima îi punem sa stea dedesubt in timpul testelor!

      Cu casca de protecție pe cap , sau fără?

      1 Reply Last reply Răspunde Citează 0
      • I Deconectat
        Iulian @vancouver
        ultima editare de

        @vancouver
        Ii urcați în camioane calare pe grămadă de pământ.

        1 Reply Last reply Răspunde Citează 0
        • vancouverV Deconectat
          vancouver
          ultima editare de

          A7 km38 (cred ca intre timp stie toata lumea unde este...):

          IMG-20250612-WA0029.jpg

          IMG-20250612-WA0030.jpg

          IMG-20250612-WA0031.jpg

          IMG-20250612-WA0032.jpg

          IMG-20250612-WA0033.jpg

          IMG-20250612-WA0034.jpg

          IMG-20250612-WA0035.jpg

          IMG-20250612-WA0036.jpg

          IMG-20250612-WA0037.jpg

          IMG-20250612-WA0038.jpg

          IMG-20250612-WA0039.jpg

          IMG-20250612-WA0040.jpg

          Railway fan. But motorways have to be done first!

          1 Reply Last reply Răspunde Citează 2
          • vancouverV Deconectat
            vancouver
            ultima editare de

            Tot km 38 mai departe:

            IMG-20250612-WA0041.jpg

            IMG-20250612-WA0042.jpg

            IMG-20250612-WA0043.jpg

            IMG-20250612-WA0044.jpg

            IMG-20250612-WA0045.jpg

            IMG-20250612-WA0046.jpg

            IMG-20250612-WA0047.jpg

            IMG-20250612-WA0048.jpg

            IMG-20250612-WA0049.jpg

            IMG-20250612-WA0050.jpg

            IMG-20250612-WA0051.jpg

            WhatsApp Bild 2025-06-12 um 19.04.56_a367646d.jpg

            Railway fan. But motorways have to be done first!

            1 Reply Last reply Răspunde Citează 4
            • vancouverV Deconectat
              vancouver
              ultima editare de vancouver

              Ne mutam mai spre Bucuresti, tot pe lotul Coni Trace (adica lot 2 din Ploiesti-Buzau) la un alt pod celebru, km26:

              1.jpg

              IMG-20250612-WA0053.jpg

              IMG-20250612-WA0054.jpg

              IMG-20250612-WA0055.jpg

              IMG-20250612-WA0056.jpg

              IMG-20250612-WA0057.jpg

              IMG-20250612-WA0058.jpg

              IMG-20250612-WA0059.jpg

              IMG-20250612-WA0060.jpg

              IMG-20250612-WA0061.jpg

              Railway fan. But motorways have to be done first!

              1 Reply Last reply Răspunde Citează 6
              • vancouverV Deconectat
                vancouver
                ultima editare de vancouver

                Si km20, pasajul DJ100C peste A7 la granita dintre lot 2 si lot 1.

                Aici, cum ziceam mai sus, este prevazuta redeschiderea completa a lotului 1 pe 23.06. (plus minus cateva zile, adica din grafiul actual de lucru rezulta data asta de 23.06 ca sa dea drumul la trafic pe pasaj).

                Unul din rosturi a fost betonat azi, al doilea maine (13.06). Restul se vede din poze, ca sunt pe ultima suta.

                1.jpg

                IMG-20250612-WA0063.jpg

                IMG-20250612-WA0064.jpg

                IMG-20250612-WA0065.jpg

                IMG-20250612-WA0066.jpg IMG-20250612-WA0067.jpg IMG-20250612-WA0068.jpg IMG-20250612-WA0069.jpg

                IMG-20250612-WA0070.jpg

                IMG-20250612-WA0071.jpg

                IMG-20250612-WA0072.jpg

                Railway fan. But motorways have to be done first!

                1 Reply Last reply Răspunde Citează 8
                • vancouverV Deconectat
                  vancouver
                  ultima editare de vancouver

                  Acum mergem la UMB, pod Buzau / Vadu Pasii:

                  Nu uitati ca puteti face click pe poze si le vedeti la dimensiune mai mare!

                  Pozele dinspre Focsani spre Ploiesti:
                  IMG-20250612-WA0007.jpg

                  IMG-20250612-WA0008.jpg

                  IMG-20250612-WA0009.jpg

                  4 IMG-20250612-WA0010.jpg

                  5 IMG-20250612-WA0011.jpg

                  6 IMG-20250612-WA0012.jpg

                  7 IMG-20250612-WA0013.jpg

                  Aici e limita de lot UMB cu Nurol.
                  IMG-20250612-WA0014.jpg

                  Continuam spre Ploiesti pe lotul Nurol:
                  IMG-20250612-WA0015.jpg

                  IMG-20250612-WA0016.jpg

                  IMG-20250612-WA0017.jpg

                  IMG-20250612-WA0018.jpg

                  IMG-20250612-WA0019.jpg

                  IMG-20250612-WA0020.jpg

                  IMG-20250612-WA0021.jpg

                  IMG-20250612-WA0022.jpg

                  IMG-20250612-WA0023.jpg

                  IMG-20250612-WA0024.jpg

                  IMG-20250612-WA0025.jpg

                  IMG-20250612-WA0026.jpg

                  IMG-20250612-WA0027.jpg

                  Railway fan. But motorways have to be done first!

                  1 Reply Last reply Răspunde Citează 7
                  • vancouverV Deconectat
                    vancouver
                    ultima editare de vancouver

                    Urmeaza si filmari.

                    Si cateva amanunte suplimentare:

                    pod Buzau UMB:

                    • inca nu a avut loc receptia. Cam pe 25.06. Atunci termina si Nurol racordul cu DN2B.
                    • între timp UMB o sa faca testele podului mare (sapt. viitoare - poate merg ziaristii din Buzau sa vada!)

                    km 38:

                    • in poze se vad acele rigidizari uitate la vremea lor in dreptul pilelor si culeilor, acolo unde structura orizontala se sprijina pe elemenetele verticale. Acolo exista niste grinzi transversale (echivalentul antretoazelor de la podurile din beton) si aceste grinzi transversale mai trebuie intarite. Nu se vad din exterior, trebuie intrat inauntru, in grinda!
                    • se vad si fundatii pe care se vor sprijini si vor incerca (repet: incerca) sa ridice podul cativa centimetri sau macar milimetri. In momentul in care structura este ridicata, atunci trebuie facute si eclisele talpilor si sudate rigidizarile. Solutie este asadar conturata. Dar proiectantul inca nu a dat-o oficial, asa ca superviserul inca nu are ce sa supervizeze si nici expertul italian - dar de principiu amandoi sunt de acord si considera ca aceasta e solutia corecta.
                    • Presupunerea mea: scopul ridicarii este sa detensioneze sudurile actuale si zona de reazem. Dupa ce fac eclisarea si rigidizarile, structura se va lasa si sprijini pe elementele noi si nu va mai solicita 100% sudurile neconforme si grinzile transversale de pe reazeme. Oricum in final toate imbinarile vor fi nu 100% sigure, ci 250%. Pentru ca sudurile, chiar si asa neconforme, au functionat deja, au tinut podul. Dar ca sa fim siguri siguri siguri ca totul e ok dublam imbinarile sudute cu imbinari cu suruburi. Mai mult, in calcul se iau coeficienti generosi de siguranta. Chiar daca un element este executat de Dorel, noi in proiectare tinem cont de factorul uman si crestem incarcarea maxima posibil ever ever cu inca 20-30-40% pentru calcul. Dupa care si materialul trebuie sa reziste minim la niste valori, dar in testele reale cu acel material valorile sunt mult mult peste, ca si in cel mai slab punct al structurii (dat de limitele tehnologice de a face materialele perfect omogene) tot sa fie respectata valoare luata in calcul.

                    legatura Nurol lot 2 cu DN2 (km 47-52):

                    • dureaza inca cel putin o luna
                    • au probleme cu niste exproprieri suplimentare la bretelele nodului
                    • asa ca descarcarea provizorie va fi direct in giratoriul provizoriu actual
                    • daca Trace reusesc sa termine pe 10-15 iulie e posibil ca Nurol inca sa nu fie gata. Atunci, pentru cateva zile / saptamani se va folosi descarcarea provizorie de la Stalpu. Daca nu, nu!

                    Railway fan. But motorways have to be done first!

                    1 Reply Last reply Răspunde Citează 8
                    • M Deconectat
                      mike_us
                      ultima editare de

                      Bacău LOT 3 Răcăciuni - Bacau | Stadiu lucrari 12.06.2025

                      AUTOSTRADA A7 Focșani - Bacău LOT 3 Răcăciuni - Bacau | Stadiu lucrari 12.06.2025 #356
                      1 Reply Last reply Răspunde Citează 6
                      • C Deconectat
                        chapo
                        ultima editare de

                        Websrc daca tot furi si dai paste pe unde ai chef ce muncesc oamenii astia, macar ai bunul simt sa dai o sursa.

                        P 1 Reply Last reply Răspunde Citează 1
                        • P Conectat
                          PaulS @chapo
                          ultima editare de

                          @chapo Cred ca ajuta daca-i atragi atentia pe forumul unde a facut postarea 🙂

                          1 Reply Last reply Răspunde Citează 2
                          • C Deconectat
                            chapo
                            ultima editare de

                            Daca imi fac cont acolo imi iau ban in 5 min :))

                            M 1 Reply Last reply Răspunde Citează 6
                            • vancouverV Deconectat
                              vancouver
                              ultima editare de vancouver

                              Dacă. doar ar fi preluat și copiat ce am postat eu încă era bine. Dar a trebuit sa arate și care-i sunt limitele intelegerii situatiei. Eu am explicat cum se procedează ca să nu existe nici un pericol. El a înțeles ca e mare pericol!☢️

                              Railway fan. But motorways have to be done first!

                              1 Reply Last reply Răspunde Citează 3
                              • vancouverV Deconectat
                                vancouver
                                ultima editare de

                                Autostrada A7 Ploiești-Buzău | Lot 2: Pasajele de la km 20 și 26 | 2025.06.12

                                Railway fan. But motorways have to be done first!

                                1 Reply Last reply Răspunde Citează 7
                                • C Deconectat
                                  chapo
                                  ultima editare de

                                  Eu nu pot sa dau like. ,,You can only upvote an user 6 times a day” Am vrut sa va mai zic, dar am uitat

                                  vancouverV 1 Reply Last reply Răspunde Citează 1
                                  • vancouverV Deconectat
                                    vancouver @chapo
                                    ultima editare de

                                    @chapo am modificat limitele: max. 20 de like-uri la acelasi user pe zi, max 50 like-uri pe zi.

                                    Railway fan. But motorways have to be done first!

                                    1 Reply Last reply Răspunde Citează 3
                                    • I Deconectat
                                      Iulian
                                      ultima editare de

                                      Lol, cetățeanul care a preluat o parte din postul colegului Vancouver nu a trecui pe la cursul de organe de mașini. Daca îl prindea proful de " organe" de la IPG unde am terminat eu, îl făcea un vajnic exponent al vorbei : primii șase ani sunt grei, până treci in anul trei.

                                      1 Reply Last reply Răspunde Citează 3
                                      • M Deconectat
                                        mike_us @chapo
                                        ultima editare de mike_us

                                        @chapo
                                        Te banează imediat dacă nu te închini în fața monarhiei sau a înaltei nobilimi de pe forum.

                                        1 Reply Last reply Răspunde Citează 4
                                        • M Deconectat
                                          mike_us
                                          ultima editare de

                                          Podul peste raul Buzau pregatiri pentru darea in trafic

                                          Podul peste raul Buzau pregatiri pentru darea in trafic!
                                          1 Reply Last reply Răspunde Citează 2
                                          • vancouverV Deconectat
                                            vancouver
                                            ultima editare de

                                            Anemona Andone  /  iun. 13  /  Companii

                                            Autostrada Moldovei: Cel mai lung pod al A7 va fi dat în trafic la finalul lunii - secretar de stat - Economica.net

                                            Autostrada Moldovei: Cel mai lung pod al A7 va fi dat în trafic la finalul lunii - secretar de stat - Economica.net

                                            Podul peste râul Buzău, cel mai lung al Autostrăzii Moldovei A7, a intrat în etapa de pregătire în vederea deschiderii traficului, informează vineri secretarul de stat din Transporturi, Irinel Ionel Scrioșteanu.

                                            „Sfârșitul acestei luni marchează un moment important pentru infrastructura rutieră din această parte de țară, se va deschide traficul pe cel mai lung pod de pe traseul autostrăzii A7, parte a lotului 1 din tronsonul Buzău – Focșani în lungime de 4.6 km, cel care traversează râul Buzău la est de municipiul Buzău”, anticipează oficialul de la Transporturi.

                                            Cu o lungime totală de 1360 de metri, acest pod va asigura o legătură la profil de autostradă între Vadu Pașii și Buzău Est. Podul se ridică la peste 30 de metri deasupra albiei majore a râului Buzău, fiind susținut de 21 de pile, iar cea mai mare deschidere atinge 70 de metri.

                                            Railway fan. But motorways have to be done first!

                                            1 Reply Last reply Răspunde Citează 2
                                            • First post
                                              Last post