Forum Construim România
    • Categorii
    • Recente
    • Taguri
    • Populare
    • Utilizatori
    • Grupuri
    • Înregistrare
    • Autentificare

    A7 Ploiești - Bacău - Suceava

    Scheduled Pinned Închis Moved AUTOSTRĂZI ȘI DRUMURI
    1.0k Mesaje 32 Posters 159.7k Vizualizări 7 Watching
    Se încarcă mai multe mesaje
    • Vechi la Noi
    • Noi la Vechi
    • Most Votes
    Răspunde
    • Răspunde ca subiect
    Login pentru a răspunde
    Acest subiect a fost șters. Doar utilizatorii cu privilegii pentru moderarea subiectelor îl poate vedea.
    • M Conectat
      mihai
      ultima editare de

      Autostrada A7 - Focșani - Bacău, Lot 1, Nod Tișița Vest, UMB [02.06.2025] [Ep. 09 - 47%]
      1 Reply Last reply Răspunde Citează 2
      • vancouverV Deconectat
        vancouver
        ultima editare de vancouver

        A7 zona Buzau Est (pod Nurol peste CF 500 + DN2B si pod UMB):

        de la S_drone:

        ȘANTIER AUTOSTRADA MOLDOVEI (A.7) LA BUZAU (SUPRATRAVERSARE MAGISTRALA CFR 500 ȘI DN2B)//05.06.2025

        Railway fan. But motorways have to be done first!

        M 1 Reply Last reply Răspunde Citează 2
        • M Conectat
          mihai @vancouver
          ultima editare de

          Wow, deja betoneaza placa podului peste CF, care e cea mai grea lucrare a lor. Foarte tare.

          Din forma pilelor vad ca va fi tablier metalic peste CF, de aia nu s-au montat grinzi de beton.

          Pe de alta parte se vede concentrarea pe capatul dinspre lotul UMB, care se va deschide in curand.

          Incep sa cred ca Nurol chiar termina tronsonul prin Septembrie - Octombrie.

          1 Reply Last reply Răspunde Citează 1
          • M Conectat
            mihai
            ultima editare de

            AUTOSTRADA A7 Focsani-Bacau Lucrari zona Domnesti Targ | Pasaj peste DN2 si CF | 05.06.2025
            1 Reply Last reply Răspunde Citează 3
            • M Conectat
              mihai
              ultima editare de

              POD AUTOSTRADA MOLDOVEI (A.7) PESTE RÂUL BUZĂU ("PODUL LUI UMBRĂRESCU")//06.06.2025
              1 Reply Last reply Răspunde Citează 1
              • M Deconectat
                mike_us
                ultima editare de

                A7 Focsani-Bacau Lucrari zona Domnesti Targ | Pasaj peste DN2 si CF | 05.06.2025

                AUTOSTRADA A7 Focsani-Bacau Lucrari zona Domnesti Targ | Pasaj peste DN2 si CF | 05.06.2025
                1 Reply Last reply Răspunde Citează 3
                • M Deconectat
                  mike_us
                  ultima editare de

                  Focsani-Bacau Lot 2 | Lucrari intre Adjud si Sascut 05.06.2025

                  Autostrada A7 Focsani-Bacau Lot 2 | Lucrari intre Adjud si Sascut 05.06.2025
                  1 Reply Last reply Răspunde Citează 3
                  • vancouverV Deconectat
                    vancouver
                    ultima editare de vancouver

                    Ploiesti - Buzau lot 2 Coni-Trace:

                    • km 20: uzura asternuta, urmeaza rosturile de marti
                    • km 26: primul strat de asfalt asternut, cel care are rol de protectie a hidroizolatiei
                    • km38: aici avem in continuare un blocaj. Calea 1 eclisare gata. Dar la eclisarea caii 1 au fost nevoiti sa taie niste parti din talpile grinzilor metalice (grinzile sunt formate din inina si doua talpi, sus si jos), pentru ca la elaborarea detaliului de eclisare nu s-a tinut cont de forma exacta a talpilor. Asa ca au taiat baietii fara sa intrebe. Acum e nasol cu calea 1. La calea 2 nu le-a mai dat voie sa ecliseze decat inima si se apropie de final; asteapta detaliul de eclisare pentru talpi, care sa tina cont de forma reala a talpilor. Si solutia pentru calea 1, unde inca nu e clar cat de grav e ce au facut. Disclaimer: ce scriu aici e transmis din gura in gura, pe cale orala - ca la basme - asadar poate sa nu fie exact asa cum am scris; dar in esenta: "roger, we still have a problem" si se asteapta expertiza, care nu stim cat dureaza.

                    Fara pasajul de la km38 nu se poate deschide nimic (din lotul 2). Este fix inainte de nod Clondiru, venind de la Bucuresti, asa ca ...

                    Daca o mai tine asa o sa se deschida prima data nod Clondiru - nod Spataru...

                    Railway fan. But motorways have to be done first!

                    M D 2 Replies Last reply Răspunde Citează 1
                    • M Deconectat
                      mike_us @vancouver
                      ultima editare de

                      @vancouver Care crezi că ar fi cel mai pesimist scenariu pentru inaugurare? August sau septembrie?

                      1 Reply Last reply Răspunde Citează 1
                      • vancouverV Deconectat
                        vancouver
                        ultima editare de

                        Intotdeauna exista mai pesimist: daca zic septembrie, tot e posibil sa fie mai rau, de ex. daca CNAIR nu mai suporta si decide sa rezilieze. Sau daca Trace da faliment sau pur si simplu pleaca.

                        Asa ca hai mai bine sa vedem cel mai optimist scenariu 😁 Care ar fi un 15 iulie. Mai devreme nu prea vad.

                        Si hai sa le tinem pumnii, sa termine sapt. viitoare la km20 si poate undeva pe 18-20 iunie sa dea drumul la circulatie pe pasaj si implicit sa redeschida complet lotul 1.

                        Railway fan. But motorways have to be done first!

                        S 1 Reply Last reply Răspunde Citează 3
                        • S Deconectat
                          SwatKat @vancouver
                          ultima editare de

                          @vancouver Incredibil! Proiectantul ar trebui “ars” rau, cu tot cu constructor, ca orice gaga ar fi trebuit sa intrebe bai dar oare taiem aici? Cat dura un Facetime cu proiectantul?
                          Nesimtire totala!
                          Ps. Bine ca “lumea buna” e ocupata cu aruncat de noroi in alt constructor ca a asfaltat dintr-o bucata inclusiv pe axul autostrazii si vezi-doamne, au “calculat” unii ca era mai ieftin altfel…
                          Intreg anul trecut erau vocali ca Trace avea tot dreptul la extensii ca nu stiu ce cu gropile de imprumut. A mai trecut 1 an aproape si ei tot le acorda credit… si tot altii fac rau sau factureaza mai mult etc.

                          M 1 Reply Last reply Răspunde Citează 4
                          • M Deconectat
                            mike_us @SwatKat
                            ultima editare de mike_us

                            @SwatKat

                            Anul trecut le-am spus:
                            Buzău – Focșani în 2024 (cu câteva luni înainte de semnarea contractului),
                            Focșani – Bacău în 2025 (foarte aproape de semnare), iar
                            Bacău – Pașcani undeva în 2026, cu o întârziere maximă de 6 luni.
                            Așadar, o medie simplă arată o întârziere minoră, care, ținând cont de dimensiunea proiectului și de istoricul lucrărilor de infrastructură din România, este una fantastică.

                            Le-am spus clar: aceasta este previziunea mea de nespecialist.
                            Voi, în schimb, strigați zi și noapte despre „întârzieri catastrofale”.
                            Ca inginer, vă provoc să veniți și voi cu propriile previziuni și să calculați media întârzierilor, ca să înțelegem și noi ce înseamnă, de fapt, „catastrofal”.
                            Nu mai are rost să spun că n-ați răspuns provocării, în timp ce previziunea mea rămâne în continuare perfect posibilă.

                            Poate are timp @vancouver să ne explice, din perspectiva unui inginer constructor, dacă există vreo problemă cu asfaltarea dintr-o singură bucată, inclusiv pe axul autostrăzii.
                            Care ar fi avantajele și dezavantajele?
                            Și în privința problemelor de la poduri, @vancouver a oferit cea mai bună explicație despre cauzele întârzierilor și ne-a prezentat clar ce presupune soluția aleasă.

                            S 1 Reply Last reply Răspunde Citează 0
                            • S Deconectat
                              SwatKat @mike_us
                              ultima editare de

                              @mike_us inteleg ca e o solutie tehnica mai buna si pentru viitor, mai simplu de executat, deci manopera mai mica cu mentiunea ca creste cantitatea de material.
                              La fel si pentru parapetul retras, si acolo sa asfaltezi in spatele lui era mai complicat, asfaltul ala nu avea neaparat o calitate buna, trebuie echipa separata etc.

                              Dar noo, “castiga Umb” ca a facut ceva mai rapid de executat, mai trainic pentru intretinere in timp.

                              La fel, nimeni nu raspunde daca a facut cineva vreun calcul cata manopera s-a redus, ce cantitate a crescut si daca per total solutia Umb nu e totusi avantajoasa. Ei au doar certitudini ca nu e asa, si Umb “profita”. Nu e cazul de politica pe aceste forumuri insa pe pum ma inspaimanta cateodata cand citesc de “ura de clasa”, de dorintele de a cauta nod in papura pe toate contractele ca sa demonstreze…nimic, toate alimentate cred de invidie…
                              Si e pacat, daca si intr-un loc unde se presupune ca in principal sunt oameni cu experienta, cu studii (de specialitate) exista astfel de mentalitati…

                              1 Reply Last reply Răspunde Citează 1
                              • D Conectat
                                daniel22_22 @vancouver
                                ultima editare de daniel22_22

                                @vancouver : Eu nu sunt specialist în construcții dar ca să aud ca niște Dorei au decis să “ajusteze” un element de structură ca să le intre lor o bucată de tablă și niște șuruburi mi se pare de noaptea minții.
                                Așa cum spunea cineva ca ar fi spus bulgarii: Am aflat și noi cine este Trace și ce fel de subcontractori de strânsură au avut.

                                1 Reply Last reply Răspunde Citează 0
                                • First post
                                  Last post