Forum Construim România
    • Categorii
    • Recente
    • Taguri
    • Populare
    • Utilizatori
    • Grupuri
    • Înregistrare
    • Autentificare

    A3 București - Brașov - Cluj Napoca - Borș

    Scheduled Pinned Închis Moved AUTOSTRĂZI ȘI DRUMURI
    256 Mesaje 16 Posters 86.4k Vizualizări 2 Watching
    Se încarcă mai multe mesaje
    • Vechi la Noi
    • Noi la Vechi
    • Most Votes
    Răspunde
    • Răspunde ca subiect
    Login pentru a răspunde
    Acest subiect a fost șters. Doar utilizatorii cu privilegii pentru moderarea subiectelor îl poate vedea.
    • G Deconectat
      gruia88 @chapo
      ultima editare de

      @chapo da pai asta zic , pana acum nu am vazut sa foreze pe filmari nici pe discutii si de asta am fost surprins , singurele discutii despre dealul de la Zimbor sunt cand pleaca si ce frumos pleaca si ce o sa radem cand pleaca... atat!

      Ma bucur ca e forat ma bucur ca au lucrat ca niste profesionisti .

      F 1 Reply Last reply Răspunde Citează 0
      • G Deconectat
        gruia88 @mike_us
        ultima editare de

        @mike_us aia care "stiu ei mai bine" la cat de mult au mediazat plecarea dealului parca asteptam si eu sa vad ditamai dealul la vale ca " vezi domnule lucreaza fara sa protejeze dealul si isi dau singuri la gioale " si cand am vazut forajele am zis hopa uite ca se protejeaza .

        1 Reply Last reply Răspunde Citează 2
        • F Deconectat
          FMFM @gruia88
          ultima editare de

          proiectul initial prevedea vreo 16 berme iar la fecare a 3-a cate un rand de piloti forati pentru stabilizare, dar din motive ieftin de inteles, aka UMB face cost reduction pe proiect, iar profit pe buzunar, si vedem ce se intampla, au ajuns la solutia asta.
          Geologic, dealul are o stratificare foarte complexa, iar in timp ar putea sa se intample o tragedie pentru ca "se poate"

          G vancouverV 2 Replies Last reply Răspunde Citează 2
          • G Deconectat
            gruia88 @FMFM
            ultima editare de

            @FMFM Sunt total de acord cu tine , nu stiu ce era in proiect si daca solutia o sa tina , singura remarca este ca se protejeaza dealul cumva si nu este lasat la voia intamplarii , acum cat de bine este protejat nu sunt in domeniu sa imi exprim parerea.

            Dupa parerea mea dupa sapaturi trebuie urmarit cu ceva senzori de deplasare , insepctat vizual daca sunt crapaturi sau infiltratii de apa si dispuse remedieri daca este cazul.

            Cel mai probabil daca o sa fie probleme o sa trebuiasca sa mai adauge piloti forati .

            1 Reply Last reply Răspunde Citează 3
            • vancouverV Conectat
              vancouver @FMFM
              ultima editare de

              @FMFM Ai si n-ai dreptate:

              1. Este normal ca orice firma sa caute sa faca simplificari si astfel sa castige bani.
              2. Totusi in cazul unor modificari de proiect si suma pe care o primesc scade, daca astfel pun in opera cantitati mai mici, sa zicem de piloti forati. Asa cum primesc in plus, daca solutia este mai complexa.
              3. Solutia adoptata de UMB presupune mai putini piloti forati, dar un volum mai mare de excavat. Se realizeaza astfel o zona plata mai mare, o zona tampon, la mare distanta de autostrada. Ei au plecat de sus din acelasi punct ca si in proiectul initial si au sapat "mai vertical". Asfel apare undeva o platforma mai mare, care are rol de buffer in caz ca totusi ceva o ia la vale. Solutia noua este mai sigura. Pun o schita:

              deal.jpg

              1. Orice modificare trebuie avizata de minim 2 ingineri. Unul de la CNAIR si unul de la superviser. Nu e cum pare din comentariul tau, ca suntem in Romania sat fara câini.
              2. Da, poate ca vis-a-vis de UMB exista o simpatie in structurile statului roman, CNAIR, etc. Si eu recunosc ca sunt mandru ca exista o firma romaneasca asa de mare si capabila si pana la urma orice tara isi sustine si creste firme. Si da, ai dreptate, simpatia asta nu trebuie sa duca la solutii nesigure sau care implica in viitor investitii mai mari, refaceri etc...

              Railway fan. But motorways have to be done first!

              1 Reply Last reply Răspunde Citează 6
              • P Deconectat
                PaulS
                ultima editare de

                În dosarul dintre Precon și MT văd ca s-a pronunțat cu respingerea acestuia în 12.02.2025.
                Sunt 10 zile pentru a face contestație. Aveți idee dacă s-a făcut contestație? Sau vom vedea Selina în șantier de la 1 Mai 2025?

                https://portal.just.ro/3/SitePages/dosar.aspx?id_inst=3&id_dosar=300000001162178

                Ora estimata: 08:30
                Complet: C31 - FAP
                Tip solutie: Respinge cererea
                Solutia pe scurt: Respinge ca neîntemeiată excepţia inadmisibilităţii. Respinge ca neîntemeiată cererea. Cu drept de apel în termen de 10 zile de la comunicare, care se depune la Tribunalul Bucureşti – Secţia a II-a Contencios Administrativ şi Fiscal. Pronunţată astăzi, 12.02.2025, prin punerea soluţiei la dispoziţia părţilor prin mijlocirea grefei instanţei.
                Document: Hotarâre 1244/2025 12.02.2025

                1 Reply Last reply Răspunde Citează 0
                • vancouverV Conectat
                  vancouver
                  ultima editare de

                  Daca s-a respins cererea, atunci CNAIR nu este obligat sa dea ordinul de incepere a lucrarilor. Deci mai probabil nu vedem Selina pe santier. Nea Beni ar face bine sa-si retraga plangerea din celalalt dosar, unde vrea bani pentru rezilierea contractului de acum 4 ani.

                  Railway fan. But motorways have to be done first!

                  1 Reply Last reply Răspunde Citează 0
                  • P Deconectat
                    PaulS
                    ultima editare de

                    Se pare ca vin grinzile pentru ultima structura.
                    În perioada 07.03.2025 – 21.03.2025 se vor desfășura 20 de transporturi cu depășiri pe traseul: Mârșa – DN1 – A1 – Sibiu – A1 – Sebeș – A10 – Turda – A3 – Tureni (județul Cluj).

                    Vehiculele transportă grinzi.

                    https://cnadnr.ro/ro/comunicare/comunicate-de-presa/interes-general/transporturi-agabaritice-pe-ruta-mârșa-–-tureni

                    1 Reply Last reply Răspunde Citează 1
                    • P Deconectat
                      PaulS
                      ultima editare de PaulS

                      Cele mai importante puncte în lucru, Autostrada A3: Chiribiș-Suplac, 6 martie 2025
                      Din pacate nu e cine stie ce miscare in punctele acestea.
                      Prin comparatie pare ca sunt mai putini oameni decat pe lotul celor de la Aktor 😞
                      Cristian Marius Man
                      https://www.youtube.com/watch?v=RBaSwJpiCgU

                      1 Reply Last reply Răspunde Citează 0
                      • P Deconectat
                        PaulS
                        ultima editare de

                        DEx 4 Legătura A3 - Dn1 (Tureni) 07.03.2025 I filmare completă
                        AlexCDrone
                        https://www.youtube.com/watch?v=YloKhRsMoIw

                        1 Reply Last reply Răspunde Citează 1
                        • P Deconectat
                          PaulS
                          ultima editare de

                          Autostrada A3, lot integral Suplacu de Barcău-Chiribiș, 6 martie 2025
                          Cristian Marius Man
                          https://www.youtube.com/watch?v=sJaEEZiACd0

                          1 Reply Last reply Răspunde Citează 1
                          • P Deconectat
                            PaulS
                            ultima editare de

                            Lucrări DEx 4 Legătura A3 - DN1 Tureni 07.03.2025
                            AlexCDrone
                            https://www.youtube.com/watch?v=-OnyQP5IP38

                            1 Reply Last reply Răspunde Citează 0
                            • vancouverV Conectat
                              vancouver
                              ultima editare de vancouver

                              A13 Brasov - Bacau, continua forajele:

                              Anemona Andone  /  mart. 11  /  Companii

                              Autostrada A13 Brașov - Bacău. Progres de 1500 de metri liniari la forajele geotehnice în ultima lună VIDEO - Economica.net

                              Autostrada A13 Brașov - Bacău. Progres de 1500 de metri liniari la forajele geotehnice în ultima lună VIDEO - Economica.net

                              Aproximativ 5.500 de metri liniari au fost forați pentru studiul geotehnic în cadrul contractului de finalizare studiu de dezabilitate Autostrada A13 Brașov - Bacău, progresul fiind de 1500 de metri liniari față de măsurătorile de luna trecută, a informat marți Compania Națională de Investiții...

                              Lungimea estimată a traseului care se desfășoară în județele Brașov, Covasna și Bacău este de 162,5 kilometri, iar durata de finalizare a studiului de fezabilitate este de 24 de luni, calculată de la momentul începerii activității, septembrie 2024.

                              Railway fan. But motorways have to be done first!

                              1 Reply Last reply Răspunde Citează 0
                              • M Conectat
                                mihai
                                ultima editare de

                                A inceput ridicarea de grinzi la supratravesarea DC85 peste DX4

                                https://www.youtube.com/watch?v=an3nh7j_UM4&ab_channel=RaulPristopan

                                1 Reply Last reply Răspunde Citează 2
                                • P Deconectat
                                  PaulS
                                  ultima editare de

                                  Update de azi:

                                  • au asternut BSC intre viaduct Paraul Racilor si urmatorul pasaj peste vale (inainte de subtraversarea DC85) pe o cale complet, pe cealalta cale azi au inceput
                                  • monstrul s-a mutat pe partea cealalta a viaductului DC85
                                  • s-au montat toate cele 5 grinzi pe partea dinspre Tureni, 1 grinda montata azi dimineata pe partea cealalta, 4 grinzi in asteptare
                                  • o ridicare dureaza foarte mult; cat am stat in santier abia daca au asezat si fixat prima grinda; cineva mi-a zis ca dureaza vreo 20 de minute numa sa o ridice de pe trailer si sa o pregateasca pentru translatie si ridicare
                                  1 Reply Last reply Răspunde Citează 2
                                  • P Deconectat
                                    PaulS
                                    ultima editare de

                                    Lucrări pe Autostrada A3 între Poarta și Zimbor, 14 martie 2025
                                    Cristian Marius Man
                                    https://www.youtube.com/watch?v=Bsw7wzQJqfc

                                    1 Reply Last reply Răspunde Citează 2
                                    • P Deconectat
                                      PaulS
                                      ultima editare de

                                      Autostrada A3, lot integral Poarta Sălajului-Zimbor, 14 martie 2025
                                      Cristian Marius Man
                                      https://www.youtube.com/watch?v=XiwRZYFFoKY

                                      1 Reply Last reply Răspunde Citează 0
                                      • M Conectat
                                        mihai
                                        ultima editare de

                                        https://www.youtube.com/watch?v=5MerT86pTUg

                                        1 Reply Last reply Răspunde Citează 1
                                        • vancouverV Conectat
                                          vancouver
                                          ultima editare de vancouver

                                          Incredibil ce lucrare faraonica. Dupa ce proiectantul a tras o linie dreapta intre 2 puncte "Whatever it takes" si asa a aparut acest mega debleu pe un drum de legatura, cu zeci de coloane forate, cu dublu grinzi de coronament si acorate inca o data cu ancore oblice in deal, mai apare si nebunia de pod la care lucreaza acum. Pe un drum comunal! Fix in varful dealului. De ce? Pentru ca primarita din Tureni a refuzat relocarea drumului comunal fie si numai cu 1 metru! Asa a vrut muschiul ei cerebral. Atat a dus-o capul!

                                          Si acum vedem ditai monstrul de macara, plus alte 2 mega macarale de ajutor, grinzi fabuloase, lucru la inaltime, ceva ce nici pe autostrazi nu vedem.

                                          Trebuia trotuarul pietonal al podului sa-l faca din sticla si primarita sa fie prima care il inaugureaza:

                                          https://www.youtube.com/watch?v=Oo0NJsr5m4I&t=46s

                                          India glass bridge #shorts #short #ytshorts

                                          Macar aveam un obiectiv turistic!

                                          Railway fan. But motorways have to be done first!

                                          M 1 Reply Last reply Răspunde Citează 2
                                          • P Deconectat
                                            PaulS
                                            ultima editare de

                                            Stadiu lucrări UMB la viaductele metalice de la Sâncraiu Almașului - Autostrada Transilvania - A3
                                            On The Road AK
                                            https://www.youtube.com/watch?v=WvSxkTurYKY

                                            1 Reply Last reply Răspunde Citează 2
                                            • First post
                                              Last post