Forum Construim România
    • Categorii
    • Recente
    • Taguri
    • Populare
    • Utilizatori
    • Grupuri
    • Înregistrare
    • Autentificare

    A7 Ploiești - Bacău - Suceava

    Scheduled Pinned Închis Moved AUTOSTRĂZI ȘI DRUMURI
    1.0k Mesaje 30 Posters 156.8k Vizualizări 7 Watching
    Se încarcă mai multe mesaje
    • Vechi la Noi
    • Noi la Vechi
    • Most Votes
    Răspunde
    • Răspunde ca subiect
    Login pentru a răspunde
    Acest subiect a fost șters. Doar utilizatorii cu privilegii pentru moderarea subiectelor îl poate vedea.
    • vancouverV Deconectat
      vancouver
      ultima editare de

      O pasarica raporteaza ca avem vesti bune cu sudurile de pe lot Coni-Trace. Adica sudurile tot proaste sunt, doar vestile sunt bune. Stay tuned pentru detalii.

      Railway fan. But motorways have to be done first!

      1 Reply Last reply Răspunde Citează 4
      • vancouverV Deconectat
        vancouver
        ultima editare de

        Iar la nod Baba Ana incep sa ridice sapt. viitoare, ca s-a dres vremea. Se cauta solutii pentru a nu inchide autostrada pe durata realizarii sectiunii centrale, adica ceva bretele provizorii pe vechile devieri de santier sau ceva de genul. Altfel ar fi peste o luna de inchidere lot 1 Pizza.

        Railway fan. But motorways have to be done first!

        1 Reply Last reply Răspunde Citează 4
        • P Deconectat
          PaulS
          ultima editare de

          Autostrada A7 - Ploiești - Buzău, Lot 3, Filmare Integrală, NUROL + MAKYOL [26.02.2025]
          Ștef
          https://www.youtube.com/watch?v=AONSHWAMsAo

          1 Reply Last reply Răspunde Citează 1
          • vancouverV Deconectat
            vancouver
            ultima editare de

            Ceva detalii cu sudurile pe lotul Coni-Trace: intre timp si proiectantul considera ca solutia cu eclisele este cea mai buna. Argumentul cum ca eclisele adauga greutate suplimentara podului a picat, pentru ca este nesemnificativa relativ la greutatea proprie a intregii structuri, nu mai vorbim de incarcarile care pot veni de la mai multe camioane incarcate, etc. Se pare ca si podurile vechi, cu suduri ruginite, asa se restaureaza / remediaza. Peste tot in lume.

            Podul de la km 26 e doar cel mai grav afectat de suduri gresite. Insa si la celelalte avem. La km 26 se vor reface integral toate joantele prin eclisare. La celelalte sunt doar situatii punctuale cu probleme si nu asa de grave, adica sudorii nu au sudat excesiv, topind din materialul bun al structurii principale - si atunci se poate da afara sudura existenta si reface cu mare grija. Sau, daca nu iese, si acolo, punctual cate o eclisare.

            La km 20, podul lipsa la nod Baba Ana, stiind deja de probleme s-a mers la maxim cu suduri facute din fabrica (de aia au mai intarziat cu ele in decembrie), ca sa ramana cat mai putin de facut la fata locului. Vor incepe sa ridice probabil sapt. viitoare (asa e planul).

            Inca se discuta cum sa faca sa nu inchida o luna lotul 1, pana se face pasajul de la km20. Mai ales ca o luna e in teorie, dar mai stii...

            Una peste alta toti vor sa deschida cat mai repede. Sunt sanse reale de Paste. Iar Pizza in mai cu nodul lor cu DN1D, o data cu receptia finala a lotului lor.

            Railway fan. But motorways have to be done first!

            1 Reply Last reply Răspunde Citează 3
            • M Deconectat
              mike_us
              ultima editare de

              Datele de pe CESTRIN arată că plățile pentru cele cinci loturi deschise anul trecut sunt destul de în urmă.
              Reflectă ele realitatea?

              1 Reply Last reply Răspunde Citează 0
              • vancouverV Deconectat
                vancouver
                ultima editare de vancouver

                Iata si o confirma oficiala a celor spuse de mine anterior:

                Anemona Andone  /  feb. 27  /  Companii

                Autostrada Moldovei A7. Prima deschidere din 2025 va fi pe lotul 2 al tronsonului Ploiești - Buzău - Economica.net

                Autostrada Moldovei A7. Prima deschidere din 2025 va fi pe lotul 2 al tronsonului Ploiești - Buzău - Economica.net

                Lotul 2 Mizil - Pietroasele din Autostrada A7 Ploiești - Buzău va fi dat în trafic în această primăvară, au spus pentru ECONOMICA.NET reprezentanții Companiei Naționale de Administrare a Infrastructurii Rutiere (CNAIR). Astfel, prima deschidere din 2025 din Autostrada Moldovei va avea loc pe acest...

                „În aprilie se deschide lotul 2, Ploiești – Buzău”, au precizat reprezentanții CNAIR, la solicitarea ECONOMICA.NET.

                Railway fan. But motorways have to be done first!

                M 1 Reply Last reply Răspunde Citează 2
                • M Deconectat
                  mike_us @vancouver
                  ultima editare de

                  @vancouver Foarte bună informația, atât ca termen, cât și ca soluție – ai intuit-o corect.
                  Părerea mea este că mai bine lucrează cu grijă acum, chiar dacă mai adaugă o lună până să termine.

                  vancouverV 1 Reply Last reply Răspunde Citează 0
                  • P Deconectat
                    PaulS
                    ultima editare de

                    Autostrada A7 - Bacău - Pașcani, MOBILIZARE UMB pe loturile din Iași, Bacău și Neamț [27.02.2025]
                    Ștef
                    https://www.youtube.com/watch?v=srydgT-Vzxw

                    1 Reply Last reply Răspunde Citează 0
                    • vancouverV Deconectat
                      vancouver @mike_us
                      ultima editare de

                      @mike_us: la "intuit" te referi la solutia cu eclise. Da, nu am intuint, sunt inginer constructor, stiu care sunt solutiile. In plus am avut informatii din interior - nimic secret. Unii isi imagineaza ca daca nu iese cineva cu un comunicat la fiecare 3 zile, gata e ceva de ascuns. Nu e nimic de ascuns, CNAIR, MT, constructorii, supervizerul toti vor sa rezolve problema, repede si solid. Si se fac sedinte peste sedinte, ca sa se ajunga la rezolvare. Acum e si proiectantul in aceeasi barca si toti trag sa se termine odata, mai ales ca autostrada in sine (calea de rulare) e gata 100% - doar aceste supra-traversari mai sunt cu probleme.

                      Railway fan. But motorways have to be done first!

                      M 1 Reply Last reply Răspunde Citează 3
                      • P Deconectat
                        PaulS
                        ultima editare de

                        AUTOSTRADA A7 Bacau-Pascani | Munti de balast pe lotul 3 | 27.02.2025
                        Raducu P Drum
                        https://www.youtube.com/watch?v=_HY0Mhiy5sg

                        1 Reply Last reply Răspunde Citează 2
                        • vancouverV Deconectat
                          vancouver
                          ultima editare de

                          Redacția  /  mart. 1  /  Știri

                          Grindeanu spune că anul acesta se vor da în circulaţie încă 250 de kilometri de autostradă şi drum expres

                          Grindeanu spune că anul acesta se vor da în circulaţie încă 250 de kilometri de autostradă şi drum expres

                          Ministrul Transporturilor, Sorin Grindeanu, susţine că anul acesta se vor da în circulaţie încă 250 de kilometri de autostradă şi drum expres. În total,

                          Din cei 250, 150 sunt pe A7. Probabil se va merge complet (București)-Ploiești-Bacău, fără lotul 3 de lângă Bacău, plus ceva la nord de Bacău.

                          Railway fan. But motorways have to be done first!

                          1 Reply Last reply Răspunde Citează 1
                          • M Deconectat
                            mike_us @vancouver
                            ultima editare de mike_us

                            @vancouver a spus în A7 Ploiești - Bacău - Suceava:

                            @mike_us: la "intuit" te referi la solutia cu eclise. Da, nu am intuint, sunt inginer constructor, stiu care sunt solutiile. In plus am avut informatii din interior - nimic secret. Unii isi imagineaza ca daca nu iese cineva cu un comunicat la fiecare 3 zile, gata e ceva de ascuns. Nu e nimic de ascuns, CNAIR, MT, constructorii, supervizerul toti vor sa rezolve problema, repede si solid. Si se fac sedinte peste sedinte, ca sa se ajunga la rezolvare. Acum e si proiectantul in aceeasi barca si toti trag sa se termine odata, mai ales ca autostrada in sine (calea de rulare) e gata 100% - doar aceste supra-traversari mai sunt cu probleme.

                            Când am zis „intuit”, m-am referit mai mult la ceea ce spun americanii prin „educated guess”, adică o „ghicire” făcută de cineva cu cunoștințe în domeniu, care înțelege ce se întâmplă. Și am spus-o cu apreciere – exact asta ar trebui să facă un forum de infrastructură.

                            Așa este, unii cred că cineva trebuie să comunice din trei în trei zile și, mai mult, să le trimită scrisori acasă, pentru că sunt prea leneși să se informeze singuri.
                            Absolut jenant comunicatul lor, venit doar cu o zi înainte, după ce chiar și presa română publicase un articol care confirma ceea ce tu spuneai de ceva timp.
                            Din păcate, nu vor învăța nimic din această lecție, la fel cum nu au învățat nimic din cele de anul trecut.

                            G 1 Reply Last reply Răspunde Citează 0
                            • G Deconectat
                              gruia88 @mike_us
                              ultima editare de

                              @mike_us a spus în A7 Ploiești - Bacău - Suceava:

                              Așa este, unii cred că cineva trebuie să comunice din trei în trei zile și, mai mult, să le trimită scrisori acasă, pentru că sunt prea leneși să se informeze singuri.
                              Absolut jenant comunicatul lor, venit doar cu o zi înainte, după ce chiar și presa română publicase un articol care confirma ceea ce tu spuneai de ceva timp.
                              Din păcate, nu vor învăța nimic din această lecție, la fel cum nu au învățat nimic din cele de anul trecut.

                              Ce este mai jenant este atitudinea ... dupa comunicatul lor a 2 azi s-a comunicat solutia si ei se "lauda" ca ei au fost cei care au fortat mana autoritatilor si ca daca nu erau ei inca asteptam lamuriri si nimeni nu facea nimic astepta doar sa fie tras de maneca .

                              E bine ca au solutie , trebuie sa o implementeze intre timp bibilesc ce mai au la acest tronson sa fie dat in folosinta cat mai repede.

                              M 1 Reply Last reply Răspunde Citează 3
                              • M Deconectat
                                mike_us @gruia88
                                ultima editare de

                                @gruia88 Acesta este unul dintre motivele pentru care am spus că nu se mai fac bine. Și acum, ca și anul trecut, în loc să recunoască o greșeală – așa cum ar fi firesc – și să învețe din ea, aleg să propage o altă aberație și mai mare, doar pentru a se acoperi în fața fanilor. Deși este evident că nimeni nu putea reacționa la „presiune” a doua zi.
                                Dacă cauți pe forum discuțiile de anul trecut, vei vedea că, după ce s-au încăpățânat până în ultimul moment să susțină că UMB nu poate da în trafic Buzău - Focșani, au continuat pe aceeași linie, afirmând că UMB a terminat lucrările doar din cauza presiunilor lor. Ca să nu mai zic că nici măcar nu au avut decența să își ceară scuze față de toți cei pe care i-au jignit.

                                Al doilea motiv, și mai trist din punctul meu de vedere, este că, după eliminările de anul trecut, forumul a rămas fără voci critice. Dacă anul trecut mai existau destui care sancționau derapajele „monarhului”, acum majoritatea de pe forum aplaudă orice spune acesta.

                                Păcat de anii în care forumul chiar a reprezentat o voce importantă, dar, dacă continuă pe drumul ăsta, în vreo doi ani vor deveni complet irelevanți.

                                1 Reply Last reply Răspunde Citează 3
                                • M Deconectat
                                  MihaiD
                                  ultima editare de

                                  Asta, cu "presiunile", e de grădiniță. Ok, că vrei tu să te crezi important și să ai impresia că soarele se învârte în jurul tău... vrutu-i liber. Niciun constructor nu-și sacrifică oameni și profit pe "presiuni" de genul ăsta. Până la urmă, e și normal. În ce calitate să faci presiuni, ești parte din contract? A, ești părerist. Asta suntem toți. Garantez eu ca martor că în niște birouri, nu mai zic pe șantier, se râde tare de tot de teoria "presiunilor". Camerele puse pe camioane la UMB pun presiune pe oameni, de ex, nu parerisme ale unora care nu știu munca de șantier.

                                  F 1 Reply Last reply Răspunde Citează 3
                                  • F Deconectat
                                    fulgernc @MihaiD
                                    ultima editare de

                                    @MihaiD a spus în A7 Ploiești - Bacău - Suceava:

                                    Camerele puse pe camioane la UMB pun presiune pe oameni, de ex, nu parerisme ale unora care nu știu munca de șantier

                                    Și GPS ptr anumite mașini?și programe ptr gestionare flotă?oare au? Mă întreb ptr că e foarte dificil și ptr diverși șefi să gestioneze eficient "mișcarea" simultană a unui nr așa mare de vehicule.

                                    1 Reply Last reply Răspunde Citează 0
                                    • P Deconectat
                                      PaulS
                                      ultima editare de

                                      A7 Lot2 - Pod Mizil : se lucreaza la suduri.!
                                      481217435_944642277841656_9122330482344345593_n.jpg

                                      1 Reply Last reply Răspunde Citează 3
                                      • M Deconectat
                                        mike_us
                                        ultima editare de

                                        Asta chiar e o veste foarte bună! Să sperăm că, de data asta, vor sufla și în iaurt și că, în următoarele luni, vor reuși să finalizeze și acest lot.

                                        1 Reply Last reply Răspunde Citează 0
                                        • P Deconectat
                                          PaulS
                                          ultima editare de

                                          AUTOSTRADA A7 | Nodul rutier si statia de asfalt de la Ramnicu Sarat
                                          Raducu P Drum
                                          https://www.youtube.com/watch?v=pdUMlXJcaJg

                                          1 Reply Last reply Răspunde Citează 3
                                          • P Deconectat
                                            PaulS
                                            ultima editare de

                                            Imagini de pe șantierul Autostrăzii A7, Focșani – Bacău, Lot 1 Focșani – Domnești-Târg
                                            ✅ lucrări la pasajul rutier peste DN 2 și calea ferată din zona Garoafa (jud. Vrancea)

                                            8.1K views · 89 reactions | 🎥 Imagini de pe șantierul Autostrăzii A7,...

                                            8.1K views · 89 reactions | 🎥 Imagini de pe șantierul Autostrăzii A7,...

                                            🎥 Imagini de pe șantierul Autostrăzii A7, Focșani – Bacău, Lot 1 Focșani – Domnești-Târg ✅ lucrări la pasajul rutier peste DN 2 și calea ferată din zona...

                                            1 Reply Last reply Răspunde Citează 2
                                            • First post
                                              Last post