Forum Construim România
    • Categorii
    • Recente
    • Taguri
    • Populare
    • Utilizatori
    • Grupuri
    • Înregistrare
    • Autentificare

    A7 Ploiești - Bacău - Suceava

    Scheduled Pinned Închis Moved AUTOSTRĂZI ȘI DRUMURI
    1.0k Mesaje 30 Posters 156.8k Vizualizări 7 Watching
    Se încarcă mai multe mesaje
    • Vechi la Noi
    • Noi la Vechi
    • Most Votes
    Răspunde
    • Răspunde ca subiect
    Login pentru a răspunde
    Acest subiect a fost șters. Doar utilizatorii cu privilegii pentru moderarea subiectelor îl poate vedea.
    • P Deconectat
      PaulS
      ultima editare de PaulS

      Autostrada A7 - Ploiești - Buzău, Lot 3, Lucrări, NUROL + MAKYOL [26.02.2025]
      84/372 ( 7/31 deschideri ) de grinzi ridicate peste podul CF + DN 2B
      Ștef
      https://www.youtube.com/watch?v=6UMCnEGzLTY

      1 Reply Last reply Răspunde Citează 2
      • vancouverV Deconectat
        vancouver
        ultima editare de

        Incredibil de bine se misca Nurol. Pot termina mai devreme de octombrie. Poate ca stiu si ei ca se ingroasa treaba cu banii si trag cat inca sunt la pomul laudat.

        Railway fan. But motorways have to be done first!

        P 1 Reply Last reply Răspunde Citează 1
        • P Deconectat
          PaulS @vancouver
          ultima editare de

          @vancouver Da, pare ca au accelerat putin in ultimele luni. Dar, daca bine retin, pe A3, la urmatoare parte au avut un avans destul de slab.

          1 Reply Last reply Răspunde Citează 0
          • vancouverV Deconectat
            vancouver
            ultima editare de

            Sunt mai multe aspecte:

            • aici sunt Nurol si Makyol impreuna, pe A3 era doar Nurol.
            • atat Nurol cat si Makyol au proiecte in continuare, si anume mult mai mari; ca atare pot angaja oameni la greu, pot cumpara utilaje, macarale, sau le pot inchiria cu pret mai bun pe termen lung etc. Pentru toate au continuitate. Cand lucra Nurol pe A3 nu avea nimic sigur in mâna pentru viitor, orice utilaj in plus risca sa nu fie amortizat niciodata si au fost precauti
            • in zona asta gasesc ceva mai usor forta de munca locala, decat in Transilvania

            Railway fan. But motorways have to be done first!

            1 Reply Last reply Răspunde Citează 1
            • P Deconectat
              PaulS
              ultima editare de

              AUTOSTRADA A7 Bacau-Pascani lot 1 Bacău-Trifești | Stadiu lucrari 26.02.2025
              Raducu P Drum
              https://www.youtube.com/watch?v=XT00DA8EMaQ

              1 Reply Last reply Răspunde Citează 4
              • vancouverV Deconectat
                vancouver
                ultima editare de

                O pasarica raporteaza ca avem vesti bune cu sudurile de pe lot Coni-Trace. Adica sudurile tot proaste sunt, doar vestile sunt bune. Stay tuned pentru detalii.

                Railway fan. But motorways have to be done first!

                1 Reply Last reply Răspunde Citează 4
                • vancouverV Deconectat
                  vancouver
                  ultima editare de

                  Iar la nod Baba Ana incep sa ridice sapt. viitoare, ca s-a dres vremea. Se cauta solutii pentru a nu inchide autostrada pe durata realizarii sectiunii centrale, adica ceva bretele provizorii pe vechile devieri de santier sau ceva de genul. Altfel ar fi peste o luna de inchidere lot 1 Pizza.

                  Railway fan. But motorways have to be done first!

                  1 Reply Last reply Răspunde Citează 4
                  • P Deconectat
                    PaulS
                    ultima editare de

                    Autostrada A7 - Ploiești - Buzău, Lot 3, Filmare Integrală, NUROL + MAKYOL [26.02.2025]
                    Ștef
                    https://www.youtube.com/watch?v=AONSHWAMsAo

                    1 Reply Last reply Răspunde Citează 1
                    • vancouverV Deconectat
                      vancouver
                      ultima editare de

                      Ceva detalii cu sudurile pe lotul Coni-Trace: intre timp si proiectantul considera ca solutia cu eclisele este cea mai buna. Argumentul cum ca eclisele adauga greutate suplimentara podului a picat, pentru ca este nesemnificativa relativ la greutatea proprie a intregii structuri, nu mai vorbim de incarcarile care pot veni de la mai multe camioane incarcate, etc. Se pare ca si podurile vechi, cu suduri ruginite, asa se restaureaza / remediaza. Peste tot in lume.

                      Podul de la km 26 e doar cel mai grav afectat de suduri gresite. Insa si la celelalte avem. La km 26 se vor reface integral toate joantele prin eclisare. La celelalte sunt doar situatii punctuale cu probleme si nu asa de grave, adica sudorii nu au sudat excesiv, topind din materialul bun al structurii principale - si atunci se poate da afara sudura existenta si reface cu mare grija. Sau, daca nu iese, si acolo, punctual cate o eclisare.

                      La km 20, podul lipsa la nod Baba Ana, stiind deja de probleme s-a mers la maxim cu suduri facute din fabrica (de aia au mai intarziat cu ele in decembrie), ca sa ramana cat mai putin de facut la fata locului. Vor incepe sa ridice probabil sapt. viitoare (asa e planul).

                      Inca se discuta cum sa faca sa nu inchida o luna lotul 1, pana se face pasajul de la km20. Mai ales ca o luna e in teorie, dar mai stii...

                      Una peste alta toti vor sa deschida cat mai repede. Sunt sanse reale de Paste. Iar Pizza in mai cu nodul lor cu DN1D, o data cu receptia finala a lotului lor.

                      Railway fan. But motorways have to be done first!

                      1 Reply Last reply Răspunde Citează 3
                      • M Deconectat
                        mike_us
                        ultima editare de

                        Datele de pe CESTRIN arată că plățile pentru cele cinci loturi deschise anul trecut sunt destul de în urmă.
                        Reflectă ele realitatea?

                        1 Reply Last reply Răspunde Citează 0
                        • vancouverV Deconectat
                          vancouver
                          ultima editare de vancouver

                          Iata si o confirma oficiala a celor spuse de mine anterior:

                          Anemona Andone  /  feb. 27  /  Companii

                          Autostrada Moldovei A7. Prima deschidere din 2025 va fi pe lotul 2 al tronsonului Ploiești - Buzău - Economica.net

                          Autostrada Moldovei A7. Prima deschidere din 2025 va fi pe lotul 2 al tronsonului Ploiești - Buzău - Economica.net

                          Lotul 2 Mizil - Pietroasele din Autostrada A7 Ploiești - Buzău va fi dat în trafic în această primăvară, au spus pentru ECONOMICA.NET reprezentanții Companiei Naționale de Administrare a Infrastructurii Rutiere (CNAIR). Astfel, prima deschidere din 2025 din Autostrada Moldovei va avea loc pe acest...

                          „În aprilie se deschide lotul 2, Ploiești – Buzău”, au precizat reprezentanții CNAIR, la solicitarea ECONOMICA.NET.

                          Railway fan. But motorways have to be done first!

                          M 1 Reply Last reply Răspunde Citează 2
                          • M Deconectat
                            mike_us @vancouver
                            ultima editare de

                            @vancouver Foarte bună informația, atât ca termen, cât și ca soluție – ai intuit-o corect.
                            Părerea mea este că mai bine lucrează cu grijă acum, chiar dacă mai adaugă o lună până să termine.

                            vancouverV 1 Reply Last reply Răspunde Citează 0
                            • P Deconectat
                              PaulS
                              ultima editare de

                              Autostrada A7 - Bacău - Pașcani, MOBILIZARE UMB pe loturile din Iași, Bacău și Neamț [27.02.2025]
                              Ștef
                              https://www.youtube.com/watch?v=srydgT-Vzxw

                              1 Reply Last reply Răspunde Citează 0
                              • vancouverV Deconectat
                                vancouver @mike_us
                                ultima editare de

                                @mike_us: la "intuit" te referi la solutia cu eclise. Da, nu am intuint, sunt inginer constructor, stiu care sunt solutiile. In plus am avut informatii din interior - nimic secret. Unii isi imagineaza ca daca nu iese cineva cu un comunicat la fiecare 3 zile, gata e ceva de ascuns. Nu e nimic de ascuns, CNAIR, MT, constructorii, supervizerul toti vor sa rezolve problema, repede si solid. Si se fac sedinte peste sedinte, ca sa se ajunga la rezolvare. Acum e si proiectantul in aceeasi barca si toti trag sa se termine odata, mai ales ca autostrada in sine (calea de rulare) e gata 100% - doar aceste supra-traversari mai sunt cu probleme.

                                Railway fan. But motorways have to be done first!

                                M 1 Reply Last reply Răspunde Citează 3
                                • P Deconectat
                                  PaulS
                                  ultima editare de

                                  AUTOSTRADA A7 Bacau-Pascani | Munti de balast pe lotul 3 | 27.02.2025
                                  Raducu P Drum
                                  https://www.youtube.com/watch?v=_HY0Mhiy5sg

                                  1 Reply Last reply Răspunde Citează 2
                                  • vancouverV Deconectat
                                    vancouver
                                    ultima editare de

                                    Redacția  /  mart. 1  /  Știri

                                    Grindeanu spune că anul acesta se vor da în circulaţie încă 250 de kilometri de autostradă şi drum expres

                                    Grindeanu spune că anul acesta se vor da în circulaţie încă 250 de kilometri de autostradă şi drum expres

                                    Ministrul Transporturilor, Sorin Grindeanu, susţine că anul acesta se vor da în circulaţie încă 250 de kilometri de autostradă şi drum expres. În total,

                                    Din cei 250, 150 sunt pe A7. Probabil se va merge complet (București)-Ploiești-Bacău, fără lotul 3 de lângă Bacău, plus ceva la nord de Bacău.

                                    Railway fan. But motorways have to be done first!

                                    1 Reply Last reply Răspunde Citează 1
                                    • M Deconectat
                                      mike_us @vancouver
                                      ultima editare de mike_us

                                      @vancouver a spus în A7 Ploiești - Bacău - Suceava:

                                      @mike_us: la "intuit" te referi la solutia cu eclise. Da, nu am intuint, sunt inginer constructor, stiu care sunt solutiile. In plus am avut informatii din interior - nimic secret. Unii isi imagineaza ca daca nu iese cineva cu un comunicat la fiecare 3 zile, gata e ceva de ascuns. Nu e nimic de ascuns, CNAIR, MT, constructorii, supervizerul toti vor sa rezolve problema, repede si solid. Si se fac sedinte peste sedinte, ca sa se ajunga la rezolvare. Acum e si proiectantul in aceeasi barca si toti trag sa se termine odata, mai ales ca autostrada in sine (calea de rulare) e gata 100% - doar aceste supra-traversari mai sunt cu probleme.

                                      Când am zis „intuit”, m-am referit mai mult la ceea ce spun americanii prin „educated guess”, adică o „ghicire” făcută de cineva cu cunoștințe în domeniu, care înțelege ce se întâmplă. Și am spus-o cu apreciere – exact asta ar trebui să facă un forum de infrastructură.

                                      Așa este, unii cred că cineva trebuie să comunice din trei în trei zile și, mai mult, să le trimită scrisori acasă, pentru că sunt prea leneși să se informeze singuri.
                                      Absolut jenant comunicatul lor, venit doar cu o zi înainte, după ce chiar și presa română publicase un articol care confirma ceea ce tu spuneai de ceva timp.
                                      Din păcate, nu vor învăța nimic din această lecție, la fel cum nu au învățat nimic din cele de anul trecut.

                                      G 1 Reply Last reply Răspunde Citează 0
                                      • G Deconectat
                                        gruia88 @mike_us
                                        ultima editare de

                                        @mike_us a spus în A7 Ploiești - Bacău - Suceava:

                                        Așa este, unii cred că cineva trebuie să comunice din trei în trei zile și, mai mult, să le trimită scrisori acasă, pentru că sunt prea leneși să se informeze singuri.
                                        Absolut jenant comunicatul lor, venit doar cu o zi înainte, după ce chiar și presa română publicase un articol care confirma ceea ce tu spuneai de ceva timp.
                                        Din păcate, nu vor învăța nimic din această lecție, la fel cum nu au învățat nimic din cele de anul trecut.

                                        Ce este mai jenant este atitudinea ... dupa comunicatul lor a 2 azi s-a comunicat solutia si ei se "lauda" ca ei au fost cei care au fortat mana autoritatilor si ca daca nu erau ei inca asteptam lamuriri si nimeni nu facea nimic astepta doar sa fie tras de maneca .

                                        E bine ca au solutie , trebuie sa o implementeze intre timp bibilesc ce mai au la acest tronson sa fie dat in folosinta cat mai repede.

                                        M 1 Reply Last reply Răspunde Citează 3
                                        • M Deconectat
                                          mike_us @gruia88
                                          ultima editare de

                                          @gruia88 Acesta este unul dintre motivele pentru care am spus că nu se mai fac bine. Și acum, ca și anul trecut, în loc să recunoască o greșeală – așa cum ar fi firesc – și să învețe din ea, aleg să propage o altă aberație și mai mare, doar pentru a se acoperi în fața fanilor. Deși este evident că nimeni nu putea reacționa la „presiune” a doua zi.
                                          Dacă cauți pe forum discuțiile de anul trecut, vei vedea că, după ce s-au încăpățânat până în ultimul moment să susțină că UMB nu poate da în trafic Buzău - Focșani, au continuat pe aceeași linie, afirmând că UMB a terminat lucrările doar din cauza presiunilor lor. Ca să nu mai zic că nici măcar nu au avut decența să își ceară scuze față de toți cei pe care i-au jignit.

                                          Al doilea motiv, și mai trist din punctul meu de vedere, este că, după eliminările de anul trecut, forumul a rămas fără voci critice. Dacă anul trecut mai existau destui care sancționau derapajele „monarhului”, acum majoritatea de pe forum aplaudă orice spune acesta.

                                          Păcat de anii în care forumul chiar a reprezentat o voce importantă, dar, dacă continuă pe drumul ăsta, în vreo doi ani vor deveni complet irelevanți.

                                          1 Reply Last reply Răspunde Citează 3
                                          • M Deconectat
                                            MihaiD
                                            ultima editare de

                                            Asta, cu "presiunile", e de grădiniță. Ok, că vrei tu să te crezi important și să ai impresia că soarele se învârte în jurul tău... vrutu-i liber. Niciun constructor nu-și sacrifică oameni și profit pe "presiuni" de genul ăsta. Până la urmă, e și normal. În ce calitate să faci presiuni, ești parte din contract? A, ești părerist. Asta suntem toți. Garantez eu ca martor că în niște birouri, nu mai zic pe șantier, se râde tare de tot de teoria "presiunilor". Camerele puse pe camioane la UMB pun presiune pe oameni, de ex, nu parerisme ale unora care nu știu munca de șantier.

                                            F 1 Reply Last reply Răspunde Citează 3
                                            • First post
                                              Last post