Forum Construim România
    • Categorii
    • Recente
    • Taguri
    • Populare
    • Utilizatori
    • Grupuri
    • Înregistrare
    • Autentificare

    A7 Ploiești - Bacău - Suceava

    Scheduled Pinned Închis Moved AUTOSTRĂZI ȘI DRUMURI
    1.0k Mesaje 30 Posters 156.7k Vizualizări 7 Watching
    Se încarcă mai multe mesaje
    • Vechi la Noi
    • Noi la Vechi
    • Most Votes
    Răspunde
    • Răspunde ca subiect
    Login pentru a răspunde
    Acest subiect a fost șters. Doar utilizatorii cu privilegii pentru moderarea subiectelor îl poate vedea.
    • M Conectat
      mike_us @MihaiD
      ultima editare de

      @MihaiD Dacă te referi la lotul 3 din Buzău - Focșani, și eu eram interesat să văd un video recent din același motiv.
      Totuși, e posibil să existe și exagerări referitoare la restanțe. Deschiderea de anul trecut nu a picat prea bine pentru unii.

      M 1 Reply Last reply Răspunde Citează 1
      • M Deconectat
        MihaiD @mike_us
        ultima editare de

        @mike_us da, la ăla. Pentru ca am fost dintre cei care au spus că se va deschide, inclusiv când unii garantau că nu, și am crezut că am fluierat în biserică. Fără să văd o filmare, știu sigur că predicțiile alea catastrofice nu-s reale.

        1 Reply Last reply Răspunde Citează 2
        • P Deconectat
          PaulS
          ultima editare de

          Raducu P Drum
          AUTOSTRADA A7 Focsani - Bacau lot 2 | Lucrari zona Racaciuni 25.01.2025
          https://www.youtube.com/watch?v=X1q1ZhzrMGo

          1 Reply Last reply Răspunde Citează 2
          • vancouverV Deconectat
            vancouver
            ultima editare de

            Dupa cum rezulta din interviul cu Cristian Pistol, pe care l-am pus pe subiectul "Autostrazi", lotul 3 Focsani - Bacau nu va fi gata anul asta. In schimb 2 loturi din Bacau-Pascani.

            Mi se pare o decizie buna a UMB, si de altfel vedem si mobilizarea din teren mai buna la nord de Bacau decat imediat la sud de Bacau. Pe lotul 3 Focsani-Bacau sunt zone cu teren mlastinos si deci cu probleme, plus poduri (viaducte) lungi, care vor necesita resurse fabuloase de personal. Cu acelasi personal se pot termina insa 2 loturi la nord de Bacau.

            Railway fan. But motorways have to be done first!

            1 Reply Last reply Răspunde Citează 4
            • P Deconectat
              PaulS
              ultima editare de

              Monitorizare Autostrada A8 Targu Mures - Targu Neamt, Sectiunea 3 (25/01/2025)
              Asociatia "#HaiCaSePoate"
              https://www.youtube.com/watch?v=ueO0PPvLYcs

              1 Reply Last reply Răspunde Citează 0
              • F Deconectat
                fulgernc
                ultima editare de

                https://youtu.be/vtEFwUvEnpA?si=JFKOxHXTkRihi_Xu

                1 Reply Last reply Răspunde Citează 1
                • P Deconectat
                  PaulS
                  ultima editare de

                  AUTOSTRADA A7 Bacau - Pascani lot 2 | Noduri rutiere Roman -Gheraesti 29.01.2025
                  Raducu P Drum
                  https://www.youtube.com/watch?v=2voJc8ax1EY

                  1 Reply Last reply Răspunde Citează 1
                  • vancouverV Deconectat
                    vancouver
                    ultima editare de vancouver

                    A7 Pl-Bz Lot 1:

                    https://www.youtube.com/watch?v=f8agwyFGpIY

                    Urmeaza si lot 2, maine poate si 3.

                    Railway fan. But motorways have to be done first!

                    1 Reply Last reply Răspunde Citează 6
                    • M Conectat
                      mike_us
                      ultima editare de

                      Clar, această firmă suferă de o lipsă cronică de capacitate.

                      https://www.youtube.com/watch?v=vcDnyMPAiLQ

                      P 1 Reply Last reply Răspunde Citează 1
                      • P Deconectat
                        PaulS @mike_us
                        ultima editare de

                        @mike_us Daca ar fi avut capacitate ar fi terminat la timp dex6, dex12, cele 2 loturi de pe A3 si ar fi fost destul de avansati pe lotul de pe A1.
                        Clar stau cel mai bine ca si numar de utilaje si oameni pe santiere dar inca nu au ajuns la nr-ul optim pt cate loturi au in acest moment.

                        M 1 Reply Last reply Răspunde Citează 0
                        • P Deconectat
                          PaulS
                          ultima editare de

                          Autostrada A7 - Bacău - Pașcani, Lot 1, Filmare Integrală, UMB [30.01.2025 / Ep. 11 - 20.80%]
                          Ștef
                          https://www.youtube.com/watch?v=XWuBtc5EmYw

                          1 Reply Last reply Răspunde Citează 0
                          • vancouverV Deconectat
                            vancouver
                            ultima editare de vancouver

                            Cum am mai zis, la structuri stau prost. Le trebuie mai multi structuristi si desigur si utilajele aferente. Avand in vedere ca demareaza si A8 pot lejer sa mai comande si 100-200 de camioane (basculante), eventual si cateva dumpere in pus fata de cele 10-15 pe care le vedem la Holdea. Nu de alta dar pe masura ce merg spre zone montane va fi tot mai umed si mai greu cu camioane normale, cel putin in prima faza. Si, desi capacitatea de incarcare e usor mai mica, totusi vor fi de aur. Colosi gen Bechtel sau Vinci nu degeaba lucreaza cu dumpere. Sunt si mult mai fiabile, avand acea articulatie, care face sa nu se transmita in cabina denivelarile simtite de rotile din spate.

                            Railway fan. But motorways have to be done first!

                            1 Reply Last reply Răspunde Citează 2
                            • M Deconectat
                              MihaiD @PaulS
                              ultima editare de

                              @PaulS avem vreo 60 km în avans fără extensii pe A7, cu vreo patru luni. Cu ce te ajutau loturile muzeu pe A3? Personal, mă uit doar la termenele contractuale, pentru că nu am găsit nicăieri extensii nejustificate, doar opinii malitioase care nu citează nimic din justificarea extensiilor, la nici un constructor. Genul "știm noi mai bine". Față de 2024, UMB minus 100 km + VOa Tm, iar ca plus adăugăm A8 și cum socotim A1 și A0, unde oricum s-a lucrat. Deci, cel puțin aceiași oameni pe mai puțini km. Bani să fie, deocamdată nu am nicio emoție că nu vom vedea facturi.

                              P 1 Reply Last reply Răspunde Citează 1
                              • P Deconectat
                                PaulS @MihaiD
                                ultima editare de

                                @MihaiD Maestre , era vorba de capacitate, nu de un lot muzeu. Daca aveau capacitatea pentru loturile pe care le-au luat nu am fi avut aceasta discutie. Nu as vrea sa-mi mai pierd vremea cu ultrasi pro sau contra UMB.

                                M 1 Reply Last reply Răspunde Citează 0
                                • M Deconectat
                                  MihaiD @PaulS
                                  ultima editare de

                                  @PaulS Capacitatea trebuie raportata la termenele contractuale, iar termenele contractuale în construcții se ajustează din cauza multor elemente care pot apărea pe parcurs și pe care nu ai cum să le prevezi. Mă îndoiesc că Strabag nu avea capacitate sa facă în 4-5 ani podul de la Satu Mare. Unde a primit extensii cu siguranță justificate. Dacă vrei, singurele zone unde am bănuieli, dar vorbesc fără să fi văzut hârtii, că extensiile sunt discutabile în halul în care s-au dat sunt cele de pe feroviar.

                                  1 Reply Last reply Răspunde Citează 3
                                  • vancouverV Deconectat
                                    vancouver
                                    ultima editare de

                                    A8 lot UMB PNRR:

                                    Mădălina Podaru  /  ian. 31  /  Rutier

                                    Primul șantier PNRR pe Autostrada Unirii se deschide pe 3 februarie. Constructorul român UMB începe lucrările pe segmentul Leghin – Moțca (29,9 km), cu termen limită finalul lui 2026

                                    Primul șantier PNRR pe Autostrada Unirii se deschide pe 3 februarie. Constructorul român UMB începe lucrările pe segmentul Leghin – Moțca (29,9 km), cu termen limită finalul lui 2026

                                    Constructorul român UMB începe luni, 3 februarie, lucrările pe segmentul Leghin – Moțca (29,9 km), primul șantier finanțat din PNRR de pe Autostrada

                                    Railway fan. But motorways have to be done first!

                                    1 Reply Last reply Răspunde Citează 3
                                    • M Conectat
                                      mike_us
                                      ultima editare de

                                      https://www.youtube.com/watch?v=NJIrF6-Ug5o

                                      1 Reply Last reply Răspunde Citează 1
                                      • P Deconectat
                                        PaulS
                                        ultima editare de

                                        Autostrada A7 - Bacău - Pașcani, Lot 3, Filmare Integrală, UMB [30.01.2025 / Ep. 07 - 25%]
                                        Ștef
                                        https://www.youtube.com/watch?v=x0l1RA6Mrvc

                                        1 Reply Last reply Răspunde Citează 1
                                        • vancouverV Deconectat
                                          vancouver
                                          ultima editare de vancouver

                                          Ozaltin si Danlin nu au depus contestatii la lotul Pipirig-Leghin.

                                          Mădălina Podaru  /  feb. 1  /  Rutier

                                          UMB, la un pas de semnarea contractului pentru lotul Pipirig – Leghin pe Autostrada Unirii/ Danlin și Ozaltin nu au depus contestații la CNSC

                                          UMB, la un pas de semnarea contractului pentru lotul Pipirig – Leghin pe Autostrada Unirii/ Danlin și Ozaltin nu au depus contestații la CNSC

                                          UMB, cel mai puternic constructor din România, ar putea construi un nou lot al Autostrăzii Unirii A8. Joi, 30 ianuarie 2025, a expirat termenul legal

                                          ... de data asta cred ca prindea bine o contestatie pentru UMB, ca sa mai aibe ceva ragaz sa termine din contractele in derulare ...

                                          Railway fan. But motorways have to be done first!

                                          D 1 Reply Last reply Răspunde Citează 1
                                          • D Deconectat
                                            daniel22_22 @vancouver
                                            ultima editare de

                                            @vancouver : Mai vedem și ce se întâmplă luni. E ciudat ca Danlin să se predea fără luptă.

                                            1 Reply Last reply Răspunde Citează 0
                                            • First post
                                              Last post