administrators
Mesaje
-
RE: Drumuri Nationale
@Duta-C multumesc pentru info. Mai departe pana la Dabuleni sunt corecte culorile?

(click pe poza pentru zoom in) -
RE: A7 Ploiești - Bacău - Suceava
@vancouver da, corect, nodul Tisita se poate folosi fara pasajul peste M500 si DN2.
Dar daca se deschide doar A7 Focsani - Bacau Lot 1 si tot traficul de pe DN2 se muta pe A7, in absenta Lot 2 si a pasajului peste M500, atunci probabil vor aparea temporar cozi de asteptare la bariera, care se vor intinde pana pe A7.
-
RE: A7 Ploiești - Bacău - Suceava
Da, intre timp lotul 1 pare sigur. Poate chiar pentru 17-18 decembrie. Doar la Tisita, supratraversarea peste Dn2 si CF nu stiu daca va fi gata la 18.12. Dar se poate folosi nodul (daca nu gresesc) si fara.
In schimb la lotul 2 inca am emotii, chiar si numai jumatatea din sud.
-
RE: A13 Sibiu-Brașov-Bacău
Legat de un tunel cut+cover, propun asa:
- se excaveaza culoarul autostrazii intr-un debleu de ca. 6-7m adancime
- se pune pamantul deoparte
- se face autostrada cu pereti la margine si intre cele 2 sensuri de mers, si placa de 1m grosime
- pamantul excavat initial se pune pe latura sudica si pe placa, astfel incat sa fie acoperit minim cu 2m pamant
- placa cu o consola spre nord de ca. 2m latime, pentru a proteja pe cei care ies din tunel in situatii de urgenta
- latura nordica se lasa libera de pamant, acolo pot fi prevazute usi de urgenta, amplasate ventilatii si chiar ar putea fi lasat un luminator la partea superioara, pe unde sa mai intre ceva lumina naturala (sa zicem goluri de LxH = 8mx1m, intrerupte de zone masive de stalpi de rezistenta)
-
RE: A13 Sibiu-Brașov-Bacău
Excelenta propunere @EugenRo (ca de obicei !). O sa incerc sa o promovez.
Uite aici ceva detaliu cu razele de care trebuie tinut cont la poligon. Cu verde sunt situri Natura 2000, dar nu inseamna ca nu se poate trasa autostrada prin Natura 2000, ca altfel nu mai trecem niciodata muntii. De ex. chiar A13 trece la nord de Codlea printr-un sit Natura 2000. Ma refer in cazul in care se decide o varianta usor mai la nord, cum am propus noi oficial.
Cu portocaliu am sugerat eu traseul initial. Cu rosu traseul nou propus oficial.

-
RE: A7 Ploiești - Bacău - Suceava
Oho, au decofrat deja si cuzinetii sunt si ei deja turnati, inclusiv aparatele de reazem montate. Pai da, atunci in noaptea asta sau maine grinzi!
-
RE: A13 Sibiu-Brașov-Bacău
In situatia in care se respinge varianta propusa de ASCORO prin comunicatul de presa si din diverse motive se insistă cu varianta roșie, propun ca măcar să fie pus în valoare traseul prelungit. Actualmente este propus un singur nod, ceea ce nu ajuta cu absolut nimic comunitatile din zona.
Propunerea de optimizare o vedeți mai jos, cred că se înțelege totul de pe schițe. Cu negru este propunerea mea, care are ca principal scop atenuarea curbelor si scurtarea traseului.
Desigur aștept propuneri / critici:


Se observa cum, in varianta asta nu doar obtinem o legatura directa a DN1A cu autostrada, dar si pe directia Brasov spre Intorsura Buzăului, adică DN10, autostrada devine centura pentru Prejmer, ceea ce va elimina traficul greu din Prejmer si va usura naveta celor de pe DN10 spre Brasov.
In plus cele 2 noduri apropiate intre centura actuala Brasov (DN1K) și A13, va facilita trecerea de pe una pe cealaltă. Posibil să fie nevoie de 3 benzi pe sens pe acea mică porțiune de DN11.