Forum Construim România
    • Categorii
    • Recente
    • Taguri
    • Populare
    • Utilizatori
    • Grupuri
    • Înregistrare
    • Autentificare

    Material rulant: Locomotive, vagoane etc

    Scheduled Pinned Închis Moved CĂI FERATE
    158 Mesaje 8 Posters 30.8k Vizualizări 1 Watching
    Se încarcă mai multe mesaje
    • Vechi la Noi
    • Noi la Vechi
    • Most Votes
    Răspunde
    • Răspunde ca subiect
    Login pentru a răspunde
    Acest subiect a fost șters. Doar utilizatorii cu privilegii pentru moderarea subiectelor îl poate vedea.
    • vancouverV Deconectat
      vancouver
      ultima editare de

      19 Loco modernizate Softronic:

      • 1 este tinuta pentru teste speciale ETCS, inclusiv prin Ungaria
      • 2,3,4 si 5 deja la CFR Calatori, in trafic
      • 6,7 gata, se livreaza in mai
      • 8-13 in lucru diverse stadii (13 abia a sosit locomotiva veche)
      • 14-19 intra in lucru pana la final de 2025
      Adrian Bărbulescu  /  apr. 30

      FOTO-VIDEO Locomotivele CFR Călători, în modernizare la Softronic

      FOTO-VIDEO Locomotivele CFR Călători, în modernizare la Softronic

      Modernizarea locomotivelor CFR Călători la Softronic se face în ritm alert. Alte două sunt aproape gata și vor fi trimise în mai

      Pozitiv pentru uzina Softronic:

      Investiții pentru extinderea uzinei

      În perioada următoare, la Softronic Craiova se va realiza o investiție pentru extinderea uzinei cu încă o secție de producție.

      Terenul este în proprietatea Softronic, iar lucrările de construcție a noii hale vor începe în perioada imediat următoare. ”Prin această investiție într-o nouă secție, scopul nostru este să separăm activitatea de mentenanță de cea de asamblare”, spune Cristian Prundeanu.

      Railway fan. But motorways have to be done first!

      1 Reply Last reply Răspunde Citează 1
      • F Deconectat
        fulgernc
        ultima editare de

        Classic Romanian Train Journey Across the Carpathian Mountains
        1 Reply Last reply Răspunde Citează 1
        • F Deconectat
          fulgernc
          ultima editare de

          Adrian Bărbulescu  /  mai 19

          FOTO Trenul PESA care va fi prezentat la Conferințele Club Feroviar a ajuns la Curtici

          FOTO Trenul PESA care va fi prezentat la Conferințele Club Feroviar a ajuns la Curtici

          Trenul PESA care va fi prezentat la Conferința Club Feroviar în perioada 21-22 mai la Oradea a ajuns duminică seara la Curtici

          1 Reply Last reply Răspunde Citează 1
          • vancouverV Deconectat
            vancouver
            ultima editare de

            Adrian Bărbulescu  /  mai 19

            Hală de mentenanță material rulant la Craiova, cu bani din PNRR

            Hală de mentenanță material rulant la Craiova, cu bani din PNRR

            CFR Călători vrea să construiască la Craiova, cu bani din Planul Național de Redresare și Reziliență, o hală de mentenanță material rulant

            Railway fan. But motorways have to be done first!

            1 Reply Last reply Răspunde Citează 0
            • vancouverV Deconectat
              vancouver
              ultima editare de

              Trenul PESA:

              Primul tren electric regional PESA 655-5 (RE-R103) - produs de către constructorul polonez PESA

              Railway fan. But motorways have to be done first!

              1 Reply Last reply Răspunde Citează 1
              • vancouverV Deconectat
                vancouver
                ultima editare de vancouver

                mai 20

                Softronic Craiova finalizează testele cu locomotivele PNRR 481-006 și 481-007! :: Romania Feroviara

                Softronic Craiova finalizează testele cu locomotivele PNRR 481-006 și 481-007! :: Romania Feroviara

                Comisia Europeană votează astăzi prelungirea programului PNRR cu inca 18 luni, Softronic Craiova finalizează testele cu locomotivele PNRR 006 și 007!

                Gură nesperată de oxigen pentru România! Comisia Europeană prelungește cu un an și jumătate programele PNRR. România a accesat până acum 9.2 miliarde de euro din 28.5 miliarde din PNRR si are șansa până la finalul anului 2028 sa se apropie de cota maximă alocată.Între timp Softronic

                Craiova a finalizat testele cu cele mai recente locomotive din programul PNRR, care vor ajunge in depoul București Călători. Locomotivele au remorcat cu succes trenul de probă format din 16 vagoane pe relația București Nord - Medgidia și retur

                Interesanta informatia, nu stiam ca pana acum am primit 9,2 miliarde din cele 28,5.
                Partea cea mai buna: pe feroviar fondurile PNRR sunt grant (cadou, nu trebuie dat nimic inapoi), adica 50% din costul reabilitarii acestor locomotive.

                Railway fan. But motorways have to be done first!

                1 Reply Last reply Răspunde Citează 2
                • F Deconectat
                  fulgernc
                  ultima editare de

                  Cum arată trenul „viitorului” cumpărat de România
                  1 Reply Last reply Răspunde Citează 3
                  • F Deconectat
                    fulgernc
                    ultima editare de

                    Noua ramă electrică RE-R de la Pesa sosită azi în România
                    1 Reply Last reply Răspunde Citează 1
                    • vancouverV Deconectat
                      vancouver
                      ultima editare de

                      Arată foarte bine. Distanța între scaune pare a fi bună.

                      Este nevoie de mult mai multe rame, nu doar 62. Mai ales pe rute aglomerate unde vor circula cuplate câte 2 sau 3.

                      Railway fan. But motorways have to be done first!

                      1 Reply Last reply Răspunde Citează 0
                      • vancouverV Deconectat
                        vancouver
                        ultima editare de vancouver

                        Adrian Bărbulescu  /  mai 26

                        FOTO Cum arată locomotivele și vagoanele implicate în accidentul feroviar de la Mărășești

                        FOTO Cum arată locomotivele și vagoanele implicate în accidentul feroviar de la Mărășești

                        Club Feroviar vă prezintă în premieră cum arată locomotivele și vagoanele implicate în accidentul feroviar de la Mărășești de luni dimineață

                        La nivelul CFR Calatori pur si simplu NU SE INTELEGE CAT DE NOCIVE sunt aceste manevre permanente de cuplare si decuplare de vagoane si locomotive. Avem morti rezultati din aceste menevre (acea femeie din Galati acum 2-3 ani), avem raniti grav, avem material rulant care trebuie tras pe dreapta si reparat la Sf. Asteapta (inclusiv 3 vagoane noi noute din PNRR dupa accidentul de la Constanta de pe 4 mai)... Dar noi o tinem pe a noastra:

                        • nu se face nici un demers pentru circulatie in regim push-pull; suntem singura tara din UE care nu are acest sistem, care presupune doar un rahat de post de conducere in ultimul vagon
                        • inclusiv la trenurile InterCity stam sa cuplam si decuplam zilnic la Teius, Bacau si Pascani, cu riscurile de rigoare, inclusiv risc de intarzieri - plus ca IC nu opreste pe parcurs tocmai ca sa ajunga repede, ori acest "repede" este aruncat in aer de stationarile de 20-30 de minute pentru cuplari / decuplari de vagoane si locomotive

                        Pur si simplu am impresia ca la CFR lucreaza doar retardati, care au impresia ca fac vreo mare minune, dar apara un sistem din anii 1940-1950, pe care-l considera sfânt si perfect.

                        Railway fan. But motorways have to be done first!

                        1 Reply Last reply Răspunde Citează 0
                        • First post
                          Last post