Material rulant: Locomotive, vagoane etc
-
19 Loco modernizate Softronic:
- 1 este tinuta pentru teste speciale ETCS, inclusiv prin Ungaria
- 2,3,4 si 5 deja la CFR Calatori, in trafic
- 6,7 gata, se livreaza in mai
- 8-13 in lucru diverse stadii (13 abia a sosit locomotiva veche)
- 14-19 intra in lucru pana la final de 2025
Pozitiv pentru uzina Softronic:
Investiții pentru extinderea uzinei
În perioada următoare, la Softronic Craiova se va realiza o investiție pentru extinderea uzinei cu încă o secție de producție.
Terenul este în proprietatea Softronic, iar lucrările de construcție a noii hale vor începe în perioada imediat următoare. ”Prin această investiție într-o nouă secție, scopul nostru este să separăm activitatea de mentenanță de cea de asamblare”, spune Cristian Prundeanu.
-
-
-
-
-
Gură nesperată de oxigen pentru România! Comisia Europeană prelungește cu un an și jumătate programele PNRR. România a accesat până acum 9.2 miliarde de euro din 28.5 miliarde din PNRR si are șansa până la finalul anului 2028 sa se apropie de cota maximă alocată.Între timp Softronic
Craiova a finalizat testele cu cele mai recente locomotive din programul PNRR, care vor ajunge in depoul București Călători. Locomotivele au remorcat cu succes trenul de probă format din 16 vagoane pe relația București Nord - Medgidia și retur
Interesanta informatia, nu stiam ca pana acum am primit 9,2 miliarde din cele 28,5.
Partea cea mai buna: pe feroviar fondurile PNRR sunt grant (cadou, nu trebuie dat nimic inapoi), adica 50% din costul reabilitarii acestor locomotive. -
-
-
Arată foarte bine. Distanța între scaune pare a fi bună.
Este nevoie de mult mai multe rame, nu doar 62. Mai ales pe rute aglomerate unde vor circula cuplate câte 2 sau 3.
-
La nivelul CFR Calatori pur si simplu NU SE INTELEGE CAT DE NOCIVE sunt aceste manevre permanente de cuplare si decuplare de vagoane si locomotive. Avem morti rezultati din aceste menevre (acea femeie din Galati acum 2-3 ani), avem raniti grav, avem material rulant care trebuie tras pe dreapta si reparat la Sf. Asteapta (inclusiv 3 vagoane noi noute din PNRR dupa accidentul de la Constanta de pe 4 mai)... Dar noi o tinem pe a noastra:
- nu se face nici un demers pentru circulatie in regim push-pull; suntem singura tara din UE care nu are acest sistem, care presupune doar un rahat de post de conducere in ultimul vagon
- inclusiv la trenurile InterCity stam sa cuplam si decuplam zilnic la Teius, Bacau si Pascani, cu riscurile de rigoare, inclusiv risc de intarzieri - plus ca IC nu opreste pe parcurs tocmai ca sa ajunga repede, ori acest "repede" este aruncat in aer de stationarile de 20-30 de minute pentru cuplari / decuplari de vagoane si locomotive
Pur si simplu am impresia ca la CFR lucreaza doar retardati, care au impresia ca fac vreo mare minune, dar apara un sistem din anii 1940-1950, pe care-l considera sfânt si perfect.