Forum Construim România
    • Categorii
    • Recente
    • Taguri
    • Populare
    • Utilizatori
    • Grupuri
    • Înregistrare
    • Autentificare

    Material rulant: Locomotive, vagoane etc

    Scheduled Pinned Închis Moved CĂI FERATE
    159 Mesaje 8 Posters 30.8k Vizualizări 1 Watching
    Se încarcă mai multe mesaje
    • Vechi la Noi
    • Noi la Vechi
    • Most Votes
    Răspunde
    • Răspunde ca subiect
    Login pentru a răspunde
    Acest subiect a fost șters. Doar utilizatorii cu privilegii pentru moderarea subiectelor îl poate vedea.
    • vancouverV Deconectat
      vancouver
      ultima editare de

      Trenul ATC. Daca nu aveti rabdare sa vedeti tot, mergeti la min. 13:25 si vedeti cum e la clasa I !

      Am călătorit cu PRIMUL TREN PRIVAT ROMÂNESC! Cât costă LUXUL DIN TREN și cum arată

      Railway fan. But motorways have to be done first!

      1 Reply Last reply Răspunde Citează 0
      • vancouverV Deconectat
        vancouver
        ultima editare de

        Coradiile care nu mai vin ....

        George Bica  /  apr. 28  /  Companii

        Scandalul Alstom - Gigantul are de plătit statului român penalităţi de peste 50 mil. euro,  pentru nelivrarea noilor trenuri, în acest moment. Sunt întârzieri şi pe actualul grafic de livrare -...

        Scandalul Alstom - Gigantul are de plătit statului român penalităţi de peste 50 mil. euro,  pentru nelivrarea noilor trenuri, în acest moment. Sunt întârzieri şi pe actualul grafic de livrare -...

        Totalul penalităţilor de întârziere pe care Asocierea Alstom Ferroviaria S.p.A. şi Alstom Transport trebuie să le plătească Autorităţii pentru Reformă Feroviară (ARF) pentru nerespectarea graficului de livrare a celor 37 de trenuri noi Coradia Stream se ridicau, la finele lunii februarie 2025, la...

        Railway fan. But motorways have to be done first!

        1 Reply Last reply Răspunde Citează 1
        • vancouverV Deconectat
          vancouver
          ultima editare de vancouver

          Pun acest film pentru ca vedem ceva mai rarisim in ultima vreme, un tren cu 16 vagoane (maximul admis in Romania, care rezulta intre altele din lungimea peroanelor). Cel de la Suceava, IR 1752, Min. 1:20.

          30 de trenuri la Carpati-Trainspotting in Bucharest-Bahnverkehr mit Personenzuge

          La 4:02 este si trenul cu vagoanele PNRR.

          Railway fan. But motorways have to be done first!

          1 Reply Last reply Răspunde Citează 1
          • vancouverV Deconectat
            vancouver
            ultima editare de vancouver

            Trenurile cu hidrogen, avem 1 oferta de la Siemens:

            Cireasa Doru  /  apr. 28

            O singură ofertă pentru trenurile cu hidrogen

            O singură ofertă pentru trenurile cu hidrogen

            ARF a primit o singură ofertă pentru achiziția de trenuri cu hidrogen.

            Railway fan. But motorways have to be done first!

            1 Reply Last reply Răspunde Citează 1
            • vancouverV Deconectat
              vancouver
              ultima editare de

              19 Loco modernizate Softronic:

              • 1 este tinuta pentru teste speciale ETCS, inclusiv prin Ungaria
              • 2,3,4 si 5 deja la CFR Calatori, in trafic
              • 6,7 gata, se livreaza in mai
              • 8-13 in lucru diverse stadii (13 abia a sosit locomotiva veche)
              • 14-19 intra in lucru pana la final de 2025
              Adrian Bărbulescu  /  apr. 30

              FOTO-VIDEO Locomotivele CFR Călători, în modernizare la Softronic

              FOTO-VIDEO Locomotivele CFR Călători, în modernizare la Softronic

              Modernizarea locomotivelor CFR Călători la Softronic se face în ritm alert. Alte două sunt aproape gata și vor fi trimise în mai

              Pozitiv pentru uzina Softronic:

              Investiții pentru extinderea uzinei

              În perioada următoare, la Softronic Craiova se va realiza o investiție pentru extinderea uzinei cu încă o secție de producție.

              Terenul este în proprietatea Softronic, iar lucrările de construcție a noii hale vor începe în perioada imediat următoare. ”Prin această investiție într-o nouă secție, scopul nostru este să separăm activitatea de mentenanță de cea de asamblare”, spune Cristian Prundeanu.

              Railway fan. But motorways have to be done first!

              1 Reply Last reply Răspunde Citează 1
              • F Deconectat
                fulgernc
                ultima editare de

                Classic Romanian Train Journey Across the Carpathian Mountains
                1 Reply Last reply Răspunde Citează 1
                • F Deconectat
                  fulgernc
                  ultima editare de

                  Adrian Bărbulescu  /  mai 19

                  FOTO Trenul PESA care va fi prezentat la Conferințele Club Feroviar a ajuns la Curtici

                  FOTO Trenul PESA care va fi prezentat la Conferințele Club Feroviar a ajuns la Curtici

                  Trenul PESA care va fi prezentat la Conferința Club Feroviar în perioada 21-22 mai la Oradea a ajuns duminică seara la Curtici

                  1 Reply Last reply Răspunde Citează 1
                  • vancouverV Deconectat
                    vancouver
                    ultima editare de

                    Adrian Bărbulescu  /  mai 19

                    Hală de mentenanță material rulant la Craiova, cu bani din PNRR

                    Hală de mentenanță material rulant la Craiova, cu bani din PNRR

                    CFR Călători vrea să construiască la Craiova, cu bani din Planul Național de Redresare și Reziliență, o hală de mentenanță material rulant

                    Railway fan. But motorways have to be done first!

                    1 Reply Last reply Răspunde Citează 0
                    • vancouverV Deconectat
                      vancouver
                      ultima editare de

                      Trenul PESA:

                      Primul tren electric regional PESA 655-5 (RE-R103) - produs de către constructorul polonez PESA

                      Railway fan. But motorways have to be done first!

                      1 Reply Last reply Răspunde Citează 1
                      • vancouverV Deconectat
                        vancouver
                        ultima editare de vancouver

                        mai 20

                        Softronic Craiova finalizează testele cu locomotivele PNRR 481-006 și 481-007! :: Romania Feroviara

                        Softronic Craiova finalizează testele cu locomotivele PNRR 481-006 și 481-007! :: Romania Feroviara

                        Comisia Europeană votează astăzi prelungirea programului PNRR cu inca 18 luni, Softronic Craiova finalizează testele cu locomotivele PNRR 006 și 007!

                        Gură nesperată de oxigen pentru România! Comisia Europeană prelungește cu un an și jumătate programele PNRR. România a accesat până acum 9.2 miliarde de euro din 28.5 miliarde din PNRR si are șansa până la finalul anului 2028 sa se apropie de cota maximă alocată.Între timp Softronic

                        Craiova a finalizat testele cu cele mai recente locomotive din programul PNRR, care vor ajunge in depoul București Călători. Locomotivele au remorcat cu succes trenul de probă format din 16 vagoane pe relația București Nord - Medgidia și retur

                        Interesanta informatia, nu stiam ca pana acum am primit 9,2 miliarde din cele 28,5.
                        Partea cea mai buna: pe feroviar fondurile PNRR sunt grant (cadou, nu trebuie dat nimic inapoi), adica 50% din costul reabilitarii acestor locomotive.

                        Railway fan. But motorways have to be done first!

                        1 Reply Last reply Răspunde Citează 2
                        • F Deconectat
                          fulgernc
                          ultima editare de

                          Cum arată trenul „viitorului” cumpărat de România
                          1 Reply Last reply Răspunde Citează 3
                          • F Deconectat
                            fulgernc
                            ultima editare de

                            Noua ramă electrică RE-R de la Pesa sosită azi în România
                            1 Reply Last reply Răspunde Citează 1
                            • vancouverV Deconectat
                              vancouver
                              ultima editare de

                              Arată foarte bine. Distanța între scaune pare a fi bună.

                              Este nevoie de mult mai multe rame, nu doar 62. Mai ales pe rute aglomerate unde vor circula cuplate câte 2 sau 3.

                              Railway fan. But motorways have to be done first!

                              1 Reply Last reply Răspunde Citează 0
                              • vancouverV Deconectat
                                vancouver
                                ultima editare de vancouver

                                Adrian Bărbulescu  /  mai 26

                                FOTO Cum arată locomotivele și vagoanele implicate în accidentul feroviar de la Mărășești

                                FOTO Cum arată locomotivele și vagoanele implicate în accidentul feroviar de la Mărășești

                                Club Feroviar vă prezintă în premieră cum arată locomotivele și vagoanele implicate în accidentul feroviar de la Mărășești de luni dimineață

                                La nivelul CFR Calatori pur si simplu NU SE INTELEGE CAT DE NOCIVE sunt aceste manevre permanente de cuplare si decuplare de vagoane si locomotive. Avem morti rezultati din aceste menevre (acea femeie din Galati acum 2-3 ani), avem raniti grav, avem material rulant care trebuie tras pe dreapta si reparat la Sf. Asteapta (inclusiv 3 vagoane noi noute din PNRR dupa accidentul de la Constanta de pe 4 mai)... Dar noi o tinem pe a noastra:

                                • nu se face nici un demers pentru circulatie in regim push-pull; suntem singura tara din UE care nu are acest sistem, care presupune doar un rahat de post de conducere in ultimul vagon
                                • inclusiv la trenurile InterCity stam sa cuplam si decuplam zilnic la Teius, Bacau si Pascani, cu riscurile de rigoare, inclusiv risc de intarzieri - plus ca IC nu opreste pe parcurs tocmai ca sa ajunga repede, ori acest "repede" este aruncat in aer de stationarile de 20-30 de minute pentru cuplari / decuplari de vagoane si locomotive

                                Pur si simplu am impresia ca la CFR lucreaza doar retardati, care au impresia ca fac vreo mare minune, dar apara un sistem din anii 1940-1950, pe care-l considera sfânt si perfect.

                                Railway fan. But motorways have to be done first!

                                1 Reply Last reply Răspunde Citează 0
                                • vancouverV Deconectat
                                  vancouver
                                  ultima editare de vancouver

                                  LEMA 481-007:

                                  LEMA 07 ”Simion Mehedinți” în serviciul comercial/LEMA 07 in revenue service[28 mai/May 25 2025]

                                  Railway fan. But motorways have to be done first!

                                  1 Reply Last reply Răspunde Citează 1
                                  • First post
                                    Last post