Forum Construim România
    • Categorii
    • Recente
    • Taguri
    • Populare
    • Utilizatori
    • Grupuri
    • Înregistrare
    • Autentificare

    A6, DEx12 autostrăzi și drumuri express Oltenia

    Scheduled Pinned Închis Moved AUTOSTRĂZI ȘI DRUMURI
    331 Mesaje 23 Posters 110.3k Vizualizări 4 Watching
    Se încarcă mai multe mesaje
    • Vechi la Noi
    • Noi la Vechi
    • Most Votes
    Răspunde
    • Răspunde ca subiect
    Login pentru a răspunde
    Acest subiect a fost șters. Doar utilizatorii cu privilegii pentru moderarea subiectelor îl poate vedea.
    • vancouverV Conectat
      vancouver
      ultima editare de vancouver

      mai 6

      VIDEO&FOTO Umbrărescu - 24 ore din 24 pe Autostrada Ford cu peste 700 de muncitori. Când va termina lucrarea

      VIDEO&FOTO Umbrărescu - 24 ore din 24 pe Autostrada Ford cu peste 700 de muncitori. Când va termina lucrarea

      Mobilizare foarte bună pe Tronsonul 4 al DEx 12, Craiova-Pitești, anunță autoritățiile.

      Cu filmare din zona nodului A1 / DX12:

      12K views · 163 reactions | Mobilizare foarte bună pe Tronsonul 4 al...

      12K views · 163 reactions | Mobilizare foarte bună pe Tronsonul 4 al...

      Mobilizare foarte bună pe Tronsonul 4 al DEx 12, Craiova-Pitești! Aproximativ 700 de persoane (muncitori calificați, necalificați, deservenți, șoferi)...

      Railway fan. But motorways have to be done first!

      1 Reply Last reply Răspunde Citează 1
      • M Deconectat
        mihai
        ultima editare de mihai

        S-au apucat in sfarsit de pila centrala. Ceea ce banuiam inca de dimineata pe baza traficului pe A1 in zona nodului

        Trafic_A1_DX12.png

        M 1 Reply Last reply Răspunde Citează 1
        • vancouverV Conectat
          vancouver
          ultima editare de vancouver

          Da, pe timp de zi se sta 20-30 de minute pentru a trece de santier. Au ingramadit traficul pe cate o singura banda, absolut inadmisibil pentru o autostrada la care exista planuri de largire la 3 benzi pe sens.

          Aici inclusiv RUSINE UMB, pentru ca le-a trecut prin cap sa ceara asa ceva - ei care vor sa dezvolte infrastructura. Nu mai vorbim de cei care au aprobat.

          Railway fan. But motorways have to be done first!

          I 1 Reply Last reply Răspunde Citează 0
          • vancouverV Conectat
            vancouver
            ultima editare de

            dx12.png

            De la DRDP Craiova: https://www.facebook.com/Drdpcv/videos/1821708151943637

            Railway fan. But motorways have to be done first!

            1 Reply Last reply Răspunde Citează 2
            • I Deconectat
              Iulian @vancouver
              ultima editare de

              @vancouver
              Era de așteptat să închidă complet un sens. Riscul prea mare de accident. Și peste o lună închid traficul pe celălalt sens când vor instala grinzile, predalele si pt suprabetonare.

              1 Reply Last reply Răspunde Citează 2
              • M Deconectat
                mike_us @mihai
                ultima editare de mike_us

                @mihai Lățimea unei autostrăzi este de 26 de metri, iar cu spațiile adiacente cred că tot ar trebui să se încadreze sub 40 de metri.
                Era chiar necesar să existe și o pilă centrală? Nu se putea face direct cu grinzi de 40 de metri?

                I 1 Reply Last reply Răspunde Citează 2
                • I Deconectat
                  Iulian @mike_us
                  ultima editare de

                  Pai acolo a fost luata in calcul latimea viitoare a autostrazii cand va facuta pe 3 benzi. Daca luam latimea de 26 metri (fara zona de elemente de protectie) si mai adaugi inca 3.75 x 2= 7.5 m face 33.5 metri. Mai bagi si zona de elemente de protecte inca 0.5 x 2 = 1 metru face 35 metri. Mai adauga acostament, rigola , sant etc Grinda aia de 40 metri este suportata pe culee iar zona de reazem mai are si ea minim 1 metru de fiecare parte deci raman max 38 metri asta ar aduce culea foarte aproape de calea de rulare, nu?

                  1 Reply Last reply Răspunde Citează 3
                  • vancouverV Conectat
                    vancouver
                    ultima editare de vancouver

                    Dupa noile norme de proiectare in UE nu mai este voie cu pila centrala. Dar proiectul aici a fost realizat in 2009-2010 (mai precis SF-ul). Evident mai ieftin cu pila centrala.

                    Railway fan. But motorways have to be done first!

                    1 Reply Last reply Răspunde Citează 2
                    • P Deconectat
                      PaulS
                      ultima editare de PaulS

                      archaeus de pe PUM vine cu un update:
                      Ps8hu9w.jpeg

                      marius.firtonea :
                      Dar nu era nevoie de un timp in care pilotii trebuiau sa stea in pamant?
                      Nu trebuia testati si ei?

                      I 1 Reply Last reply Răspunde Citează 4
                      • vancouverV Conectat
                        vancouver
                        ultima editare de

                        Nu stiu sa existe vreo norma speciala pentru asta. Dar - ca inginer - nu-mi fac griji pentru rezistenta structurii. Daca s-a intarit betonul pentru mine e suficient, atunci cand vorbim de structuri care nu stau suspendate (o placa sau o grinda stau suspendate, dar un pilot, un radier, o fundatie, un stalp stau mereu peste alt beton, nu au unde sa cada). Cum aici grinzile sunt prefabricate si de mult intarite, in rest nu pot decat sa zic: dati-i bice!

                        Railway fan. But motorways have to be done first!

                        1 Reply Last reply Răspunde Citează 5
                        • I Deconectat
                          Iulian @PaulS
                          ultima editare de

                          @PaulS
                          Standardele de testare a piloților STAs 6652 și 2561/2.
                          Vezi și GE029 pe ultima ediție.
                          Se fac teste de laborator pe beton și teste non distructive pe pilotul forat. Timpii de uscare pt beton sunt in funcție de ce tip de beton se baga.

                          1 Reply Last reply Răspunde Citează 1
                          • vancouverV Conectat
                            vancouver
                            ultima editare de vancouver

                            Asadar acum sunt 600 de muncitori. Acum o saptamana erau 700. Inseamna ca anumite activitati se termina si oamenii incep deja sa fie relocati:

                            Directia Regionala de Drumuri si Poduri Bucuresti

                            Directia Regionala de Drumuri si Poduri Bucuresti

                            🚧Lucrările aferente Drumului Expres Craiova-Pitești, tronson 4, constructor Asocierea SA&PE Construct SRL - SC Spedition UMB SRL - SC Tehnostrade SRL, continuă în ritm susținut 👷🏼‍♂️Peste 600 de...

                            12.jpg

                            12a.jpg

                            Railway fan. But motorways have to be done first!

                            1 Reply Last reply Răspunde Citează 1
                            • vancouverV Conectat
                              vancouver
                              ultima editare de

                              Dupa parerea mea, tinand cont si de sapt libera 19-25.05, la inceput de iunie vor avea grinzile sus la intersectia DX12 - A1, dupa care le mai trebuie cam o luna sa termine complet. In rest la 15.06 (cand incepe urmatoarea lor sapt libera) vor fi 99% gata (restul in afara nodului) si deja vor putea reduce mult personalul angrenat pe acest proiect.

                              Probabil dare in trafic intre 1 si 10 iulie.

                              Railway fan. But motorways have to be done first!

                              M 1 Reply Last reply Răspunde Citează 2
                              • P Deconectat
                                PaulS
                                ultima editare de

                                NC7IHVL.jpeg
                                Sursa : https://forum.peundemerg.ro/index.php?topic=155.msg487974#msg487974

                                M 1 Reply Last reply Răspunde Citează 3
                                • M Deconectat
                                  mihai @PaulS
                                  ultima editare de mihai

                                  @PaulS ce viteza au! Nici nu stiam ca pilele se pot ridica atat de repede. 🙂

                                  G 1 Reply Last reply Răspunde Citează 5
                                  • G Deconectat
                                    gruia88 @mihai
                                    ultima editare de

                                    @mihai sa vezi grinzile pana vineri , de trecem pasajul asta ca si record de la primul foraj la predale si asfalt!

                                    1 Reply Last reply Răspunde Citează 1
                                    • vancouverV Conectat
                                      vancouver
                                      ultima editare de

                                      Da, e clar, betoneaza capetele de pila pana sa intre in vacanta de o saptamana. Apoi cand se intorc le vor putea incarca deja cu grinzile propriu-zise ale podului - probabil pe finalul primei saptamani dupa ce revin. Adica 30-31 mai. In primele zile din iunie predale si suprabetonare. La 15 iunie posibil sa vedem deja asfalt pe pod.

                                      Railway fan. But motorways have to be done first!

                                      1 Reply Last reply Răspunde Citează 3
                                      • C Deconectat
                                        chapo
                                        ultima editare de

                                        Cele 2 variante Caransebes Lugoj. Continua din bucata existenta A6 cum era normal.

                                        Poza este neclara dar puteti da zoom.

                                        IMG_0385.jpeg

                                        https://www.facebook.com/share/p/1AkLDPTVYp/?mibextid=wwXIfr
                                        1 Reply Last reply Răspunde Citează 0
                                        • vancouverV Conectat
                                          vancouver
                                          ultima editare de

                                          Dupa parerea mea un ocol inutil prin vestul Lugojului. Acolo trebuie efectiv folosita centura actuala si incorporata in autostrada. Ar fi fost cel putin 4 km de autostrada mai putin de construit si tot atat de economisit pentru zeci de mii de vehicule zilnic! Sau 55.000.000 de vehicule in 10 ani. Numai consumul lor in plus pe cei 4 km inseamna vreo 20.000.000 € !!! Nu mai vorbim de poluarea suplimentara etc.

                                          Ne plac cocoasele!

                                          Railway fan. But motorways have to be done first!

                                          1 Reply Last reply Răspunde Citează 0
                                          • C Deconectat
                                            chapo
                                            ultima editare de

                                            Este varianta corecta. Prin estul Lugojului este plina de case si relieful este de deal. Ar trebui sa se faca debleuri foarte mari, cum sunt pe portiunea in circulatie A6.

                                            Asa se face un inel de centura pentru Lugoj, care culege trafic dinspre Resita pe DN 58 A si dinspre Buzias pe DJ 592.

                                            Si ai pierde 2 sau 3 kilometri de autostrada degeaba pentru ca nu poti sa te legi unde se termina acum autostrada in acel sen giratoriu.

                                            1 Reply Last reply Răspunde Citează 0
                                            • First post
                                              Last post