Forum Construim România
    • Categorii
    • Recente
    • Taguri
    • Populare
    • Utilizatori
    • Grupuri
    • Înregistrare
    • Autentificare

    A3 București-Brașov-Cluj Napoca-Borș și A10 Sebeș-Turda

    Scheduled Pinned Închis Moved AUTOSTRĂZI
    534 Mesaje 27 Posters 153.9k Vizualizări 2 Watching
    Se încarcă mai multe mesaje
    • Vechi la Noi
    • Noi la Vechi
    • Most Votes
    Răspunde
    • Răspunde ca subiect
    Login pentru a răspunde
    Acest subiect a fost șters. Doar utilizatorii cu privilegii pentru moderarea subiectelor îl poate vedea.
    • vancouverV Deconectat
      vancouver
      ultima editare de vancouver

      Maria Dobrescu  /  dec. 12  /  Rutier

      Premierul Ilie Bolojan: „Cele două loturi ale Autostrăzii A3 Transilvania din judeţul Bihor urmează să fie finalizate în toamna anului 2026 şi luna mai 2027”

      Premierul Ilie Bolojan: „Cele două loturi ale Autostrăzii A3 Transilvania din judeţul Bihor urmează să fie finalizate în toamna anului 2026 şi luna mai 2027”

      Cele două loturi ale Autostrăzii A3 Transilvania din judeţul Bihor, vizitate vineri de premierul Ilie Bolojan, adică Suplacu de Barcău - Chiribiş ( 26,35

      Cele două loturi ale Autostrăzii A3 Transilvania din judeţul Bihor, vizitate vineri de premierul Ilie Bolojan, adică Suplacu de Barcău – Chiribiş ( 26,35 kilometri) şi Chiribiş – Biharia (28,5 kilometri), sunt în stadii de execuţie diferite, primul în procent de 60%, respectiv 30%, urmând să fie finalizate în toamna anului 2026 şi luna mai 2027, transmite Agerpres.

      Railway fan. But motorways have to be done first!

      1 Reply Last reply Răspunde Citează 1
      • ncbN Deconectat
        ncb
        ultima editare de

        Autostrada Transilvania, Lot 3C2 Chiribiș-Biharia | progresul realizat in 2025
        V 1 Reply Last reply Răspunde Citează 5
        • V Conectat
          vm75 @ncb
          ultima editare de

          @ncb Incredibil progresul pentru 3-4 luni de muncă. Nea Beni pare hotărât să termine anul viitor. La ce ritm are, el nu pare să-și facă griji pentru finantare sau e pregătit să lucreze pe datorie.

          M 1 Reply Last reply Răspunde Citează 1
          • M Deconectat
            mihai @vm75
            ultima editare de

            @vm75 tinand cont de ritm, mai ales la structuri, si de profilul de campie, pare posibila o deschidere in vara lui 2026.

            1 Reply Last reply Răspunde Citează 2
            • ncbN Deconectat
              ncb
              ultima editare de

              Autostrada A3 Nãdãșelu - Mihãiești | Ep. 10 | Modificare traseu Mihãiești - Topa Micã - 13.12.2025
              1 Reply Last reply Răspunde Citează 5
              • vancouverV Deconectat
                vancouver
                ultima editare de

                🔴UPDATE Santier Autostrada A3 - Topa Mica | Cum Arata Devierea Traseului in Decembrie 2025 din Drona

                Railway fan. But motorways have to be done first!

                1 Reply Last reply Răspunde Citează 5
                • M Deconectat
                  mihai
                  ultima editare de

                  🛣️Autostrada A3 Nodul rutier Zimbor | Stadiu lucrari si Organizare santier UMB
                  Duta CD 1 Reply Last reply Răspunde Citează 4
                  • Duta CD Conectat
                    Duta C @mihai
                    ultima editare de

                    @mihai Meserie !

                    1 Reply Last reply Răspunde Citează 0
                    • ncbN Deconectat
                      ncb
                      ultima editare de

                      Autostrada A3, filmare integrală Nădășelu-Zimbor, inclusiv viaductele Ozaltin, 13 decembrie 2025
                      1 Reply Last reply Răspunde Citează 4
                      • ncbN Deconectat
                        ncb
                        ultima editare de

                        Autostrada A3, lot Zimbor-Poarta Sălajului, plus sens giratoriu centura Zalău, 13 decembrie 2025
                        1 Reply Last reply Răspunde Citează 4
                        • ncbN Deconectat
                          ncb
                          ultima editare de

                          Autostrada Transilvania, Lot 3C2 Chiribiș-Biharia | a inceput montarea grinzilor 15.12.2025
                          Duta CD 1 Reply Last reply Răspunde Citează 4
                          • Duta CD Conectat
                            Duta C @ncb
                            ultima editare de

                            @ncb Să-l țină hărnicia pe nea Beni.......

                            G 1 Reply Last reply Răspunde Citează 1
                            • G Deconectat
                              gruia88 @Duta C
                              ultima editare de

                              @Duta-C Eu oricum nu am intelese de ce o tot frecau unele companii , nu pare normala treaba asta - lurezi facturezi iei banii si dai inainte .

                              Adica in orice mediu privat - lucrare - termini iei banii toata lumea e multumita :) .

                              Dar lectiile trecutului in infrastructura / autostrazi ne spun tocmai reversul.

                              Duta CD F 2 Replies Last reply Răspunde Citează 1
                              • Duta CD Conectat
                                Duta C @gruia88
                                ultima editare de

                                @gruia88 Păi in trecut pe vremea si Cuc si înainte claimurile erau la modă. Acum surubul se strânge . Daca nu ai infra societatea explodează de nervi pt ca masinile si activitatea economica sau inmultit.Trebuie sa livrezi. Altfel investitorii fug tara rămâne pe loc.

                                1 Reply Last reply Răspunde Citează 2
                                • F Deconectat
                                  fulgernc @gruia88
                                  ultima editare de

                                  @gruia88
                                  Păi era o întreagă filozofie în jurul acestui "concept" economic. Și ca de obicei "diavolul" stă în detalii mici. Și disipate. Și "pretiiiniii" și arhanghelii moralitățiii..și corectitudinii , și virgulei infrastructurei românești , câteodată , ori se fac că nu le văd , ori le promovează cu bună știință. Direcția unei piețe e dată de un binom reglementări-posibilități tehnice. Adică , dacă introduci o firmă dintr-o zonă mai slab reglementată(să spunem Turcia) pe o piață matură și reglementată(să spunem Japonia) ..are o alternativă. Se ajustează la piață. Sau e expulzată. În sens invers. Introduci o firmă recunoscută ptr bune practici pe o piață matură(să spunem We Build)(sunt N exemple de firme , e doar ilustrativ) pe o piață slab reglementată și care nu îi poate oferi concurență pe palier egal. Ce crezi că se întămplă??? Se adaptează la piață ..și beneficiind de o poziție de semimonopol se "joacă" cu piața.

                                  Poate acum înțeleg mai bine unii rolul și sarcina pe care și le-a asumat UMB-ul în piață. Între timp au crescut toți antreprenorii locali , la umbra UMB-ului. Exact pe același principiu , cum crește valoarea rezervei , într-o echipă de top , la fotbal , dacă aceasta se menține la vârf în competiții. Și la un moment dat ai un sector întreg competitiv.

                                  1 Reply Last reply Răspunde Citează 3
                                  • First post
                                    Last post