A7 Ploiești - Bacău - Suceava
-
@PaulS Sapt. trecuta capetele, azi (22.04) partea centrala.
-
Pascani - Suceava lot 1. Se poate semna cu UMB:
-
A7 Ploiesti - Buzau:
- lot 1: redeschidere jumatatea de lot inchisa acum, pana la nod Mizil / Baba Ana, pe final de mai, dupa ce se da in trafic pasajul in lucru acum la km20 (executat de antreprenorul de pe lotul 2)
- lot 2: se mentine targhetul de deschidere lot 2 pe final de mai, cel tarziu inceput de iunie
- lot 3: octombrie
- lot 1 din Buzau - Focsani, adica pod Buzau / Vadu Pasii UMB: final de mai, inclusiv bretele aferente din lot 3 Ploiesti-Buzau.
-
@vancouver articol de calitate 0barat dupa cum ne a obisnuit aceasta doamna. S-ar fi putut semna de foarte mult timp, dar din lipsa de ocupatie face mizerii de genul.
-
@vancouver Speram să iasă sudurile la pasajul de la Baba Ana.
-
-
In curand incepe asfaltarea. Altfel nu ar fi dat cu emulsie.
-
Nu avem contestatii la A7 Pascani - Suceava lot 2:
-
@vancouver a spus în A7 Ploiești - Bacău - Suceava:
Autostrada Pașcani – Suceava: CNAIR poate semna contractul cu UMB și pentru Lotul 2
Cu o perioadă de 6 luni pentru proiectare, lucrările ar urma să înceapă undeva în primăvara următoare (2026).
Este realist termenul de execuție de 24 de luni? -
@mike_us : Mie mi se pare ca cele 2 loturi ale Pascani-Suceava sunt "umpluturile" de care au nevoie pana se termina proiectarea pe loturile montane ale A8. In 2026 vor termina DX Braila-Galati, A3 si A7 pana la Pascani apoi doar se muta mai sus de Pascani. In plus, pe A8 sigur se va mai intarzia cu proiectarea. Eu sunt foarte curios daca vor licita si pentru A8 Motca-Iasi. Nu cred ca va putea cineva sa se puna cu ei daca aleg sa liciteze.
-
@daniel22_22 DX6 Braila Galati in 2026 ?
-
@mike_us Profilul lotului 2 este unul de campie, deci da, 24 de luni, mai ales pentru UMB sunt suficiente. Cea mai grea lucrare este Nodul Suceava, care pentru UMB nu e o problema in 24 de luni.
-
@PaulS : Nu sunt insider, doar imi dau cu parerea. Presiunea e mai mare pentru A7.
-
24 de luni sunt suficiente pentru executie. Dar trebuie sa intelegem si mai ales ziaristii sa inteleaga, ca intre proiectare si executie mai este un timp pentru avizare.
Proiectarea si executia nu vin instantaneu una dupa alta!
Cum partea asta de avizare poate fi sectorizata, este posibil sa avem AC pentru o parte din lucrari mai repede, iar altele sa fie autorizate mai tarziu. Asa incat in practica executia sa dureze mai mult de 24 de luni privind tot lotul. Privind ultimul sector autorizat, cu siguranta il vor termina in 24 de luni sau mai repede.
Cam asa e acum la UMB Lugoj-Deva: inca nu au AC complet fix la lucrarile cele mai costisitoare ca timp: la galeriile nordice ale tunelurilor. Asa ca degeaba au inceput acum un an si au termen de executie 2 ani, ca sigur nu pot fi gata la anul pe vremea asta.
Revenind la Pascani Suceava scenariul realist e cam asa pentru lotul 1:
- proiectare gata in primavara 2026
- primele zone cu AC in vara 2026 - start lucrari
- ultimul AC iarna 2026 - primavara 2027
- finalizare lucrare in trim IV 2028
Lotul 2 mai punem cam un an in plus, fiind ceva mai dificila situatia langa Suceava.
-
deci UMB nu deschide niciun șantier nou până în vara lui 2026, asta înseamnă că până atunci vom vedea periodic redistribuiri de personal, după diverse finalizări. Unora li se va părea că UMB accelerează, când nici vorbă de așa ceva. Va fi tot ritmul lor, dar mai mulți oameni și mai multe utilaje pe front de lucru tot mai mic.
-
-
@mihai : Avem dovada ca sunt si turci pe santier: doamna cu batic de la 00:21 si domnul cu fes de la 00:25.