Forum Construim România
    • Categorii
    • Recente
    • Taguri
    • Populare
    • Utilizatori
    • Grupuri
    • Înregistrare
    • Autentificare

    A1 - Nădlac-Timișoara-Sibiu-Pitești-București

    Scheduled Pinned Închis Moved AUTOSTRĂZI ȘI DRUMURI
    728 Mesaje 20 Posters 127.5k Vizualizări 2 Watching
    Se încarcă mai multe mesaje
    • Vechi la Noi
    • Noi la Vechi
    • Most Votes
    Răspunde
    • Răspunde ca subiect
    Login pentru a răspunde
    Acest subiect a fost șters. Doar utilizatorii cu privilegii pentru moderarea subiectelor îl poate vedea.
    • vancouverV Conectat
      vancouver
      ultima editare de

      Minunata filmare!

      Railway fan. But motorways have to be done first!

      M 1 Reply Last reply Răspunde Citează 1
      • M Deconectat
        mihai @vancouver
        ultima editare de

        @vancouver multe alunecari noi pe sectiunea Porr. Pare ca nu se inteleg foarte bine cu terenul. Dupa tunel am vazut niste armaturi de piloti. Oare se apunca de un zid de sprijin?

        1 Reply Last reply Răspunde Citează 1
        • P Conectat
          PaulS
          ultima editare de

          Rosu Calin

          32 reactions | Execuție tunel cut and cover. #civilengineering...

          32 reactions | Execuție tunel cut and cover.  #civilengineering...

          Execuție tunel cut and cover. #civilengineering #tunnel #tunnels.

          1 Reply Last reply Răspunde Citează 2
          • vancouverV Conectat
            vancouver
            ultima editare de

            Scriosteanu pe facebook: incepe prereceptia pe A1 Pitesti - Curtea de Arges, sectorul inca neceschis circulatiei. Posibil dare in trafic in primele zile din iunie, poate chiar 31.05.

            Railway fan. But motorways have to be done first!

            M 1 Reply Last reply Răspunde Citează 1
            • M Deconectat
              mihai @vancouver
              ultima editare de mihai

              @vancouver din mesaj inteleg ca inca mai lucreaza la giratoriu.

              Ar fi interesanta o filmare in care sa vedem daca inca se lucreaza la umpluturi sau vorbim deja de suprastructura giratoriului. Pentru ca asta ne-ar spune data de inaugurare.

              vancouverV 1 Reply Last reply Răspunde Citează 0
              • vancouverV Conectat
                vancouver @mihai
                ultima editare de

                @mihai Acum câteva zile erau deja cu umplutura la nivel cu DJ. Mai lucrau la un zid de sprijin mic pe partea opusă bretelei. Sunt convins ca deja au asfaltat parțial sensul giratoriu

                Railway fan. But motorways have to be done first!

                M M 2 Replies Last reply Răspunde Citează 0
                • M Deconectat
                  mike_us @vancouver
                  ultima editare de

                  @vancouver
                  Se conturează câteva posibile inaugurări rutiere în perioada următoare: DEx12 lotul 4, A0 lotul 0 Sud, A1 lotul 5 și A7 Ploiești–Buzău.
                  Toate cu șanse reale de deschidere în următoarele 2-3 luni.

                  vancouverV 1 Reply Last reply Răspunde Citează 0
                  • vancouverV Conectat
                    vancouver @mike_us
                    ultima editare de vancouver

                    @mike_us a spus în A1 - Nădlac-Timișoara-Sibiu-Pitești-București:

                    @vancouver
                    Se conturează câteva posibile inaugurări rutiere în perioada următoare: DEx12 lotul 4, A0 lotul 0 Sud, A1 lotul 5 și A7 Ploiești–Buzău.

                    😊

                    Railway fan. But motorways have to be done first!

                    1 Reply Last reply Răspunde Citează 1
                    • vancouverV Conectat
                      vancouver
                      ultima editare de

                      Ionel Scrioșteanu: a început pre-recepția pe 𝗦𝗲𝗰𝘁𝗶𝘂𝗻ea 𝟱: 𝗖𝘂𝗿𝘁𝗲𝗮 𝗱𝗲 𝗔𝗿𝗴𝗲𝘀 – 𝗣𝗶𝘁𝗲𝘀𝘁𝗶 a 𝗔𝟭

                      Railway fan. But motorways have to be done first!

                      1 Reply Last reply Răspunde Citează 0
                      • M Deconectat
                        mihai @vancouver
                        ultima editare de

                        @vancouver a spus în A1 - Nădlac-Timișoara-Sibiu-Pitești-București:

                        @mihai Acum câteva zile erau deja cu umplutura la nivel cu DJ. Mai lucrau la un zid de sprijin mic pe partea opusă bretelei. Sunt convins ca deja au asfaltat parțial sensul giratoriu

                        Sunt ceva poze sau filmari pe undeva?

                        1 Reply Last reply Răspunde Citează 0
                        • vancouverV Conectat
                          vancouver
                          ultima editare de vancouver

                          Din 14.05:

                          (click pe poze pentru rezolutie mai buna)
                          a1 cda 1.jpeg

                          a1 cda 2.jpeg

                          a1 cda 3.jpeg

                          a1 cda 4.jpeg

                          Sursa: https://forum.peundemerg.ro/index.php?topic=2.msg488100#msg488100
                          userul: ovx

                          Railway fan. But motorways have to be done first!

                          M 1 Reply Last reply Răspunde Citează 3
                          • M Deconectat
                            mihai @vancouver
                            ultima editare de

                            @vancouver multumesc. Foarte interesant. Nu stiam ca au avansat atat de mult.

                            1 Reply Last reply Răspunde Citează 0
                            • vancouverV Conectat
                              vancouver
                              ultima editare de

                              A1 zona Curtea de Arges. Nu am vazut sa scrie in ce zi s-a facut filmarea:

                              Cum arată prima autostradă care va fi dată în trafic în 2025

                              Railway fan. But motorways have to be done first!

                              M 1 Reply Last reply Răspunde Citează 0
                              • M Deconectat
                                mihai @vancouver
                                ultima editare de

                                @vancouver trebuie sa fie de azi.

                                Ieri a postat Scriosteanu live de pe podul dinainte de nod si abia se marca linia continua dintre banda 1 si banda de urgenta pe podul dinainte de Nod Curtea de Arges, se sensul spre Sibiu.

                                Daca te uiti in filmare la 0:50 podul e complet marcat 😉

                                1 Reply Last reply Răspunde Citează 2
                                • F Deconectat
                                  fulgernc
                                  ultima editare de

                                  Cristian Pitsol: secțiunea 2 a autostrăzii Sibiu – Pitești (A1) va fi gata în 2028
                                  M 1 Reply Last reply Răspunde Citează 1
                                  • M Deconectat
                                    mihai @fulgernc
                                    ultima editare de

                                    @fulgernc Cristian Pistol poate repeta de cate ori vrea el termenul de 2028. Tronsonul Boita - Cornet este imposibil de construit in mai putin de 4 ani din acest moment. Daca mai punem si marja de intarziere, atunci final de 2030 e chiar rezonabil.

                                    1 Reply Last reply Răspunde Citează 1
                                    • F Deconectat
                                      fulgernc
                                      ultima editare de

                                      Să sperăm că odată recepționat lotul We build , se mută presiunea pe singurele loturi rămase. Cele care sunt la început de drum. Acesta și cel al We build. Ptr că Porr sunt avansați , su un ritm foarte bun...și singurele porțiuni ptr a închide complet A1rămân acestea două și lotul UMB.

                                      Termenul de 2028 e foarte dificil de respectat. Eu aștept trimestrul 3-4 al anului . Poate vedem o ușoară îndreptare a finanțelor statului , finalizarea unor șantiere. Și cu ocazia asta și autorizațiile ce lipsesc ptr ca acest proiect să poată continua la potențialul așteptat. Sunt încă optimist moderat , că Mapa își poate arăta potențialul.

                                      1 Reply Last reply Răspunde Citează 1
                                      • C Deconectat
                                        chapo
                                        ultima editare de

                                        In acest moment finantele pentru infrastructura nu sunt o problema, mai ales pentru acest lot.

                                        Ceva nu se misca bine la autorizatiile de constuire.

                                        1 Reply Last reply Răspunde Citează 0
                                        • D Deconectat
                                          daniel22_22
                                          ultima editare de daniel22_22

                                          2028 va fi an electoral cu alegeri locale și parlamentare. Dacă nu apar niște anticipate (nu au fost niciodată în România) va trebui să se vină cu ceva proiecte finalizate pentru votanți: A7 (pana la Siret), A8 (Iași-Motca), A4, A3, A11, DX Focșani-Brăila, A13 (nu cred ca pana la Făgăraș se termina ceva mai devreme de Q4 2027)
                                          Apoi 2029 va fi cu europarlamentare și 2030 cu prezidențiale. Eu aici văd A1, ceva pe A8 montan, A9, A5, Craiova-Filiași.

                                          1 Reply Last reply Răspunde Citează 0
                                          • vancouverV Conectat
                                            vancouver
                                            ultima editare de

                                            Intr-un scenariu optimist la anu pe vremea asta avem AC complet pe lotul 2 PiSi. Si se apuca de tunelul Caineni, cel mai lung. Il strapung in 1,5ani, adica 2027 spre final. Inca un an camasuirea inseamna final de 2028. Inca minim 9-10 luni dotarile si betonul rutier, inseamna final de 2029.

                                            Asta e cel mai mega mega optimist sceniariu posibil, in care Mapa vine cu forte cat sa lucreze concomitent la toate tunelurile si podurile, fie ei si subantreprenori. Un scenariu mai realist: nu vor putea lucra snur si la forta maxima peste tot si asta inseamna minim in 1-1,5 ani in plus, adica 2030 - 2031. Nici in caz de reziliere si dat altei firme puternice nu vad sanse inainte de vara 2031.

                                            Railway fan. But motorways have to be done first!

                                            1 Reply Last reply Răspunde Citează 1
                                            • First post
                                              Last post