Siguranță rutieră, accidente, legislație
-
O treaba buna.
Ulterior pe partea pe care a ramas o singura banda ar trebui văzut dacă se poate balasta o fâșie de 1-1,5m pe exteriorul drumului. Să rămâna pietriș, adică balast stabilizat din agregate de dimensiune mai mare, pe care un vehicul în pană să se poată retrage oarecum, să treacă restul pe lângă cu viteză mică. Alternativ se pot betona refugii de ca. 50m lungime din loc în loc, cu lățime de 3,5-4m.
-
Interesant, statistica accidente foarte detaliata.
Autorul este Gabriel Sauca.
Nu stiu insa pe ce an este statistica, nu scrie sau nu am vazut eu.
Pe pagina a doua vedeti pe judete. De ex. daca dati pe Timis vedeti cum sunt zeci de accidente in oras in Timisoara si imprejurimi, in schimb pe A1 intre nod Lugoj si pana la intrarea in judetul Arad doar 5 accidente, nici unul cu morti. Si A1 in Timis chiar e circulat. In schimb apar morti spre capatul A1 de la Margina si in zona fara autostrada spre Deva: