Forum Construim România
    • Categorii
    • Recente
    • Taguri
    • Populare
    • Utilizatori
    • Grupuri
    • Înregistrare
    • Autentificare

    Infrastructura de transport in lume

    Scheduled Pinned Închis Moved DISCUȚII GENERALE
    33 Mesaje 6 Posters 2.2k Vizualizări 1 Watching
    Se încarcă mai multe mesaje
    • Vechi la Noi
    • Noi la Vechi
    • Most Votes
    Răspunde
    • Răspunde ca subiect
    Login pentru a răspunde
    Acest subiect a fost șters. Doar utilizatorii cu privilegii pentru moderarea subiectelor îl poate vedea.
    • vancouverV Conectat
      vancouver
      ultima editare de

      O harta interactiva a retelei de drumuri ale imperiului roman. Dupa cele mai noi estimari avea ca. 300.000 km (pana recent se credea ca doar 200.000 km). Sunt luate in considerare drumurile care aveau trecute pe margine borne kilometrice, adica drumuri oficiale ale imperiului:

      itiner-e

      Railway fan. But motorways have to be done first!

      1 Reply Last reply Răspunde Citează 4
      • daniel22_22D Deconectat
        daniel22_22
        ultima editare de

        Fain. Presupun ca intre constructori nu se aflau și greci (ca Aktor).
        Zona Daciei avea și atunci puține “autostrăzi” :))

        1 Reply Last reply Răspunde Citează 3
        • JohnDoeJ Deconectat
          JohnDoe @vancouver
          ultima editare de

          @vancouver a spus în Infrastructura de transport in lume:

          Si evident o gara centrala subterana este o gara de trecere, nu un dead-end, o fundatura cu rebrusari si limitari grave de capacitate. De ex. o gara de trecere cu doar 6 linii la Piata Unirii ar avea o capacitate egala cu cea a Garii de Nord.

          Daca e sa luam exemplul Bruxelles-ului, putem avea Gara de Nord, Gara Gentrala si Gara de Sud toate de tranzit.
          Unde una dintre gari e cea principala, la BXL e cea de sud pentru ca spre Franta merge legatura feroviara principala a tarii.
          P.S. Sa nu uitam ce Belgia are cea mai densa retea de cai ferate din lume, uneori asta e o frana in marirea capacitatii pentru ca electrificarea e pe tensiune 3 kV DC in afara de 25kV pentru TGV

          Calafat - Severin - Lugoj

          1 Reply Last reply Răspunde Citează 0
          • vancouverV Conectat
            vancouver
            ultima editare de

            Near Disaster in Sichuan: Hongqi Bridge Fails After Warning Signs Detected

            Railway fan. But motorways have to be done first!

            1 Reply Last reply Răspunde Citează 5
            • Duta CD Deconectat
              Duta C
              ultima editare de

              Nu-i prima data. Au mai pățit-o chinezii cu poduri nou construite.

              1 Reply Last reply Răspunde Citează 0
              • A Deconectat
                Azzl
                ultima editare de Azzl

                Acolo pare o alunecare de teren care a luat si viaductul. Nu cred ca se incadreaza la "chinezarii" acest eveniment. Totusi nu pot sa nu observ inaltimea pilelor.

                1 Reply Last reply Răspunde Citează 1
                • daniel22_22D Deconectat
                  daniel22_22
                  ultima editare de

                  Vreun mic geolog local va fi găsit vinovat, va fi transferat în altă parte cu un glonte în ceafă și familia va primi factura pentru glonte. Tovarășii de mai sus nu greșesc niciodată.
                  Vorba proverbului: Mai bine să greșești împreună cu partidul decât să ai dreptate în afara lui.

                  JohnDoeJ 1 Reply Last reply Răspunde Citează 2
                  • JohnDoeJ Deconectat
                    JohnDoe @daniel22_22
                    ultima editare de

                    Dunavski koridor in Serbia cu un drum expres mult mai periculos decat la noi.
                    Banda de urgenta lipsa,
                    Acostament maxim 1 metru,
                    Sensuri giratorii garamada.

                    EKSKLUZIVNO - DUNAVSKI Koridor | Mala Krsna - Požarevac | novootvorena brza saobraćajnica

                    Calafat - Severin - Lugoj

                    JohnDoeJ 1 Reply Last reply Răspunde Citează 1
                    • JohnDoeJ Deconectat
                      JohnDoe @JohnDoe
                      ultima editare de

                      De la vecinii bulgari, au inceput si continua timid lucrarile la autostrada intre Ruse si Veliko Trnovo.

                      13.11.2025 - Автомагистрала Русе - Велико Търново (обход на Бяла)

                      Calafat - Severin - Lugoj

                      JohnDoeJ 1 Reply Last reply Răspunde Citează 2
                      • JohnDoeJ Deconectat
                        JohnDoe @JohnDoe
                        ultima editare de

                        Trebuie sa recunosc ca la capitolul mari lucrari de infrastructura din Franta sunt cam fraierestean.

                        Uite ce au inceput astia in 2016:

                        Paris Is Building a Subway the Size of a Small Country

                        Calafat - Severin - Lugoj

                        1 Reply Last reply Răspunde Citează 2
                        • First post
                          Last post