Infrastructura de transport in lume
-
Noul tramvai din Liege, Belgia. Dupa vreo 60 de ani fara tramvaie, au revenit la ganduri mai bune pentru transportul pe sine!
Intersent: in centru NU EXISTA CATENARA. Nu exista fire de curent. Ceea ce inseamna ca are acumulatori si circula o perioada fara curent! Economie la toata cablaraia de alimentare si aspect mai placut pentru o zona centrala a orasului.
-
O harta interactiva a retelei de drumuri ale imperiului roman. Dupa cele mai noi estimari avea ca. 300.000 km (pana recent se credea ca doar 200.000 km). Sunt luate in considerare drumurile care aveau trecute pe margine borne kilometrice, adica drumuri oficiale ale imperiului:
-
Fain. Presupun ca intre constructori nu se aflau și greci (ca Aktor).
Zona Daciei avea și atunci puține “autostrăzi” :)) -
@vancouver a spus în Infrastructura de transport in lume:
Si evident o gara centrala subterana este o gara de trecere, nu un dead-end, o fundatura cu rebrusari si limitari grave de capacitate. De ex. o gara de trecere cu doar 6 linii la Piata Unirii ar avea o capacitate egala cu cea a Garii de Nord.
Daca e sa luam exemplul Bruxelles-ului, putem avea Gara de Nord, Gara Gentrala si Gara de Sud toate de tranzit.
Unde una dintre gari e cea principala, la BXL e cea de sud pentru ca spre Franta merge legatura feroviara principala a tarii.
P.S. Sa nu uitam ce Belgia are cea mai densa retea de cai ferate din lume, uneori asta e o frana in marirea capacitatii pentru ca electrificarea e pe tensiune 3 kV DC in afara de 25kV pentru TGV -
-
Nu-i prima data. Au mai pățit-o chinezii cu poduri nou construite.
-
Acolo pare o alunecare de teren care a luat si viaductul. Nu cred ca se incadreaza la "chinezarii" acest eveniment. Totusi nu pot sa nu observ inaltimea pilelor.
-
Vreun mic geolog local va fi găsit vinovat, va fi transferat în altă parte cu un glonte în ceafă și familia va primi factura pentru glonte. Tovarășii de mai sus nu greșesc niciodată.
Vorba proverbului: Mai bine să greșești împreună cu partidul decât să ai dreptate în afara lui. -
Dunavski koridor in Serbia cu un drum expres mult mai periculos decat la noi.
Banda de urgenta lipsa,
Acostament maxim 1 metru,
Sensuri giratorii garamada. -
De la vecinii bulgari, au inceput si continua timid lucrarile la autostrada intre Ruse si Veliko Trnovo.