Transport în comun de suprafață
-
Reabilitare linie tramvai 5:
-
"Suntem pe șantierul liniei 5 de tramvai din București,(...) Global sunt la 75%. Asta înseamnă că toată structura de rezistență este pusă în pământ, suntem la 80% cu linie de tramvai, lipsește firul de alimentare, lipsește o stație electrică și cam asta e gata"
Estimeaza dl. primar ca se vor incadra in cele 12 luni contractuale. Au inceput prin aprilie, deci aprilie 2024.
-
Traseele ce vor beneficia de aceste lucrări includ bulevardele Theodor Pallady, 1 Decembrie 1918, Basarabia și Calea Călărașilor, precum și secțiunea Corneliu Coposu și drumul de legătură din jurul complexului Titan. Liniile care circulă pe tronsoanele contractate de companie sunt 19, 23, 27, 36 și 40.
Pe lângă modernizarea infrastructurii, vor fi construite 64 de peroane, rețeaua de linii de contact și cablurile de curent continuu vor fi înlocuite, iar cinci stații de transformare vor fi modernizate pentru a asigura alimentarea rețelei de tramvai, mai informează compania.
Durata proiectului este de 33 de luni, dintre care 9 luni pentru proiectare și obținerea avizelor, respectiv 24 luni pentru execuție.
-
alocare bani pentru 40 de tramvaie de 18m de la VFU Pascani:
-
Astăzi am văzut pe linia 32 ca au inceput sa scoată pamântul de pe linie intre capatul de la Antiaeriana si Teius, adică o stație. Un sens au scos tot iar un sens pe jumatate. Piatra spartă este varză. Probabil trebuie schimbată. Linia arată ca pișatul boului!
-
Aparent se anulează (iar) achiziția tramvaielor de 18m, iar STB susține ca de această dată e vina furnizorului, nu a lor (la partea cu neactualizat garanții, nu la cea ca sunt ruși - asta nu e ceva ce ar fi putut schimba neapărat…)
comentez rar deci nu pot posta link-uri, am citit informația pe B365.
Întreb aici fiindcă nu mă pricep la achiziții publice în general - ce se întâmplă cu bugetul STB dar atunci? Știu ca aveau de plătit (nu știu dacă chiar au plătit) penalități la nesemnarea contractului și mai apoi acest contract sigur a fost luat în calcul când s-a făcut intelegerea dintre STB și ANAF, atunci când au dat gir acele tramvaie.
-
@derTuca , daca nu gresesc, ai nevoie de 3 like-uri ca sa poti posta linkuri. Unul ti l-am dat eu acum.
Legat de tramvaie, da cazul ia o intorsatura interesanta. Mi s-ar parea ciudat ca primaria sa dea totusi niste despagubiri, desi nu primeste nimic. Dar probabil aici nici juristii nu stiu un raspuns imediat si posibil sa fie nevoie de o noua runda de procese pentru a lamuri situatia.
Aici o sursa:
-
Lasand la o parte faptul ca bulibaseala cu tramvaiul 5 dureaza de vreo 20 de ani, de prin 2005, de pe vremea lui Videanu, daca il mai tine minte cineva, ce mizerie de lucrare e asta?!?!
Linia e stramba din constructie si pentru ca e in terasament rigid (traverse incastrate din beton armat si asfalt) nu poate fi indreptata prin burare.