A7, A8 - autostrăzi si drumuri express zona Moldovei
-
@vancouver Am pus link-ul doar pt ca mi s-a parut interesant, Eu nu as crede ca se misca atat de bine pe lotul 2.
-
Una e ce cred eu sau ce crezi tu, si alta este ce zice in articol. Acolo ei precizeaza ca asta preconizeaza firmele constructoare. Daca acestea sunt dispuse sa procedeze asa si au acest plan, atunci sunt sanse f. mari sa se realizeze.
Avantajul pentru aceste firme, este ca nu se blameaza (deja s-au blamat partial, fata de UMB, care a inceput dupa ei si a deschis deja) - dar mai salveaza aparentele. Si, poate mai important: scape de presiunea publica si ministeriala. Si ce ramane de facut pot sa faca mult mai in liniste. De aceea cred ca planul lor este real si realist, iar politicul clar isi doreste pe final de mandat sa arate ca a performat. De asta poate sa depinda si o revenire in minister, functie de structura partidelor din guvern.
-
In pozele din articol la podul DJ103R (Gageni - Vintileanca) se vad cofrajele despre care zicea Trace ca i-ar permite sa lucreze la pasaj pe deasupra autostrazii sub trafic.
-
Mos Craciun ar veni cu cel mai plin sac anul asta daca se deschide Pl-Bz si Bz-F 3.
-
A inceput prereceptia pe lot 1 Ploiesti-Buzau si probabil azi se asfalteaza o cale a podului peste CF de langa intersectia A3/A7.
-
Ștef
Autostrada A7 - Ploiești - Buzău, Lot 3, Filmare Integrală, NUROL + MAKYOL [02.12.2024]
-
@vancouver As fi curios ce se scrie intr-un proces verbal de receptie atat timp cat ai structuri inca in lucru. Se poate ca in contractele cu statul sa ai snag list?
-
A7 Ploiesti-Buzau lot 1 Pizzarotti:
-
Cricovul Sarat:
-
De la nod A3/A7:
-
@vancouver A ajuns si pe lotul 2 ?
-
Nod Dn1D / A7:
-
@vancouver Buna seara. Naumel Gheorghiu. Nu sunt membru dar citesc si forumul API. Nu e principala dar, este o importanta cauza a erorilor lor. Nu prea au treba cu managementul in constructii. Nu sunt in domeniu dar, la UMB este un management al firmei, financiar, al fortei de munca, al utilajelor. CNAIR avea aproape 8.000. E mult, e ce trebuie? UMB-2023-aproape 5.000. 2024-6.000. Eu nu cred ca este monopol cum sugera intr-o postare API(nu des) Revenind. Da, mai trebuiesc structuristi. O parte, nu toti, se pot obtine si din policalificarea celor care lucreaza la finisari finale? Si apoi prin management. Sunteti singurul care priveste si din acest unghi si si in domeniu ceea ce este cel mai important.
-
@PaulS Nu, doar lot 1.
-
Nu stiu unde ar merge postata fotografia aceasta :))
-
@PaulS fain mesajul ,e criptat
-
Coni-Trace au cerut si ei prereceptie, deci intentiile sunt clare pentru deschidere anul asta. Probabil maine (03.12) se va face prereceptia, evident fara punctele problema.
-
Arata bine, dar mai e putin.
@vancouver la pasajul DN1D peste A7 (minutul 9:00) se vede ca sferturile de con nu sunt betonate inca si, judecand dupa organizare, nici nu par sa inceapa prea curand. Si am vazut ca in general betonarea dureaza cam 2 saptamani.
E posibil sa fie deschis traficul peste pasaj fara sferturile de con betonate, urmand sa le finalizeze sub trafic? Cu alte cuvinte, rolul betonarii este structural sau decorativ?
-
@mihai Rolul betonării sferturilor de con nu este nici structural, nici decorativ.
Structura podului nu are legătură cu umplutura de pământ. Se sprijină pe fundații și eventual piloți forați. Decorativ … există și variante mai ieftine decât turnarea unor betoane în pantă, deci nu.
Rolul betonului este de a proteja umplutura. Sa nu intre deloc sau aproape deloc apă de la ploaie. Dacă intră multă apă în acea zonă vor apărea în timp tasări mai accentuate la terasamentul din punctul de contact cu structura de beton. Adică o trambulină.
-
@vancouver multumesc pentru raspuns. Deci poate fi deschis si finalizat sub trafic.