A7, A8 - autostrăzi si drumuri express zona Moldovei
-
@sts nici eu nu cred ca se mai finalizeaza podul peste Buzau anul acesta. Cred insa ca va fi o sincronizare intre UMB si Makyol pentru o deshidere concomitenta pana in DN2B in Februarie 2025.
-
Daca da si lot 3 , dpmdv UMB a dat ceva in circulatie.
-
Raducu P Drum
AUTOSTRADA A7 Ploiesti-Buzau Lot Dumbrava-Mizil | Nod rutier DN1D Pod peste Cricovul Sarat 28.11.24
-
In mod cert UMB a renuntat la planul de a finaliza podul de la Buzau anul asta. Aveau 6 macarale si zeci de oameni, se turna concomitent cu 2 pompe la inceput de noiebrie. Si se preconiza sa termine betonarea tablierului complet pana pe 23.11. Apoi au plecat toate macaralele si dulgherii, nu au aparut deloc izolatorii, doar fierarii si-au dus treaba pana la capat.
Motivele sunt clare: nu reuseau sa termine lotul 2 cum si-au propus, si asta a dus la un efect in cascada si pe lotul 3. Ca sa termine totusi lotul 3 anul asta, au sacrificat podul Buzau.
Probabil vor reveni peste cateva zile, dupa ce termina tot ce inseamna betoane pe lotul 3, si vor betona complet podul Buzau. Poate termina si bordurile (lisele). Dar cu hidroizolatie nu cred ca reusesc anul asta.
-
@PaulS a spus în A7, A8 - autostrăzi si drumuri express zona Moldovei:
Raducu P Drum
AUTOSTRADA A7 Ploiesti-Buzau Lot Dumbrava-Mizil | Nod rutier DN1D Pod peste Cricovul Sarat 28.11.24
Interesant ca la nodul cu DN1D, la pasajul peste A7 se monteaza deja rosturile de dilatie. Si se vad pregatite masinile de pentru asflatare. E un nod care poate fi finalizat in 2024.
-
@vancouver da
Eu sunt multumit, sacrifici podul de la Buzau,dar.... dai in circulatie lot. 3.
E bine. E ceva.
Ca nu e tot pana la Pascani... , asta e. E bine. -
Da, si eu sunt multumit. Au procedat corect in situatia data.
Totusi, asa cum am scris si zilele trecute, nu au destui structuristi. Nu e ok. Au enorm enorm de multe structuri pe Focsani-Pascani si toate sunt acum lasate de izbeliste. Vor mai mesteri la pod Siret/Galati, trebuie sa inceapa la pod Siret/Cosmesti (pe DN24), mai au de mesterit si pe DX12 pana la A1 o vreme, la A0 hei-rup, sunt structuri si pe A1 la Holdea si oricum la un moment dat trebuie fierari si dulgheri si pentru tunele (chiar si acum au 8 portaluri de facut), o sa inceapa A8, pe A3 mai au nodul Romanasi, parcarile nu-s facute nici macar pe Buzau-Focsani.
E pur si simplu ENORM DE MULT DE LUCRU LA STRUCTURI. UMB treziti-va. Va trebuie structuristi sau luati si voi subantreprenori. Retter, Dimex, Baxcom, IBB, Coni, sunt destui care se baga daca li se ofera conditii civilizate.
-
@vancouver Da. Au nevoie de subcontractori ,sa ii ajute la anumite faze de constructie. Da sunt multe,... de facut .
Dar macar da ceva in circulatie , asta e bine. -
@sts Sunt bucuros ca sunteti si ganditi pozitiv,. Multumesc
-
Raducu P Drum
AUTOSTRADA A7 Ploiesti-Buzau Lot 2 Mizil-Pietroasele | Comparatie stadiu lucrari 26.10-29.11.2024
-
Ce parere aveti se mai deschide ceva pe A7 anul asta?:
- Plo - Bz lot 1 Pizza - eu zic da, dar sa vedem cum rezolva capatul provizori la nod Baba Ana
- Plo - Bz lot 2 Coni+Trace - eu zic ca nu
- Bz - Fcs lot 3 - eu zic ca da
-
Eu as zice ca:
-
Ploiesti - Buzau Lot 1 (Dumbrava - Mizil) - da, cu circulatie pe un singur fir peste Cricovul Sarat
-
Ploiesti - Buzau Lot 2 (Mizil - Spataru) - complicat, dar cred ca da, dupa cum trage Trace la descarcarea de la Spataru. Efort care n-ar avea sens daca nu ar tinti o deschidere in curand.
Tablierul de la DJ102H si DJ103R poate fi pus pe pozitie si poate fi asigurat, dupa care se poate deschide circulatia pe A7 pe sub ele.
Singura problema nerezolvata este tablierul de la pasajul nodului DJ100/A7 care nici macar nu e adus in santier. Dar si aici e posibila o deschidere de trafic pe A7 cu inchideri partiale noaptea pentru montarea tablierului dupa deschiderea traficului.
- Buzau - Focsani Lot 3 (Ramnicu Sarat - Focsani) - 50-50. Nu stiu daca UMB mai are resurse sa traga la o inaugurare si acolo dupa efortul facut cu loturile deschise deja pe A7 si DX12.
-
-
@vancouver Eu zic că lotul UMB este cel mai sigur. E clar că nu au renunțat să tragă tare, sunt firma cu cele mai mari resurse, iar acum, cu deschiderea de pe DEx12, își pot concentra toate resursele aici. Probabil că, chiar dacă vor lucra cu 50% din personal până de Crăciun, nu vor mai exista pauze.
Cred că și lotul 1 Ploiești-Buzău are șanse bune.În prezent, suntem la 114 kilometri, ceea ce înseamnă că, odată cu deschiderea lotului UMB, vom depăși 150 de kilometri anul acesta – un record absolut. Dacă se deschide și lotul 1 Buzău - Focșani, ar fi deja prea frumos să fie adevărat.
-
Ceva cald de pe lotul 3 filmat de Raducu P Drum :
AUTOSTRADA A7 Buzău-Focșani lot 3 | Râmnicu Sarat-Mandresti Munteni | 28.11.2024
-
@PaulS foarte interesant ca mobilizarea pe lot se mentine foarte ridicata. Pare ca inaugurarea in acest an ramane in continuare posibila.
-
Misto, masini de batut stalpisori de parapete marcate UMB! Mai multe!
-
@vancouver
Eu sunt de părere că ritmul de lucru a scăzut , comparativ cu lunile anterioare , mai mult diin alt motiv.
Nu mai pot lucra în schimburi(și noaptea) cam peste tot. Au redus pe unde nu e critic. Și probabil așa profită și mai scade presiunea pe muncitori . Probabil sunt mulți ce au libere , sau concedii restante.Cel mai probabil fac asta , în ajun de decembrie. Și se vor achita în parte , cam cu toți până spre jumătatea ianuarie/început februarie. Ptr că , dacă timpul o permite să înceapă în forța pe structurile spre nord. Sunt multe la nivel de fundație , e propice să se lucreze la cofrări , parțial terasamente , fier și alte lucrări ce pot fi făcute în perioada aceea. Așa își conservă organigrama făra modificări majore , și fără să nemulțumească oamenii.
În martie , odată cu venirea primăverii , deja vor fi avansați , și așa își vor permite să mute echipe pe alte loturi.
Părerea mea. -
@mike_us : Poate vroiai să spui Ploiești-Buzău lot 1. BZ-F lot 1 (adică podul) nu are șanse anul ăsta.
-
Eu sunt absolut de acord cu voi, ca oamenii de la UMB sunt intinsi la maxim si ca merita sa se odihneasca, merita o prima de Craciun, merita concedii consistente si merita sa nu le inghete mainile pe armatura si cofraje in decembrie si ianuarie. Mai ales ca si sporul la munca e mai redus (productivitatea), e mai mult timp intuneric si unele operatiuni sunt interzise sub anumite grade sau daca se fac o sa iasa deficiente.
Eu insa insist cu altceva: ca le trebuie MAI MULTI OAMENI. Trebuie sa mai angajeze. E doar un sfat, din partea mea, care am condus n santiere din postura de inginer, actualmente supervizez mai multe santiere si cunosc necesitatile de personal. Inclusiv chiar eu ma ocup sa fac diverselor firme grafice de personal, sa stie de cati oameni au nevoie pe durata santierelor, ulterior mai ajustam estimarile etc, pentru a respecta in final termenele, dar cu eficienta maxima. Deci chiar este meseria mea, chiar asta fac.
Si eu va spun: nu le ajung structuristii pentru ce desfasurare de forte va fi nevoie pe Focsani - Pascani.
Singura situatie in care nu am dreptate, este daca se vor termina banii. Dar pe A7 dupa parerea mea acest pericol nu exista, sunt bani separat, prin PNRR, cu termen 2026 toamna.
-
@vancouver Asta se vorbea de anul treuct pe celalalt forum. Una din solutii la cate santiere au era sa angajeze mai multi oameni sau sa subcontracteze.
Anul acesta am vazut ca au subcontractat pe A3 si centura Timisoara.