Forum Construim România
    • Categorii
    • Recente
    • Taguri
    • Populare
    • Utilizatori
    • Grupuri
    • Înregistrare
    • Autentificare

    A1 - Nădlac-Timișoara-Sibiu-Pitești-București

    Scheduled Pinned Închis Moved AUTOSTRĂZI ȘI DRUMURI
    1.2k Mesaje 39 Posters 377.1k Vizualizări 2 Watching
    Se încarcă mai multe mesaje
    • Vechi la Noi
    • Noi la Vechi
    • Most Votes
    Răspunde
    • Răspunde ca subiect
    Login pentru a răspunde
    Acest subiect a fost șters. Doar utilizatorii cu privilegii pentru moderarea subiectelor îl poate vedea.
    • vancouverV Deconectat
      vancouver
      ultima editare de

      Avans bun la zona Salatrucu, dar sunt si portiuni neatacate. Nici uzina care va deservi TBM-ul nu se contureaza inca.

      Railway fan. But motorways have to be done first!

      1 Reply Last reply Răspunde Citează 5
      • P Deconectat
        PaulS
        ultima editare de

        Autostrada A1 Lugoj - Deva | Lot 2E Margina - Holdea | Stadiu lucrări 07.09.2025 #umb
        frameD Future PRODUCTIONS

        Autostrada A1 Lugoj - Deva | Lot 2E Margina - Holdea | Stadiu lucrări 07.09.2025 #umb
        1 Reply Last reply Răspunde Citează 7
        • ncbN Deconectat
          ncb
          ultima editare de

          Comparație la 3 luni | Autostrada A1 Lugoj - Deva | Lot 2E Margina - Holdea 08.06 - 07.09.2025 #umb
          1 Reply Last reply Răspunde Citează 7
          • S Deconectat
            sts
            ultima editare de

            Multumesc !

            1 Reply Last reply Răspunde Citează 2
            • ncbN Deconectat
              ncb
              ultima editare de

              ȘANTIER A1. Autostrada Sibiu - Pitești, Viaductul Boița
              1 Reply Last reply Răspunde Citează 3
              • C Deconectat
                chapo
                ultima editare de chapo

                https://www.facebook.com/share/v/1GBy4wAtAv/?mibextid=wwXIfr

                Un filmulet de la Geostud lotul 2

                Vizită tehnică pe șantierul viitoarei autostrăzi Sibiu – Pitești, Lotul 2

                Reprezentanții conducerii Geostud au verificat starea drumurilor de acces și au analizat soluțiile pentru protecția DN7 împotriva căderilor de roci. De asemenea, a fost urmărită evoluția lucrărilor de realizare a drumului de acces peste râul Olt, esențial pentru transportul utilajelor către punctele de foraj geotehnic destinate ecoductului.

                La tunelul Robești – pentru care Geostud a realizat studiile geotehnice ce au stat la baza proiectului și a obținerii autorizației de construire – se desfășoară în prezent lucrări de torcretare și drenaj, în paralel cu monitorizarea atentă a deplasărilor prin repere topografice.

                Investigațiile complexe realizate de Geostud – care au inclus 17 foraje geotehnice cu adâncimi între 28 și 78 m, precum și analize seismice și electrometrice – au permis identificarea și evaluarea riscurilor asociate instabilității versanților.

                Pe baza acestor rezultate, expertizele noastre, elaborate în colaborare cu Prof. Univ. Anton Chirică și cu specialiști internaționali din partea Mapa-Cengiz, oferă soluții sigure și eficiente, atât pentru execuție, cât și pentru exploatarea tunelului.

                #Geostud #GeostudEștiTu #AutostradaSibiuPitesti #TunelRobesti #Geotehnica #Infrastructura

                1 Reply Last reply Răspunde Citează 6
                • P Deconectat
                  PaulS
                  ultima editare de

                  Autostrada A1 +30 km Filmati! Curtea de Arges - Tigveni - Cepari - Poiana. Infrastructura 06.09.2025
                  BabaDog

                  Autostrada A1 +30 km Filmati! Curtea de Arges - Tigveni - Cepari - Poiana. Infrastructura 06.09.2025
                  1 Reply Last reply Răspunde Citează 4
                  • P Deconectat
                    PaulS
                    ultima editare de

                    DRDP Craiova :
                    🚧 Secțiunea 3 a Autostrăzii Sibiu–Pitești avansează susținut!
                    ⚙️ România va avea, pentru prima dată, un tunel de autostradă realizat cu tehnologia Tunnel Boring Machine (T.B.M), pe lotul Cornetu–Tigveni al Secțiunii 3 Sibiu–Pitești. Acest proiect este și primul lot de autostradă aflat în execuție pe raza de administrare a #DRDPCraiova.
                    👷‍♂️ Peste 900 de oameni și aproximativ 200 de utilaje și echipamente sunt mobilizate în prezent pe șantier.
                    🔧 La portalul Pitești se realizează testele pentru ancorajele de probă, urmând să înceapă lucrările de excavație și montajul celor peste 170 ancoraje necesare.
                    🏗️ Totodată, se montează fabrica de segmente prefabricate pentru galeriile tunelului – un pas decisiv pentru demararea forării efective.
                    În cele două organizări de șantier, de la Cepari și Racovița, se execută grinzile de beton necesare lucrărilor de artă de pe acest lot, în fiecare dintre organizări, antreprenorul, #Webuild, a montat stații de betoane. Peste 37% din această secțiune fiind structuri.

                    1.1K views · 21 reactions | 🚧 Secțiunea 3 a Autostrăzii Sibiu–Pitești...

                    1.1K views · 21 reactions | 🚧 Secțiunea 3 a Autostrăzii Sibiu–Pitești...

                    🚧 Secțiunea 3 a Autostrăzii Sibiu–Pitești avansează susținut! ⚙️ România va avea, pentru prima dată, un tunel de autostradă realizat cu tehnologia Tunnel Boring Machine (T.B.M), pe lotul...

                    1 Reply Last reply Răspunde Citează 3
                    • ncbN Deconectat
                      ncb
                      ultima editare de

                      Autostrada A1, Sibiu-Pitești, Tunel Robesti-portal spre Sibiu. Mapa Cengiz lucrează non-stop!
                      1 Reply Last reply Răspunde Citează 0
                      • vancouverV Deconectat
                        vancouver
                        ultima editare de vancouver

                        Pitesti - Sibiu lot 2:

                        Redacția  /  sept. 11  /  Infrastructură

                        VIDEO Autostrada Sibiu - Pitești. Forarea tunelului de la Robești va începe în curând / Tunelul va avea o lungime de 900 de metri și două benzi pe sens

                        VIDEO Autostrada Sibiu - Pitești. Forarea tunelului de la Robești va începe în curând / Tunelul va avea o lungime de 900 de metri și două benzi pe sens

                        În curând se va demara execuția tunelului Robești de pe secțiunea 2 a Autostrăzii Sibiu-Pitești, anunță DRDP Craiova, care a publicat pe pagina sa de

                        3K views · 32 reactions | Tunel Robești 🔜 În curând se va demara...

                        3K views · 32 reactions | Tunel Robești 🔜   În curând se va demara...

                        Tunel Robești 🔜 În curând se va demara execuția unui nou tunel pe raza de DRDP Craiova. Este vorba de tunelul Robești de pe secțiunea 2 a Autostrăzii Sibiu-Pitești. Tunelul va avea o lungime de...

                        Railway fan. But motorways have to be done first!

                        1 Reply Last reply Răspunde Citează 3
                        • vancouverV Deconectat
                          vancouver
                          ultima editare de

                          Legat de autorizatia de mediu (revizuire) pe Pitesti - Sibiu lot 2+3, documentatia inca nu a fost depusa la agentia de mediu. Inca mai sunt de lamurit niste chestiuni legate de tunelurile de pe lotul 2 Mapa, se lucreaza la ele. In afara tunelurilor restul e totul clar. Nu am un orizont de timp cand o sa fie gata, dar semnele sunt ca ne aflam pe ultima suta inainte de depunere. CNAIR face presiune pe constructor.

                          Railway fan. But motorways have to be done first!

                          M 1 Reply Last reply Răspunde Citează 9
                          • M Deconectat
                            marius.firtonea @vancouver
                            ultima editare de

                            @vancouver deci sa intelegem ca Mapa inca nu a finalizat proiectarea si implicit nu poate depune actele pt revizuirea AM?

                            1 Reply Last reply Răspunde Citează 0
                            • C Deconectat
                              chapo
                              ultima editare de

                              Exact asta a zis 😬

                              1 Reply Last reply Răspunde Citează 1
                              • P Deconectat
                                PaulS
                                ultima editare de

                                Autostrada A1 Sibiu Pitești lot2 Boița Cornetu lucrări Boița 13 09 2025
                                IOAN ADRIAN GICA

                                Autostrada A1 Sibiu Pitești lot2 Boița Cornetu lucrări Boița 13 09 2025
                                1 Reply Last reply Răspunde Citează 3
                                • P Deconectat
                                  PaulS
                                  ultima editare de

                                  DRDP Craiova :
                                  Stadiul lucrărilor pe șantierul Secțiunii 2 a Autostrăzii Sibiu-Pitești, zona Boița.
                                  Pe tronsonul unde se construiesc primele 5 viaducte, lucrările avansează într-un ritm foarte bun:
                                  🔹 Viaductul 1 – cele 96 de grinzi au fost deja montate, se lucrează la plăcile de suprabetonare.
                                  La pilele principale a început execuția tronsonului zero, la suprastructura de pe care se va lansa cofrajul pentru executia in consola a deschiderilor principale, aceste deschideri vor avea o lungime de 140 de metri și vor fi executate cu tehnologia "balantei echilibrate).
                                  🔹 Viaductul 2 – se desfășoară în paralel mai multe operațiuni: piloți forați, fundații și elevații la culei; devierile de utilități sunt finalizate.
                                  🔹 Viaductele 3 și 4 – piloții forați sunt aproape gata, urmează betoanele de egalizare și armătura fundațiilor.
                                  🔹 Viaductul 5 – radierul pentru cea mai înaltă pilă de pe tronson (peste 40 m) este finalizat, lucrările vor continua cu execuția elevațiilor.
                                  Tablierul metalic va fi montat prin lansare, iar segmentele sunt fabricate la fabrica Antreprenorului din Sibiu și ansamblate pe șantier in vederea lansării.
                                  ✅ Drumurile tehnologice sunt finalizate, asigurând accesul până la tunelul Boița.

                                  🛣 Stadiul lucrărilor pe șantierul Secțiunii 2 a Autostrăzii...

                                  🛣 Stadiul lucrărilor pe șantierul Secțiunii 2 a Autostrăzii...

                                  🛣 Stadiul lucrărilor pe șantierul Secțiunii 2 a Autostrăzii Sibiu-Pitești, zona Boița. Pe tronsonul unde se construiesc primele 5 viaducte, lucrările avansează într-un ritm foarte bun: 🔹...

                                  1 Reply Last reply Răspunde Citează 3
                                  • vancouverV Deconectat
                                    vancouver
                                    ultima editare de

                                    Finantare (imprumut) cu dobanda redusa si perioada de 27 de ani de rambursare de la BEI pentru A1, in total 1 miliard de €:

                                    ZF 24

                                    România va semna în octombrie un contract de finanţare de 500 mil.euro cu Banca Europeană de Investiţii pentru construcţia Autostrăzii A1, tronsonul Sibiu – Piteşti, parte a unui acord de 1 mld. euro

                                    România va semna în octombrie un contract de finanţare de 500 mil.euro cu Banca Europeană de Investiţii pentru construcţia Autostrăzii A1, tronsonul Sibiu – Piteşti, parte a unui acord de 1 mld. euro

                                    România va semna în octombrie un contract de finanţare de 500 milioane lei cu Banca Europeană de Investiţii pentru construcţia Autostrăzii A1 Sibiu...

                                    Railway fan. But motorways have to be done first!

                                    1 Reply Last reply Răspunde Citează 5
                                    • vancouverV Deconectat
                                      vancouver
                                      ultima editare de

                                      A1 Margina - Holdea ramane pe PNRR, chiar daca probabil nu va fi gata pana in august 2026. Nefinalizarea va implica o penalizare, dar care este mult mai mica decat suma in sine care poate fi atrasa pana atunci. Pe PT acest proiect nu mai este finantabil, pentru ca deja au fost atrasi bani pe 2 exercitii financiare si mai mult nu se poate.

                                      ARENA Constructiilor  /  sept. 18

                                      Lista finala: Ce autostrazi si drumuri raman finantate prin PNRR  – ARENA Constructiilor – stiri din constructii, investitii, preturi, locuinte, infrastructura

                                      Lista finala: Ce autostrazi si drumuri raman finantate prin PNRR  – ARENA Constructiilor – stiri din constructii, investitii, preturi, locuinte, infrastructura

                                      Lista finala: Ce autostrazi si drumuri raman finantate prin PNRR 

                                      Railway fan. But motorways have to be done first!

                                      1 Reply Last reply Răspunde Citează 7
                                      • P Deconectat
                                        PaulS
                                        ultima editare de

                                        Ciprian Serban :
                                        📸Imagini din șantierul secțiunii 4 a autostrăzii Sibiu-Pitești (#A1), unde antreprenorul austriac a început asfaltarea
                                        Mobilizarea pe cei aproximativ 10 kilometri ai acestei secțiuni (Curtea de Argeș – Tigveni) este bună (620 de muncitori și 200 de utilaje), iar stadiul fizic al lucrărilor se apropie de 80%.
                                        ⛏️Constructorul lucrează în paralel la tunelul Momaia:
                                        -structura de rezistență a galeriei Daniela (1.350 m)
                                        -instalațiile celor două galerii Daniela (1.350m) și Alina (1.342 m)
                                        -terasamente
                                        Stația de betoane de la Tigveni este funcțională și asigură materialul necesar lucrărilor.
                                        În perioada următoare, antreprenorul va relua și producția plăcilor prefabricate pentru tunelul Momaia (sunt executate deja 1.797 de elemente din cele 5.739 de elemente necesare).
                                        💰Valoarea contractului este de 1,678 miliarde lei ( fără TVA) durata acestuia este de 60 de luni (16 luni proiectare și 44 de luni execuție), iar finanțarea este asigurată prin Programul Transport (PT) 2021 - 2027.

                                        1.4K views · 71 reactions | 📸Imagini din șantierul secțiunii 4 a...

                                        1.4K views · 71 reactions | 📸Imagini din șantierul secțiunii 4 a...

                                        📸Imagini din șantierul secțiunii 4 a autostrăzii Sibiu-Pitești (#A1), unde antreprenorul austriac a început asfaltarea Mobilizarea pe cei aproximativ 10 kilometri ai acestei secțiuni (Curtea de...

                                        1 Reply Last reply Răspunde Citează 3
                                        • P Deconectat
                                          PaulS @PaulS
                                          ultima editare de PaulS

                                          @vancouver trebuie sa va pregatiti drona , "Luni" se incepe forarea tunelului de pe A1 Lot 2 :)).
                                          #pamflet?!
                                          Context : https://www.youtube.com/watch?v=thHUh47tN1A

                                          1 Reply Last reply Răspunde Citează 0
                                          • vancouverV Deconectat
                                            vancouver
                                            ultima editare de

                                            Probabil ne anunță DRDP Craiova când încep, dar sunt pe drumul cel bun. Unde au AC lucrează decent, stil Alsim Alarko pe A0. Nu rup, dar treaba avansează constant.

                                            Railway fan. But motorways have to be done first!

                                            P 1 Reply Last reply Răspunde Citează 2
                                            • First post
                                              Last post