Mersul Trenurilor, stiri si noutati
-
In Romania mersul cu trenul nu este privit de catre decidenti ca fiind "commuting" ci "traveling".
In afara de linia Otopeni-Buc Nord nu cred ca mai e vreo linie de commuting.Eu as merge de la Balotesti la Bucuresti cu trenul la munca si sa renunt la masina, dar trebuie sa iau trenul de 06:45 ca sa ajung inainte de 09:00 la birou; iar ca sa ma intorc am abia la 19:40, desi termin munca la 18. Si se mai mira ca pe linia Bucuresti-Urziceni merg doar 10 babe.
-
Acelasi individ este cel care in Romania taie din trenurile de pe cele mai circulate magistrale, cel care crede ca poti pleca si la 5 dimineata, daca nu mai ai tren la 7 !!!
-
"Tăvălugul anulărilor de trenuri, lansat de directorul general al CFR Călători, Traian Preoteasa, continuă să facă ravagii în toată țara. Vor fi trenuri anulate inclusiv pe rute feroviare redeschise de curând, în care CFR SA a investit sute de milioane de euro.
Pe raza SRTFC București se vor anula 10 trenuri, dintre care șase (trei perechi) circulă pe ruta București-Giurgiu, redeschisă pe 1 iunie 2024, după 19 ani de întrerupere. Statul român a investit, din bani europeni și de la buget, peste 100 de milioane de euro pentru redeschiderea circulației feroviare dintre Vidra și Comana, închisă în 2005 din cauza prăbușirii podului de la Grădiștea. Lucrările complexe, inclusiv noul pod de la Grădiștea, au fost executate de Porr Construct."
-
Despre Traian Preoteasa:
-
Tren cu grad de ocupare 100% si care de fapt cerea disperat a dublarea capacitatii, anulat de CFR-Anti-Calatori:
-
-
-
Nu e nici un tren nou, ci trenurile existente primesc vagoane PNRR. Dar ce sa inteleaga ziaristii ? !
De poza cu Desiro ce sa mai zicem, adica mai anapoda era greu. Trenurile PNRR nu sunt rame, ci trenuri formate din locomotiva si vagoane. In plus rama din poza este Diesel, nu electrica, insa toate trenurile PNRR sunt electrice. Si: Desiro merge cu max. 120, in schimb tot ce este modernizat PNRR are max. 160 si chiar circula cu 160.
-
Privatul da lectii cu privire la utilizarea eficienta a materialului rulant din dotare. Cu doar o singura garnitura face 4 drumuri pe zi Adjud-Bucuresti (adica 2 tur si 2 retur):
-
-
Mi-e greu sa ma abtin sa nu comentez, cum a ramas cu liniile reabilitate de la zero cu fonduri europene ce au viteza maxima proiectata dupa reabilitarea de la zero, numai 160km/h?
Inca mai am poze din trenuri cehe (cu vagoane ca ale noastre) ce merg pe liniile germane intre Hamburg si Berlin cu 200.