Forum Construim România
    • Categorii
    • Recente
    • Taguri
    • Populare
    • Utilizatori
    • Grupuri
    • Înregistrare
    • Autentificare

    Energie

    Scheduled Pinned Închis Moved DISCUȚII GENERALE
    24 Mesaje 5 Posters 1.9k Vizualizări 1 Watching
    Se încarcă mai multe mesaje
    • Vechi la Noi
    • Noi la Vechi
    • Most Votes
    Răspunde
    • Răspunde ca subiect
    Login pentru a răspunde
    Acest subiect a fost șters. Doar utilizatorii cu privilegii pentru moderarea subiectelor îl poate vedea.
    • vancouverV Conectat
      vancouver
      ultima editare de

      845K views · 5.9K reactions | 📹 Traversarea podului peste Mureș, de...

      845K views · 5.9K reactions | 📹 Traversarea podului peste Mureș, de...

      📹 Traversarea podului peste Mureș, de pe autostrada #A1, încheie programul de astăzi al convoiului #agabaritic.

      Railway fan. But motorways have to be done first!

      1 Reply Last reply Răspunde Citează 1
      • P Conectat
        PaulS
        ultima editare de

        Transportul agabaritic record care a rulat timp de 6 zile în vestul țării a ajuns la destinație cu succes!
        Convoiul agabaritic a ajuns astăzi la termocentrala de la Mintia, după ce a parcurs fără probleme 245 de kilometri în 6 zile, pe următoarea rută: Nădlac 1 PTF – DN7 – Nădlac 2 PTF - DN7G – A1 – Giarmata – DJ691 – Pieschia – DJ691 – Alios – DJ691 – Neudorf – DJ682 – Lipova (str. Timișorii – pod Lipova – DN7) – DN7 – Ilia – A1 – Grind – DN68A – Săcămaș – DN7 – Termocentrala Mintia.
        În drumul către termocentrala Mintia, transportul agabaritic a avut de trecut peste câteva structuri dificile: podurile de la Conop și Nadăș din județul Arad, podul de la Zam (județul Hunedoara), pasajul peste CF și podul peste râul Mureș situate între localitățile Ilia și Dobra, județul Hunedoara.
        La traversarea structurilor de la Conop, Nadăș și Zam s-a folosit tehnologia „flyover”, iar la pasajul CF și podul peste râul Mureș din apropierea localității Grind s-a utilizat tehnica traversării în paralel pe două poduri cu câte o semiremorcă pe o cale de rulare și alta pe cealaltă cale, fără a fi afectate structurile de rezistență la aceste obiective.
        Transportatorul a achitat 227.000 lei (45.400 Euro) pentru autorizația specială de transport (AST) și a avut o poliță de asigurare în valoare de 58,36 milioane euro.
        Convoiul agabaritic special a fost compus din 2 remorchere trăgătoare, 2 remorchere împingătoare și un trailer modular, totalizând 56 de axe și a transportat un generator la termocentrala Mintia, aflată în plin proces de retehnologizare.

        217K views · 3.2K reactions | Transportul agabaritic record care a...

        217K views · 3.2K reactions | Transportul agabaritic record care a...

        Transportul agabaritic record care a rulat timp de 6 zile în vestul țării a ajuns la destinație cu succes! Convoiul agabaritic a ajuns astăzi la...

        1 Reply Last reply Răspunde Citează 3
        • vancouverV Conectat
          vancouver
          ultima editare de

          ZF 24

          Ministrul Energiei, Sebastian Burduja: A ajuns la Mintia al doilea generator uriaş, de aproape 800 de tone. „Infrastructura necesară conectării centralei la Sistemul Energetic Naţional este în lucru”

          Ministrul Energiei, Sebastian Burduja: A ajuns la Mintia al doilea generator uriaş, de aproape 800 de tone. „Infrastructura necesară conectării centralei la Sistemul Energetic Naţional este în lucru”

          Pe şantierul centralei de la Mintia a ajuns miercuri al doilea generator uriaş, de aproape 800 de tone, construit pe baza unor tehnologii americane...

          Având o capacitate totală de 1.750 MW, centrala de la Mintia va fi cea mai mare unitate pe gaze naturale din Uniunea Europeană, iar ţinta ambiţioasă va fi să avem deja 1.000 MW puşi în funcţiune la finalul acestui an.

          Railway fan. But motorways have to be done first!

          1 Reply Last reply Răspunde Citează 3
          • vancouverV Conectat
            vancouver
            ultima editare de

            Portile de Fier 1, retehnologizare finalizata:

            https://www.youtube.com/watch?v=N_D0-fqmi-w

            Railway fan. But motorways have to be done first!

            1 Reply Last reply Răspunde Citează 2
            • vancouverV Conectat
              vancouver
              ultima editare de

              Matei Ionescu  /  mai 9  /  Energie

              Exporturi uriașe de energie în Bulgaria la preț zero

              Exporturi uriașe de energie în Bulgaria la preț zero

              Astăzi avem producție mare de energie regenerabilă, pentru că bate și vântul, este și soare. Peste 2.000 de MW provin din eolian și fotovoltaic. Cu un

              Si exact asta este ce nu a putut face Spania. Nu a putut exporta - no matter the price. Sa scape de excedentul de productie. Noi fiind inconjurati de alte tari cu care suntem - din fericire - legati, putem avea acest debuseu.

              Totusi ar fi mult mai inteligent sa inmagazinam energia asta cu cost zero si sa o scoatem din "magazie" cand pretul tinde sa o ia razna.

              Railway fan. But motorways have to be done first!

              F M 2 Replies Last reply Răspunde Citează 1
              • F Deconectat
                fulgernc @vancouver
                ultima editare de

                @vancouver
                CHEAP. Lucrările hidrotehnice sunt absolut esențiale într-o țară ca a noastră. Cu o rețea hidrografică atât de densă. Din păcate am avut organizații de mediu și mustrări de conștiință.
                Oare secîntreabă cineva dacă Olanda cere voie să construiască/modifice canalele.

                1 Reply Last reply Răspunde Citează 2
                • M Deconectat
                  MihaiD @vancouver
                  ultima editare de

                  @vancouver am pierdut numărul SF-urilor făcute pentru Tarnita. Pentru mine, cele mai mari restanțe ale statului sunt pe domeniile energie și bănci. Nu înțeleg de ce nu avem legislație si măsuri pentru a încuraja consumul în intervalul 09.00-17.00, când funcționează și economia. Ar fi cea mai bună modalitate de stocare. Pentru că trebuie să ținem prețul sus pentru niște mafioți și în piața de echilibrare?

                  1 Reply Last reply Răspunde Citează 2
                  • vancouverV Conectat
                    vancouver
                    ultima editare de

                    DRDP Timişoara

                    DRDP Timişoara

                    Al 6-lea și ultimul! Sâmbătă, 17 mai, dimineața, va porni din Nădlac ultimul convoi agabaritic de mari dimensiuni cu destinația Termocentrala Mintia. Cu o masă totală de 753 tone, acest convoi este...

                    Railway fan. But motorways have to be done first!

                    1 Reply Last reply Răspunde Citează 3
                    • vancouverV Conectat
                      vancouver
                      ultima editare de

                      Virtual Press:

                      Noua Termocentrala Mintia, progres major în construcție. Imagini inedite

                      Railway fan. But motorways have to be done first!

                      1 Reply Last reply Răspunde Citează 4
                      • P Conectat
                        PaulS
                        ultima editare de

                        Cristian Negrei  /  iul. 14  /  Companii

                        Modernizarea reactorului 1 a centralei de la Cernavodă a obținut acordul de mediu - Economica.net

                        Modernizarea reactorului 1 a centralei de la Cernavodă a obținut acordul de mediu - Economica.net

                        Două proiecte esenţiale pentru viitorul energetic al României, modernizarea reactorului 1 de la Cernavodă şi extinderea capacităţii de stocare pentru combustibilul ars, au obţinut acordul de mediu, a anunţat ministrul Energiei, Bogdan Ivan.

                        J 1 Reply Last reply Răspunde Citează 2
                        • J Deconectat
                          JohnDoe @PaulS
                          ultima editare de

                          Ma asteptam ca strategia energetica a Romaniei sa fie inca 2 grupuri la Cernavoda, pe aceeasi arhitectura nw Candu sau similara.
                          Iar jobul politicienilor e sa faca rost de surse ieftine de finantare pentru ele.

                          1 Reply Last reply Răspunde Citează 0
                          • First post
                            Last post