Metrou București
-
-
Cred ca bietii japonezi care au dat finantarea aia nu credeau ca mai traiesc sa vada inceperea lucrarilor.
Nu es sigur ca vor fi in viata la finalizarea lor. -
Japonezul este rabdator.
-
-
10 din 13 trenuri de metrou livrate, al 11-lea pe drum. DAR autoritatile statului roman sunt extrem de exigente si nu pun asa ceva in circulatie, decat dupa ce absolut toate testele posibile si imposibile vor arata ca sunt 11545233% sigure. Bine ca tigaile care circula pe reteaua CFR (gen Malaxe) sunt ok.
-
-
-
Uite lucrarea asta la metrou M6 e una din cele care nu ard. Se ajunge bine la aeroport si fara. Asa ca ar trebui pusa pe modul "incetisor". TBM-urile nu trebuie oprite, sa sape, dar la statii pot reduce ritmul de lucru la 20-30% si sa primeasca o extensie de 2 ani.
-
E invers: M6 este cu bani din PNRR. Grant, adica bani gratis. 50% din orice se cheltuie pana la 31.08.2026. Asa ca focul pe el!
-
@vancouver Da, ai dreptate.
-
@rockband M6 va deservi si locuitorii din localitatile din nord care vin la lucru in Bucuresti, nu doar pe bucurestenii care merg la aeroport. Este sigurul mod de a descongestiona traficul de la Piata Presei pana la Balotesti (daca se va face si un Park and Ride).
-
@vancouver PNRR pana la Tokyo, fara finisaje/semnalizare/sine/etc.
-
Si mai departe de la Tokyo la Otopeni e acel imprumut de la JBIC (banca japoniei) ?