Forum Construim România
    • Categorii
    • Recente
    • Taguri
    • Populare
    • Utilizatori
    • Grupuri
    • Înregistrare
    • Autentificare

    Lucrări de reabilitare sau construcție căi ferate

    Scheduled Pinned Închis Moved CĂI FERATE
    231 Mesaje 11 Posters 65.0k Vizualizări 1 Watching
    Se încarcă mai multe mesaje
    • Vechi la Noi
    • Noi la Vechi
    • Most Votes
    Răspunde
    • Răspunde ca subiect
    Login pentru a răspunde
    Acest subiect a fost șters. Doar utilizatorii cu privilegii pentru moderarea subiectelor îl poate vedea.
    • vancouverV Deconectat
      vancouver
      ultima editare de

      Progres santiere CF pe 3 luni (ianuarie - aprilie 2025):

      top-cf-apr25.jpg

      Anemona Andone  /  iun. 1  /  Companii

      Top constructori cale ferată: Aktor, WeBuild și Bawi au avut cele mai mari progrese în ultimele trei luni - Economica.net

      Top constructori cale ferată: Aktor, WeBuild și Bawi au avut cele mai mari progrese în ultimele trei luni - Economica.net

      Progrese notabile au fost înregistrate în ultimele trei luni pe mai bine de jumătate din marile șantiere de cale ferată. Cel mai mare avans a fost înregistrat pe lotul mega-tunelurilor construite de Aktor pe linia de cale ferată Brașov - Sighișoara. Și pe liniile Caransebeș - Timișoara - Arad și...

      1 Reply Last reply Răspunde Citează 2
      • M Deconectat
        mihai
        ultima editare de

        Arad - Noul pod feroviar peste Mures - 06.2025
        1 Reply Last reply Răspunde Citează 2
        • P Deconectat
          PaulS
          ultima editare de

          M300 Cluj Napoca- Episcopia BH, lot 1 Cluj Napoca - Aghireșu, filmat complet
          marin marian

          M300 Cluj Napoca- Episcopia BH, lot 1 Cluj Napoca - Aghireșu, filmat complet
          1 Reply Last reply Răspunde Citează 1
          • F Deconectat
            fulgernc
            ultima editare de

            Cum arată gara din Lugoj în plin proces de modernizare 🚂 1 iunie 2025 Ep. 4 Partea II
            1 Reply Last reply Răspunde Citează 0
            • vancouverV Deconectat
              vancouver
              ultima editare de vancouver

              Reabilitare Deva-Arad:

              District EA:

              Bătuța - Bârzava (4 iunie 2025)
              1 Reply Last reply Răspunde Citează 0
              • vancouverV Deconectat
                vancouver
                ultima editare de vancouver

                Gara Brasov de la Tot Ce Zboară Se Mănâncă:

                ⛏ Lucrări Calea Ferată Gara Brașov Ep 18 🚆 07.06.2025

                Deschidere linii 1-3 conform autorului videoclipului: oct. 2025.

                1 Reply Last reply Răspunde Citează 1
                • vancouverV Deconectat
                  vancouver
                  ultima editare de vancouver

                  chimdrone:

                  Lucrări M200 - Lot 2b parțial - Vărădia de Mureș - Bata - 06.2025
                  1 Reply Last reply Răspunde Citează 1
                  • vancouverV Deconectat
                    vancouver
                    ultima editare de

                    Acest mesaj a fost șters!
                    1 Reply Last reply Răspunde Citează 0
                    • vancouverV Deconectat
                      vancouver
                      ultima editare de vancouver

                      Ciulnita la aprox. 75-80%:

                      SRCF Constanța - Stadiul lucrărilor în Stația CF Ciulnița

                      Mai multe detalii in articolul de mai jos (intre altele urmeaza o inchidere de 2 sapt. a liniei spre Calarasi, pentru schimbarea a doua macaze + cladirea garii va fi dărâmată și refăcută ca parte a unui contract separat, semnat deja):

                      Adrian Bărbulescu  /  iun. 11

                      VIDEO Cum avansează șantierul pentru modernizarea stației CF Ciulnița

                      VIDEO Cum avansează șantierul pentru modernizarea stației CF Ciulnița

                      Șantierul pentru modernizarea stației CF Ciulnița de pe Magistrala 800 avansează în rtim alert și a ajuns la un stadiu de aproximativ 80%

                      1 Reply Last reply Răspunde Citează 0
                      • vancouverV Deconectat
                        vancouver
                        ultima editare de

                        Opinia Timisoarei:

                        Aproape 7 km de cale ferata nou-nouta dati in circulatie pe tronsonul Lugoj – Timisoara
                        1 Reply Last reply Răspunde Citează 1
                        • P Deconectat
                          PaulS
                          ultima editare de

                          Magistrala CFR 100 | Segment Remetea Mare - Lugoj | Stadiu lucrări 13.06.2025
                          frameD Future PRODUCTIONS

                          Magistrala CFR 100 | Segment Remetea Mare - Lugoj | Stadiu lucrări 13.06.2025
                          M 1 Reply Last reply Răspunde Citează 1
                          • M Deconectat
                            mihai @PaulS
                            ultima editare de

                            Vad ca se incearca minimizarea intreruperilor totale de trafic intre Arad si Timisoara, prin utilizarea alternativa a liniei noi si celei vechi.

                            1 Reply Last reply Răspunde Citează 2
                            • vancouverV Deconectat
                              vancouver
                              ultima editare de

                              modernizare Cluj - Oradea, Laszlo Oradea:

                              Electrificarea rutei feroviare Cluj-Episcopia Bihor, in pericol? Stadiul lucrărilor!
                              1 Reply Last reply Răspunde Citează 1
                              • P Deconectat
                                PaulS
                                ultima editare de

                                Update Electrificare Gara Oradea-18.06.2025
                                Kreative Wheels RO

                                Update Electrificare Gara Oradea-18.06.2025 ⚡🚂🚧🚥🚩
                                1 Reply Last reply Răspunde Citează 2
                                • M Deconectat
                                  mihai
                                  ultima editare de

                                  ⛏ Stadiu Calea Ferată Gara Brașov + Secțiune din Brașov - Sighișoara Ep 19 🚆 22.06.2025
                                  1 Reply Last reply Răspunde Citează 1
                                  • ncbN Deconectat
                                    ncb
                                    ultima editare de

                                    Timisoara-Arad Iunie 2025 In Cabina locomotivei-Cabinerit Führerstandsmitfahrt-En cabine-Cab view

                                    Dicu Andrei

                                    Timisoara-Arad Iunie 2025 In Cabina locomotivei-Cabinerit Führerstandsmitfahrt-En cabine-Cab view
                                    1 Reply Last reply Răspunde Citează 1
                                    • vancouverV Deconectat
                                      vancouver
                                      ultima editare de vancouver

                                      Daca nu gresesc primul contract de executie semnat pe Craiova-Caransebes:

                                      Cireasa Doru  /  iun. 23

                                      CFR semnează contractul pentru Drobeta Turnu Severin - Băile Herculane

                                      CFR semnează contractul pentru Drobeta Turnu Severin - Băile Herculane

                                      Compania Națională de Căi Ferate ”CFR” SA anunță semnarea contractului pentru Proiectarea și Execuția lucrărilor aferente obiectivului de investiții „Reabilitarea liniei feroviare Craiova – Drobeta Turnu Severin – Caransebeș, parte a Coridorului Orient/Est-Mediteranean” – LOT 4: Cap X Drobeta Turnu...

                                      Proiectare 1 an
                                      Executie 5 ani
                                      Linia se pastreaza simpla
                                      Viteza maxima: 65-100 km/h

                                      Putem presupune ca pe durata lucrarilor linia se va inchide, adica 5-10 ani, dupa care urmeaza sa se inchida pe loturile vecine, care vor fi semnate mai tarziu...

                                      Capacitatea unei linii simple este de ca. 40-48 trenuri / zi / sens, adica 2 trenuri pe ora / sens - de ex. un marfar si unul de calatori pe ora pe sens (depinde de lungimea celei mai lungi interstatii si de numarul de linii disponibile la cele doua capete ale linei simple pentru stocarea trenurilor in asteptarea eliberarii. Capacitatea mai depinde de diferenta intre cel mai rapid si mai lent tren - cu cat trenurile circula mai omogen, toate cu aceeasi viteza, capacitatea creste. Cum trenurile de marfa au o viteza limitata, cresterea capacitatii se poate face numai reducand viteza trenurilor de calatori la acelasi nivel cu marfa).

                                      Spre comparatie, capacitatea unei linii duble este de ca. 4 ori mai mare, adica 160-180 trenuri / zi / sens.

                                      Acest proiect este o imensa rusine.

                                      1 Reply Last reply Răspunde Citează 2
                                      • vancouverV Deconectat
                                        vancouver
                                        ultima editare de

                                        Sighi - BV de la Road Runner 1821:

                                        Sighișoara - Brașov cu trenul, Iunie 2025.
                                        M 1 Reply Last reply Răspunde Citează 0
                                        • M Deconectat
                                          mihai @vancouver
                                          ultima editare de

                                          @vancouver 128km in 3h21'??? 😱 😱 😱

                                          1 Reply Last reply Răspunde Citează 0
                                          • vancouverV Deconectat
                                            vancouver
                                            ultima editare de

                                            Pana la urma normal intr-un santier. DACA ar fi fost o situatie de moment, cu ample lucrari pe traseu. Dar nu e de moment, ci asa se merge din 2021 si o sa mai dureze inca minim 2 ani pana vor aparea timpi mai buni. Iar zone intinse pe care se circula incet nu au nici o legatura cu vreo lucrare, traseul nou fiind la mare distanta de cel vechi. Asa ca viteza mica este 100% din vina si dezinteresul CFR, care nu intretine linia pentru ca ... urmeaza la un moment dat sa fie schimbata. OK, urmeaza sa fie schimbata, dar pana atunci e normal sa mai si murim pe linia neintretinuta sau cum? Si legatura Cluj - Bucuresti (pe care zice-se merita sa se faca HSR) chiar asa nu merita nici macar minimul de lucrari de intretinere pentru 80-100 km/h, doar pe un fir?

                                            Pentru ce ne chinuim sa facem viteza mai mare, de 140-150 km/h in loc de anterior 100-120 km/h, daca pe de alta parte e ok sa facem 3-4 ore in plus timp de 40 de ani? Adica din 2000 de cand au inceput lucrarile la Bucuresti - Predeal si dura acolo 5 ore, pana in 2040 cand putem spera sa fie gata si reabilitarea Teius-Apahida si tunelul Predeal.

                                            Iar dupa 2040 linia Bucuresti - Predeal va fi deja veche de 40 de ani si supraaglomerata, deci reinnoire si cvadruplare si iarasi 5-10 ani de lucrari.

                                            Inca o data: PENTRU CE MAMA MASII DAM BANII, DACA NICIODATA NU O SA MERGEM MAI REPEDE PE DISTANTA MARE ????

                                            1 Reply Last reply Răspunde Citează 0
                                            • First post
                                              Last post