Lucrări de reabilitare sau construcție căi ferate
-
Modernizare gara Lugoj:
Gabriela Iova:
-
Progres santiere CF pe 3 luni (ianuarie - aprilie 2025):
-
-
M300 Cluj Napoca- Episcopia BH, lot 1 Cluj Napoca - Aghireșu, filmat complet
marin marian
-
-
-
Gara Brasov de la Tot Ce Zboară Se Mănâncă:
Deschidere linii 1-3 conform autorului videoclipului: oct. 2025.
-
-
Acest mesaj a fost șters! -
Ciulnita la aprox. 75-80%:
Mai multe detalii in articolul de mai jos (intre altele urmeaza o inchidere de 2 sapt. a liniei spre Calarasi, pentru schimbarea a doua macaze + cladirea garii va fi dărâmată și refăcută ca parte a unui contract separat, semnat deja):
-
-
Magistrala CFR 100 | Segment Remetea Mare - Lugoj | Stadiu lucrări 13.06.2025
frameD Future PRODUCTIONS
-
Vad ca se incearca minimizarea intreruperilor totale de trafic intre Arad si Timisoara, prin utilizarea alternativa a liniei noi si celei vechi.
-
modernizare Cluj - Oradea, Laszlo Oradea:
-
Update Electrificare Gara Oradea-18.06.2025
Kreative Wheels RO
-
-
Timisoara-Arad Iunie 2025 In Cabina locomotivei-Cabinerit Führerstandsmitfahrt-En cabine-Cab view
-
Daca nu gresesc primul contract de executie semnat pe Craiova-Caransebes:
Proiectare 1 an
Executie 5 ani
Linia se pastreaza simpla
Viteza maxima: 65-100 km/hPutem presupune ca pe durata lucrarilor linia se va inchide, adica 5-10 ani, dupa care urmeaza sa se inchida pe loturile vecine, care vor fi semnate mai tarziu...
Capacitatea unei linii simple este de ca. 40-48 trenuri / zi / sens, adica 2 trenuri pe ora / sens - de ex. un marfar si unul de calatori pe ora pe sens (depinde de lungimea celei mai lungi interstatii si de numarul de linii disponibile la cele doua capete ale linei simple pentru stocarea trenurilor in asteptarea eliberarii. Capacitatea mai depinde de diferenta intre cel mai rapid si mai lent tren - cu cat trenurile circula mai omogen, toate cu aceeasi viteza, capacitatea creste. Cum trenurile de marfa au o viteza limitata, cresterea capacitatii se poate face numai reducand viteza trenurilor de calatori la acelasi nivel cu marfa).
Spre comparatie, capacitatea unei linii duble este de ca. 4 ori mai mare, adica 160-180 trenuri / zi / sens.
Acest proiect este o imensa rusine.
-
Sighi - BV de la Road Runner 1821:
-
@vancouver 128km in 3h21'???