Forum Construim România
    • Categorii
    • Recente
    • Taguri
    • Populare
    • Utilizatori
    • Grupuri
    • Înregistrare
    • Autentificare

    A7 Ploiești - Bacău - Suceava

    Scheduled Pinned Închis Moved AUTOSTRĂZI ȘI DRUMURI
    952 Mesaje 29 Posters 151.6k Vizualizări
    Se încarcă mai multe mesaje
    • Vechi la Noi
    • Noi la Vechi
    • Most Votes
    Răspunde
    • Răspunde ca subiect
    Login pentru a răspunde
    Acest subiect a fost șters. Doar utilizatorii cu privilegii pentru moderarea subiectelor îl poate vedea.
    • M Conectat
      mihai @daniel22_22
      ultima editare de

      https://www.youtube.com/watch?v=D59zyHkfGQQ

      1 Reply Last reply Răspunde Citează 1
      • D Deconectat
        daniel22_22
        ultima editare de daniel22_22

        https://www.youtube.com/watch?v=1jsBlDWHmpc

        La terasamente se pare ca stau bine. Structurile vor fi o provocare fiind multe si unele chiar foarte lungi. Dar vor termina pana la finalul lui 2025 pana la Bacau.

        1 Reply Last reply Răspunde Citează 0
        • vancouverV Deconectat
          vancouver
          ultima editare de

          A7 cocoasa Focsani:

          https://www.youtube.com/watch?v=MC9qxb3Ze_k&t=1s

          Railway fan. But motorways have to be done first!

          1 Reply Last reply Răspunde Citează 2
          • vancouverV Deconectat
            vancouver
            ultima editare de vancouver

            Buzau - Focsani lot 3, deschidere dorita de UMB si MT in decembrie 2024. Imagini din filmarea ASCORO de ieri, 07.11:

            De fapt aruncam intai o privire spre lotul 2, care zice-se se deschide sapt. viitoare, iar punctul critic este acest pod:
            photo_1_2024-11-08_12-32-52.jpg

            Nodul Rm. Sarat care trebuie deschis si el sapt. viitoare ca sa se poata folosi lotul 2:
            photo_8_2024-11-08_12-32-52.jpg

            photo_4_2024-11-08_12-32-52.jpg

            Si acum de pe lot 3 propriu-zis, din pacate nu am avut timp sa le pun intr-o ordine geografica, dar sunt surprinse mai ales zonele critice:

            photo_2_2024-11-08_12-32-52.jpg

            photo_3_2024-11-08_12-32-52.jpg

            photo_5_2024-11-08_12-32-52.jpg

            "Jitaru 2":
            photo_7_2024-11-08_12-32-52.jpg

            photo_10_2024-11-08_12-32-52.jpg photo_11_2024-11-08_12-32-52.jpg photo_12_2024-11-08_12-32-52.jpg photo_13_2024-11-08_12-32-52.jpg photo_14_2024-11-08_12-32-52.jpg photo_15_2024-11-08_12-32-52.jpg

            Railway fan. But motorways have to be done first!

            1 Reply Last reply Răspunde Citează 2
            • vancouverV Deconectat
              vancouver
              ultima editare de

              De precizat ca UMB este prezent sapt. aceasta cu doar jumatate din efective, restul sunt in sapt. libera. De luni 11.11 vor fi din nou la capacitate full, probabil timp de 3 saptamani, apoi din nou 2 sapt de 50%, si ultima inainte de Craciun 100% (dar planul se mai poate schimba).

              Railway fan. But motorways have to be done first!

              1 Reply Last reply Răspunde Citează 1
              • P Conectat
                PaulS
                ultima editare de

                Raducu P Drum
                AUTOSTRADA A7 Buzău-Focșani lot 3 | Râmnicu Sarat-Mandresti Munteni | 07.11.2024
                https://www.youtube.com/watch?v=o2PMbd9ItWw

                1 Reply Last reply Răspunde Citează 3
                • vancouverV Deconectat
                  vancouver
                  ultima editare de

                  A7 Buzau - Focsani lot 3 07.11, filmarea ASCORO:

                  https://www.youtube.com/watch?v=FS14H-fj0bI

                  Railway fan. But motorways have to be done first!

                  P 1 Reply Last reply Răspunde Citează 3
                  • P Conectat
                    PaulS @vancouver
                    ultima editare de

                    @vancouver Sper ca nu fie cu suparare dar sunt curios daca cumva aveti in plan sa filmati in urmatoarea perioada si A0 Lot 3 sud , Dex12 Lot 1 si 4, A1 Lot 4 .

                    1 Reply Last reply Răspunde Citează 1
                    • vancouverV Deconectat
                      vancouver
                      ultima editare de vancouver

                      Nu e nici o suparare. Nu exista un plan, e conjunctural. Cand e posibil mai dam o fuga, cu punct de plecare Bucuresti. De regula cu sacrificarea timpului liber, cu resurse private si fara a primi vreun cent pentru asta.

                      Railway fan. But motorways have to be done first!

                      M 1 Reply Last reply Răspunde Citează 1
                      • M Conectat
                        mihai @vancouver
                        ultima editare de

                        Buzau - Focsani Lot 3 (Ramnicu Sarat - Focsani) la ritmul UMB, nu pare deloc imposibil de inaugurat anul asta.

                        1 Reply Last reply Răspunde Citează 2
                        • P Conectat
                          PaulS
                          ultima editare de

                          Ștef

                          Autostrada A7 - Focșani - Bacău, Lot 2, Filmare Integrală, UMB [06.11.2024] [Ep. 05 - 32%]

                          https://www.youtube.com/watch?v=75pai6zAah0&t=851s

                          M 1 Reply Last reply Răspunde Citează 2
                          • M Conectat
                            mihai @PaulS
                            ultima editare de

                            Arata promitator. Acum ca UMB finalizeaza Buzau - Focsani, e clar ca se cor concentra pe tronsoanele de pe Focsani - Bacau, pe care la ritmul lor le pot termina fara probleme pana la final de 2025.

                            P 1 Reply Last reply Răspunde Citează 1
                            • P Conectat
                              PaulS @mihai
                              ultima editare de

                              @mihai Daca renunta la cateva loturi unde sunt destul de avansati : DX12, DEX6, A3 - Nadasel - Zimbor si Zimbor- Poarta Salajului.

                              M 1 Reply Last reply Răspunde Citează 0
                              • M Conectat
                                mihai @PaulS
                                ultima editare de

                                @PaulS pai ma gandesc cam asa:

                                • DX4 se finalizeaza anul acesta prima jumatate (Colonesti - Albota), dupa care sectiunea ramasa pana in A1 se termina prin martie
                                • DX6 se restrange la podurile peste Siret si caile ferate din zona
                                • A3 Nadasel - Zimbor e cam gata la structuri si clar la anul se trece la suprastructura autostrazii: stabilizat, asfalt, marcaje, parapeti etc. Nu mai e nevoie de efective mari
                                • A3 Zimbor - Poarta Salajului e aproape de finaliza la infrastructura (terasamente, viaducte), dar inca va necesita efort in 2025

                                In asamblu insa, efortul pentru UMB se reduce, deci pot sa sustina un ritm ridicat pe cam tot ce mai au in lucru acum.

                                O 1 Reply Last reply Răspunde Citează 1
                                • O Deconectat
                                  OvidiuPetru84 @mihai
                                  ultima editare de

                                  @mihai mai au si A0 Nord la anul + A8...sunt multe loturi, dar sunt convins ca termina cele 3 loturi pana la Bacau, la sfarsit de 2025, poate chiar si ceva din Bacau-Pascani.

                                  P M 2 Replies Last reply Răspunde Citează 0
                                  • P Conectat
                                    PaulS @OvidiuPetru84
                                    ultima editare de

                                    @OvidiuPetru84 @mihai Mai e si sectiunea E1 din A1 - Holdea - Margina

                                    O 1 Reply Last reply Răspunde Citează 0
                                    • O Deconectat
                                      OvidiuPetru84 @PaulS
                                      ultima editare de

                                      @PaulS corect !

                                      1 Reply Last reply Răspunde Citează 0
                                      • vancouverV Deconectat
                                        vancouver
                                        ultima editare de

                                        Hai sa ne gandim de ex. la echipele care asfalteaza, inclusiv activitatile conexe (hidroizolatie pe poduri, marcaje, parapete, etc). Astia acum sunt intinsi la maxim, pana la sfarsitul anului.

                                        Dar de la anu' unde se duc. O mica parte are ce face pe DX12 Ablota - A1, nimic de speriat. Si restul?

                                        E clar acum de ce tocmai au montat statia de asfalt la Zimbor. Acolo totul e pregatit: poduri betonate, 90% din umpluturi la cota si asteapta stabilizatul, apoi asfalt. Poate si la DX6 Braila-Galati.

                                        Dupa aprilie cei de la DX12 termina si acolo, poate ramane ceva minim de facut, gen traversarea peste A1, se poate lua o firma locala. Deci si ei pleaca. Unde? Poate la A0, poate la A7 zona Adjud unde o sa fie nevoie de prin mai.

                                        Concluzia este ca e aproape imposibil sa nu faca o figura buna pe A3 si pe DX6. Nu de alta, dar nu au de ales! E vorba de un management minimal. Si nu poti folosi oameni specializati la asfaltari ca necalificati la turnat betoane!

                                        Railway fan. But motorways have to be done first!

                                        M 1 Reply Last reply Răspunde Citează 2
                                        • M Conectat
                                          mike_us @vancouver
                                          ultima editare de

                                          @vancouver Așa mă gândeam și eu, că la începutul anului o să tragă tare la terasamente pe A7, iar în timpul acesta pot asfalta pe alte loturi (DEx6, A3). În a doua jumătate a anului se pot întoarce la asfaltare pe A7. Dacă la sfârșitul lui 2025 avem Bacău - București deja e bine, iar restul de 3 loturi măcar la 50%.
                                          Unul dintre avantajele de a avea multe loturi în stadii diferite este că poți muta echipele de pe un lot pe altul.

                                          1 Reply Last reply Răspunde Citează 0
                                          • M Conectat
                                            mihai @OvidiuPetru84
                                            ultima editare de

                                            @OvidiuPetru84 a spus în A7, A8, A9 - autostrăzi si drumuri express zona Moldovei:

                                            @mihai mai au si A0 Nord la anul + A8...sunt multe loturi, dar sunt convins ca termina cele 3 loturi pana la Bacau, la sfarsit de 2025, poate chiar si ceva din Bacau-Pascani.

                                            Da, corect au, dar asa cum spune si @vancouver pe fiecare lot in lucru au altceva de facut, cu echipe cu alte calificari, ceea ce le permite sa se organizeze si sa creeze un flux de lucrari bazat pe rotatia echipelor intre santiere.

                                            De altfel nu cred ca luau A8 daca nu aveau deja o proiectie ca vor avea echipe disponibile de la anul. Pentru ca pe masura ce se apropie 2026 si se termina finantarile PNRR e clar ca o sa scada ritmul de constructie al autostrazilor, asa ca din punct de vedere al companiei e deja riscant sa mai investesti in utilaje si oameni daca orizontul e de doar 2 ani.

                                            Apropo de A8, care e situatia tronsonului dintre DN2 si viitorul nod A7/A8?

                                            1 Reply Last reply Răspunde Citează 0
                                            • First post
                                              Last post