A7, A8 - autostrăzi si drumuri express zona Moldovei
-
Ploiesti - Buzau lot 3 Nurol, capturi din filmare:
Aici in plan departat podul peste Buzau al UMB:
Aici se vede mai bine podul Buzau:
-
Deci vom avea giratorii temporare și pe DN2 și pe DN1B pentru descărcarea de pe P-PZ lot 2.
Mi se pare ca e bine ca se vrea spargerea in doua a fluxului de pe A7. -
@daniel22_22 cred ca sunt mai degraba accese de santier de pe deviatiile DN-urilor, cat se construiesc pasajale peste autostrada. Nu cred ca se va deschide traficul pe autostrada astfel.
-
^^ Daniel se refera la Ploiesti-Buzau lot 2, care se termina la Stalpu. Si de acolo via DJ se poate ajunge atat la DN2, cat si la DN1B. Si da, vor fi giratii provizorii la ambele intersectii. Si astfel traficul se sparge in doua.
Eu recomand DN2, spre DN1B pe DJ este o trecere cu CF mizerabila.
-
Ok, am inteles. Abia astept sa se inaugureze, ca sa nu le mai incurcam intre ele
-
Corect, la descărcarea de la Stalpu mă refeream. Cred ca în ambele cazuri ieșirea către DN2 va fi mai bună pe weekend : distanța mai mică de parcurs pe DJ cu viraj la dreapta de pe breteaua A7, viraj la stânga vinerea pe DN2 către BZ când traficul spre Urziceni e mai redus și viraj la dreapta de pe DN duminică când traficul spre Urziceni e mai mare, trecere de cale ferată nemodernizată la Stalpu, alternativa de a ocoli BZ pe la sud prin DN2B+zona Industrială +Vadu Pașii fata de DN1B+centura vest+Maracineni+drum de legătură spre A7. Când se va deschide și podul UMB ocolirea sud devine singura variantă care merită luată în seamă.
-
-
La terasamente se pare ca stau bine. Structurile vor fi o provocare fiind multe si unele chiar foarte lungi. Dar vor termina pana la finalul lui 2025 pana la Bacau.
-
A7 cocoasa Focsani:
-
Buzau - Focsani lot 3, deschidere dorita de UMB si MT in decembrie 2024. Imagini din filmarea ASCORO de ieri, 07.11:
De fapt aruncam intai o privire spre lotul 2, care zice-se se deschide sapt. viitoare, iar punctul critic este acest pod:
Nodul Rm. Sarat care trebuie deschis si el sapt. viitoare ca sa se poata folosi lotul 2:
Si acum de pe lot 3 propriu-zis, din pacate nu am avut timp sa le pun intr-o ordine geografica, dar sunt surprinse mai ales zonele critice:
"Jitaru 2":
-
De precizat ca UMB este prezent sapt. aceasta cu doar jumatate din efective, restul sunt in sapt. libera. De luni 11.11 vor fi din nou la capacitate full, probabil timp de 3 saptamani, apoi din nou 2 sapt de 50%, si ultima inainte de Craciun 100% (dar planul se mai poate schimba).
-
Raducu P Drum
AUTOSTRADA A7 Buzău-Focșani lot 3 | Râmnicu Sarat-Mandresti Munteni | 07.11.2024
-
A7 Buzau - Focsani lot 3 07.11, filmarea ASCORO:
-
@vancouver Sper ca nu fie cu suparare dar sunt curios daca cumva aveti in plan sa filmati in urmatoarea perioada si A0 Lot 3 sud , Dex12 Lot 1 si 4, A1 Lot 4 .
-
Nu e nici o suparare. Nu exista un plan, e conjunctural. Cand e posibil mai dam o fuga, cu punct de plecare Bucuresti. De regula cu sacrificarea timpului liber, cu resurse private si fara a primi vreun cent pentru asta.
-
Buzau - Focsani Lot 3 (Ramnicu Sarat - Focsani) la ritmul UMB, nu pare deloc imposibil de inaugurat anul asta.
-
Ștef
Autostrada A7 - Focșani - Bacău, Lot 2, Filmare Integrală, UMB [06.11.2024] [Ep. 05 - 32%]
-
Arata promitator. Acum ca UMB finalizeaza Buzau - Focsani, e clar ca se cor concentra pe tronsoanele de pe Focsani - Bacau, pe care la ritmul lor le pot termina fara probleme pana la final de 2025.
-
@mihai Daca renunta la cateva loturi unde sunt destul de avansati : DX12, DEX6, A3 - Nadasel - Zimbor si Zimbor- Poarta Salajului.
-
@PaulS pai ma gandesc cam asa:
- DX4 se finalizeaza anul acesta prima jumatate (Colonesti - Albota), dupa care sectiunea ramasa pana in A1 se termina prin martie
- DX6 se restrange la podurile peste Siret si caile ferate din zona
- A3 Nadasel - Zimbor e cam gata la structuri si clar la anul se trece la suprastructura autostrazii: stabilizat, asfalt, marcaje, parapeti etc. Nu mai e nevoie de efective mari
- A3 Zimbor - Poarta Salajului e aproape de finaliza la infrastructura (terasamente, viaducte), dar inca va necesita efort in 2025
In asamblu insa, efortul pentru UMB se reduce, deci pot sa sustina un ritm ridicat pe cam tot ce mai au in lucru acum.