Forum Construim România
    • Categorii
    • Recente
    • Taguri
    • Populare
    • Utilizatori
    • Grupuri
    • Înregistrare
    • Autentificare

    A0 și DNCB, centuri București

    Scheduled Pinned Închis Moved AUTOSTRĂZI ȘI DRUMURI
    237 Mesaje 16 Posters 36.2k Vizualizări 4 Watching
    Se încarcă mai multe mesaje
    • Vechi la Noi
    • Noi la Vechi
    • Most Votes
    Răspunde
    • Răspunde ca subiect
    Login pentru a răspunde
    Acest subiect a fost șters. Doar utilizatorii cu privilegii pentru moderarea subiectelor îl poate vedea.
    • vancouverV Deconectat
      vancouver
      ultima editare de

      Ca sa inceapa receptia pot fi gata pe 99%. Nu trebuie 100%. Oricum pana pe 31.05 clar termina asfaltarile de care zici, la bretele (cred ca doar una, cea spre Militari nu e inca la uzura), si respectiv sub pasaje. Apoi marcaje si parapete e chestiune de zile. Pur si simplu altceva nu mai au de facut, care sa impiedice deschiderea.

      Railway fan. But motorways have to be done first!

      M 1 Reply Last reply Răspunde Citează 0
      • M Deconectat
        mihai @vancouver
        ultima editare de

        @vancouver vorbim de Aktor. Gasesc ei ceva de facut ca sa intarzie 🙂

        1 Reply Last reply Răspunde Citează 1
        • P Deconectat
          PaulS
          ultima editare de PaulS

          Irinel Ionel Scriosteanu :
          Eu sunt astăzi pe Șantierul lotului 1 A0 nord care are un început bun.
          Pentru că am primit întrebări despre mobilizare și termene: Am avut astăzi discuții consistente și aplicate, in acest santier, cu antreprenorii și, având in vedere pregătirea și mobilizarea pe tot amplasamentul, pot să vă spun ca va fi o surpriza plăcută. Estimez ca primul tronson, intre Dn 1 și Dn 1A va fi dat in trafic înainte de termenul contractat, acest lucru fiind posibil chiar până in luna Mai anul viitor iar restul, lotului pana la A1, in toamna anului viitor, maximum in termenul contractat.

          3.3K views · 346 reactions | 𝗜̂𝗻𝗮𝗽𝗼𝗶 𝗹𝗮 𝗺𝘂𝗻𝗰𝗮̆ 𝘀̦𝗶 𝗹𝗮 𝗺𝘂𝗻𝗰𝗮̆! Noi...

          3.3K views · 346 reactions | 𝗜̂𝗻𝗮𝗽𝗼𝗶 𝗹𝗮 𝗺𝘂𝗻𝗰𝗮̆ 𝘀̦𝗶 𝗹𝗮 𝗺𝘂𝗻𝗰𝗮̆!   Noi...

          𝗜̂𝗻𝗮𝗽𝗼𝗶 𝗹𝗮 𝗺𝘂𝗻𝗰𝗮̆ 𝘀̦𝗶 𝗹𝗮 𝗺𝘂𝗻𝗰𝗮̆! Noi construim poduri și drumuri, dar cu toții trebuie să reconstruim punțile între oameni, pentru că cel mai important...

          1 Reply Last reply Răspunde Citează 1
          • vancouverV Deconectat
            vancouver
            ultima editare de

            @adix pe youtube:

            19 MAI 2025 AUTOSTRADA A0 NORD LOT 4 UMB!!

            Railway fan. But motorways have to be done first!

            1 Reply Last reply Răspunde Citează 2
            • I Deconectat
              Iulian
              ultima editare de

              Din ce observ toarnă cam 3 banchete pe săptămână că atâtea cofraje au. Plus cofrajele pentru elevați unde se mișcă cu mult elan și mai au doar 12 bucăți de făcut. Daca nu au săptămâna libera la 1 iunie vedem toate elevațiile gata. Asta daca nu se muta cu pompele de beton pe pod unde au front de lucru serios.

              vancouverV 1 Reply Last reply Răspunde Citează 1
              • vancouverV Deconectat
                vancouver @Iulian
                ultima editare de

                @Iulian Pompele de beton se inchiriaza, in zona Bucuresti sunt destule ca sunt sute de santiere la care e nevoie de pompe in fiecare zi.

                Railway fan. But motorways have to be done first!

                A 1 Reply Last reply Răspunde Citează 0
                • A Deconectat
                  adix @vancouver
                  ultima editare de

                  Salut!

                  [21 MAI 2025] AUTOSTRADA A0 NORD LOT 3 partial CCECC.
                  A 1 Reply Last reply Răspunde Citează 6
                  • A Deconectat
                    adix @adix
                    ultima editare de

                    Salut!

                    23 MAI 2025 AUTOSTRADA A0 SUD LOT 3 COMPLET Aktor!!
                    M 1 Reply Last reply Răspunde Citează 3
                    • M Deconectat
                      mihai @adix
                      ultima editare de mihai

                      @adix ingrozitor de lent se misca Aktor. Mai sunt o gramada de lucrari "mici", dar care la Aktor par sa tina o vesnicie:

                      • mai au o gramada de rosturi de diltatie de montat si pare ca lucreaza cu o singura echipa. In ritul asta rosturile de diltatie se termina abia pe la jumatea lui iulie
                      • finalizarea corpului autostrazii sub pasajele Teghes si Darvari nu e gata desi au trecut 3 saptamani de la mutarea traficului pe pasaje
                      • asfaltarea nodului A1/A0 nu e gata
                      • lipseste inca o gramada de parapet, iar Aktor pare sa lucreze tot asa, cu o singura echipa
                      • marcajul median lipseste pe 10km pentru ca se lucreaza cu putini oameni
                      • la nodul de la Bacu progresul e atat de lent de zici ca lucreaza un singur om cu o lopata.

                      Aktor chiar vrea sa se faca de ras pana la capat cu acest tronson.

                      O spun din nou, in ritmul asta tronsonul A0 Sud L3 mi se pare imposibil de deschis inainte de iulie.

                      1 Reply Last reply Răspunde Citează 2
                      • I Deconectat
                        Iulian
                        ultima editare de

                        Daca ne uitam și la chinezi tot în dorul lelii se mișcă. In ritmul asta se duc in 2027.

                        1 Reply Last reply Răspunde Citează 0
                        • vancouverV Deconectat
                          vancouver
                          ultima editare de

                          Dupa parerea mea chinezii se pot compara mai degraba cu turcii de la Alsim-Alarko. Lucreaza in ritmul lor. Fara hei rup, dar avanseaza permanent, structurile ies treptat din pamant, vedem grinzi, terasamentele avanseaza. Dar lucreaza continuu si constanta, nu au zone in care sa aibe probleme grave sau pe care sa le evite, cum a avut Aktor, de nu s-a apucat ani de zile de mutari de utilitati, care implica sa nu se poata apuca de devieri, adica nu puteau face pasaje si deci blocaj total dar in faza absolut incipienta. De era clar ca le mai trebuie un an in acel punct critic si ei tot nu miscau nimic. Asa ceva la chinezi nu vad.

                          Si la Aktor a mai fost ceva, a durat un an in plus sa faca proiectarea pana sa primeasca AC. Nici asta nu s-a intamplat la chinezi, poate maxim cateva luni.

                          Singurii cu care putem compara pe Aktor sunt Tirrena Scavi, aflati la limita falimentului, carora le-au fost reziliate cele 3 contracte (Cra-Pi lot 1, reluat si finalizat de turci, centura TM Sud, reluata si finalizata de UMB si DNCB sector nord-est DN2-A2, la care din caste stiu abia acum avem constructor dar nu pare inca sa miste mare lucru - adica si dupa o reziliere nu e intotdeauna mai bine. In 2 din 3 cazuri a fost mult mai bine, in al treilea nu prea).

                          Railway fan. But motorways have to be done first!

                          1 Reply Last reply Răspunde Citează 1
                          • M Deconectat
                            mihai
                            ultima editare de mihai

                            Am numarat rosturile de dilatatie pe lotul Aktor.

                            Sunt 22 de rosturi de dilatatie in total pe corpul autostrazii:

                            • 3 montate
                            • 1 in curs de montare
                            • 8 la nivel de asfalt spart pentru montaj
                            • 10 neincepute

                            Tinand cont ca viteza de montaj este de 1 rost de dilatie pe saptamana, cu o singura echipa, sa se calculeze daca Aktor termina tronsonul inainte de venirea iernii. 😠

                            1 Reply Last reply Răspunde Citează 1
                            • R Deconectat
                              rocklee
                              ultima editare de

                              Organizare Santier ERBASU intre DNCB si A0!!

                              este aceasta filmare facuta de ALBERTO COSTA ....undeva intre DNCB SI A 0 NORD ....LOTUL 4 UMB ...spune ca ar fi organizarea de santier a lui ERBASU ....
                              spune ca pe camioane este sigla celor de la erbasu .....
                              intrebare stie cineva a cui este acea organizare de santier....

                              1 Reply Last reply Răspunde Citează 1
                              • P Deconectat
                                PaulS
                                ultima editare de

                                Autostrada A0 Sud - Lot 3 -24.05.2025
                                Infrastructure Romania (mindmasster)

                                Autostrada A0 Sud - Lot 3 -24.05.2025
                                M 1 Reply Last reply Răspunde Citează 2
                                • M Deconectat
                                  mihai @PaulS
                                  ultima editare de

                                  @PaulS In filmare se face o confuzie intre Pasajul Teghes si Pasajul Darvari (-Tantava) care sunt in realitate fix pe dos fata de cum sunt prezentate in video. Respectiv:

                                  • la 6:49 este Pasajul DJ401A Darvari - Tantava
                                  • la 9:21 este Pasajul Teghes
                                  P 1 Reply Last reply Răspunde Citează 2
                                  • P Deconectat
                                    PaulS @mihai
                                    ultima editare de

                                    @mihai Multumesc de clarificare, din pacate nu sunt eu autorul filmarii, e Pasadia Andrei de pe PUM.

                                    1 Reply Last reply Răspunde Citează 2
                                    • M Deconectat
                                      mihai
                                      ultima editare de

                                      Autostrada A0 Nord Bâcu-Corbeanca - 23.05.2025
                                      P 1 Reply Last reply Răspunde Citează 1
                                      • P Deconectat
                                        PaulS @mihai
                                        ultima editare de PaulS

                                        @mihai Incepe sa semene a santier de autostrada. Dar, astept sa vad cum evolueaza lucrurile in urmatoarele 3 luni la relocari/situri si structuri. La terasamente aici nu vad sa fie probleme.

                                        M 1 Reply Last reply Răspunde Citează 1
                                        • M Conectat
                                          mike_us @PaulS
                                          ultima editare de

                                          @PaulS Sunt abia la început, dar e un început promițător. Cred că A0 este cea mai importantă autostradă în acest moment.

                                          P 1 Reply Last reply Răspunde Citează 0
                                          • P Deconectat
                                            PaulS @mike_us
                                            ultima editare de PaulS

                                            @mike_us Permite-mi sa nu fiu de acord.
                                            A 0 Nord nu cred ca e cea mai importanta autostrada in acest moment.
                                            Pentru ca Romania sa aiba un circuit de autostrazi de baza, cred ca e mai important sa fie terminate
                                            A1, A7, A3, A8.

                                            1 Reply Last reply Răspunde Citează 0
                                            • First post
                                              Last post