A7 Ploiești - Bacău - Suceava
-
Autostrada A7 - Ploiești - Buzău, Lot 3, Filmare Integrală, NUROL + MAKYOL + POD BUZĂU [30.04.2025]
Ștef
-
Avem asfalt pe Podul Buzau.
-
La ritmul de lucru al UMB, ar trebui să fie gata cu tot ce a mai rămas în 2, hai 3 săptămâni.
-
Aveți ceva noutăți despre lotul Trace? Încă mai dau găuri?
-
Da, este o mica veste buna, la podul de la km38 al autostrazii A7 peste Valea Sarata, a fost emisa vineri sapt. trecuta (25.04) dispozitia de santier pentru eclisare. Este structura in acest moment cea mai critica. Desi in sine podul este gata si cu asfalt tot pe el, dar fix din acest motiv eclisarea este mai dificila si va dura aprox. 1 luna / sens.
Asadar daca totul merge bine, pe final de mai un sens de circulatie va fi gata si daca vrea si CNAIR si politia si construtorul se poate da drumul la trafic, cu devierea traficului de pe sensul celalalt de mers si deci circulatie 1+1 pe pod. Apoi pe final de iunie se va da gata 100%.
La km 26 se pare ca eclisarea s-a terminat si se lucreaza la structura podului drumului judetean. Pe final de mai si aici ar trebui sa fie gata.
La fel si la km20, podul DJ peste autostrada din nodul Mizil/Baba Ana, este in grafic pentru final de mai.
-
Mulțumim pentru vesti. Ne prinde Iulie. Nu se va mobiliza nimeni sa deschidă 1+1.
-
@daniel22_22 Eu cred totusi ca se vor mobiliza cei de la MT-CNAIR caci prin Mizil traficul a ajuns rupere si chiar daca deschis iar nodul de la Fulga (in configuratia din decembrie tot rau este)... doar daca iar vor alege sa puna batista pe tambal caci e si Coni implicata....
Cred ca totusi sa fie 100% gata bucata aia si sa nu-i dea drumul cu acea bucata la profil 1+1 e chiar.. prea de tot! Depinde si cum se vor misca cei care fac eclisarile, caci ar trebui sa fie gata cu un sens in mai putin de 1 luna! -
Irinel Ionel Scriosteanu :
Transmit astăzi un gând bun, prin intermediul muncitorilor din șantierul 𝗟𝗼𝘁𝘂𝗹𝘂𝗶 𝟭 𝗕𝘂𝘇𝗮𝘂 - 𝗩𝗮𝗱𝘂 𝗣𝗮𝘀𝗶𝗶 al 𝗔𝘂𝘁𝗼𝘀𝘁𝗿𝗮̆𝘇𝗶𝗶 𝗠𝗼𝗹𝗱𝗼𝘃𝗮 #𝗔𝟳, către toți cei care trudesc pe șantierele patriei și nu numai.
Pentru că pe majoritatea santierelor continuă activitatea chiar și in aceste zile am fost și eu alături de cei care lucrează și vă prezint în videoclipul atașat stadiul detaliat al lucrărilor pe care antreprenorul le desfășoară la podul peste râul Buzău, fiind unul dintre cele mai mari structuri din țară (1,3 km).
Pe șantier erau prezenți peste 200 de muncitori, un număr record pentru un singur pod chiar dacă este o structura care necesita un volum important de muncă.
-
UTOSTRADA A7 Bacau-Pascani lot 2 | 1 Mai Muncitoresc Nod rutier DN15D Roman Vest | 01.05.2025
Raducu P Drum
-
@vancouver a spus în A7 Ploiești - Bacău - Suceava:
24 de luni sunt suficiente pentru executie. Dar trebuie sa intelegem si mai ales ziaristii sa inteleaga, ca intre proiectare si executie mai este un timp pentru avizare.
Proiectarea si executia nu vin instantaneu una dupa alta!
Acum ceva timp am avut aceeași discuție pe PUM. Fără să fiu de specialitate, le spuneam că nu e corect să aduni termenul de proiectare cu cel de execuție și să-l raportezi la data semnării contractului.
Pentru că, așa cum explici și tu, există o perioadă necesară pentru avizarea rezultatelor proiectării ...Ca să nu mai vorbim de faptul că, pe orice șantier, pot apărea surprize: relocări întârziate, utilități care nu au fost identificate inițial… Nu trăim într-o lume perfectă, iar doar cei care n-au lucrat niciodată la un proiect complex cred că totul încape într-un Excel.
Dar ei așa calculau „întârzierile”. Și era acolo cineva din „aristocrația” forumului, mare „specialist”. Așa că ce pretenții să mai avem de la ziariști?
-
@mike_us Înțeleg și ei foarte bine treaba asta, dar când ai pică pe cineva deodată logică se schimbă și a o face pe-a prostu devine sport național.
-
@vancouver Anul acesta mi se pare mult mai echilibrati in declaratii, pare ca au revenit la normal, cum erau in ceilalti ani cei care sunt pe PUM, legat de subiectul UMB.
-
Autostrada A7 - Focșani - Bacău, Lot 1, Filmare Integrală, UMB [01.05.2025] [Ep. 08 - 37%]
Ștef
-
@PaulS a spus în A7 Ploiești - Bacău - Suceava:
@vancouver Anul acesta mi se pare mult mai echilibrati in declaratii, pare ca au revenit la normal, cum erau in ceilalti ani cei care sunt pe PUM, legat de subiectul UMB.
Dupa ce anul trecut pana in vara erau 100% siguri ca Bz-Fc3 NU putea fi gata, prin toamna se incepuse cu “bucati de asfalt care se vor desprinde, ca s-a asfaltat pe ploaie”, apoi in iarna cu “foarte multe lucrari nefinalizate”.
Am fost printre primii care au trecut spre Bacau la final de decembrie iar Pizza avea mult mai multe sfarturi de cin neatacate, pe cand dupa Buzau erau cateva parti din unele. Atunci am realizat (ca pana atunci incercam sa nu cred) ca parerile unor “guru” de acolo sunt extrem de subiective si fortate, servind unui interes… -
@SwatKat De data aceasta am rabdare si o sa-ti raspund .
Printre alte lucruri zise de "guru", a fost si o mica treaba zisa ( sper ca retin bine, nu sunt chiar asa motivat sa caut declaratiile de anul trecut :)) ) de el ca sansele sa termine loturile de pe A7 o sa fie destul de mari daca sacrifica alte loturi : DX12 ( fara ultimul pod ), DX6 , A3, A1 ( fara zona de tuneluri/cut&cover) , A0 (fara lacul Cernica ) .
Daca bine te uiti pe loturile de care-ti ziceam mai sus, in acest moment inca nu sunt la nivel de marcaje pe asfalt.
Eu doar incerc sa vad lucrurile din ambele parti. Ma bucur ca exista in tara aceasta un constructor care poate sa duca aceste santiere si sunt sigur ca ar angaja si mai multi oameni daca ar fi suficiente fonduri.
PS : Chiar urma sa zic ca se vede un progres destul de bun pe lotul acesta din A7. -
Eu tot nu inteleg de ce intarzie inceperea lucrarilor la pasajul DN2 peste A7 la nord de Focsani. Tot lotul avanseaza foarte bine, mai putin acest pasaj care nu e inca inceput si in 1-2 luni incepe sa devina critic.
-
@mihai Exact la asta ma uitam si eu in filmarea lui Stef...