Forum Construim România
    • Categorii
    • Recente
    • Taguri
    • Populare
    • Utilizatori
    • Grupuri
    • Înregistrare
    • Autentificare

    A3 București - Brașov - Cluj Napoca - Borș

    Scheduled Pinned Închis Moved AUTOSTRĂZI ȘI DRUMURI
    256 Mesaje 16 Posters 86.4k Vizualizări 2 Watching
    Se încarcă mai multe mesaje
    • Vechi la Noi
    • Noi la Vechi
    • Most Votes
    Răspunde
    • Răspunde ca subiect
    Login pentru a răspunde
    Acest subiect a fost șters. Doar utilizatorii cu privilegii pentru moderarea subiectelor îl poate vedea.
    • M Deconectat
      mike_us @PaulS
      ultima editare de mike_us

      @PaulS Eu îl urmăresc pe Răducu, care, deși nu are un "ONG" în spate, a filmat de foarte multe ori A7, dar nu numai.
      Am și donat când am putut, încercând să ajut un om care face asta din pasiune, fără o agendă politică în spate.
      Răducu a avut și cele mai corecte previziuni legate de Buzău – Focșani și și-a luat înjurături de la API.
      Filmarea mare din aprilie, de fapt, API au făcut-o cu ajutorul lui Răducu.

      Oricum, e jenant să te numești „singura voce pe infrastructură” în România, când un singur om a filmat de câteva ori cât tine.
      Nici nu mai zic că și Construim România, deși pare o organizație mult mai mică, i-a depășit anul trecut la numărul de filmări.
      Și nu am văzut aici pe forum să fie cerute donații pentru asta, cum fac ei.
      Probabil că API s-a specializat în „estimări” din Exceluri, din fața calculatorului. Mersul pe șantiere e perimat zilele astea pentru „experți”.

      P 1 Reply Last reply Răspunde Citează 3
      • M Conectat
        mihai @mike_us
        ultima editare de

        @mike_us a spus în A3 București-Brașov-Borș și autostrăzi și drumuri express Transilvania: A10, A13, DEx4, DEx16:

        În altă ordine de idei, pare un lot destul de simplu, dar important de finalizat. Sper ca Erbașu să facă o figură bună și să-l termine repede.

        Da, ceea ce a mai ramas din lot este relativ usor, presupunand ca nu sunt probleme cu structurile abandonate de aproape 15 ani.

        Dar sunt totusi niste lucrari grele inca de executat la ambele capete ale Podului Suplacu de Barcau:

        • spre lotul deja deschis Suplacu de Barcau - Nusfalau sunt lucrari grele de consolidare de teren
        • spre Chiribis trebuie traversat campul de sonde.

        Nu stiu cat de mult s-a ocupat Bechtel de relocarile de conducte petroliere, dar cel mai probabil putin spre deloc. Asa greul lucrarilor de relocare a conductelor petroliere din zona a ramas pentru Erbasu.

        Bine, intregul traseu al A3 in zona este un monument de prostie al anilor 2000, cu traversarea unui lac de acumulare si a unui camp de sonde petroliere. Dar asta e o alta poveste.

        1 Reply Last reply Răspunde Citează 1
        • P Deconectat
          PaulS @mike_us
          ultima editare de

          @mike_us Hai sa le luam punctual:

          1. E bine sa fie cat mai multe voci.
          2. Da, Raducu a avut cele mai corecte previziuni pentru ca a fost prin santiere ( din ce am inteles oarecum jobul lui de zi cu zi are legatura cu santierele din tara )
          3. Daca te uiti peste ce au estimat ei, nu au gresit cu foarte multe , chiar din contra, in afara de a7 au avut dreptate in mare parte cu tot.
          1 Reply Last reply Răspunde Citează 0
          • P Deconectat
            PaulS
            ultima editare de PaulS

            SALAJ | Autostrada A3 Zimbor - Poarta Salajului -- subsectiunea 3B LOT 2 | 23.02.2025
            Mai sunt 2 viaducte de suprabetonat.
            The Flying Cat

            SALAJ | Autostrada A3 Zimbor - Poarta Salajului -- subsectiunea 3B LOT 2 | 23.02.2025
            1 Reply Last reply Răspunde Citează 3
            • P Deconectat
              PaulS
              ultima editare de

              DEx 4 Legătura A3 - Dn1 (Tureni) 26.02.2025 I filmare completă
              AlexCDrone

              DEx 4 Legătura A3 - Dn1 (Tureni) 26.02.2025 I filmare completă
              1 Reply Last reply Răspunde Citează 2
              • C Deconectat
                chapo
                ultima editare de

                Au fost respinse contestatiile pe lotul MESES, se semneaza cu MAKYOL si OZALTIN !!!!

                1 Reply Last reply Răspunde Citează 4
                • P Deconectat
                  PaulS
                  ultima editare de

                  Lucrări DEx 4 Legătura A3 - DN1 Tureni 26.02.2025
                  AlexCDrone

                  Lucrări DEx 4 Legătura A3 - DN1 Tureni 26.02.2025
                  1 Reply Last reply Răspunde Citează 1
                  • P Deconectat
                    PaulS
                    ultima editare de

                    Autostrada A3, UMB reîncepe lucrul între Zimbor și Poarta, 1 martie 2025
                    Cristian Marius Man

                    Autostrada A3, UMB reîncepe lucrul între Zimbor și Poarta, 1 martie 2025
                    G 1 Reply Last reply Răspunde Citează 2
                    • G Deconectat
                      gruia88 @PaulS
                      ultima editare de

                      @PaulS Vreau sa remarc ceva , de unde au aparut acei piloti la care lucreaza sa ii lege intre ei care protejeaza autostrada de deal ..... pana acum ma uitam la acest deal si credeam ca pleaca tot , s-au purtat tot felul de discutii in alte parti legate de acest deal ca fie UMB vrea sa il lase sa alunece sa vina peste autostrada ca sa aiba justificare , fie ca intelegerea cu Marcotim a picat din cauza ca stiau ei ca o sa fuga dealul si ca de frica s-a rupt intelegerea , fie ca straturile de sol sunt diferite si ca se creaza alunecare intre ele si sa vezi cand pleaca dealul .

                      Si acum brusc apare o salba de piloti care cu siguranta nu au fost facuti in ultimele 2 saptamanai ....

                      M C 2 Replies Last reply Răspunde Citează 2
                      • P Deconectat
                        PaulS
                        ultima editare de

                        Organizarea de șantier Ozaltin, 1 martie 2025
                        Cristian Marius Man

                        Organizarea de șantier Ozaltin, 1 martie 2025
                        1 Reply Last reply Răspunde Citează 2
                        • M Deconectat
                          mike_us @gruia88
                          ultima editare de

                          @gruia88 Discuții între cei care au fost prezenți la negocierile dintre Marcotim și UMB sau între cei care nu merg pe teren, dar „știu ei mai bine” din birou?

                          G 1 Reply Last reply Răspunde Citează 1
                          • C Deconectat
                            chapo @gruia88
                            ultima editare de

                            @gruia88 UMB foreaza acolo de anul trecut

                            G 1 Reply Last reply Răspunde Citează 2
                            • G Deconectat
                              gruia88 @chapo
                              ultima editare de

                              @chapo da pai asta zic , pana acum nu am vazut sa foreze pe filmari nici pe discutii si de asta am fost surprins , singurele discutii despre dealul de la Zimbor sunt cand pleaca si ce frumos pleaca si ce o sa radem cand pleaca... atat!

                              Ma bucur ca e forat ma bucur ca au lucrat ca niste profesionisti .

                              F 1 Reply Last reply Răspunde Citează 0
                              • G Deconectat
                                gruia88 @mike_us
                                ultima editare de

                                @mike_us aia care "stiu ei mai bine" la cat de mult au mediazat plecarea dealului parca asteptam si eu sa vad ditamai dealul la vale ca " vezi domnule lucreaza fara sa protejeze dealul si isi dau singuri la gioale " si cand am vazut forajele am zis hopa uite ca se protejeaza .

                                1 Reply Last reply Răspunde Citează 2
                                • F Deconectat
                                  FMFM @gruia88
                                  ultima editare de

                                  proiectul initial prevedea vreo 16 berme iar la fecare a 3-a cate un rand de piloti forati pentru stabilizare, dar din motive ieftin de inteles, aka UMB face cost reduction pe proiect, iar profit pe buzunar, si vedem ce se intampla, au ajuns la solutia asta.
                                  Geologic, dealul are o stratificare foarte complexa, iar in timp ar putea sa se intample o tragedie pentru ca "se poate"

                                  G vancouverV 2 Replies Last reply Răspunde Citează 2
                                  • G Deconectat
                                    gruia88 @FMFM
                                    ultima editare de

                                    @FMFM Sunt total de acord cu tine , nu stiu ce era in proiect si daca solutia o sa tina , singura remarca este ca se protejeaza dealul cumva si nu este lasat la voia intamplarii , acum cat de bine este protejat nu sunt in domeniu sa imi exprim parerea.

                                    Dupa parerea mea dupa sapaturi trebuie urmarit cu ceva senzori de deplasare , insepctat vizual daca sunt crapaturi sau infiltratii de apa si dispuse remedieri daca este cazul.

                                    Cel mai probabil daca o sa fie probleme o sa trebuiasca sa mai adauge piloti forati .

                                    1 Reply Last reply Răspunde Citează 3
                                    • vancouverV Deconectat
                                      vancouver @FMFM
                                      ultima editare de

                                      @FMFM Ai si n-ai dreptate:

                                      1. Este normal ca orice firma sa caute sa faca simplificari si astfel sa castige bani.
                                      2. Totusi in cazul unor modificari de proiect si suma pe care o primesc scade, daca astfel pun in opera cantitati mai mici, sa zicem de piloti forati. Asa cum primesc in plus, daca solutia este mai complexa.
                                      3. Solutia adoptata de UMB presupune mai putini piloti forati, dar un volum mai mare de excavat. Se realizeaza astfel o zona plata mai mare, o zona tampon, la mare distanta de autostrada. Ei au plecat de sus din acelasi punct ca si in proiectul initial si au sapat "mai vertical". Asfel apare undeva o platforma mai mare, care are rol de buffer in caz ca totusi ceva o ia la vale. Solutia noua este mai sigura. Pun o schita:

                                      deal.jpg

                                      1. Orice modificare trebuie avizata de minim 2 ingineri. Unul de la CNAIR si unul de la superviser. Nu e cum pare din comentariul tau, ca suntem in Romania sat fara câini.
                                      2. Da, poate ca vis-a-vis de UMB exista o simpatie in structurile statului roman, CNAIR, etc. Si eu recunosc ca sunt mandru ca exista o firma romaneasca asa de mare si capabila si pana la urma orice tara isi sustine si creste firme. Si da, ai dreptate, simpatia asta nu trebuie sa duca la solutii nesigure sau care implica in viitor investitii mai mari, refaceri etc...

                                      Railway fan. But motorways have to be done first!

                                      1 Reply Last reply Răspunde Citează 6
                                      • P Deconectat
                                        PaulS
                                        ultima editare de

                                        În dosarul dintre Precon și MT văd ca s-a pronunțat cu respingerea acestuia în 12.02.2025.
                                        Sunt 10 zile pentru a face contestație. Aveți idee dacă s-a făcut contestație? Sau vom vedea Selina în șantier de la 1 Mai 2025?

                                        https://portal.just.ro/3/SitePages/dosar.aspx?id_inst=3&id_dosar=300000001162178

                                        Ora estimata: 08:30
                                        Complet: C31 - FAP
                                        Tip solutie: Respinge cererea
                                        Solutia pe scurt: Respinge ca neîntemeiată excepţia inadmisibilităţii. Respinge ca neîntemeiată cererea. Cu drept de apel în termen de 10 zile de la comunicare, care se depune la Tribunalul Bucureşti – Secţia a II-a Contencios Administrativ şi Fiscal. Pronunţată astăzi, 12.02.2025, prin punerea soluţiei la dispoziţia părţilor prin mijlocirea grefei instanţei.
                                        Document: Hotarâre 1244/2025 12.02.2025

                                        1 Reply Last reply Răspunde Citează 0
                                        • vancouverV Deconectat
                                          vancouver
                                          ultima editare de

                                          Daca s-a respins cererea, atunci CNAIR nu este obligat sa dea ordinul de incepere a lucrarilor. Deci mai probabil nu vedem Selina pe santier. Nea Beni ar face bine sa-si retraga plangerea din celalalt dosar, unde vrea bani pentru rezilierea contractului de acum 4 ani.

                                          Railway fan. But motorways have to be done first!

                                          1 Reply Last reply Răspunde Citează 0
                                          • P Deconectat
                                            PaulS
                                            ultima editare de

                                            Se pare ca vin grinzile pentru ultima structura.
                                            În perioada 07.03.2025 – 21.03.2025 se vor desfășura 20 de transporturi cu depășiri pe traseul: Mârșa – DN1 – A1 – Sibiu – A1 – Sebeș – A10 – Turda – A3 – Tureni (județul Cluj).

                                            Vehiculele transportă grinzi.

                                            https://cnadnr.ro/ro/comunicare/comunicate-de-presa/interes-general/transporturi-agabaritice-pe-ruta-mârșa-–-tureni

                                            1 Reply Last reply Răspunde Citează 1
                                            • First post
                                              Last post