Forum Construim România
    • Categorii
    • Recente
    • Taguri
    • Populare
    • Utilizatori
    • Grupuri
    • Înregistrare
    • Autentificare

    A1 - Nădlac-Timișoara-Sibiu-Pitești-București

    Scheduled Pinned Închis Moved AUTOSTRĂZI ȘI DRUMURI
    757 Mesaje 20 Posters 128.7k Vizualizări 2 Watching
    Se încarcă mai multe mesaje
    • Vechi la Noi
    • Noi la Vechi
    • Most Votes
    Răspunde
    • Răspunde ca subiect
    Login pentru a răspunde
    Acest subiect a fost șters. Doar utilizatorii cu privilegii pentru moderarea subiectelor îl poate vedea.
    • P Deconectat
      PaulS
      ultima editare de PaulS

      Scriosteanu pe FB mai zice in filmare ca saptamana viitoare o sa vedem "luminita de la capatul tunelului" :
      Primul tunel are 1330m dn 1350m
      Iar al doilea are 1120m din 1342m

      "𝗥𝗼𝗺𝗮𝗻𝗶𝗮 𝘃𝗲𝗱𝗲 𝗽𝗿𝗶𝗺𝗮 𝗹𝘂𝗺𝗶𝗻𝗶𝘁a 𝗹𝗮 𝗰𝗮𝗽𝗮𝘁𝘂𝗹 𝗽𝗿𝗶𝗺𝘂𝗹𝘂𝗶 𝘁𝘂𝗻𝗲𝗹 𝗱𝗲 𝗮𝘂𝘁𝗼𝘀𝘁𝗿𝗮𝗱𝗮-Montană

      Sunt pe șantierul 𝗦𝗲𝗰𝘁𝗶𝘂𝗻𝗶𝗶 𝟰: 𝗧𝗶𝗴𝘃𝗲𝗻𝗶 - 𝗖𝘂𝗿𝘁𝗲𝗮 𝗱𝗲 𝗔𝗿𝗴𝗲𝘀 a 𝗔𝘂𝘁𝗼𝘀𝘁𝗿𝗮𝘇𝗶𝗶 𝗦𝗶𝗯𝗶𝘂 - 𝗣𝗶𝘁𝗲𝘀𝘁𝗶 #𝗔𝟭, unde tunelului Alina se apropie de final iar săptămâna viitoare vom vedea "luminita" de la capătul acestuia spre Sibiu și unde a fost mutat cofragul hidraulic de la Tunelul Daniela la Tunelul Alina și au început procedurile de montare a acestuia în vederea turnării primului segment de tunel cu betonul final de rezistență.

      Stadiul lucrărilor este următorul:
      ✅️ au fost forați 1333 metri din 1350 metri aferenți Tunelului Daniela (sensul de mers Sibiu-Pitești), iar săptămâna viitoare străpungem Dealul Momaia de la un capăt la celălalt;
      ✅️ au fost forați 1120 metri din 1342 metri aferenți Tunelului Alina (sensul de mers Pitești-Sibiu);
      ✅️ continuă lucrările de realizare a radierelor aferente celor două fire de tunel;
      ✅️ continuă lucrarile de realizare a boltei superioare la Tunelul Daniela;
      ✅️ continuă lucrările la cele 12 structuri existente pe acest lot;
      ✅️ au fost finalizate 13 din 16 podețe și continuă lucrările la cele rămase;
      ✅️ continuă lucrările de terasamente, fiind realizați 1.4 mililoane mc din 1.7 milioane mc de excavații și 330.000 mc din 540.000 mc umpluturi;
      ✅️ continuă lucrările pe tot amplasamentul șantierului, chiar dacă în ultima perioadă temperaturile scăzute au dus la suspendarea unor categorii de lucrări.

      Deși lucrările pe această secțiune au început în vara anului trecut, progresul fizic al acestora se află în avans față de grafic și de termenul de finalizare (2027), fiind la 62%.

      Antreprenorul are mobilizate în șantier 600 persoane și 190 utilaje și echipamente de construcții.
      "

      Video
      vancouverV M 2 Replies Last reply Răspunde Citează 1
      • vancouverV Deconectat
        vancouver @PaulS
        ultima editare de

        Redacția  /  feb. 25  /  Știri

        Efectul Schengen: Circulație fără oprire la Nădlac, prin fosta vamă între România și Ungaria

        Efectul Schengen: Circulație fără oprire la Nădlac, prin fosta vamă între România și Ungaria

        Compania Națională de Administrate a Infrastructurii Rutiere anunță că începând de marți, 25 februarie, ora 10, s-a modificat circulația pe autostrada A1,

        Railway fan. But motorways have to be done first!

        1 Reply Last reply Răspunde Citează 0
        • M Conectat
          mike_us @PaulS
          ultima editare de mike_us

          @PaulS Interesant este că au mutat utilajele de turnare a bolții de pe Daniela pe Alina. Probabil ajunseseră la mijloc, unde erau blocați de finalizarea primului tunel și, în loc să aștepte, au început lucrul la celălalt.
          Așadar, cel mai probabil vor termina mai întâi cămășuirea tunelului Alina, apoi se vor întoarce pentru a finaliza jumătatea rămasă din Daniela.

          Mă întreb dacă, odată ce o bucată este cămășuită, se apucă și de restul operațiunilor acolo, astfel încât lucrările să meargă în paralel.

          1 Reply Last reply Răspunde Citează 0
          • C Deconectat
            chapo
            ultima editare de

            IMG_0253.jpeg

            A1 Margina-Holdea UMB-EuroAsfalt

            https://www.facebook.com/share/p/17bt867iG3/?mibextid=wwXIfr
            1 Reply Last reply Răspunde Citează 5
            • P Deconectat
              PaulS
              ultima editare de

              Cristian Pistol :
              Imagini de pe șantierul sectorului de autostradă Margina - Holdea!
              Asocierea româno - bosniacă SC Spedition UMB SRL – SC Tehnostrade SRL – SC SA&PE Construct SRL – Euro-Asfalt DOO, lucrează 24 de ore din 24 de ore, 7 zile pe săptămână la cele două galerii ale tunelului rutier cu lungimea de aproximativ 2,12 km pe fiecare sens (lungimea însumată a celor două galerii este de 4,24 km).
              Constructorii sunt mobilizați în șantier cu 600 de persoane și 300 de utilaje și desfășoară lucrări la:

              • terasamente (sapaturi, umpluturi, îmbunătățiri strat)
              • structuri ( foraje, armare, cofrare, betonare)
              • galeriile tunelurilor
              • scurgerea apelor
              • utilități

              32K views · 396 reactions | Imagini de pe șantierul sectorului de...

              32K views · 396 reactions | Imagini de pe șantierul sectorului de...

              Imagini de pe șantierul sectorului de autostradă Margina - Holdea! Asocierea româno - bosniacă SC Spedition UMB SRL – SC Tehnostrade SRL – SC SA&PE...

              1 Reply Last reply Răspunde Citează 2
              • vancouverV Deconectat
                vancouver
                ultima editare de

                https://www.youtube.com/watch?v=x-oHHN_yc1o&t=2s

                Railway fan. But motorways have to be done first!

                1 Reply Last reply Răspunde Citează 1
                • vancouverV Deconectat
                  vancouver
                  ultima editare de

                  Anemona Andone  /  feb. 28  /  Companii

                  A1 Sibiu - Pitești. Primul tunel veritabil de autostradă din România va fi străpuns luni - Economica.net

                  A1 Sibiu - Pitești. Primul tunel veritabil de autostradă din România va fi străpuns luni - Economica.net

                  Constructorul Porr va străpunge luni Dealul Momâia din cadrul secțiunii 4 a Autostrăzii Sibiu - Pitești cu primul tunel veritabil de autostradă, potrivit unui anunț al Ministerului Transporturilor. În lungime de 1,35 kilometri, acest tunel urmează să fie dat în trafic în primăvara anului viitor,...

                  Railway fan. But motorways have to be done first!

                  1 Reply Last reply Răspunde Citează 1
                  • vancouverV Deconectat
                    vancouver
                    ultima editare de vancouver

                    Restricții pe Valea Oltului, pentru început timp de 1 luna, dar vor mai urma. Vor fi închideri totale de ca. 20 min pe timpul zilei. Vineri numai până la ora 14, duminică deloc.

                    Redacția  /  feb. 28  /  Infrastructură

                    CNAIR anunță noi restricții de circulație pe Valea Oltului în martie / Lucrările ar putea dura 30 de zile

                    CNAIR anunță noi restricții de circulație pe Valea Oltului în martie / Lucrările ar putea dura 30 de zile

                    Compania Națională de Administrare a Infrastructurii Rutiere (CNAIR) anunță noi restricții de circulație pe Valea Oltului. Astfel începand de marți,

                    Railway fan. But motorways have to be done first!

                    1 Reply Last reply Răspunde Citează 1
                    • C Deconectat
                      chapo
                      ultima editare de

                      Nu are treaba cu sectorul de autostrada.

                      1 Reply Last reply Răspunde Citează 1
                      • P Deconectat
                        PaulS
                        ultima editare de

                        Autostrada A1 - Sibiu-Pitesti - Lot 2 - Boita - Cornetu - 28.02.2025 - Viaduct Boita
                        **Proiecte la Înălțime **
                        https://www.youtube.com/watch?v=5mBIkhp327s

                        1 Reply Last reply Răspunde Citează 3
                        • P Deconectat
                          PaulS
                          ultima editare de PaulS

                          Cristian Pistol :
                          Live A1
                          Etapă foarte importantă pentru construcția autostrăzii Sibiu-Pitești!
                          S-a realizat străpungerea primei galerii a tunelului Momaia (1,35 km).
                          Pe cei 9,86 km ai șantierului secțiunii 4 (Tigveni - Curtea de Argeș), stadiul fizic al lucrărilor a ajuns la aproape 64%.

                          Live A1 | Etapă foarte importantă pentru construcția autostrăzii...

                          Live A1 | Etapă foarte importantă pentru construcția autostrăzii...

                          Etapă foarte importantă pentru construcția autostrăzii Sibiu-Pitești! S-a realizat străpungerea primei galerii a tunelului Momaia (1,35 km). Pe cei...

                          1 Reply Last reply Răspunde Citează 5
                          • M Conectat
                            mike_us
                            ultima editare de

                            Zi și noapte, fără oprire, ne apropiem de finalul unei misiuni istorice:
                            🔹 665 metri (50%) din radier și 615 metri (46%) din bolta superioară sunt deja executați pentru tunelul Daniela.
                            🔹 Progresul înregistrat la tunelul Alina, situat pe celălalt sens de mers (Pitești-Sibiu) este la fel de spectaculos; aici, PORRienii au finalizat 80% din excavare și au executat 610 metri din radier, ceea ce în procente înseamnă 45%.
                            🔹La cum se prezintă situația la noi în șantier, luna viitoare, în aprilie, lumina va pătrunde și în galeria stângă.

                            ✨ S-a dat sfoară în toată țara că astăzi, în PORR România, s-a văzut… | PORR România | 59 comments

                            ✨ S-a dat sfoară în toată țara că astăzi, în PORR România, s-a văzut… | PORR România | 59 comments

                            ✨ S-a dat sfoară în toată țara că astăzi, în PORR România, s-a văzut luminița de la capătul primului tunel de pe autostrada Sibiu-Pitești, lot 4! ✨ Cu dedicare și perseverență, echipa noastră a reușit să străpungă dealul Momaia, finalizând forarea celor 1350 de metri ai tunelului Daniela, situat...

                            1 Reply Last reply Răspunde Citează 2
                            • P Deconectat
                              PaulS
                              ultima editare de

                              AUTOSTRADA A1 Lugoj - Deva Lot 2E, Costeiu de Sus - Margina / Constructor UMB - 03.03.2025
                              Benzar Ilie
                              https://www.youtube.com/watch?v=TdLCa7_XN44

                              1 Reply Last reply Răspunde Citează 1
                              • P Deconectat
                                PaulS
                                ultima editare de PaulS

                                TUNEL Curtea de Arges Ep. 22 Luminita de la capatul tunelului Daniela | NATM Porr |
                                Raducu P Drum
                                https://www.youtube.com/watch?v=epKHZpGAdV0

                                M 1 Reply Last reply Răspunde Citează 3
                                • M Deconectat
                                  mihai @PaulS
                                  ultima editare de

                                  Daca ne uitam pe graficul Porr, excavarea tunelului 1 este cu doua luni in urma planului initial. Perfect normal la o lucrare de asemenea anvergura, mai ales un tunel. Deci PORR este in continuare in termen pentru finalizare in 2026.

                                  Ramane de vazut daca vor reusi sa devanseze.

                                  M 1 Reply Last reply Răspunde Citează 0
                                  • M Conectat
                                    mike_us @mihai
                                    ultima editare de mike_us

                                    @mihai După străpungere, le mai trebuie aproximativ un an pentru a finaliza lucrările. Cel mai probabil, lotul va fi gata între martie și iunie 2026.
                                    Așadar, practic, nu mai avem motive de îngrijorare nici pentru lotul 5, care va fi finalizat în aproximativ trei luni, nici pentru lotul 4.

                                    Dacă anul acesta WeBuild începe bine lucrările la lotul 3, iar UMB la cel de la Margina – ceea ce este deja probabil – atunci, pentru A1, se vede luminița de la capătul tunelului.
                                    Să avem Constanța – Arad, 800 de kilometri de autostradă, chiar și cu o întrerupere pe lotul 2, este ceva la care doar visam acum 10-15 ani.

                                    M 1 Reply Last reply Răspunde Citează 2
                                    • M Deconectat
                                      mihai @mike_us
                                      ultima editare de

                                      @mike_us pentru moment imi mentin previziunea ca PORR va finaliza lotul 4 pana la finalul acestui an.

                                      M 1 Reply Last reply Răspunde Citează 2
                                      • M Conectat
                                        mike_us
                                        ultima editare de

                                        https://www.youtube.com/watch?v=tGhjT7C33OU

                                        1 Reply Last reply Răspunde Citează 3
                                        • M Conectat
                                          mike_us @mihai
                                          ultima editare de mike_us

                                          @mihai Lotul 4 nu e chiar atât de important. Cel mai important este lotul 3.
                                          Dacă termină cum zici tu, în decembrie (poate pe un sens?), ar fi super.
                                          Dacă termină în primăvara-vară lui 2026, iarăși e foarte bine.
                                          În ambele scenarii, putem spune că PORR s-a mișcat foarte bine.
                                          Și la cum arată acum, nu putem avea nicio emoție.
                                          Și "gaura" din A1 devine tot mai mică. Hai că se poate!

                                          1 Reply Last reply Răspunde Citează 2
                                          • vancouverV Deconectat
                                            vancouver
                                            ultima editare de

                                            In momentul in care lotul 4 va fi gata si o sa ies de pe A1 la Tigveni (venind de la Bucuresti), eu o sa o iau mai departe pe DJ678A+703G spre Sibiu. O economie de 6-8 minute, cu aprox. 3 km de drum forestier luat in calcul. (evident nu iarna sau pe ploaie). La care se adauga minutele pierdute in zona Rm. Valcea atunci cand este aglomerat.

                                            Sunt convins ca multi cu masinile mici vor face la fel, dar camioane sigur nu o sa vedem pe acolo si chiar si cu multe turisme nu vad cum sa se piarda peste 2-3 minute pe varianta asta.

                                            Doar cu lotul 5 gata inca nu merita. Decat poate daca este ambuteiaj la Rm. Valcea.

                                            Railway fan. But motorways have to be done first!

                                            1 Reply Last reply Răspunde Citează 1
                                            • First post
                                              Last post