A1 - Nădlac-Timișoara-Sibiu-Pitești-București
-
A1, S5, Tronson Băiculești-Curtea de Argeș
OL10X
-
Scriosteanu pe FB mai zice in filmare ca saptamana viitoare o sa vedem "luminita de la capatul tunelului" :
Primul tunel are 1330m dn 1350m
Iar al doilea are 1120m din 1342m"𝗥𝗼𝗺𝗮𝗻𝗶𝗮 𝘃𝗲𝗱𝗲 𝗽𝗿𝗶𝗺𝗮 𝗹𝘂𝗺𝗶𝗻𝗶𝘁a 𝗹𝗮 𝗰𝗮𝗽𝗮𝘁𝘂𝗹 𝗽𝗿𝗶𝗺𝘂𝗹𝘂𝗶 𝘁𝘂𝗻𝗲𝗹 𝗱𝗲 𝗮𝘂𝘁𝗼𝘀𝘁𝗿𝗮𝗱𝗮-Montană
Sunt pe șantierul 𝗦𝗲𝗰𝘁𝗶𝘂𝗻𝗶𝗶 𝟰: 𝗧𝗶𝗴𝘃𝗲𝗻𝗶 - 𝗖𝘂𝗿𝘁𝗲𝗮 𝗱𝗲 𝗔𝗿𝗴𝗲𝘀 a 𝗔𝘂𝘁𝗼𝘀𝘁𝗿𝗮𝘇𝗶𝗶 𝗦𝗶𝗯𝗶𝘂 - 𝗣𝗶𝘁𝗲𝘀𝘁𝗶 #𝗔𝟭, unde tunelului Alina se apropie de final iar săptămâna viitoare vom vedea "luminita" de la capătul acestuia spre Sibiu și unde a fost mutat cofragul hidraulic de la Tunelul Daniela la Tunelul Alina și au început procedurile de montare a acestuia în vederea turnării primului segment de tunel cu betonul final de rezistență.
Stadiul lucrărilor este următorul:
️ au fost forați 1333 metri din 1350 metri aferenți Tunelului Daniela (sensul de mers Sibiu-Pitești), iar săptămâna viitoare străpungem Dealul Momaia de la un capăt la celălalt;
️ au fost forați 1120 metri din 1342 metri aferenți Tunelului Alina (sensul de mers Pitești-Sibiu);
️ continuă lucrările de realizare a radierelor aferente celor două fire de tunel;
️ continuă lucrarile de realizare a boltei superioare la Tunelul Daniela;
️ continuă lucrările la cele 12 structuri existente pe acest lot;
️ au fost finalizate 13 din 16 podețe și continuă lucrările la cele rămase;
️ continuă lucrările de terasamente, fiind realizați 1.4 mililoane mc din 1.7 milioane mc de excavații și 330.000 mc din 540.000 mc umpluturi;
️ continuă lucrările pe tot amplasamentul șantierului, chiar dacă în ultima perioadă temperaturile scăzute au dus la suspendarea unor categorii de lucrări.
Deși lucrările pe această secțiune au început în vara anului trecut, progresul fizic al acestora se află în avans față de grafic și de termenul de finalizare (2027), fiind la 62%.
Antreprenorul are mobilizate în șantier 600 persoane și 190 utilaje și echipamente de construcții.
" -
-
@PaulS Interesant este că au mutat utilajele de turnare a bolții de pe Daniela pe Alina. Probabil ajunseseră la mijloc, unde erau blocați de finalizarea primului tunel și, în loc să aștepte, au început lucrul la celălalt.
Așadar, cel mai probabil vor termina mai întâi cămășuirea tunelului Alina, apoi se vor întoarce pentru a finaliza jumătatea rămasă din Daniela.Mă întreb dacă, odată ce o bucată este cămășuită, se apucă și de restul operațiunilor acolo, astfel încât lucrările să meargă în paralel.
-
-
Cristian Pistol :
Imagini de pe șantierul sectorului de autostradă Margina - Holdea!
Asocierea româno - bosniacă SC Spedition UMB SRL – SC Tehnostrade SRL – SC SA&PE Construct SRL – Euro-Asfalt DOO, lucrează 24 de ore din 24 de ore, 7 zile pe săptămână la cele două galerii ale tunelului rutier cu lungimea de aproximativ 2,12 km pe fiecare sens (lungimea însumată a celor două galerii este de 4,24 km).
Constructorii sunt mobilizați în șantier cu 600 de persoane și 300 de utilaje și desfășoară lucrări la:- terasamente (sapaturi, umpluturi, îmbunătățiri strat)
- structuri ( foraje, armare, cofrare, betonare)
- galeriile tunelurilor
- scurgerea apelor
- utilități
-
-
-
Restricții pe Valea Oltului, pentru început timp de 1 luna, dar vor mai urma. Vor fi închideri totale de ca. 20 min pe timpul zilei. Vineri numai până la ora 14, duminică deloc.
-
Nu are treaba cu sectorul de autostrada.
-
Autostrada A1 - Sibiu-Pitesti - Lot 2 - Boita - Cornetu - 28.02.2025 - Viaduct Boita
**Proiecte la Înălțime **