A3 București-Brașov-Borș și autostrăzi și drumuri express Transilvania: A10, A13, DEx4, DEx16
-
The Flying Cat
BIHOR | Autostrada A3 Chiribis - Suplacu de Barcau -- subsectiunea C3 LOT 1 | 26.01.2025
-
se vede din filmarea lui Cristian Man de mai sus unde a ajuns una din bateriile de containere de care ziceam, la Zimbor. Sincer, mă așteptam să lase A3 pentru 2026, mă refer la Nădășelu - Zimbor. Nu știu cât de dornici sunt angajații din zonă să fie relocați la finalizarea lucrărilor; oameni care pleacă din Moldova în Oltenia sau în Sălaj știu destui, dar naveta în sens invers încă nu am văzut vreun microbuz. Dacă ar fi lăsat pentru 2026, și-ar fi păstrat angajații din zonă mai mult timp, dar ei își știu calculele mai bine.
-
Cunosc personal fierari din jud. Vrancea, angajati la UMB, si care au lucrat 2024 la A3. Si probabil vor continua si 2025, pana se termina toate structurile, respectiv s-ar putea sa-i foloseasca si la panouri fono, ca ajutoare la parapeti si la aparate de rost. Deci tot anul. Deocamdata inca nu au plecat la A3, sunt raspanditi pe A0 si A7, probabil urmeaza dupa prima pauza de 1 sapt. sa plece acolo.
Iar despre dorinta de a finaliza pe A3 in 2025 am discutat cu un inginer de la A0 inca de anul trecut, dar nu am scris atunci, pentru ca deh, orice decizie se mai poate schimba si e si normal sa tot optimizezi activitatea intr-o firma mare prin decizii dinamice, de moment. Pe forumuri atmosfera e insa diferita, ceva de genul "pai n-ai zis ca...?". Asa, si ce daca a zis? Acum s-a razgandit!
-
@vancouver Oamenii au lucrat la un Plan de Management care sa implice si livrari de kilometrii ,optimizari de costuri si personal , sa faci management la atatea proiecte / oameni care au costuri diferinte , procese tehnologice la stadii diferite de progress iti trebuie experienta si cunostiinte . UMB face un management al resurselor si proceselor tehnologice foarte bune , planificari , proiecte , nu trebuie sa placa trebuie sa dea rezultate .
Au ceva prioritati definite clar la inceput de al A0 Nord , Dex12 - A1 si Focsani-Adjud pe astea vor sa avanseze cat mai repede.
A3 este un proiect perfect de intrat imediat ce permite vremea cu echipele de asfalt , hidroizolatii echipe care pe celelate proiecte o sa intre mai tarziu .
Si eu cred ca atunci cand permite vremea gen Martie o sa inceapa aici asfalt , hidroizolatii si alte activitati! -
@vancouver Doar boul este consecvent; oamenii inteligenți se adaptează la realitate. În proiecte de sute de milioane de euro, este firesc să apară situații neprevăzute care necesită ajustarea planului.
După ani în care s-a făcut foarte puțin, oamenii au devenit extrem de suspicioși. Din păcate, sunt mai predispuși să creadă știrile negative, iar acest lucru este exploatat de unii care își promovează astfel propriile agende.
-
-
Autostrada A13 Sibiu - Fagaras | 26.01.2025 | Lot 3 | Carta - Arpasu de Jos - Ucea de Sus
FlyAbove
-
A3 Suplacu - Chiribis, Erbasu:
-
Autostrada A13 Sibiu Făgăraș, Nod Boița și organizare Turnu Roșu în 30.01.2025
IOAN ADRIAN GICA
-
Drum Expres DEx 4 Legãtura A3 - DN 1 loc. Tureni - 31.01.2025 | filmare completa
Raul Pristopan
-
-
A13 Sibiu - Fagaras lot 3:
-
Autostrada A13 Sibiu - Fagaras | 4.02.2025 | Lot 3 | Sambata de Jos - Oltet
FlyAbove
-
Bine ar fi sa porneasca repede si lotul 4, care cuprinde ocolirea Fagaras. Impreuna loturile 3+4 ar ajuta destul de mult, ar fi o gura de aer la drumul Brasov-Sibiu. Si sunt extrem de usoare ambele loturi, se pot face repede. Pe final de 2026 ar putea sa fie gata.
Lotul 1 in schimb cel mai greu cu nodul Boita, acolo probabil ca vor termina abia in 2028.
-
@vancouver Drumul Sibiu-Brasov este oribil de aglomerat , cu Faragaras-ul o mai scalda ca dau drumu la Centura de Nord anul acesta , in rest cred si eu ca o sa fie cum zici tu Lot3+4 deschide mai repede si 1+2 dupa , dat fiind ca acelasi constructor pe toate , statul poate sa discute si sa prioritizeze sectoarele astea primele .
Momentan pare bine s-au apucat mobilizat sunt premise bune de viitor!Daca se organizeaza si dau drumul la licitatie si la restul Fagaras- Brasov pentru toata zona aceea este un mare plus!
-
Din pacate Fagaras - Brasov inca e in chinurile facerii SF-ului. Se pare ca pe ultima suta, dar nu e aprobat. Repede inseamna in cazul asta: primele lucrari peste 4-5 ani sau mai mult. Si relieful e mult mai dificil. Exceptie primii 7 km de la capatul lotului 4 actual, pana la DN73A, Sercaia.
Un orizont realist pentru Brasov - Sibiu gata complet ar fi 2033-2035.