Autostrada de Centură București #A0 Nord Lot 1 | #Pizzarotti #Retter | complet | 2025.10.27
Mesaje
-
RE: A0 centura București la nivel de autostradă
-
RE: A7 Ploiești - Bacău - Suceava
@mrs7 a spus în A7 Ploiești - Bacău - Suceava:
@mihai știi cumva și motivul pentru care nu au dat aviz? oare pentru ca supra-aglomera giratoriul de la Spătaru?
sincer dacă ar fi acesta motivul, nu prea îl înțeleg pentru ca și cu nodul funcțional 100%, până nu e gata tot lotul, traficul spre Focșani tot prin acel rond ar trece
e vorba de cele 2 fluxuri de trafic care se întâlnesc pe acea bretea (6).
ai trafic dinspre Buzău Vest (hanul lui țintă) care vine pe breteaua 2 și se face split unde se face o întoarcere și intrare pe breteaua 6 unde s-ar fi întâlnit cu traficul dinspre Ploiești.oricum, nu cred că pe acolo mai e mult trafic considerând că traficul spre București o ia de principiu pe autostradă și nu mai trece pe acea bretea.
dacă cei de pe Autostradă au prioritate atunci când intră pe breteaua 6 spre Spătaru, se poate bloca breteaua 2 pentru cei care se duc spre Ploiești pe A7.
dacă cei ce vin pe A7 dinspre Ploiești trebuie să dea prioritate celor ce circulă pe această deviere a DN2 prin bretele, riscul este ca să se formeze o coadă destul de lungă la ieșirea de pe Autostradă... -
RE: A7 Ploiești - Bacău - Suceava
@SkyScraper-Ro față de SF și PT inițial de principiu s-au schimbat doar dimensiunile grinzilor (pe verticală). ex 1.6m în loc de 1.4, dar lungimea deschiderilor, nu. Fiecare antreprenor, de la Pizzarotti-Retter, Coni, Trace, Nurol și UMB a adaptat grinzile la ce există pe piață și se poate fabrica în timp rezonabil. UMB și Nurol au benficiat de modificările de pe PB Lot 1 și 2 și au primit mai repede aprobarea modificărilor grinzilor.
-
RE: A7 Ploiești - Bacău - Suceava
Acum mai 7 luni...

Sursa: https://www.youtube.com/watch?v=CvXA9NB5xcY
Și se confirmă: se deschide pe 20 complet până la km 20 cu un giratoriu înainte de pasaj conectat la devierea temporară a drumului județean.
-
RE: A0 centura București la nivel de autostradă
A0 Nord Lot 3: DN3 Pantelimon - DN2 Afumați 24.07.2025
-
RE: A7 Ploiești - Bacău - Suceava
Ploiești-Buzău:
Lot 1: Posibil deschidere în decembrie pe o cale la strutura de la km 9 (pod peste Cricovul Sărat) și apoi pe bretele (sens unic, pe sud spre Buzău și pe nord înspre Ploiești) până în DN1D unde va fi câte un giratoriu și de acolo pe bretele pentru a urca din nou pe autostradă. Structura de la km 10 (pasaj DN1D peste A7) a fost prioritizată momentan să nu care macaraua de la 10 la 9 și înapoi. Posibil, încă, să vedem acest scenariu pus în practică până la 20 decembrie. 30.11 așa cum se vehicula, e clar, nu e realizabil.
Lot 2: Tablierul la km 20 (DJ100C) ajunge în 2 săptămâni, poate, minim 2 luni de lucru... soluția pentru deschidere ar fi închiderea DJ100C între giratorii pentru finalizarea pasajului. Pasajul va fi făcut acum integral de CONI, dar să ajungă tablierul comandat de TRACE. Chiar și așa deschiderea improbabilă din cauza următoarelor structuri de la 26 și 33.
La km 26 există deja tablier în teren și urmează ca în zilele următoare să mai ajungă și alte tronsoane. Ar trebui ca într-o săptămână să înceapă să ridice tablierul existent. Puțin probabil să îl finalizeze la 20 decembrie.
La km 33 situație identică cu 26.
De notat că TRACE a schimbat furnizorul pentru tablier din cauza întârzierilor.
La km 38 săptămâna viitoare se ridică ultimul tronson al căii 2 (spre Ploiești) și în teorie în 1-1.5 luni ar putea fi la nivel de asfalt și rosturi.
Descărcarea de la km 48 a fost demarată de CONI, Trace acceptând să fie preluată de aceștia.Lot 3: posibil ca în Noiembrie să vedem asfalt pe bretelele ce leagă Buzău-Focșani de DN1B (Buzău Est).
Totuși nu văd de ce am vorbi de mai 2025 (adică 7 luni) în condițiile în care pentru un astfel de pasaj, chiar și de vreme rece și ploiasă și/sau ninsori e nevoie cam de 2.5 luni (atât a durat ca TRACE să aducă la nivel de asfalt Calea 1 a podului de la km 38).
-
RE: A7 Ploiești - Bacău - Suceava
@vm75 problema e că intrăm în sărbători și majoritatea se întorc în șantier pe 13 ianuarie.
Cum ziceam mai sus, nu închiderea pasajelor e problema, care cel mai probabil se va da în trafic dacă nu luna aceasta, în ianuarie, chiar dacă pasajele nu sunt finalizate... nici măcar lipsa gardului marginal care și acesta se pune în câteva zile. Sunt mai multe neconformități... printre care și verificarea tablierului cu raze X.
Și pasajul de la DJ100C de rămâne ultimul, tot există un plan de deviere pe bretele (devierea DJ100C și cele parte a nodului rutier) a traficului de pe autostradă pentru a permite să se lucreze la pasaj.
-
RE: A7 Ploiești - Bacău - Suceava
@mike_us @spyros.manias încă nu, poate mâine sau zilele următoare
-
RE: A7 Ploiești - Bacău - Suceava
@Niros Da, sunt funcționale. Până vor fi concesionate serviciile de întreținere a spațiilor de servicii, se va ocupa de ele DRDP Buzău.
-
RE: A7 Ploiești - Bacău - Suceava
@mike_us a spus în A7 Ploiești - Bacău - Suceava:
Diferențe foarte mari între execuție și plăți.
Diferențele astea mari sunt în general din cauza antreprenorului... lucrează mai repede decât poate produce actele pentru ceea ce lucrează și, automat, să se transforme în facturi care să fie trimise la plată. Certificarea lucrărilor e mai anevoioasă. Doar să ne uităm la TRACE care avea diferențe enorme de ajunsese la 50-60% diferență.
Raportările din CESTRIN trebuie tratate cu o mare rezervă - de aceea eu personal nici nu le mai urmăresc și nu le mai menționez nicăieri (sunt cam nule). Ele nu reflectă realitatea de azi, ci o oglindă a unei situații anterioare (între 2 săptămâni și 2 luni) care poate fi diferită de la lot la lot. Dacă, de exemplu, într-o raportare antreprenorul nu a reușit să se pună la punct cu toate documentele de calitate pentru ceva pus deja în operă, atunci asta nu se va regăsi în Certificatul intermediar de Plată și automat, nici în factură și plăți.
După cum știm, facturile au și ele un termen de plată ce poate crește decalajul între execuție și financiar.
La raportarea execuției nu se ține cont întotdeauna de anumite aspecte de care se ține cont la financiar. Adică se raportează că s-au pus în operă 10,000 mc de asfalt, dar să nu aibă încă documentele de calitate și să nu poată intra pe circuitul de avizare/plată.
PS și anumite raportări de producție/execuție se mai pun și din „pix” sau doar în baza ceea ce declară antreprenorul (verbal). De multe ori evidența internă a antreprenorului (estimată) poate avea un procent mult mai mare decât ceea ce validează supervizorul pentru a transmite mai departe către CNAIR-CESTRIN. Practicile diferă de la contract la altul, de la antreprenor la altul, de la supervizor la altul.
-
RE: A7 Ploiești - Bacău - Suceava
@vancouver a spus în A7, A8, A9 - autostrăzi si drumuri express zona Moldovei:
@mike_us La care drum de legatura te referi? Aici poti sa dai linistit Quote la mesaje anterioare, nu e ca pe PUM unde cineva e enervat pe chestia asta.
Daca te referi la relocarea LEA la centura Focsani nord, nu stiu raspunsul.
În live-ul făcut de Irinel Scriosteanu (secretarul de stat de la Ministerul Transporturilor) a explicat, parțial.
Pe scurt, Transelectrica e cam stat în stat, durează mult proiectele, avizele etc. Un circuit lung. Dar s-a rezolvat între timp. -
RE: A7 Ploiești - Bacău - Suceava
@PaulS încă nu ... în jur de 15 ianuarie vor ajunge.
-
RE: A7 Ploiești - Bacău - Suceava
@Crespoe1 a spus în A7 Ploiești - Bacău - Suceava:
Salut Vancouver. Ce info. noi despre starea DJ203C? Mi-ai spus in trecut ca i-au subcontractat pe cei de la Strabag si ca se asflata in ambele sensuri ( spre DN2 si spre DN1B ) .
MsDJ203C între Clondiru și Movila Banului este asfaltat integral. El face parte din Lotul 2 al A7 Ploiești Buzău.
L-a executat TRACE integral. Deci e cam finalizat. Tot TRACE a remediat ce a stricat (traficul de tonaj în timpul lucrărilor) și a asfaltat DJ-ul în interiorul localității Clondiru, până la DN1B.Mai departe, DC153 până în DN2 Cioranca, lucrează Strabag.
-
RE: A7 Ploiești - Bacău - Suceava
@daniel22_22 a spus în A7 Ploiești - Bacău - Suceava:
Acceptarea unei alte solutii in afara de cea proprie ii dauneaza la orgoliu.
De bucata inchisa pana la Mizil se mai stie ceva?
Oricum consultantul/supervizorul nu dă el soluția. Ea este dată de Proiectantul antreprenorului, deci subcontractant al antreprenorului, care este Via Design (adică tot Consitrans). Consultantul poate propune soluții de remediere, așa cum a propus eclisarea de anul trecut.
Ideea e că el preferă să aștepte răspunsul (soluția) de la Expertiză... dar expertiza nu are acest rol de a da o soluție, ci mai degrabă de a valida dacă soluția propusă de Proiectant și aprobată de Consultant este bună.
De principiu, să spunem, Expertul poate propune el o altă soluție, care ar putea fi impusă printr-o solicitare a beneficiarului (CNAIR) către Consultant care dă mai departe către Antreprenor (TRACE) care dă ordin de execuție la sub-contractant, ea se întoarce spre aprobare la Consultant și consultantul dă ordin de începere a lucrărilor și astfel începe execuția. Dar acum nu suntem în acest scenariu.
Ar trebui ca în scurt timp să circulăm pe lot 1... probabil mai sunt mici detalii de pus la punct la nod și partea birocratică (hârtii).
-
RE: A7 Ploiești - Bacău - Suceava
@mihai a spus în A7 Ploiești - Bacău - Suceava:
De exemplu, la Km 31 s-a ajuns la concluzia ca sudurile sunt conforme si nu este nevoie de eclisare. Iar cele de la Km 20 si 26 au fost eclisate corespunzator.
e km 33+400 aproximativ. la 33 nu s-a eclisat, doar s-au remediat câteva suduri.
26 eclisat integral.
la 20 nu s-a eclisat -
RE: A7 Ploiești - Bacău - Suceava
@rockband a spus în A7 Ploiești - Bacău - Suceava:
@Azzl a spus în A7 Ploiești - Bacău - Suceava:
𝗦𝗶𝗺𝘂𝗹𝗮𝗿𝗲 𝗱𝗲 𝘁𝗿𝗮𝘀𝗲𝘂 𝗽𝗲 𝗹𝗼𝘁𝘂𝗹 𝗽𝗲 𝗰𝗮𝗿𝗲 𝗶̂𝗹 𝗱𝗮̆𝗺 𝗶̂𝗻 𝘁𝗿𝗮𝗳𝗶𝗰 𝗺𝗮̂𝗶𝗻𝗲
I se clatina un pic telefonul dlui Scriosteanu la unele intrari sau iesiri de pe podete... Sper sa fie de la amortizoarele proaste ale masinii de serviciu...

o reclamă foarte bună la acel Renault Megane.

-
RE: A0 centura București la nivel de autostradă
@vancouver și faptul că relocarea LEA se va întâmpla în 1-2 săptămâni, nu în 28 de zile.
-
RE: A0 centura București la nivel de autostradă
A0 Sud Lot 3 - Scrioșteanu
Principalele noutăți ale zilei:
️ continuă lucrările de înlocuire a celor 2 stâlpi de înaltă tensiune, care aparțin de Transelectrica.
️continua montarea parapetului de protectie in mai multe sectoare, cu preponderență in zona nodului rutier cu A1 și a bretelelor aferente
️se finalizează montarea si testatea camerelor de luat vederi aferente sistemului ITS
️continuă montarea gardului perimetral de protectie
️continua montarea plaselor antisuicid pe pasajele peste autostrada și pe pasajul peste A1 din zona nodului rutier;
️ activitatea Comisiei pentru Recepția la Terminarea Lucrărilor a început ieri la ora 10.00, așa cum a fost programat, si va continua pana luni, zi in care, in cursul după-amiezii, va avea loc și darea in trafic a acestui lot intre DN6 și A1.