Acum mai 7 luni...
Sursa: https://www.youtube.com/watch?v=CvXA9NB5xcY
Și se confirmă: se deschide pe 20 complet până la km 20 cu un giratoriu înainte de pasaj conectat la devierea temporară a drumului județean.
Acum mai 7 luni...
Sursa: https://www.youtube.com/watch?v=CvXA9NB5xcY
Și se confirmă: se deschide pe 20 complet până la km 20 cu un giratoriu înainte de pasaj conectat la devierea temporară a drumului județean.
Ploiești-Buzău:
Lot 1: Posibil deschidere în decembrie pe o cale la strutura de la km 9 (pod peste Cricovul Sărat) și apoi pe bretele (sens unic, pe sud spre Buzău și pe nord înspre Ploiești) până în DN1D unde va fi câte un giratoriu și de acolo pe bretele pentru a urca din nou pe autostradă. Structura de la km 10 (pasaj DN1D peste A7) a fost prioritizată momentan să nu care macaraua de la 10 la 9 și înapoi. Posibil, încă, să vedem acest scenariu pus în practică până la 20 decembrie. 30.11 așa cum se vehicula, e clar, nu e realizabil.
Lot 2: Tablierul la km 20 (DJ100C) ajunge în 2 săptămâni, poate, minim 2 luni de lucru... soluția pentru deschidere ar fi închiderea DJ100C între giratorii pentru finalizarea pasajului. Pasajul va fi făcut acum integral de CONI, dar să ajungă tablierul comandat de TRACE. Chiar și așa deschiderea improbabilă din cauza următoarelor structuri de la 26 și 33.
La km 26 există deja tablier în teren și urmează ca în zilele următoare să mai ajungă și alte tronsoane. Ar trebui ca într-o săptămână să înceapă să ridice tablierul existent. Puțin probabil să îl finalizeze la 20 decembrie.
La km 33 situație identică cu 26.
De notat că TRACE a schimbat furnizorul pentru tablier din cauza întârzierilor.
La km 38 săptămâna viitoare se ridică ultimul tronson al căii 2 (spre Ploiești) și în teorie în 1-1.5 luni ar putea fi la nivel de asfalt și rosturi.
Descărcarea de la km 48 a fost demarată de CONI, Trace acceptând să fie preluată de aceștia.
Lot 3: posibil ca în Noiembrie să vedem asfalt pe bretelele ce leagă Buzău-Focșani de DN1B (Buzău Est).
Totuși nu văd de ce am vorbi de mai 2025 (adică 7 luni) în condițiile în care pentru un astfel de pasaj, chiar și de vreme rece și ploiasă și/sau ninsori e nevoie cam de 2.5 luni (atât a durat ca TRACE să aducă la nivel de asfalt Calea 1 a podului de la km 38).
@vancouver a spus în A7, A8, A9 - autostrăzi si drumuri express zona Moldovei:
@mike_us La care drum de legatura te referi? Aici poti sa dai linistit Quote la mesaje anterioare, nu e ca pe PUM unde cineva e enervat pe chestia asta.
Daca te referi la relocarea LEA la centura Focsani nord, nu stiu raspunsul.
În live-ul făcut de Irinel Scriosteanu (secretarul de stat de la Ministerul Transporturilor) a explicat, parțial.
Pe scurt, Transelectrica e cam stat în stat, durează mult proiectele, avizele etc. Un circuit lung. Dar s-a rezolvat între timp.
@vancouver PS CONI a preluat de la Pizzarotti ultimele sute de metri din Lot 1, asta ca să nu se calce în picioare pe acolo.
@mihai a spus în A7, A8 - autostrăzi si drumuri express zona Moldovei:
@PaulS a spus în A7, A8 - autostrăzi si drumuri express zona Moldovei:
Ștef
Autostrada A7 - Ploiești - Buzău, Lot 1, Filmare Integrală, PIZZAROTTI-RETTER [16.12.2024]
@vancouver pe lotul din filmare se vad mai multe pasaje peste autostrada cu sferturi de con nebetonate, inclusiv proaspat inaguratul pasaj al DN1D peste A7. Sa insemne asta ca betonarea urmeaza sa se faca sub trafic?
sferturile de con sunt în afara autostrăzii... deci pot să facă orice acolo ... și să dărâme
Cum va arăta descărcarea A0 cu DN2, provizorie.
@mihai provizoriu... dar s-ar putea să mai apară alt sens giratoriu sau „întoarceri” în Afumați după finalizarea nodului.
COMUNICAT CNIR SA
Compania Națională de Investiții Rutiere a transmis, astăzi, către Agenția Națională pentru Achiziții Publice, documentația pentru atribuirea contractului de proiectare și execuție a lotului 2 A Ditrău-Grințieș de pe secțiunea montană a Autostrăzii ,,Unirii” -A 8.
Durata de proiectare și execuție a lotului cu o lungime de 37,9 kilometri, care se desfășoară în județele Harghita și Neamț este de 54 de luni (14 luni proiectare și 40 luni pentru execuție).
Este un proiect de o complexitate tehnică ridicată pentru că include lucrări majore de artă (poduri, pasaje, viaducte, tuneluri) și volume considerabile de lucrări de excavare și consolidări. Lungimea totală a tunelurilor și a viaductelor (21 km) reprezintă 57 % din lungimea întregului lot :
Cel mai lung viaduct, de 1184 de metri, este proiectat la km 35 peste râul Sabău, iar cel mai lung tunel dintre cele 19 tuneluri are 850 de metri.
Pe traseul lotului 2 A este prevăzut un nod rutier la Ditrău (conexiune cu DN 12 în jud. Harghita), iar la Est, în județul Neamț, conexiune cu Lotul 2 B Grințieș -Pipirig, o descărcare provizorie pentru a asigura funcționarea independentă a acestui lot.
Ca element de noutate menționăm că lotul Ditrău-Grințieș va fi prevăzut pe toată lungimea cu garduri ranforsate pentru a împiedica pătrunderea pe carosabil a animalelor sălbatice.
De asemenea, lotul 2 A are prevăzute spații de servicii tip S 3 cu parcare securizată (suprafață totală peste 100 000 mp), parcare tip S 1, parcări de scurtă durată (stânga/dreapta) și un Centru de Întreținere și Coordonare.
După validarea ANAP, Compania Națională de Investiții Rutiere va stabili termenul pentru depunerea ofertelor și va publica documentația de atribuire în Sistemul Electronic pentru Achiziții Publice. Estimăm că la începutul săptămânii viitoare va fi publicat în SEAP și contractul pentru Lotul 1 C Sărățeni-Joseni (32,4 km).
Secțiunea de munte Sărățeni-Pipirig de pe Autostrada ,,Unirii “-A 8 are o lungime de 116 kilometri și include patru loturi :
Lotul 1C Sărățeni-Joseni (32,4 km)
Lotul 1D Joseni-Ditrău (14,4 km)
Lotul 2A Ditrău-Grințieș (37,9 km)
Lotul 2B Grințieș-Pipirig (31,5 km)
Autostrada A8 - Lot 2A Ditrău-Grințieș: Secțiune și traseu
PS mai exista un scenariu care a fost abandonat de vreo 2 luni, totuși văd că unii îl mai vehiculează: deschiderea dintre DN1D și DJ100C, parte a lotului 1 sunt imposibile din cauza lipsei descărcări și a nefinalizării pasajului DJ100C / A7.
@mihai a spus în A1, A0, A2 - coridor principal vest-est Nadlac-Sibiu-Pitesti-Bucuresti-Constanta:
Eu nu inteleg ce fac chinezii. Nu par deloc concentrati pe finalizarea descarcarii A0 in DN2 anul asta. Ma asteptam ca pana acum terasamentul pe descarcare sa fie gata pana la nivel de primele 1-2 straturi de asfalt.
Mai deschid anul asta sau si ei amana pe 2025?
deschid dar, aici vorbim de a face atât autostrada cât și breteaua care va rămâne finală, nu se face un drum separat. eu zic că se lucrează normal și că în noiembrie sau decembrie să dea drumul la legătură care.
din punctul meu de vedere sunt mai multe lucrări care trebuie finalizate înainte să dea în trafic, lucrări care, altfel, ar trebui făcute „sub trafic” ceea ce va fi și mai greu.
să nu uităm și de relocări care și acestea durează, atât proiectarea, avizarea etc cât și execuția.
doar giratoriul va dispărea când va fi finalizat nodul rutier.
@vancouver a spus în A7, A8, A9 - autostrăzi si drumuri express zona Moldovei:
Guido Retter sustine ca Retter termina toate structurile pe 10.12. Acum nu stiu ce inseamna ca termina structurile? Inseamna ultimul beton sau inseamna inclusiv asfalt? Inseamna inclusiv parapete? Nu stiu.
La intersectia cu DN1D se vede cum reasfalteaza vechea deviere. Trebuie sa revina pe ea, ca sa finalizeze bretelele dinspre Ploiesti.
Buba cea mai mare acum este la urmatorul nod, cel dintre lotul 1 si 2. Acolo pasajul peste A7 de-a lungul DJ100C inca nu a primit grinzi si se pare ca programul Trace prevede ca ultima grinda va fi montata pe 20.11. Prea tarziu ca sa mai termine podul anul asta - zic eu. Intrebarea este daca politicul va presa pentru o solutie provizorie, cu iesire de pe autostrada pe bretele provizorii, intrare in giratorii si revenire pe A7 prin bretelele permanente.
Granita dintre loturi este in punctul notat de mine cu G. Dar bretelele si inclusiv pasajul DJ100C cel alb-albastru sunt pe lot Coni-Trace. Cine o sa faca atunci devierea? Cred ca Trace si Coni, pentru ca aici Pizza nu are nici o vina.
Ideea cu deschiderea traficului între DN1D și DJ100C, cu ducerea traficului pe acele 2 bretele pe unde este acum devierea traficului DJ100C a murit la fel de repede cum s-a născut. Mai degrabă s-ar putea să vedem o deschidere a traficului cu închiderea traficului pe DJ100C între cele 2 giratorii pentru a permite traficul peste autostradă. Relația Mizil - Fulga va fi asigurată pe alte DJ-uri, precum DJ102D... și poate să vedem, similar, restricționarea traficului pe DJ102H și DJ102R până la finalizarea completă a pasajelor aferente DJ102H și DJ102R, în condițiile în care tablierul metalic va fi deja ridicat, cu predale și alte elemente care vor permite circulația pe sub el, poate chiar cu restricții de circulație pe A7 (circulație deviată de pe un sens pe altul).
Deschiderea de pe 20 a lotului 1 va fi decalată cu câteva zile pentru a se putea fabrica și monta semnalizarea cea nouă de la km 20... Cel mai probabil luni (23) sau marți (24).
@spooky a spus în A7, A8 - autostrăzi si drumuri express zona Moldovei:
Deschiderea de pe 20 a lotului 1 va fi decalată cu câteva zile pentru a se putea fabrica și monta semnalizarea cea nouă de la km 20... Cel mai probabil luni (23) sau marți (24).
lotul 2 depinde de câteva RNC-uri, printre care o „expertiză” la tablier (verificări cu raze X a sudurilor) și completarea gardului perimetral, dar și de ce se întâmplă la km 26... dacă reușesc să elibereze partea carosabilă. Deci încă nu este exclus 100% deschiderea luna asta a lotului 2.
@Tea a spus în A7, A8 - autostrăzi si drumuri express zona Moldovei:
@daniel22_22
De asta depinde deschiderea lotului doi, Mizil - Stâlpu.
Grinda de jos, laterală, a fost sudată.
Urmează să o suie azi pe poziție și să înceapă sudura între grinda principală și cea laterală.
Dacă lucrurile merg lis azi, mâine după-amiază s-ar putea ridica predalele, face armătura și turna placa.
Să le ținem pumnii, sunt muncitori care lucrează de la șapte dimineața la 11 seara!
Nu, nu de asta depinde deschiderea. A venit laboratorul cu raze x?