Forum Construim România
    • Categorii
    • Recente
    • Taguri
    • Populare
    • Utilizatori
    • Grupuri
    • Înregistrare
    • Autentificare
    1. Acasă
    2. rockband
    3. Cel mai bun
    R
    Deconectat
    • Profil
    • Îi urmărește pe 0
    • Urmărit de 0
    • Subiecte 0
    • Mesaje 102
    • Grupuri 0

    Mesaje

    Recente Cel mai bun Controversial
    • RE: A7 Ploiești - Bacău - Suceava

      @vancouver a spus în A7 Ploiești - Bacău - Suceava:

      Autostrada A7 Ploiești-Buzău | Lot 2: Pasaj km 20 DESCHIS + pasaj km 26 și pod km 38 | 2025.06.18

      Nu stiu cat ati fost de atenti la filmare, dar de la 8:15 intra in interiorul structurii de la km38. Si acolo se vad deja sudate acele rigidizari pe diafragmele din zona reazemelot. Ceea ce au uitat bulgarii in octombrie, desi venise DS (dispozitie de santier) de la Via Design, proiectantul lucrarii.

      ATENTIE: pe PUM se face o confuzie si zic unii acolo ca Via Design ar fi subantreprenorii UMB. Nici vorba de asa ceva, e prostie. Nici ai lui UMB, nici ai lui Coni-Trace. Via Design este acelasi lucru cu Consitrans si sunt cei care au facut aici proiectarea pe A7. Pentru ca a fost FIDIC ROSU, adica proiectarea separata de executie. Intre 2018 si 2022 Via Design a facut SF + proiectul pe A7 pana la Bacau. Apoi s-a licitat cu proiectul gata si au castigat firmele care executa acum, si care nu au avut voie sa mai umble la proiect. Asa au si aparut monstruozitati ca la km 38, unde nu era necesar nici un pod metalic, dar in fine.

      Totusi a fost nevoie ca Via Design sa dea DS-uri sau sa modifice proiectul daca in teren s-a gasit apa (la Pizza), daca bulgarii au facut greseli sau daca ei insisi au gresit, cum a fost la pod Buzau, unde nu s-a consumat contrasageata.

      Asa ca Via Design nu este subantreprenorul UMB si nu a facut ce zice UMB la pod Buzau! Poate se aude si pe PUM! Orice modificare insa trebuie sa o dea ei, deci avem o firma independenta de UMB care pe raspunderea ei trebuie sa dea solutii si gireaza aceste solutii. Apoi mai este supervizerul, care si el este independent de UMB. Si gireaza si el. Si mai este UMB, cu proiectantii proprii, care au verificat si ei la pod Buzau ca totul este OK, ca doar raspunde si ei!

      postat în AUTOSTRĂZI
      R
      rockband
    • RE: A7 Ploiești - Bacău - Suceava

      Irinel Ionel Scriosteanu

      Irinel Ionel Scriosteanu

      𝗟𝗼𝘁𝘂𝗹 𝟮 𝗮𝗹 𝗔𝘂𝘁𝗼𝘀𝘁𝗿𝗮𝘇𝗶𝗶 𝗠𝗼𝗹𝗱𝗼𝘃𝗲𝗶 #𝗔𝟳 (𝗣𝗹𝗼𝗶𝗲𝘀𝘁𝗶 - 𝗕𝘂𝘇𝗮𝘂) În decembrie anul trecut, deschiderea traficului pe Lotul 2 a fost amânată din cauza unor probleme tehnice descoperite la mai multe pasaje și...

      În decembrie anul trecut, deschiderea traficului pe Lotul 2 a fost amânată din cauza unor probleme tehnice descoperite la mai multe pasaje și poduri.
      🔹 Pasajul peste autostradă de la km 26
      🔧 Sudurile au fost consolidate prin montarea de eclise cu șuruburi de înaltă rezistență.
      ✅ A fost finalizat și deschis traficului.
      🔹 Pasajul peste autostradă de la km 33
      🛠️ A fost remediat punctual
      ✅ A fost finalizat și deschis traficului.
      🔹 Podul de la km 38 peste Râul Sărata
      🌉 Cel mai mare și mai complex de pe acest tronson, a ridicat cele mai multe probleme: suduri neconforme și dificultăți apărute din cauza nerespectării unei dispoziții de șantier.
      🔩 În primă fază, sudurile au fost consolidate prin montarea de eclise cu șuruburi de înaltă rezistență și au fost realizate consolidări la alte elemente ale tablierului metalic.
      Au fost realizate teste dinamice și statice care au avut rezultate bune, dar, pentru ca nu a fost respectată dispoziția de santier (situație care poate crea probleme in ceea ce privește durabilitatea podului) și pentru a avea o analiză cât mai obiectivă, a fost contractat și un expert tehnic internațional. Pe baza Expertizei tehnice, a inspecțiilor comune realizate de Expert si Proiectant, si a discuțiilor din cadrul mai multor întâlniri tehnice, s-a stabilit soluția finală care va fi aplicată iar începând de marți, 19 august 2025, antreprenorul a demarat lucrări de consolidare a unor îmbinări la talpa superioară a tablierului metalic al podului de la km 38.
      După finalizarea acestor lucrări, se va efectua un nou set de teste statice pentru verificarea siguranței și durabilității structurii, folosind o tehnologie diferită față de cea folosită la primele teste, la solicitarea expertului.
      Facem tot posibilul ca până la sfârșitul lunii septembrie să se poată deschide traficul pe Lotul 2 al Autostrăzii Ploiești – Buzău.

      postat în AUTOSTRĂZI
      R
      rockband
    • RE: A7 Ploiești - Bacău - Suceava

      @twinsen a spus în A7 Ploiești - Bacău - Suceava:

      La cum trag si se misca Nuron sigur la 1 Decembrie circulam pe acest lot.
      Ca si lucrari majore le-au mai ramas practic cele doua pasaje: DN2 si cel peste care ferata care sunt si ele destul de avansate

      Da, confirm si din santier de la oameni din Nurol. Targetul este sa se circula la 01.12. pe tot lotul Nurol. Doar daca vremea va fi neobisnuit de proasta se mai poate prelungi cateva zile. La Spataru se va da drumul in prima faza pe jumatate de pasaj DN2 peste A7, cu circulatie in ambele sensuri. Si asta incearca ei sa faca undeva pe 23-26 oct, moment in care presupun ca se va deschide si lotul 2 pana la Spataru.

      postat în AUTOSTRĂZI
      R
      rockband
    • RE: A7 Ploiești - Bacău - Suceava

      De la @vancouver , m-a rugat pe mine sa postez:

      A7 km20

      Coni-Trace spera sa termine maine 18.06 complet si chiar sa dea drumul la trafic sus pe pasajul DJ100C peste A7. Nu stiu daca automat si pe A7 pana la Mizil.

      Parapetele din beton delimiteaza calea pentru masini de cea pentru biciclisti, asa cum era DJ-ul facut si la sol.

      IMG-20250617-WA0006.jpg

      IMG-20250617-WA0007.jpg

      IMG-20250617-WA0008.jpg

      IMG-20250617-WA0009.jpg

      IMG-20250617-WA0010.jpg

      IMG-20250617-WA0011.jpg

      IMG-20250617-WA0012.jpg

      IMG-20250617-WA0013.jpg

      IMG-20250617-WA0015.jpg

      IMG-20250617-WA0016.jpg

      postat în AUTOSTRĂZI
      R
      rockband
    • RE: A6, DEx12 autostrăzi și drumuri express Oltenia

      pasaj DX12 peste A1, sambata seara, 12.07.2025:

      IMG-20250713-WA0017.jpg

      IMG-20250713-WA0019.jpg

      IMG-20250713-WA0022.jpg

      IMG-20250713-WA0025.jpg

      IMG-20250713-WA0026.jpg

      IMG-20250713-WA0027.jpg

      postat în AUTOSTRĂZI
      R
      rockband
    • RE: A7 Ploiești - Bacău - Suceava

      Legat de iesirea de la Stalpu, se pare ca la CNAIR exista discutii pentru modificarea usoara a acelei curbe, ca sa respecte standardul unei iesiri cu 40 km/h si astfel sa ramana totusi o iesire permanenta acolo. Deocamdata nu e nimic decis.

      postat în AUTOSTRĂZI
      R
      rockband
    • RE: A1 - Nădlac-Timișoara-Sibiu-Pitești-București

      In vara inca nu aveau AC complet. Lipsea pe o parte din galeria mai lunga a tunelului mare, care a trebuit reproiectata si mutata la distanta mai mare de galeria cealalta din motive de mediu, cerut express de avizul de mediu.

      Cum galeria cea mai lunga este pe drumul critic, orice intarziere acolo duce la intarzierea intregului proiect.

      Asa ca sigur o sa mai obtina prelungire de termen, cel mai probabil putem socoti 3 ani din vara 2025, adica vara 2028 este probabil termenul la care trebuie sa termine ca sa nu primeasca penalizari de intarziere.

      Acum inginereste si realist vorbind nu este posibil sa termine mai devreme de decembrie 2027. Pentru ca le mai trebuie cam 1 an de acum inainte sa termine de strapuns tot. Dupa care le mai trebuie inca iarasi minim 1 an sa imbrace cu beton, sa faca fundatia, etc Porr a strapuns in aprilie 2025 si va da in trafic in august 2026, 1,3 km = 1 an si 4 luni. Aici la UMB sunt 2,2 km in total, + banda de urgenta, imposibil sa faca semnificativ mai repede - deci hai mega optimist mai punem un an peste final de 2026 si ajungem la final de 2027.

      CONCLUZIE:

      • finalizare posibila tehnic: trim. IV 2027
      • termen contractual: trim. II-III 2028
      postat în AUTOSTRĂZI
      R
      rockband
    • RE: A7 Ploiești - Bacău - Suceava

      Si km26:

      IMG-20250617-WA0001.jpg

      IMG-20250617-WA0002.jpg

      IMG-20250617-WA0004.jpg

      IMG-20250617-WA0005.jpg

      WhatsApp Bild 2025-06-17 um 16.05.16_e620fdb7.jpg

      postat în AUTOSTRĂZI
      R
      rockband
    • RE: A7 Ploiești - Bacău - Suceava

      La km 38 poate vine si o filmare ASCORO si speram si de acolo vesti bune. Sapt. asta speram sa se termine partea birocratica legata de remedieri si sa inceapa executia acestora, care va dura optimist 2 saptamani. Stay tuned.

      postat în AUTOSTRĂZI
      R
      rockband
    • RE: A7 Ploiești - Bacău - Suceava

      Hai c-o ia! Uneori presiunea civica nu strica. Mai ales daca e venita din mai multe directii. Si sincer, putea sa fie mai vehementa vocea societatii. Ma gandesc la ziare si televiziuni, puteau urla si sa prezinte situatia ca inadmisibila. Dar societatea este partial paralizata de 2 fenomene:

      • fiecare se gandeste numai la el: imi trebuie autostrada aia? A, pai nu ca eu sunt din Cluj / Bihor / Craiova / Timisoara / Giurgiu / Constanta etc.. asa ca ma doare la basca!
      • nu ajuta cu nimic daca eu fac o reclamatie / sesizare / propunere / interpelare (aka totul este ghidonat de o mâna forte si noi suntem nimic - o imensa tâmpenie, care a tinut si tot evul mediu in intuneric, atunci cand biserica impusese credinta ca liberul arbitru nu exista si totul e predestinat, asa ca orice efort de schimbare este inutil). Si atunci omul scrasneste din dinti, merge zilnic pe acolo, injura, dar asta e!
      postat în AUTOSTRĂZI
      R
      rockband
    • RE: A7 Ploiești - Bacău - Suceava

      @trismegistul a spus în A7 Ploiești - Bacău - Suceava:

      Deși deja sunt o grămadă de probleme cu trambulinele de pe Buzău Focșani. Cine trebuie să sesizeze și cine să rezolve?

      Am mers eu vineri pe Buzau - Focsani si partial inapoi pe Focsani - Rm. Sarat. Nu am sesizat absolut nici o problema semnificativa, e pur si simplu vis pe langa denivelarile de pe DN1B intre Mizil si Buzau. Nu mai vorbim de alte drumuri gen DN22 Rm. Sarat - Braila, DN 23 Focsani - Braila sau DN25 Tecuci - Galati (ultimul fiind ceva mai bun pentru ca e mai lat). Alea daca vrei drumuri cu probleme, care trebuie urgent rezolvate cu refacerea integrala a fundatiei. Nu drumul ireprosanil A7.

      Am mers saptamanile trecute si prin Ungaria, Austria, Germania. A7 Buzau - Focsani este peste aproape orice din tarile ale, mai putin cateva tronsoane noi sau aproape noi.

      Nu contest ca se poate si mai bine. Nu asta am vrut sa zic. De ex. A7 intre A3 si Mizil e peste Buzau - Focsani. In schimb A1 Pitesti - CdA este sub. A0 sud iarasi e sub Buzau - Focsani. Dar diferentele sunt extrem de fine, toate sunt noi, toate sunt excelente, peste tot cu 110 sau 130 sau 150 nu ai absolut nici o problema.

      postat în AUTOSTRĂZI
      R
      rockband
    • RE: A1 - Nădlac-Timișoara-Sibiu-Pitești-București

      Legatura A1 - Timisoara:

      autor: Fly Drone

      https://www.youtube.com/watch?v=EQlrwJuF8Zs

      postat în AUTOSTRĂZI
      R
      rockband
    • RE: A1 - Nădlac-Timișoara-Sibiu-Pitești-București

      @mike_us E putin defectuosa imaginea prezentata de tine:

      • nu sunt sub 5 miliarde eur, ci 5,4 miliarde - atentie numai pe rutier
      • cei 5,4 mld reprezinta 40% din costurile eligibile. Ca sa atragem toti acesti bani trebuie sa mai punem noi 60% si costurile neeligibile. Adica trebuie sa realizam proiecte de ca. 14-15 miliarde €
      • acesti 14-15 miliarde de euro sunt pe 7 ani 2021-2027; pe 2028-2035 mai avem inca cel putin pe atat

      ADICA PAM PAM, nu sunt sub 5 miliarde, ci peste 30 de miliarde pana in 2035. Cu care vrem sa facem proiecte de 31 miliarde! Unde e problema?

      Mai mult de atat:

      • daca pe alte programe europene nu se trag toti banii, putem sa mai suplimentam; asa s-a facut deja pe 2014-2020, cu 0,5 miliarde in plus la autostrazi fonduri europene
      • cei 31 de miliarde de care zici sunt inclusiv proiecte gen A8 Motca-Iasi, la care valoare este estimata. Dar din licitatii pot iesi sume mai mici, cu 20-30%. In loc de 2 miliarde pe A8 e posibil sa avem doar 1,5 miliarde...
      postat în AUTOSTRĂZI
      R
      rockband
    • RE: A7 Ploiești - Bacău - Suceava

      S-a discutat mai sus despre acest subiect si am ajuns cu totii la concluzia ca este o aberatie. Cativa km mai in amonte peste acelasi parau CF500 si DN1B au niste podete amarâte de 5-10m deschidere si direct la nivelul solului si niciodata nu au fost probleme.

      Explicatia se numeste Consitrans, care au facut proiectul aici si pentru ca a fost FIDIC ROSU executantii nu au avut voie sa modifice nimic din proiect. Aceeasi Consitrans vroiau sa faca tunel de 13 km sub raul Prahova la Campina - Breaza pentru autostrada A3 ... in conditiile in care la suprafata intre rau si calea ferata sunt ca. 100m liberi cam peste tot si in conditiile in care in Europa cel mai lung tunel dublu de autostrada existent are 10km!

      Pur si simplu bataie de joc la adresa banului public si situatie complicata iata inutil. Dupa parerea mea trebuie cercetare penala pentru asa ceva, sa vada procurorii daca nu exista elemente ilegale. Nu mi se pare normal sa supradimensionezi asa dupa bunul plac.

      postat în AUTOSTRĂZI
      R
      rockband
    • RE: A7 Ploiești - Bacău - Suceava

      @Azzl a spus în A7 Ploiești - Bacău - Suceava:

      𝗦𝗶𝗺𝘂𝗹𝗮𝗿𝗲 𝗱𝗲 𝘁𝗿𝗮𝘀𝗲𝘂 𝗽𝗲 𝗹𝗼𝘁𝘂𝗹 𝗽𝗲 𝗰𝗮𝗿𝗲 𝗶̂𝗹 𝗱𝗮̆𝗺 𝗶̂𝗻 𝘁𝗿𝗮𝗳𝗶𝗰 𝗺𝗮̂𝗶𝗻𝗲

      I se clatina un pic telefonul dlui Scriosteanu la unele intrari sau iesiri de pe podete... Sper sa fie de la amortizoarele proaste ale masinii de serviciu... :) :grimacing:

      postat în AUTOSTRĂZI
      R
      rockband
    • RE: A0 centura București la nivel de autostradă

      De la @adix :

      https://www.youtube.com/watch?v=2Jiypoqxqb8

      postat în AUTOSTRĂZI
      R
      rockband
    • RE: A6, DEx12 autostrăzi și drumuri express Oltenia

      Asadar ramane cum am stabilit: 30, 31 sau 01.08:

      116 K vizualizări · 1,6 K reacţii | 𝗗𝗿𝘂𝗺𝘂𝗹 𝗘𝘅𝗽𝗿𝗲𝘀 𝗖𝗿𝗮𝗶𝗼𝘃𝗮 - 𝗣𝗶𝘁𝗲𝘀𝘁𝗶,...

      116 K vizualizări · 1,6 K reacţii | 𝗗𝗿𝘂𝗺𝘂𝗹 𝗘𝘅𝗽𝗿𝗲𝘀 𝗖𝗿𝗮𝗶𝗼𝘃𝗮 - 𝗣𝗶𝘁𝗲𝘀𝘁𝗶,...

      𝗗𝗿𝘂𝗺𝘂𝗹 𝗘𝘅𝗽𝗿𝗲𝘀 𝗖𝗿𝗮𝗶𝗼𝘃𝗮 - 𝗣𝗶𝘁𝗲𝘀𝘁𝗶, 𝗶̂𝗻 𝗽𝗿𝗲𝗴𝗮𝘁𝗶𝗿𝗲 𝗽𝗲𝗻𝘁𝗿𝘂 𝘁𝗿𝗮𝗳𝗶𝗰 𝑷𝒓𝒐𝒊𝒆𝒄𝒕 𝒄𝒐𝒇𝒊𝒏𝒂𝒏𝒕̦𝒂𝒕 𝒅𝒊𝒏 𝒇𝒐𝒏𝒅𝒖𝒓𝒊 𝒆𝒖𝒓𝒐𝒑𝒆𝒏𝒆 🇷🇴🇪🇺 Sunt pe 𝗧𝗿𝗼𝗻𝘀𝗼𝗻𝘂𝗹 𝟰: 𝗖𝗼𝗹𝗼𝗻𝗲𝘀𝘁𝗶 - 𝗣𝗶𝘁𝗲𝘀𝘁𝗶 al 𝗗𝗿𝘂𝗺𝘂𝗹𝘂𝗶 𝗘𝘅𝗽𝗿𝗲𝘀...

      postat în AUTOSTRĂZI
      R
      rockband
    • RE: A0 centura București la nivel de autostradă

      Efectul A0. Azi la ora 14:25 sectoarele DNCB dublate de A0 in general verzi, unde lipseste A0 rosu inchis. Pe vest ambuteiajul este de ca. 40 de minute, pe est (sens DN2 spre A0) ca. 30'.

      bucuresti 1425.png

      postat în AUTOSTRĂZI
      R
      rockband
    • RE: A1 - Nădlac-Timișoara-Sibiu-Pitești-București

      Pentru mine asta arata clar ca banda de urgenta lipsa in tunel nu aduce nici o crestere a vitezei de lucru sau nu semnificativ. Se misca UMB cam la fel de repede ca si Porr.

      In plus nici costurile nu cred ca sunt semnificativ mai mari, pentru ca nu costa cine stie ce sa excavezi pamant in plus, iar restul costurilor sunt cam tot alea. Poate doar ceva armare mai groasa pentru deschiderea mai mare a boltii.

      In schimb cresterea de siguranta este enorma. Un vehicul in pana poate sa stea in afara carosabilului, ceea ce este extrem de important. In plus va fi loc mai mult cand se vor face reparatii. In cazul ala mai nasol cu incendiu in tunel, volumul de aer din galerie este mult mai mare, inaltimea mai mare unde se poate duce fumul - una peste alta sanse reale mult mai mari de supravietuire prin timpul pretios castigat - mai ales timp pana ajung pompierii.

      In Italia e plin de tuneluri (cu sutele) la 3 benzi, unele chiar si cu banda de urgenta + 3 benzi! Si nu ma refer doar la tunele scurte, sunt si din cele lungi de 1-2-3 km. Deci nu e asa mare brânza.

      Recomand ca la toate tunelurile din Romania de acum inainte sa se faca cu banda de urgenta.

      postat în AUTOSTRĂZI
      R
      rockband
    • RE: Centuri rutiere

      Acelasi Cristian Pistol care s-a opus (intern in CNAIR) unei deschideri partiale sau cu limitari de tonaj pe A7 la km38 pod Sarata, o comite din nou. De data asta posibil sa duca si la pierderea finantarii europene, numai pentru ca domn derector nu accepta jumatati de masura. Un imbecil!

      Peste tot in Europa pe unde am mers am vazut deschideri pe half profile, deschideri, dar cu limitari la unele structuri, drumuri provizorii ca sa se poata folosi cat mai mult din diverse loturi semi-gata... Numai noi ne trezim sa fim mai catolici decat papa... (unii isi imagineaza ca in vest autoritatile sunt extrem de intransigente si de aia merge treaba - cand colo e fix invers, sunt maleabile si dispuse la discutii, la cautarea de solutii - totul in folosul tarii din care fac parte. La noi sunt dispusi la discutii doar dupa ce curge o spaga sau la presiune de sus, tradându-si pract neamul si tara, blocand dezvoltarea cu pretentii exagerate).

      Sighișoara, fără șosea de centură pentru că doi funcționari sunt certați. Scandal în Ministerul Transporturilor

      Sighișoara, fără șosea de centură pentru că doi funcționari sunt certați. Scandal în Ministerul Transporturilor

      Centura Sighișoarei devine amintire. Finanțarea se pierde, fără avizul DRDP Brașov

      postat în DRUMURI NAȚIONALE
      R
      rockband