Forum Construim România
    • Categorii
    • Recente
    • Taguri
    • Populare
    • Utilizatori
    • Grupuri
    • Înregistrare
    • Autentificare
    1. Acasă
    2. rockband
    3. Cel mai bun
    R
    Deconectat
    • Profil
    • Îi urmărește pe 0
    • Urmărit de 0
    • Subiecte 0
    • Mesaje 65
    • Grupuri 0

    Mesaje

    Recente Cel mai bun Controversial
    • RE: A7 Ploiești - Bacău - Suceava

      @vancouver a spus în A7 Ploiești - Bacău - Suceava:

      https://youtu.be/r7UVnpsmZR8?si=qwQAFHNk5Q9yXHYj

      Nu stiu cat ati fost de atenti la filmare, dar de la 8:15 intra in interiorul structurii de la km38. Si acolo se vad deja sudate acele rigidizari pe diafragmele din zona reazemelot. Ceea ce au uitat bulgarii in octombrie, desi venise DS (dispozitie de santier) de la Via Design, proiectantul lucrarii.

      ATENTIE: pe PUM se face o confuzie si zic unii acolo ca Via Design ar fi subantreprenorii UMB. Nici vorba de asa ceva, e prostie. Nici ai lui UMB, nici ai lui Coni-Trace. Via Design este acelasi lucru cu Consitrans si sunt cei care au facut aici proiectarea pe A7. Pentru ca a fost FIDIC ROSU, adica proiectarea separata de executie. Intre 2018 si 2022 Via Design a facut SF + proiectul pe A7 pana la Bacau. Apoi s-a licitat cu proiectul gata si au castigat firmele care executa acum, si care nu au avut voie sa mai umble la proiect. Asa au si aparut monstruozitati ca la km 38, unde nu era necesar nici un pod metalic, dar in fine.

      Totusi a fost nevoie ca Via Design sa dea DS-uri sau sa modifice proiectul daca in teren s-a gasit apa (la Pizza), daca bulgarii au facut greseli sau daca ei insisi au gresit, cum a fost la pod Buzau, unde nu s-a consumat contrasageata.

      Asa ca Via Design nu este subantreprenorul UMB si nu a facut ce zice UMB la pod Buzau! Poate se aude si pe PUM! Orice modificare insa trebuie sa o dea ei, deci avem o firma independenta de UMB care pe raspunderea ei trebuie sa dea solutii si gireaza aceste solutii. Apoi mai este supervizerul, care si el este independent de UMB. Si gireaza si el. Si mai este UMB, cu proiectantii proprii, care au verificat si ei la pod Buzau ca totul este OK, ca doar raspunde si ei!

      postat în AUTOSTRĂZI ȘI DRUMURI
      R
      rockband
    • RE: A7 Ploiești - Bacău - Suceava

      De la @vancouver , m-a rugat pe mine sa postez:

      A7 km20

      Coni-Trace spera sa termine maine 18.06 complet si chiar sa dea drumul la trafic sus pe pasajul DJ100C peste A7. Nu stiu daca automat si pe A7 pana la Mizil.

      Parapetele din beton delimiteaza calea pentru masini de cea pentru biciclisti, asa cum era DJ-ul facut si la sol.

      IMG-20250617-WA0006.jpg

      IMG-20250617-WA0007.jpg

      IMG-20250617-WA0008.jpg

      IMG-20250617-WA0009.jpg

      IMG-20250617-WA0010.jpg

      IMG-20250617-WA0011.jpg

      IMG-20250617-WA0012.jpg

      IMG-20250617-WA0013.jpg

      IMG-20250617-WA0015.jpg

      IMG-20250617-WA0016.jpg

      postat în AUTOSTRĂZI ȘI DRUMURI
      R
      rockband
    • RE: A7 Ploiești - Bacău - Suceava

      Si km26:

      IMG-20250617-WA0001.jpg

      IMG-20250617-WA0002.jpg

      IMG-20250617-WA0004.jpg

      IMG-20250617-WA0005.jpg

      WhatsApp Bild 2025-06-17 um 16.05.16_e620fdb7.jpg

      postat în AUTOSTRĂZI ȘI DRUMURI
      R
      rockband
    • RE: A7 Ploiești - Bacău - Suceava

      La km 38 poate vine si o filmare ASCORO si speram si de acolo vesti bune. Sapt. asta speram sa se termine partea birocratica legata de remedieri si sa inceapa executia acestora, care va dura optimist 2 saptamani. Stay tuned.

      postat în AUTOSTRĂZI ȘI DRUMURI
      R
      rockband
    • RE: A1 - Nădlac-Timișoara-Sibiu-Pitești-București

      Legatura A1 - Timisoara:

      autor: Fly Drone

      https://www.youtube.com/watch?v=EQlrwJuF8Zs

      postat în AUTOSTRĂZI ȘI DRUMURI
      R
      rockband
    • RE: A0 și DNCB, centuri București

      De la @adix :

      20 IUN 2025 AUTOSTRADA A0 NORD LOT 4 UMB!!!
      postat în AUTOSTRĂZI ȘI DRUMURI
      R
      rockband
    • RE: A1 - Nădlac-Timișoara-Sibiu-Pitești-București

      Raducu pur si simplu neobosit. Multumim Raducu pe drum!

      postat în AUTOSTRĂZI ȘI DRUMURI
      R
      rockband
    • RE: A7 Ploiești - Bacău - Suceava

      @mike_us pe Buzau - Focsani a ramas strict podul Buzau de finalizat. Desigur si primii cate 100-200m de o parte si de alta a podului. Restul este finalizat 100%.

      Probabil la final de mai, inceput de iunie se va circula pe pod. Asta inseamna aprox. 4km de autostrada in plus si o economie de timp de 2-4 minute. Nu mai mult deocamdata, cata vreme lotul 2 Ploiesti - Buzau nu este gata si traficul vine pe DN2B, adica oarecum pe la nord de Buzau, si are de ocolit spre sud. Posibil in prima faza sa fie din nou mai rentabil (ca timp) de mers pe DN2 de la Buzau la Bucuresti pentru cei care vor trece podul Buzau pe A7 si vor iesi apoi automat la Spataru in DN2. Chiar si cine vrea sa mearga de la Bacau - Focsani la aeroport Otopeni, drumul mai bun va fi via Urziceni pe DN2, cu 5 minute mai rapid (fara trafic) decat via Mizil in actuala configuratie cu lotul 2 inchis. Evident ajuta faptul ca A0 ajunge pana la DN2.

      postat în AUTOSTRĂZI ȘI DRUMURI
      R
      rockband
    • RE: A6, DEx12 autostrăzi și drumuri express Oltenia

      @Iulian Hai sa facem deosebirea intre restrictii de viteza si limitarea numarului de benzi. Oriunde in Europa, cand e santier langa carosabil si evident si peste carosabil se pun restrictii de viteza. Pentru a fi clare, se limiteaza si latimea benzilor, se traseaza benzi mai ingustate, se pun balize. Astea CLAR trebuie sa ramana.

      Ceea ce insa toata tara URLA si e enervata, este reducerea numarului de benzi de la 2 la 1. Ceea ce creeaza acel ambuteiaj.

      Asadar pot da drumul la trafic sub pasaj si pe partea pe care abia au pus predalele, dupa ce betoneaza. Dar nimeni nu cere cu 130, ci, cum am zis, 2 benzi ingustate si 80 km/h.

      postat în AUTOSTRĂZI ȘI DRUMURI
      R
      rockband
    • RE: A8 Tg. Mureș - Tg. Neamț - Iași - Ungheni Prut

      Parlamentul european a votat prelungirea PNRR cu 18 luni. Probabil comisia va aproba aceasta prelungire. O sansa pentru loturile astea din A8.

      In alta ordine de idei progresul fizic raportat pe CESTRIN pentru UMB lot Targu Neamt: 12%.

      postat în AUTOSTRĂZI ȘI DRUMURI
      R
      rockband
    • RE: Lucrări de reabilitare sau construcție căi ferate

      Fata de alte coridoreli, aici avanseaza binisor.

      postat în CĂI FERATE
      R
      rockband
    • RE: A1 - Nădlac-Timișoara-Sibiu-Pitești-București

      Cristian Pistol tot legat de A1 CdA:

      https://www.youtube.com/watch?v=4kkk6q6QqRU

      postat în AUTOSTRĂZI ȘI DRUMURI
      R
      rockband
    • RE: A7 Ploiești - Bacău - Suceava

      @daniel22_22 Da, se pare ca pe 20.12 deschideri pe A7 pe toate fronturile, si Bz-Fcs lot 3, si Pl-Bz lot 1+2. Informatii de la @vancouver .

      postat în AUTOSTRĂZI ȘI DRUMURI
      R
      rockband
    • RE: A1 - Nădlac-Timișoara-Sibiu-Pitești-București

      o deschidere utila doar pentru traficul local

      postat în AUTOSTRĂZI ȘI DRUMURI
      R
      rockband
    • RE: A6, DEx12 autostrăzi și drumuri express Oltenia

      In momentul publicarii anuntului de licitatie in SICAP / SEAP, conform legii, sursa de finantare trebuie sa fie deja stabilita pentru 100% din suma de proiect. Din acel moment banii trebuie inclusi in buget.

      Asadar o amânare pe motiv ca nu sunt bani nu este legal posibila. Si nici nu am auzit vreodata sa se fi intamplat asta in Romania in ultimii 50 de ani, de cand traiesc eu. Asa ca nu stiu de unde vine mereu si mereu iarasi aceasta presupunere. Autoritatile (atat politicienii, cat si functionarii publici superior) au tot interesul sa se laude cu demararea unui nou proiect, iar in prima faza se face proiectarea care costa fix nimic, deci nu afecteaza bugetul. Si GARANTAT nu freaca pe nimeni cum o sa se descurce Romania in 2027 cu banii, cand drumul asta express o sa intre efectiv in executie.

      Amanarile la depunere sunt cauzate de cererile potentialilor ofertanti, care vor timp sa-si faca ofertele. Amanarile la desemnarea castigatorilor sunt determinate de birocratie si mai ales de faptul ca ne dam singuri cu stangul in dreptul cu diverse criterii altele decat pretul. Pana se analizeaza dureaza. Si apoi apar si motive de contestii in plus.

      postat în AUTOSTRĂZI ȘI DRUMURI
      R
      rockband
    • RE: A6, DEx12 autostrăzi și drumuri express Oltenia

      A6 Craiova - Severin lot 1:

      Cristian Negrei

      CNAIR a primit patru oferta la licitația pentru atribuirea contractului de construire a lotului 1 din Autostrada Craiova – Filiași

      CNAIR a primit patru oferta la licitația pentru atribuirea contractului de construire a lotului 1 din Autostrada Craiova – Filiași

      – Asocierea CONCELEX SRL (lider) – CONSTRUCTII ERBASU SA – X-WAY INFRASTRUCTURE SRL –(România)
      – Asocierea GOTT STRASSE S.R.L. (lider) – DANLIN XXL S.R.L. – EUROCERAD INTERNATIONAL S.R.L. – PERFECT CONSULT EUROPE S.R.L. – PATSTROY VDH EAD – BITUMINA GMBH BULGARIA EOOD (România – Bulgaria)
      – Asocierea NUROL CONSTRUCTION S.A. (lider) – NUROL INSAAT VE TICARET A.S. (România – Turcia)
      – Asocierea OZALTIN INSAAT TICARET VE SANAYI A.S. (lider) – STRADE BAUUNTERNEHMUNG SRL – INFRAVIS S.R.L. (Turcia – România)”,

      Sunt primii 10,5 km de la DX12 spre vest.

      postat în AUTOSTRĂZI ȘI DRUMURI
      R
      rockband
    • RE: A7 Ploiești - Bacău - Suceava

      Da, progresul este excelent pe Focsani - Adjud. Au inceput sa traga tare, desi inca sunt puncte de lucru in care nu lucreaza nimeni.

      As indrazi sa avansez septembrie 2025 ca prognoza de deschidere Focsani - Adjudul Vechi, complet, dintr-o bucata.

      Probabil ulterior cu aceeasi oameni vor ataca si Adjudul Vechi - Bacau Sud, ajungand pe final de an pe la 50%-60% si cu partea asta, cu finalizare prin vara 2026.

      postat în AUTOSTRĂZI ȘI DRUMURI
      R
      rockband
    • RE: Autostrăzi

      @vancouver a spus în Autostrăzi:

      Din iunie fara intrerupere pe autostrada 465 km in Romania !

      Date fiind cele mai recente prognoze:

      • A0S3 va fi dat in trafic in aprilie
      • DX12 L4.2 va fi dat in trafic in mai

      Sa zicem cel tarziu in iunie vom merge asadar neintrerupt 465 km de la nod centura Craiova cu DeX12 pana la iesirea de pe A4 la Ovidiu (sau 460 km pana la iesirea A4 spre Port Cta).

      Acum cele mai lungi trasee pe autostrada sunt:

      • A0 Bragadiru - A4 Ovidiu 244 km
      • A3 Tg. Mures - A1 Holdea 243 km

      Revenind la Craiova - Constanta, o sa avem si o economie de timp semnificativa.
      De ex. acum, miercuri, la ora 16 timpul intre DeX12 Centura Craiova si A4 Port Constanta este de 4:40 cf. google maps (sau 4:08 fara trafic). Pe 468 km. Dupa deschiderea celor 2 cioturi vor fi 459km, care la 130 km/h se parcurg in 3:32. Hai sa zicem 3:40 daca va fi putin aglomerat la iesirea de pe A1 pe A0 si la revenirea de pe A0 pe A2.

      ASADAR O ECONOMIE DE TIMP DE PESTE 1 ORA DUPA AMIAZA. Si ca. 35' intre timpii fara trafic (noaptea).

      Scade usor si distanta, ambele cioturi ramase fiind scurtaturi fata de drumul actual:

      • nod A0/A1 - nod A0/DN6 acum 17km via DNCB, scade la 14km pe A0
      • nod Albota - nod DeX12/A1 acum 18km via DN65, scade la 12km pe DeX12

      Reduce distanta Craiova - Constanta = 9 km

      Ramai la aceeasi opinie? Iunie?

      postat în AUTOSTRĂZI ȘI DRUMURI
      R
      rockband
    • RE: DX-uri zona Galați - Brăila si DR21 Brăila-Slobozia-Călărași

      Pod Braila:

      https://www.youtube.com/watch?v=AQIyBgn8Oxk

      Din comentarii aflam ca urmeaza sa puna asfaltul nou si pe sensul Br-Tulcea, apoi receptia finala. Probabil iunie. Atunci deschid si drumurile de legatura.

      postat în AUTOSTRĂZI ȘI DRUMURI
      R
      rockband
    • RE: A3 București - Brașov - Cluj Napoca - Borș

      17.04, DX4. Pe ultima suta inainte de mutarea traficului de pe DN1 pe noua varianta.

      https://www.youtube.com/watch?v=JSqjFBYF87I

      postat în AUTOSTRĂZI ȘI DRUMURI
      R
      rockband