Forum Construim România
    • Categorii
    • Recente
    • Taguri
    • Populare
    • Utilizatori
    • Grupuri
    • Înregistrare
    • Autentificare
    1. Acasă
    2. rockband
    3. Cel mai bun
    R
    Deconectat
    • Profil
    • Îi urmărește pe 0
    • Urmărit de 0
    • Subiecte 0
    • Mesaje 85
    • Grupuri 0

    Mesaje

    Recente Cel mai bun Controversial
    • RE: A7 Ploiești - Bacău - Suceava

      @vancouver a spus în A7 Ploiești - Bacău - Suceava:

      Autostrada A7 Ploiești-Buzău | Lot 2: Pasaj km 20 DESCHIS + pasaj km 26 și pod km 38 | 2025.06.18

      Nu stiu cat ati fost de atenti la filmare, dar de la 8:15 intra in interiorul structurii de la km38. Si acolo se vad deja sudate acele rigidizari pe diafragmele din zona reazemelot. Ceea ce au uitat bulgarii in octombrie, desi venise DS (dispozitie de santier) de la Via Design, proiectantul lucrarii.

      ATENTIE: pe PUM se face o confuzie si zic unii acolo ca Via Design ar fi subantreprenorii UMB. Nici vorba de asa ceva, e prostie. Nici ai lui UMB, nici ai lui Coni-Trace. Via Design este acelasi lucru cu Consitrans si sunt cei care au facut aici proiectarea pe A7. Pentru ca a fost FIDIC ROSU, adica proiectarea separata de executie. Intre 2018 si 2022 Via Design a facut SF + proiectul pe A7 pana la Bacau. Apoi s-a licitat cu proiectul gata si au castigat firmele care executa acum, si care nu au avut voie sa mai umble la proiect. Asa au si aparut monstruozitati ca la km 38, unde nu era necesar nici un pod metalic, dar in fine.

      Totusi a fost nevoie ca Via Design sa dea DS-uri sau sa modifice proiectul daca in teren s-a gasit apa (la Pizza), daca bulgarii au facut greseli sau daca ei insisi au gresit, cum a fost la pod Buzau, unde nu s-a consumat contrasageata.

      Asa ca Via Design nu este subantreprenorul UMB si nu a facut ce zice UMB la pod Buzau! Poate se aude si pe PUM! Orice modificare insa trebuie sa o dea ei, deci avem o firma independenta de UMB care pe raspunderea ei trebuie sa dea solutii si gireaza aceste solutii. Apoi mai este supervizerul, care si el este independent de UMB. Si gireaza si el. Si mai este UMB, cu proiectantii proprii, care au verificat si ei la pod Buzau ca totul este OK, ca doar raspunde si ei!

      postat în AUTOSTRĂZI ȘI DRUMURI
      R
      rockband
    • RE: A7 Ploiești - Bacău - Suceava

      Irinel Ionel Scriosteanu

      Irinel Ionel Scriosteanu

      𝗟𝗼𝘁𝘂𝗹 𝟮 𝗮𝗹 𝗔𝘂𝘁𝗼𝘀𝘁𝗿𝗮𝘇𝗶𝗶 𝗠𝗼𝗹𝗱𝗼𝘃𝗲𝗶 #𝗔𝟳 (𝗣𝗹𝗼𝗶𝗲𝘀𝘁𝗶 - 𝗕𝘂𝘇𝗮𝘂) În decembrie anul trecut, deschiderea traficului pe Lotul 2 a fost amânată din cauza unor probleme tehnice descoperite la mai multe pasaje și...

      În decembrie anul trecut, deschiderea traficului pe Lotul 2 a fost amânată din cauza unor probleme tehnice descoperite la mai multe pasaje și poduri.
      🔹 Pasajul peste autostradă de la km 26
      🔧 Sudurile au fost consolidate prin montarea de eclise cu șuruburi de înaltă rezistență.
      ✅ A fost finalizat și deschis traficului.
      🔹 Pasajul peste autostradă de la km 33
      🛠️ A fost remediat punctual
      ✅ A fost finalizat și deschis traficului.
      🔹 Podul de la km 38 peste Râul Sărata
      🌉 Cel mai mare și mai complex de pe acest tronson, a ridicat cele mai multe probleme: suduri neconforme și dificultăți apărute din cauza nerespectării unei dispoziții de șantier.
      🔩 În primă fază, sudurile au fost consolidate prin montarea de eclise cu șuruburi de înaltă rezistență și au fost realizate consolidări la alte elemente ale tablierului metalic.
      Au fost realizate teste dinamice și statice care au avut rezultate bune, dar, pentru ca nu a fost respectată dispoziția de santier (situație care poate crea probleme in ceea ce privește durabilitatea podului) și pentru a avea o analiză cât mai obiectivă, a fost contractat și un expert tehnic internațional. Pe baza Expertizei tehnice, a inspecțiilor comune realizate de Expert si Proiectant, si a discuțiilor din cadrul mai multor întâlniri tehnice, s-a stabilit soluția finală care va fi aplicată iar începând de marți, 19 august 2025, antreprenorul a demarat lucrări de consolidare a unor îmbinări la talpa superioară a tablierului metalic al podului de la km 38.
      După finalizarea acestor lucrări, se va efectua un nou set de teste statice pentru verificarea siguranței și durabilității structurii, folosind o tehnologie diferită față de cea folosită la primele teste, la solicitarea expertului.
      Facem tot posibilul ca până la sfârșitul lunii septembrie să se poată deschide traficul pe Lotul 2 al Autostrăzii Ploiești – Buzău.

      postat în AUTOSTRĂZI ȘI DRUMURI
      R
      rockband
    • RE: A7 Ploiești - Bacău - Suceava

      De la @vancouver , m-a rugat pe mine sa postez:

      A7 km20

      Coni-Trace spera sa termine maine 18.06 complet si chiar sa dea drumul la trafic sus pe pasajul DJ100C peste A7. Nu stiu daca automat si pe A7 pana la Mizil.

      Parapetele din beton delimiteaza calea pentru masini de cea pentru biciclisti, asa cum era DJ-ul facut si la sol.

      IMG-20250617-WA0006.jpg

      IMG-20250617-WA0007.jpg

      IMG-20250617-WA0008.jpg

      IMG-20250617-WA0009.jpg

      IMG-20250617-WA0010.jpg

      IMG-20250617-WA0011.jpg

      IMG-20250617-WA0012.jpg

      IMG-20250617-WA0013.jpg

      IMG-20250617-WA0015.jpg

      IMG-20250617-WA0016.jpg

      postat în AUTOSTRĂZI ȘI DRUMURI
      R
      rockband
    • RE: A6, DEx12 autostrăzi și drumuri express Oltenia

      pasaj DX12 peste A1, sambata seara, 12.07.2025:

      IMG-20250713-WA0017.jpg

      IMG-20250713-WA0019.jpg

      IMG-20250713-WA0022.jpg

      IMG-20250713-WA0025.jpg

      IMG-20250713-WA0026.jpg

      IMG-20250713-WA0027.jpg

      postat în AUTOSTRĂZI ȘI DRUMURI
      R
      rockband
    • RE: A7 Ploiești - Bacău - Suceava

      Legat de iesirea de la Stalpu, se pare ca la CNAIR exista discutii pentru modificarea usoara a acelei curbe, ca sa respecte standardul unei iesiri cu 40 km/h si astfel sa ramana totusi o iesire permanenta acolo. Deocamdata nu e nimic decis.

      postat în AUTOSTRĂZI ȘI DRUMURI
      R
      rockband
    • RE: A7 Ploiești - Bacău - Suceava

      Si km26:

      IMG-20250617-WA0001.jpg

      IMG-20250617-WA0002.jpg

      IMG-20250617-WA0004.jpg

      IMG-20250617-WA0005.jpg

      WhatsApp Bild 2025-06-17 um 16.05.16_e620fdb7.jpg

      postat în AUTOSTRĂZI ȘI DRUMURI
      R
      rockband
    • RE: A7 Ploiești - Bacău - Suceava

      La km 38 poate vine si o filmare ASCORO si speram si de acolo vesti bune. Sapt. asta speram sa se termine partea birocratica legata de remedieri si sa inceapa executia acestora, care va dura optimist 2 saptamani. Stay tuned.

      postat în AUTOSTRĂZI ȘI DRUMURI
      R
      rockband
    • RE: A1 - Nădlac-Timișoara-Sibiu-Pitești-București

      Legatura A1 - Timisoara:

      autor: Fly Drone

      Drum de legatura DN69-A1 Timisoara
      postat în AUTOSTRĂZI ȘI DRUMURI
      R
      rockband
    • RE: A0 și DNCB, centuri București

      De la @adix :

      20 IUN 2025 AUTOSTRADA A0 NORD LOT 4 UMB!!!
      postat în AUTOSTRĂZI ȘI DRUMURI
      R
      rockband
    • RE: A6, DEx12 autostrăzi și drumuri express Oltenia

      Asadar ramane cum am stabilit: 30, 31 sau 01.08:

      96 reacţii · 6 comentarii | 𝗗𝗿𝘂𝗺𝘂𝗹 𝗘𝘅𝗽𝗿𝗲𝘀 𝗖𝗿𝗮𝗶𝗼𝘃𝗮 - 𝗣𝗶𝘁𝗲𝘀𝘁𝗶, 𝗶̂𝗻...

      96 reacţii · 6 comentarii | 𝗗𝗿𝘂𝗺𝘂𝗹 𝗘𝘅𝗽𝗿𝗲𝘀 𝗖𝗿𝗮𝗶𝗼𝘃𝗮 - 𝗣𝗶𝘁𝗲𝘀𝘁𝗶, 𝗶̂𝗻...

      𝗗𝗿𝘂𝗺𝘂𝗹 𝗘𝘅𝗽𝗿𝗲𝘀 𝗖𝗿𝗮𝗶𝗼𝘃𝗮 - 𝗣𝗶𝘁𝗲𝘀𝘁𝗶, 𝗶̂𝗻 𝗽𝗿𝗲𝗴𝗮𝘁𝗶𝗿𝗲 𝗽𝗲𝗻𝘁𝗿𝘂 𝘁𝗿𝗮𝗳𝗶𝗰 𝑷𝒓𝒐𝒊𝒆𝒄𝒕 𝒄𝒐𝒇𝒊𝒏𝒂𝒏𝒕̦𝒂𝒕 𝒅𝒊𝒏 𝒇𝒐𝒏𝒅𝒖𝒓𝒊 𝒆𝒖𝒓𝒐𝒑𝒆𝒏𝒆 🇷🇴🇪🇺 Sunt pe 𝗧𝗿𝗼𝗻𝘀𝗼𝗻𝘂𝗹 𝟰: 𝗖𝗼𝗹𝗼𝗻𝗲𝘀𝘁𝗶 - 𝗣𝗶𝘁𝗲𝘀𝘁𝗶 al 𝗗𝗿𝘂𝗺𝘂𝗹𝘂𝗶 𝗘𝘅𝗽𝗿𝗲𝘀...

      postat în AUTOSTRĂZI ȘI DRUMURI
      R
      rockband
    • RE: A1 - Nădlac-Timișoara-Sibiu-Pitești-București

      @mike_us E putin defectuosa imaginea prezentata de tine:

      • nu sunt sub 5 miliarde eur, ci 5,4 miliarde - atentie numai pe rutier
      • cei 5,4 mld reprezinta 40% din costurile eligibile. Ca sa atragem toti acesti bani trebuie sa mai punem noi 60% si costurile neeligibile. Adica trebuie sa realizam proiecte de ca. 14-15 miliarde €
      • acesti 14-15 miliarde de euro sunt pe 7 ani 2021-2027; pe 2028-2035 mai avem inca cel putin pe atat

      ADICA PAM PAM, nu sunt sub 5 miliarde, ci peste 30 de miliarde pana in 2035. Cu care vrem sa facem proiecte de 31 miliarde! Unde e problema?

      Mai mult de atat:

      • daca pe alte programe europene nu se trag toti banii, putem sa mai suplimentam; asa s-a facut deja pe 2014-2020, cu 0,5 miliarde in plus la autostrazi fonduri europene
      • cei 31 de miliarde de care zici sunt inclusiv proiecte gen A8 Motca-Iasi, la care valoare este estimata. Dar din licitatii pot iesi sume mai mici, cu 20-30%. In loc de 2 miliarde pe A8 e posibil sa avem doar 1,5 miliarde...
      postat în AUTOSTRĂZI ȘI DRUMURI
      R
      rockband
    • RE: A7 Ploiești - Bacău - Suceava

      S-a discutat mai sus despre acest subiect si am ajuns cu totii la concluzia ca este o aberatie. Cativa km mai in amonte peste acelasi parau CF500 si DN1B au niste podete amarâte de 5-10m deschidere si direct la nivelul solului si niciodata nu au fost probleme.

      Explicatia se numeste Consitrans, care au facut proiectul aici si pentru ca a fost FIDIC ROSU executantii nu au avut voie sa modifice nimic din proiect. Aceeasi Consitrans vroiau sa faca tunel de 13 km sub raul Prahova la Campina - Breaza pentru autostrada A3 ... in conditiile in care la suprafata intre rau si calea ferata sunt ca. 100m liberi cam peste tot si in conditiile in care in Europa cel mai lung tunel dublu de autostrada existent are 10km!

      Pur si simplu bataie de joc la adresa banului public si situatie complicata iata inutil. Dupa parerea mea trebuie cercetare penala pentru asa ceva, sa vada procurorii daca nu exista elemente ilegale. Nu mi se pare normal sa supradimensionezi asa dupa bunul plac.

      postat în AUTOSTRĂZI ȘI DRUMURI
      R
      rockband
    • RE: A1 - Nădlac-Timișoara-Sibiu-Pitești-București

      Raducu pur si simplu neobosit. Multumim Raducu pe drum!

      postat în AUTOSTRĂZI ȘI DRUMURI
      R
      rockband
    • RE: A7 Ploiești - Bacău - Suceava

      @mike_us pe Buzau - Focsani a ramas strict podul Buzau de finalizat. Desigur si primii cate 100-200m de o parte si de alta a podului. Restul este finalizat 100%.

      Probabil la final de mai, inceput de iunie se va circula pe pod. Asta inseamna aprox. 4km de autostrada in plus si o economie de timp de 2-4 minute. Nu mai mult deocamdata, cata vreme lotul 2 Ploiesti - Buzau nu este gata si traficul vine pe DN2B, adica oarecum pe la nord de Buzau, si are de ocolit spre sud. Posibil in prima faza sa fie din nou mai rentabil (ca timp) de mers pe DN2 de la Buzau la Bucuresti pentru cei care vor trece podul Buzau pe A7 si vor iesi apoi automat la Spataru in DN2. Chiar si cine vrea sa mearga de la Bacau - Focsani la aeroport Otopeni, drumul mai bun va fi via Urziceni pe DN2, cu 5 minute mai rapid (fara trafic) decat via Mizil in actuala configuratie cu lotul 2 inchis. Evident ajuta faptul ca A0 ajunge pana la DN2.

      postat în AUTOSTRĂZI ȘI DRUMURI
      R
      rockband
    • RE: A6, DEx12 autostrăzi și drumuri express Oltenia

      @Iulian Hai sa facem deosebirea intre restrictii de viteza si limitarea numarului de benzi. Oriunde in Europa, cand e santier langa carosabil si evident si peste carosabil se pun restrictii de viteza. Pentru a fi clare, se limiteaza si latimea benzilor, se traseaza benzi mai ingustate, se pun balize. Astea CLAR trebuie sa ramana.

      Ceea ce insa toata tara URLA si e enervata, este reducerea numarului de benzi de la 2 la 1. Ceea ce creeaza acel ambuteiaj.

      Asadar pot da drumul la trafic sub pasaj si pe partea pe care abia au pus predalele, dupa ce betoneaza. Dar nimeni nu cere cu 130, ci, cum am zis, 2 benzi ingustate si 80 km/h.

      postat în AUTOSTRĂZI ȘI DRUMURI
      R
      rockband
    • RE: A8 Tg. Mureș - Tg. Neamț - Iași - Ungheni Prut

      Parlamentul european a votat prelungirea PNRR cu 18 luni. Probabil comisia va aproba aceasta prelungire. O sansa pentru loturile astea din A8.

      In alta ordine de idei progresul fizic raportat pe CESTRIN pentru UMB lot Targu Neamt: 12%.

      postat în AUTOSTRĂZI ȘI DRUMURI
      R
      rockband
    • RE: A13 Sibiu-Brașov-Bacău

      AC pentru aproape intreg lotul 1, cel care cuprinde nodul cu A1 la Boita:

      Redacția  /  aug. 5  /  Rutier

      Autostrada A13 Sibiu – Făgăraș. Ministerul Transporturilor a publicat autorizația de construire pentru 13,5 km din cei 14,2 ai tronsonului 1

      Autostrada A13 Sibiu – Făgăraș. Ministerul Transporturilor a publicat autorizația de construire pentru 13,5 km din cei 14,2 ai tronsonului 1

      Ministerul Transporturilor a publicat marți autorizația de construire pentru 13,5 km din cei 14,2 ai tronsonului 1 de pe Autostrada A13 Sibiu – Făgăraș.

      postat în AUTOSTRĂZI ȘI DRUMURI
      R
      rockband
    • RE: Lucrări de reabilitare sau construcție căi ferate

      Fata de alte coridoreli, aici avanseaza binisor.

      postat în CĂI FERATE
      R
      rockband
    • RE: A1 - Nădlac-Timișoara-Sibiu-Pitești-București

      Cristian Pistol tot legat de A1 CdA:

      https://www.youtube.com/watch?v=4kkk6q6QqRU

      postat în AUTOSTRĂZI ȘI DRUMURI
      R
      rockband
    • RE: A7 Ploiești - Bacău - Suceava

      @daniel22_22 Da, se pare ca pe 20.12 deschideri pe A7 pe toate fronturile, si Bz-Fcs lot 3, si Pl-Bz lot 1+2. Informatii de la @vancouver .

      postat în AUTOSTRĂZI ȘI DRUMURI
      R
      rockband