Forum Construim România
    • Categorii
    • Recente
    • Taguri
    • Populare
    • Utilizatori
    • Grupuri
    • Înregistrare
    • Autentificare
    1. Acasă
    2. pablo
    3. Cel mai bun
    P
    Deconectat
    • Profil
    • Îi urmărește pe 0
    • Urmărit de 0
    • Subiecte 0
    • Mesaje 8
    • Grupuri 0

    Mesaje

    Recente Cel mai bun Controversial
    • RE: Autostrăzi

      @mike_us Problema nu e de cantitate ci unde e construita acea cantitate. Momentan A1, A7 si A0 sunt fundamentale, dar ce vine dupa 2026 e foarte discutabil (Filiasi Tg Jiu, Piatra Neamt Bacau, Focsani Braila, Timisoara Moravita, Oradea Arad, etc) in timp ce A8 si A3 montan vor fi la coada.

      Rar imi permit sa fac recomandari de carti, dar o carte care m-a ajutat mult sa ii inteleg mai mult pe cei din jur (politicieni sau oameni simpli) este "Psihologia Poporului Roman" de Daniel David.

      postat în AUTOSTRĂZI ȘI DRUMURI
      P
      pablo
    • RE: A13 Sibiu-Brașov-Bacău

      @mike_us nu prea pot să înțeleg cum ajută un astfel de comentariu. Așa sunt unii cu capra vecinului. Și-a spus omul ce avea pe suflet.

      Mai pe informații obiective. A8 a ajuns în licitație până la Tg Frumos și va ajunge în câteva luni la Letcani. La Brașov oameni ăia așteaptă de 20 de ani mult promisa A3. Acordul de mediu e la început va dura intre 3 luni și un an. Așa ca da obiectiv Brașovul e fără autostradă și va rămâne încă 5-10 ani.

      Nici măcar nu sunt din Brașov, dar m-a enervat comentariul ăsta cu cât de năpăstuiți sunt cei din Iași în timp ce se face A7 și curând A8.

      postat în AUTOSTRĂZI ȘI DRUMURI
      P
      pablo
    • RE: A8 Tg. Mureș - Tg. Neamț - Iași - Ungheni Prut

      @Iulian daca ai avea dreptate unde era risk managementul cand au licitat? Speta asta cu 1.5% (din contract) e pe loturi actuale UMB si pe loturile montane de pe A1 si A3.

      Oare vor semna pe A7 Pascani - Suceava sau A8 Letcani - Iasi unde tot 1.5% e si ei sunt favoriti? Eu am o problema mai mare daca au incurcat toate licitatiile la care au participat.

      postat în AUTOSTRĂZI ȘI DRUMURI
      P
      pablo
    • RE: Autostrăzi

      Sunt multe alte cheltuieli neperformante care pot fi ajustate. Un exemplu, din total cheltuieli pe primele 3 luni cu subventiile au fost 2.3%, iar autostrazile au fost 2.7% Cam toti oameni care sunt acuma la conducere pe unde au fost au taiat ce era neperformant si au mutat (pastrat) pe infrastructura.

      postat în AUTOSTRĂZI ȘI DRUMURI
      P
      pablo
    • RE: Autostrăzi

      @mike_us E bun trendul, dar mai e mult pana departe. Eu as zice mai degraba 100km timp de un deceniu pana va fi suficient pentru majoritatea cetateniilor din fiecare regiune. De la mine pana la prima autostrada sunt cam 150km 🙂

      Nu inteleg placerea de a da cu pietre in stat (care de fapt suntem noi). In ultimul deceniu a fost un progres si in sistemul public. Personal am inceput sa am intereactiuni foarte ok ceea ce inainte era rar.

      postat în AUTOSTRĂZI ȘI DRUMURI
      P
      pablo