Material rulant: Locomotive, vagoane etc
-
Meserie...trăiască Bruxeles-ul, pnrr-ul !
-
-
Livrate efectiv CFR Calatori:
Loco:- Softronic S.R.L. Craiova – 10 / 19 locomotive electrice
- Reloc S.A. Craiova – 8 / 19 locomotive electrice
- S.C.R.L. Braşov – 1 / 17 locomotive electrice şi 5 / 20 de locomotive de manevră
Vagoane:
- Electroputere Paşcani – 11 / 20 v. clasa a 2-a şi 8 / 20 v. clasa a 2-a cu dotări PMR/biciclete/schiuri
- Atelierele Griviţa Bucureşti – 10 / 10 v. clasa 1, 0 / 27 v. clasa a 2-a, 0 / 6 v. de dormit şi 0 / 14 v. cuşetă.
- Remarul „16 Februarie” Cluj-Napoca – 12 / 30 v. clasa 1 şi 1 / 10 vagoane bar-bistro
Pana la final de 2025 se preconizeaza a fi livrate inca: 12 locomotive şi 18 vagoane modernizate
-
-
-
Asadar 6 bucati in circulatie:

-
Softurile 12 si 13:

-
Testele finale cu 160 km/h si 16 vagoane:
De asemenea, prima locomotivă din serie, 481-001, va fi predată în luna februarie, după finalizarea ultimelor teste de interoperabilitate cu calea ferată din Ungaria.
-
Si Reloc Craiova avanseaza bine, ELASMO 9+10 in testele finale de 160 + 16 vag:
-
Vad la Craiova ceea ce vad in Cluj si in Mons: universitati sau firme locale ce sunt sursa de inteligenta pentru firme noi ce vin cu inovatie si mentin viata economica.
Probabil la Craiova sunt fosti angajati de la Electroputere si profesori de la Poli, la Cluj avem UBB iar la Mons in Belgia avem alumni de la UMONS.P.S. am exclus Bucuresti ca e implicita astfel de dezvoltare.
Softronic testează încă două locomotive modernizate cu fonduri PNRR. Locomotivele 481-012 și 481-013 îi omagiază pe biologul Grigore Antipa și scriitorul Ion Luca Caragiale - Mobilitate.eu