Material rulant: Locomotive, vagoane etc
-
-
-
-
Ating doua chestiuni.
Prima chestiune, eficientizarea zborurilor adic aunde avionul zboara ca nebunul intre Bruxelles si Munchen ca sa fie eficient operational duce la dilutia brandului prin intarzierile repetate.
Caz Lufthansa, urmat de caz Brussels Airport pus pe genunchi de aun atac informatic asupa Collins Aerospace.
Inca nu am renuntat la Lufthansa dar am renuntat la Wizzair, trei curse anulate in ultimele 3 luni.A doua chestiune, 2023 si liberalizarea transportului de calatori.
Am mers intre BXL si Frankfurt si BXL si Nuremberg cu ICE.
Doua experiente la capetele opuse ale satisfactiei clientului, ICE al DB m-a lasat cu bagajele in Liege si cu copii dupa mine, a trebuit sa inchiriem masina pana in Aachen sa nu ratam vacanta.
La polul opus Nuremberg, niciun eveniment, doar o durere-n dos de la scaune.De abia astept ca Freccia Rossa sa intre pe piata germana la fel cum a intrat pe piata franceza si sa le dea nemtilor ceva nevoie de flexibilitate.
-
6/37:
De fapt 5/37, pentru ca prima, capul de serie, nici acum nu este disponibil.
-
LEMA 10+11 Softronic pe ultima suta, 12 in curs de asamblare:
-
-
-
Prin Fondul pentru Modernizare se finanțează:
înlocuirea utilajelor și echipamentelor energofage din transportul naval, aerian și feroviar cu echipamente și vehicule cu emisii zero – 299 milioane de euro;
achiziția de vehicule electrice și cu emisii zero pentru transportul rutier, feroviar, maritim și pe căi navigabile interioare – 299 milioane de euro;
dezvoltarea infrastructurii de mobilitate electrică în comunități și întreprinderi (e-MOVE RO) – 250 milioane de euro;
rețeaua națională de stații de reîncărcare pe autostrăzi, drumuri expres și drumuri naționale (programul e-Mobility RO) – 299 milioane de euro;
investiții majore în infrastructura de transport naval și portuară, pentru eficiență energetică și adaptare la schimbările climatice – 150 milioane de euro.
Urmează elaborarea ghidurilor -
Si Reloc avanseaza binisor cu noile lor ELASMO. Nr. 8 in teste:
-
Imi las și eu aici o mica nemulțumire legată de trenurile noi Alstom Coradia: Oare în acel caiet de sarcini nu a fost trecută și o cerință ca numerotarea vagoanelor să fie dinamică? Vagoanele noi modernizate în PNRR au tabele electronice unde bănuiesc ca se poate trece orice.
La trenurile Coradia, numerotarea e făcută cu un abțibild pe vagon…fixă și permanentă. Nu mereu am pățit să iau bilet la vagonul 1, și defapt să fie la coada trenului, iar locurile mele evident să nu fie în direcția de mers.Nu știu dacă vina e a CFR ca pe pagina lor de rezervări nu au făcut hărți ale trenurilor pe ambele sensuri de mers și când rezervi locul să corespundă cu direcția de mers, ori vina e a lui Alstom ca a numerotat vagoanele ca în anii ‘50 cu abțibild.
Sper ca nu am deranjat ca mi-am zis off-ul aici :))))
FOTO Primul tren PESA sosit în România a ieșit la teste pe rețeaua feroviară națională
A sasea rama Alstom Coradia a ajuns la Bucuresti. 31 de rame ar trebui aduse pana la primavara pentru recuperarea intarzierilor - Mobilitate.eu