Forum Construim România
    • Categorii
    • Recente
    • Taguri
    • Populare
    • Utilizatori
    • Grupuri
    • Înregistrare
    • Autentificare

    Material rulant: Locomotive, vagoane etc

    Scheduled Pinned Închis Moved CĂI FERATE
    218 Mesaje 12 Posters 55.3k Vizualizări 1 Watching
    Se încarcă mai multe mesaje
    • Vechi la Noi
    • Noi la Vechi
    • Most Votes
    Răspunde
    • Răspunde ca subiect
    Login pentru a răspunde
    Acest subiect a fost șters. Doar utilizatorii cu privilegii pentru moderarea subiectelor îl poate vedea.
    • vancouverV Deconectat
      vancouver
      ultima editare de

      Adrian Bărbulescu  /  sept. 19

      FOTO Primul tren PESA sosit în România a ieșit la teste pe rețeaua feroviară națională

      FOTO Primul tren PESA sosit în România a ieșit la teste pe rețeaua feroviară națională

      Primul tren PESA care a sosit în România în luna mai a ieșit la teste pe rețeaua feroviară națională, în Bărăgan și în Dobrogea, pe M 800

      Railway fan. But motorways have to be done first!

      1 Reply Last reply Răspunde Citează 2
      • F Deconectat
        fulgernc
        ultima editare de

        Trenul prezidențial, expus la Gara de Nord. Românii au venit să vadă luxul din vremea lui Ceaușescu
        1 Reply Last reply Răspunde Citează 3
        • F Deconectat
          fulgernc
          ultima editare de

          Trenurile viitorului: Noile trenuri PNRR au ajuns pe șine!
          1 Reply Last reply Răspunde Citează 0
          • JohnDoeJ Deconectat
            JohnDoe @vancouver
            ultima editare de

            Ating doua chestiuni.
            Prima chestiune, eficientizarea zborurilor adic aunde avionul zboara ca nebunul intre Bruxelles si Munchen ca sa fie eficient operational duce la dilutia brandului prin intarzierile repetate.
            Caz Lufthansa, urmat de caz Brussels Airport pus pe genunchi de aun atac informatic asupa Collins Aerospace.
            Inca nu am renuntat la Lufthansa dar am renuntat la Wizzair, trei curse anulate in ultimele 3 luni.

            A doua chestiune, 2023 si liberalizarea transportului de calatori.
            Am mers intre BXL si Frankfurt si BXL si Nuremberg cu ICE.
            Doua experiente la capetele opuse ale satisfactiei clientului, ICE al DB m-a lasat cu bagajele in Liege si cu copii dupa mine, a trebuit sa inchiriem masina pana in Aachen sa nu ratam vacanta.
            La polul opus Nuremberg, niciun eveniment, doar o durere-n dos de la scaune.

            De abia astept ca Freccia Rossa sa intre pe piata germana la fel cum a intrat pe piata franceza si sa le dea nemtilor ceva nevoie de flexibilitate.

            1 Reply Last reply Răspunde Citează 0
            • vancouverV Deconectat
              vancouver
              ultima editare de vancouver

              6/37:

              Mobilitate.eu  /  sept. 24

              A sasea rama Alstom Coradia a ajuns la Bucuresti. 31 de rame ar trebui aduse pana la primavara pentru recuperarea intarzierilor - Mobilitate.eu

              A sasea rama Alstom Coradia a ajuns la Bucuresti. 31 de rame ar trebui aduse pana la primavara pentru recuperarea intarzierilor - Mobilitate.eu

              A sasea din cele 37 de rame Alstom Coradia pentru ARF a sosit in aceasta...

              De fapt 5/37, pentru ca prima, capul de serie, nici acum nu este disponibil.

              Railway fan. But motorways have to be done first!

              1 Reply Last reply Răspunde Citează 1
              • vancouverV Deconectat
                vancouver
                ultima editare de

                LEMA 10+11 Softronic pe ultima suta, 12 in curs de asamblare:

                Mobilitate.eu  /  sept. 26

                Mihai Eminescu și George Enescu sunt omagiați cu cele mai noi locomotive modernizate la Softronic. Locomotivele 10 și 11 vor fi predate CFR Călători în scurt timp - Mobilitate.eu

                Mihai Eminescu și George Enescu sunt omagiați cu cele mai noi locomotive modernizate la Softronic. Locomotivele 10 și 11 vor fi predate CFR Călători în scurt timp - Mobilitate.eu

                481-010 și 481-011, sau Mihai Eminescu și George Enescu, sunt următoarele două din lotul de...

                Railway fan. But motorways have to be done first!

                1 Reply Last reply Răspunde Citează 3
                • vancouverV Deconectat
                  vancouver
                  ultima editare de

                  Adrian Bărbulescu  /  oct. 3

                  VIDEO Prima locomotivă modernizată la SCRL Brașov, în teste pe București-Fetești

                  VIDEO Prima locomotivă modernizată la SCRL Brașov, în teste pe București-Fetești

                  Prima locomotivă modernizată la SCRL Brașov a fost scoasă vineri pentru teste pe Magistrala 800, între București și Fetești

                  Railway fan. But motorways have to be done first!

                  1 Reply Last reply Răspunde Citează 3
                  • vancouverV Deconectat
                    vancouver
                    ultima editare de

                    Anemona Andone  /  oct. 20  /  Companii

                    Softronic a livrat CFR Călători încă două locomotive modernizate prin PNRR. Cum arată "Mihai Eminescu" și "George Enescu" - Economica.net

                    Softronic a livrat CFR Călători încă două locomotive modernizate prin PNRR. Cum arată "Mihai Eminescu" și "George Enescu" - Economica.net

                    Softronic anunță luni livrarea a încă două locomotive modernizate pentru CFR Călători. Astfel, compania din Craiova ajunge la 10 locomotive livrate operatorului național, din cele 19 prevăzute în total în contractul finanțat prin PNRR.

                    Railway fan. But motorways have to be done first!

                    1 Reply Last reply Răspunde Citează 4
                    • A Conectat
                      Azzl
                      ultima editare de

                      Cireasa Doru  /  oct. 22

                      600 milioane euro pentru modernizarea transportului feroviar

                      600 milioane euro pentru modernizarea transportului feroviar

                      Mai multe propuneri de investiții finanțate din Fondul de Modernizare au fost aprobate de către Banca Europeană, o parte a acestora putând fi accesate și de către industria feroviară.

                      Prin Fondul pentru Modernizare se finanțează:

                      înlocuirea utilajelor și echipamentelor energofage din transportul naval, aerian și feroviar cu echipamente și vehicule cu emisii zero – 299 milioane de euro;
                      achiziția de vehicule electrice și cu emisii zero pentru transportul rutier, feroviar, maritim și pe căi navigabile interioare – 299 milioane de euro;
                      dezvoltarea infrastructurii de mobilitate electrică în comunități și întreprinderi (e-MOVE RO) – 250 milioane de euro;
                      rețeaua națională de stații de reîncărcare pe autostrăzi, drumuri expres și drumuri naționale (programul e-Mobility RO) – 299 milioane de euro;
                      investiții majore în infrastructura de transport naval și portuară, pentru eficiență energetică și adaptare la schimbările climatice – 150 milioane de euro.
                      Urmează elaborarea ghidurilor

                      1 Reply Last reply Răspunde Citează 3
                      • vancouverV Deconectat
                        vancouver
                        ultima editare de

                        Si Reloc avanseaza binisor cu noile lor ELASMO. Nr. 8 in teste:

                        Locomotiva ELASMO 482-008 in teste cu 16 vagoane-Reloc Calatori-22oct2025

                        Railway fan. But motorways have to be done first!

                        1 Reply Last reply Răspunde Citează 1
                        • M Deconectat
                          mrs7
                          ultima editare de

                          Imi las și eu aici o mica nemulțumire legată de trenurile noi Alstom Coradia: Oare în acel caiet de sarcini nu a fost trecută și o cerință ca numerotarea vagoanelor să fie dinamică? Vagoanele noi modernizate în PNRR au tabele electronice unde bănuiesc ca se poate trece orice.
                          La trenurile Coradia, numerotarea e făcută cu un abțibild pe vagon…fixă și permanentă. Nu mereu am pățit să iau bilet la vagonul 1, și defapt să fie la coada trenului, iar locurile mele evident să nu fie în direcția de mers.

                          Nu știu dacă vina e a CFR ca pe pagina lor de rezervări nu au făcut hărți ale trenurilor pe ambele sensuri de mers și când rezervi locul să corespundă cu direcția de mers, ori vina e a lui Alstom ca a numerotat vagoanele ca în anii ‘50 cu abțibild.

                          Sper ca nu am deranjat ca mi-am zis off-ul aici :))))

                          1 Reply Last reply Răspunde Citează 2
                          • First post
                            Last post