A7 Ploiești - Bacău - Suceava
-
@vancouver
Articolul confirmă ce ai zis și tu, iar pe deasupra ai oferit și o explicație foarte bună despre cum se poate remedia, inclusiv pentru cei care nu sunt specialiști.
Și asta cu câteva zile înaintea celor de la PUM. Felicitări!
Încă un motiv pentru care sper ca tot mai mulți oameni să descopere și forumul vostru.Crezi că și la noi ar trebui să se lucreze exclusiv pe FIDIC roșu sau ar fi mai bine să fie ales de la caz la caz?
O altă întrebare: în ultimii ani, impresia mea este că firmele de construcții din România au evoluat – nu mai sunt întârzieri atât de mari, se realizează proiecte mai mari... Însă piața firmelor de proiectare parcă nu a ținut pasul. Greșesc?
-
Imagini aeriene din zona Secuieni/NT - Lotul 1, Săucești - Trifești, unde sunt executate următoarele lucrări, condiționat de regimul termic:
decopertări
transport pământ
transport/compactare anrocamente
În acest punct, constructorul are mobilizate aproximativ 80 de utilaje și autovehicule destinate transportului de materiale:
10 excavatoare șenile
8 autogredere
5 buldozere
4 cilindri compactori
50 autobasculante
Antreprenor: ASOCIEREA S.C. SPEDITION UMB S.R.L. – S.C. SA&PE CONSTRUCT S.R.L. – S.C. TEHNOSTRADE S.R.L.
LOT 1: 30,3 km
Data semnării: 15.02.2023
Durată execuție: 30 luni;
Valoare contract: 1.638.322.250,22 Lei fără TVA;
Sursa de finanțare: fonduri europene - PNRR -
A7 pod Buzau, UMB. Se pare ca avem un targhet de deschidere in iunie 2025, adica lot 1 Bz-Fcs, care cuprinde podul, plus racordul cu DN2B facut de Nurol:
„Circulația va fi deschisă în luna iunie, în paralel cu descărcarea traficului care este pe lotul următor spre Ploiești, lotul Pietroasele – Buzău unde constructor este compania Nurol. Se va face atunci pentru a nu rămâne un lot muzeu, pe care nu se poate circula”, a declarat pentru HotNews.ro Alin Șerbănescu, purtător de cuvânt la Compania de Administrare a Infrastructurii Rutiere.
-
Am facut niste calcule grosiere si vom economisi urmatorii timpi pe masura ce se deschid tronsoane din A7 (intre capat actual A7 Buzau Est si A7 nod Mizil-Baba Ana:
- 5 minute prin deschiderea podului Buzau
- 7 minute prin deschiderea lotului Coni-Trace cu descarcare provizorie la Stalpu
- 2 minute prin finalizarea segmentului Nurol dintre capat lot 2/3 si nod DN2 Spataru
- 10 minute prin finalizarea completa a lotului Nurol
Total 24 minute.
Aceste valori sunt complet FARA TRAFIC. Acum la ora la care scriu, miercuri, ora 16, se mai pierd alte 10-12 minute prin trafic.
-
Am făcut ceva modificări organizatorice. Pentru că s-a scris destul de mult pe acest subiect până acum (650 de postări în 4 luni), am separat A7 și resp. A8 de alte proiecte din zona Moldovei.
Aici rămânem să scriem de A7 (peste 95% din postările de până acum erau oricum despre A7 și nu mai stau să le mut pe cele puține despre A8). Am făcut subiect separat A8 și cu prima ocazie când va fi ceva de zis o să fac sau poate să facă oricine un subiect nou pentru drumurile express gen Focșani-Brăila sau Bacău-Piatra Neamț etc
-
sudurile alea arata rau mai frate ....zici ca le-au sudat cu picorul....
ma intreb si eu ....cine au fost specialisti aceia ... -
Firma bulgara Trace era sub presiune sa termine pana la final de 2024 (alegerile trecusera deja, ca multi tot ii dau cu alegerile), dar presiunea politica si comparatia cu alte firme era clara. Ei au un partener in Serbia, care le face sudurile in uzina in Serbia si face treaba buna. Adica tabla o iau de la Galati, o transporta pe vapor pana in Serbia pe Dunare, acolo bucatile de tabla se sudeaza intre ele si se obtin acele elemente care apoi sunt puse pe trailer si aduse la santier. La santier trebuie iarasi sudate intre ele.
Sub presiunea uriasa existenta au avut probabil nevoie de o echipa suplimentara de sudori, ca sa lucreze in paralel la cele 3 traversari critice pe care le aveau. Si asa probabil au intrebat la partenerul sârb daca le poate face rost de o firma de sudori - si asa au venit astia. Care au crezut ca e ca la sudat ca sa inchizi un balcon ... Ceva tipic si firmelor romanesti care lucreaza in Germania, cand incep cate un santier nou si vin si oameni noi, care se trezesc sa lucreze ca la Poplaca, fara grija pentru detaliu, cu berea-n nas si cu moto-ul "las-o bai ca merge-asa".
Sau poate nici nu au schimbat firma de sudura si era aceeasi care a lucrat si la celelalte structuri ale lor, unde a fost acceptabil (probleme au fost mereu la cate un cordon). Dar fiind imediat inainte de Craciun, posibil ca sefii buni de echipa sa o fi sters acasa si au ramas unii mai slabi sau au adus cativa slabi in locul lor.
Ce vreau sa zic, este ca uman exista explicatii ... important este sa trecem peste, sa ne asumam si sa gasim cat de repede solutia. Mingea acum e la Consitrans, sper sa-i aibe calea luminata si sa actioneze cum e mai bine pentru tarisoara asta a noastra, adica sa dea solutia cu eclise intr-un timp cat mai scurt.
-
Prevăd un an interesant pentru A7.
-
am mutat discutia generala cu km de autostrada si presiunea politica de la final de an pe subiectul "Autostrazi"
-
AUTOSTRADA A7 Bacau-Pascani | Câtă frunză câtă iarbă...| Lucrari zona Roman-Trifesti 21.02.2025
Raducu P Drum
-
Ambuteiaj pe A7, nu gluma!
E clar ca-i plac boss-ului de la UMB aceste scene fabuloase, de aratat muschii. Si mie imi place. Eficenta e clar ca e limitata, dar din cauza frigului probabil nu are unde sa trimita oamenii si camioanele. Lucreaza grupat intr-un punct. Sunt convins ca in urmatoarele saptamani o sa se raspandeasca prin tara.