A8 Tg. Mureș - Tg. Neamț - Iași - Ungheni Prut
-
@rockband Foarte buna vestea. Ai si un link la indemana ?
-
-
De mentionat ca votul in Parlamentul European este consultativ. PNRR este negociat de Comisie cu guvernele statelor membre. Doar Comisia poate semna cu Guvernul prelungirea si nu se va face "in alb" si asta doar dupa ce se ia votul in Consiliul European (sefii de state si de guverne). Se vor prelungi doar proiectele cu sansa de finalizare in urmatoarele 18 luni, nu tot ce era pe lista. Romania are insa jaloane neimplementate si banii aferenti sunt oricum blocati. Deci chiar daca proiectul X va fi prelungit cu 18 luni, daca reforma (jalonul) Y nu se face, tot nu primim banii.
-
Autostrada A8 - S3: Leghin - Târgu Neamț, Filmare Integrală, UMB [19.06.2025 / Ep. 04]
Ștef
-
Jalnic UMB aici, chiar dezastruos
-
@chapo Da, aici pare ca nu sunt progrese vizible dar deja ne-am obisnuit de anul trecut cu santierele de la A1 si A7 de la Bacau la Pascani. Era de asteptat la cat de multi km au de facut intr-un timp asa scurt.
Partea buna e ca UMB e o firma mare care are sanse sa termine proiectele cu maxim 1-2 ani de intarziere, daca nu o sa i se ofere vreo extensie. -
Bine ca nu au mai licitat pe Pascani-Iasi. Si ar trebui sa li se accepte cererea de a renunta la lotul 1C. de aici de pe A8 (Sarateni - Joseni). Nu au capacitate!
-
UMB a depus oferta pentru Motca-Tg Frumos. Vor câștiga fără probleme aici pentru ca se vor acorda puncte suplimentare pentru terminarea rapidă a bucății Motca-turbion. Atât timp ca UMB este și în stânga și în dreapta bucății cu bonus, nu prea are cine să îi ia.
-
Eu nu-s așa prapastios. Cu trecerea timpului, cât mai spre final de PNRR și 2026, UMB o să ni se pară nu cu x% mai bine mobilizat, ci de câteva ori. Pentru că aceleași utilaje și aproape aceiași oameni vor fi pe mult mai puțini km. Și o să ni se pară hei-rup, dar zic de pe acum, nu va fi hei-rup, ci cantități puse în opera pe mai puțini km, de aceleași resurse.
-
A inceput proiectarea pe lotul 2A Ditrau - Grinties, UMB:
-
@rockband Toată treaba cu „lista de capacitate” îmi pare exact ca în proverbul: un prost aruncă o piatră în baltă și zece oameni deștepți nu reușesc s-o scoată.
E o idee simplistă, bazată pe presupunerea că o firmă nu poate crește și că explozia de contracte semnate recent va continua în același ritm.Hai să lăsăm cifrele să vorbească.
Anul trecut, UMB a dat în trafic 100 de kilometri de autostradă, iar anul acesta e posibil să depășească această cifră.
Pentru România, menținerea unui ritm de 200 km pe an este un lucru excepțional și, în mod realist, suficient ca sa recuperam decalajul pe infrastructura.
Asta înseamnă că, în acest moment, UMB realizează deja în jur de 50% din capacitatea maximă de execuție a României — ceea ce este enorm.