Forum Construim România
    • Categorii
    • Recente
    • Taguri
    • Populare
    • Utilizatori
    • Grupuri
    • Înregistrare
    • Autentificare

    A8 Tg. Mureș - Tg. Neamț - Iași - Ungheni Prut

    Scheduled Pinned Închis Moved AUTOSTRĂZI ȘI DRUMURI
    167 Mesaje 18 Posters 28.6k Vizualizări 1 Watching
    Se încarcă mai multe mesaje
    • Vechi la Noi
    • Noi la Vechi
    • Most Votes
    Răspunde
    • Răspunde ca subiect
    Login pentru a răspunde
    Acest subiect a fost șters. Doar utilizatorii cu privilegii pentru moderarea subiectelor îl poate vedea.
    • P Deconectat
      PaulS @rockband
      ultima editare de

      @rockband Foarte buna vestea. Ai si un link la indemana ?

      R 1 Reply Last reply Răspunde Citează 1
      • R Deconectat
        rockband @PaulS
        ultima editare de

        @PaulS

        Parlamentul European a votat prelungirea implementării proiectelor PNRR
        1 Reply Last reply Răspunde Citează 2
        • D Deconectat
          daniel22_22
          ultima editare de daniel22_22

          De mentionat ca votul in Parlamentul European este consultativ. PNRR este negociat de Comisie cu guvernele statelor membre. Doar Comisia poate semna cu Guvernul prelungirea si nu se va face "in alb" si asta doar dupa ce se ia votul in Consiliul European (sefii de state si de guverne). Se vor prelungi doar proiectele cu sansa de finalizare in urmatoarele 18 luni, nu tot ce era pe lista. Romania are insa jaloane neimplementate si banii aferenti sunt oricum blocati. Deci chiar daca proiectul X va fi prelungit cu 18 luni, daca reforma (jalonul) Y nu se face, tot nu primim banii.

          1 Reply Last reply Răspunde Citează 2
          • P Deconectat
            PaulS
            ultima editare de

            Autostrada A8 - S3: Leghin - Târgu Neamț, Filmare Integrală, UMB [19.06.2025 / Ep. 04]
            Ștef

            Autostrada A8 - S3: Leghin - Târgu Neamț, Filmare Integrală, UMB [19.06.2025 / Ep. 04]
            1 Reply Last reply Răspunde Citează 2
            • C Deconectat
              chapo
              ultima editare de

              Jalnic UMB aici, chiar dezastruos

              P 1 Reply Last reply Răspunde Citează 2
              • P Deconectat
                PaulS @chapo
                ultima editare de

                @chapo Da, aici pare ca nu sunt progrese vizible dar deja ne-am obisnuit de anul trecut cu santierele de la A1 si A7 de la Bacau la Pascani. Era de asteptat la cat de multi km au de facut intr-un timp asa scurt.
                Partea buna e ca UMB e o firma mare care are sanse sa termine proiectele cu maxim 1-2 ani de intarziere, daca nu o sa i se ofere vreo extensie.

                1 Reply Last reply Răspunde Citează 1
                • R Deconectat
                  rockband
                  ultima editare de

                  Bine ca nu au mai licitat pe Pascani-Iasi. Si ar trebui sa li se accepte cererea de a renunta la lotul 1C. de aici de pe A8 (Sarateni - Joseni). Nu au capacitate!

                  M 1 Reply Last reply Răspunde Citează 1
                  • D Deconectat
                    daniel22_22
                    ultima editare de

                    UMB a depus oferta pentru Motca-Tg Frumos. Vor câștiga fără probleme aici pentru ca se vor acorda puncte suplimentare pentru terminarea rapidă a bucății Motca-turbion. Atât timp ca UMB este și în stânga și în dreapta bucății cu bonus, nu prea are cine să îi ia.

                    1 Reply Last reply Răspunde Citează 2
                    • M Deconectat
                      MihaiD
                      ultima editare de

                      Eu nu-s așa prapastios. Cu trecerea timpului, cât mai spre final de PNRR și 2026, UMB o să ni se pară nu cu x% mai bine mobilizat, ci de câteva ori. Pentru că aceleași utilaje și aproape aceiași oameni vor fi pe mult mai puțini km. Și o să ni se pară hei-rup, dar zic de pe acum, nu va fi hei-rup, ci cantități puse în opera pe mai puțini km, de aceleași resurse.

                      1 Reply Last reply Răspunde Citează 3
                      • vancouverV Deconectat
                        vancouver
                        ultima editare de

                        A inceput proiectarea pe lotul 2A Ditrau - Grinties, UMB:

                        Compania Națională de Investiții Rutiere

                        Compania Națională de Investiții Rutiere

                        𝟑𝟎 𝐢𝐮𝐧𝐢𝐞 𝟐𝟎𝟐𝟓, 𝐒𝐓𝐀𝐑𝐓 𝐩𝐞𝐧𝐭𝐫𝐮 𝐀𝟖 𝐦𝐨𝐧𝐭𝐚𝐧 ! ℹ️ Etapa de proiectare a lotului 2A Ditrău-Grințieș, cel mai lung lot al Autostrăzii ,,Unirii"-A8, a început, astăzi, 30 iunie 2025, conform ordinului pe care...

                        Railway fan. But motorways have to be done first!

                        1 Reply Last reply Răspunde Citează 1
                        • M Deconectat
                          mike_us @rockband
                          ultima editare de mike_us

                          @rockband Toată treaba cu „lista de capacitate” îmi pare exact ca în proverbul: un prost aruncă o piatră în baltă și zece oameni deștepți nu reușesc s-o scoată.
                          E o idee simplistă, bazată pe presupunerea că o firmă nu poate crește și că explozia de contracte semnate recent va continua în același ritm.

                          Hai să lăsăm cifrele să vorbească.
                          Anul trecut, UMB a dat în trafic 100 de kilometri de autostradă, iar anul acesta e posibil să depășească această cifră.
                          Pentru România, menținerea unui ritm de 200 km pe an este un lucru excepțional și, în mod realist, suficient ca sa recuperam decalajul pe infrastructura.
                          Asta înseamnă că, în acest moment, UMB realizează deja în jur de 50% din capacitatea maximă de execuție a României — ceea ce este enorm.

                          1 Reply Last reply Răspunde Citează 0
                          • First post
                            Last post